[POMOC] Problem przez texturke

Uczymy się edytowania P2 i rozwiązujemy nasze problemy. Nowi adepci mile widziani!

Moderatorzy: Moderatorzy, Admini

Awatar użytkownika
matix1996
Miłośnik broni
Posty: 165
Rejestracja: 10 cze 2007, 14:03
Lokalizacja: Co Skąd???

17 cze 2007, 11:51

Witam mam pewien problem otoz zmienilem texturke zapalniczki i wkleiłem a jak odpalam postala 2 AWP to mi taki blad wyskakuje

Assertion failed: Import.ClassName==NAME_Package [File:C:\Projects\Postal2\prog\Warfare\Core\Src\UnLinker.cpp] [Line: 377]

Historia: ULinkerLoad::VerifyImport <- ValidateImports <- ULinkerLoad::Verify <- ULinkerLoad::ULinkerLoad <- UObject::GetPackageLinker <- ULinkerLoad::VerifyImport <- ValidateImports <- ULinkerLoad::Verify <- ULinkerLoad::ULinkerLoad <- UObject::GetPackageLinker <- UObject::LoadPackage <- UEditorEngine::Init <- UUnrealEdEngine::Init <- InitEngine

Przez to nawet nie moge odpalic postED



co to jest pomocy przesle mi ktos ta teksturke z zapalniczka????
Ostatnio zmieniony 17 cze 2007, 12:44 przez matix1996, łącznie zmieniany 2 razy.


Obrazek
ObrazekObrazek
Awatar użytkownika
Alixo
Wytrenowany morderca
Wytrenowany morderca
Posty: 1653
Rejestracja: 05 kwie 2007, 08:49
Lokalizacja: localhost

17 cze 2007, 11:58

Hmm...Może ją źle wkładasz do gry, a jak nie wiesz jak to zrobic zajrzyj tu: https://forum.postalsite.info/p ... -t381.html w tym temacie Mixer wszystko opisał jak to zrobic. Jak zrobisz jak on każe to napewno nie wyskoczy ci błąd. Apropo właśnie tego błędu jak sie nie da nic zrobić proponuje reinstala (czyli odinstalowanie i zainstalowanie gry jeszcze raz).

Pozdrawiam, Alixo


Obrazek
Awatar użytkownika
matix1996
Miłośnik broni
Posty: 165
Rejestracja: 10 cze 2007, 14:03
Lokalizacja: Co Skąd???

17 cze 2007, 12:00

Dzieki za tak szybka odpowiedz


Obrazek
ObrazekObrazek
Awatar użytkownika
Alixo
Wytrenowany morderca
Wytrenowany morderca
Posty: 1653
Rejestracja: 05 kwie 2007, 08:49
Lokalizacja: localhost

17 cze 2007, 12:06

A jeżeli ci nie pomoże to co mixer napisał zrób jak Tiquill mi kazał:
Tiquill pisze:No więc tak... Podam ogólne info:

1. Wczytaj plik tekstur, który ma teksturę jaką chcesz modyfikować.
2. Prawoklik na wybranej teksturze. Wybierz 'Rename'. Otworzy się okienko. Dodaj jakiś znaczek do nazwy w polu 'Name'. I zapamiętaj nazwę oryginalną tektury. Klikiem w OK zamknij okienko.
3.Z menu przeglądarki tekstur wybierz 'File->Import'. Masz do wyboru formaty BMP, PCX, TGA i DDS. Wybierz właściwy obrazek, który sobie edytowałeś.
4.Pojawi się okienko 'Import Texture'. PostEd pamięta poprzednio edytowaną paczkę i w polu Package powinna się wyświetlać właściwa nazwa. Jeśli była nazwa w polu Group, to też ją pamięta. Ale często paczki nazwy 'Group' nie mają. Pozostaje tylko nazwać w 'Name' wczytywaną teksturę starą oryginalną nazwą.
5. Zapisz paczkę .utx pod oryginalną nazwą. Możesz też usunąć, to co poddałeś opcji 'Rename'. Wcześniej nie zaszkodzi zrobić kopii oryginału.
6. W grze już powinna być Twoja zmiana widoczna. ;-)


Obrazek
Awatar użytkownika
matix1996
Miłośnik broni
Posty: 165
Rejestracja: 10 cze 2007, 14:03
Lokalizacja: Co Skąd???

17 cze 2007, 12:39

Mozna zamknac temat problem rozwiazany


Obrazek
ObrazekObrazek
ODPOWIEDZ