Witam mam pewien problem otoz zmienilem texturke zapalniczki i wkleiłem a jak odpalam postala 2 AWP to mi taki blad wyskakuje
Assertion failed: Import.ClassName==NAME_Package [File:C:\Projects\Postal2\prog\Warfare\Core\Src\UnLinker.cpp] [Line: 377]
Historia: ULinkerLoad::VerifyImport <- ValidateImports <- ULinkerLoad::Verify <- ULinkerLoad::ULinkerLoad <- UObject::GetPackageLinker <- ULinkerLoad::VerifyImport <- ValidateImports <- ULinkerLoad::Verify <- ULinkerLoad::ULinkerLoad <- UObject::GetPackageLinker <- UObject::LoadPackage <- UEditorEngine::Init <- UUnrealEdEngine::Init <- InitEngine
Przez to nawet nie moge odpalic postED
co to jest pomocy przesle mi ktos ta teksturke z zapalniczka????
[POMOC] Problem przez texturke
Moderatorzy: Moderatorzy, Admini
Hmm...Może ją źle wkładasz do gry, a jak nie wiesz jak to zrobic zajrzyj tu: https://forum.postalsite.info/p ... -t381.html w tym temacie Mixer wszystko opisał jak to zrobic. Jak zrobisz jak on każe to napewno nie wyskoczy ci błąd. Apropo właśnie tego błędu jak sie nie da nic zrobić proponuje reinstala (czyli odinstalowanie i zainstalowanie gry jeszcze raz).
Pozdrawiam, Alixo
Pozdrawiam, Alixo
A jeżeli ci nie pomoże to co mixer napisał zrób jak Tiquill mi kazał:
Tiquill pisze:No więc tak... Podam ogólne info:
1. Wczytaj plik tekstur, który ma teksturę jaką chcesz modyfikować.
2. Prawoklik na wybranej teksturze. Wybierz 'Rename'. Otworzy się okienko. Dodaj jakiś znaczek do nazwy w polu 'Name'. I zapamiętaj nazwę oryginalną tektury. Klikiem w OK zamknij okienko.
3.Z menu przeglądarki tekstur wybierz 'File->Import'. Masz do wyboru formaty BMP, PCX, TGA i DDS. Wybierz właściwy obrazek, który sobie edytowałeś.
4.Pojawi się okienko 'Import Texture'. PostEd pamięta poprzednio edytowaną paczkę i w polu Package powinna się wyświetlać właściwa nazwa. Jeśli była nazwa w polu Group, to też ją pamięta. Ale często paczki nazwy 'Group' nie mają. Pozostaje tylko nazwać w 'Name' wczytywaną teksturę starą oryginalną nazwą.
5. Zapisz paczkę .utx pod oryginalną nazwą. Możesz też usunąć, to co poddałeś opcji 'Rename'. Wcześniej nie zaszkodzi zrobić kopii oryginału.
6. W grze już powinna być Twoja zmiana widoczna.