Prezentatacja: Postal 3

Zapowiedzi i spekulacje dotyczące trzeciej części gry.

Moderatorzy: Admini, Moderatorzy

Awatar użytkownika
PostalFanIMakeArts
Początkujący morderca
Posty: 64
Rejestracja: 26 wrz 2007, 21:39
Lokalizacja: Augustów

29 wrz 2007, 16:59

No to dawajcie jakieś sugestie bo ja nie wiem ;). U mnie z automatycznym zmienianiem slajdów jest problem...
I jeżeli już to jak miałbym zrobić to na jpg? Pojedyńczy slajd + kopiuj? :zdziw: :zdziw:
Jak dla mnie prezentacja spoko jest, no i dla was chyba też...
Mogę sprawdzić CamStudio ale czy nie lepszy byłby Fraps? Wiem gdzie można pobrać jego pełną wersję.


Ashes to Ashes and Dust to Dust.
Obrazek
Awatar użytkownika
kazik
Forumowy Inkwizytor
Forumowy Inkwizytor
Posty: 2236
Rejestracja: 27 sty 2007, 21:40
Lokalizacja: Greenbelt

29 wrz 2007, 17:10

Camstudio jest darmowy, a Fraps - płatny. Dlatego zaproponowałem CamStudio. I nie chwal się skąd ściągnąć pełnego Frapsa, bo to piractwo jest. Jeśli o mnie chodzi, to jest mi obojętny program, jakim to ktoś nagra, chodzi mi o to żeby zobaczyć tą prezentację, dlatego wolałbym filmik, bo miałbym dźwięk :)


Awatar użytkownika
PostalFanIMakeArts
Początkujący morderca
Posty: 64
Rejestracja: 26 wrz 2007, 21:39
Lokalizacja: Augustów

29 wrz 2007, 17:16

kazik pisze:Camstudio jest darmowy, a Fraps - płatny. Dlatego zaproponowałem CamStudio. I nie chwal się skąd ściągnąć pełnego Frapsa, bo to piractwo jest. Jeśli o mnie chodzi, to jest mi obojętny program, jakim to ktoś nagra, chodzi mi o to żeby zobaczyć tą prezentację, dlatego wolałbym filmik, bo miałbym dźwięk :)
To nie piractwo wiem skąd ściągnąć legalnie Frapsa.


Ashes to Ashes and Dust to Dust.
Obrazek
Awatar użytkownika
Lothar
Pierwsi PSI
Pierwsi PSI
Posty: 2565
Rejestracja: 30 kwie 2007, 14:10
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

29 wrz 2007, 18:21

Fakt, wersja 1.9D jest darmowa... ale poważnie obkrojona względem nowszych wersji 8-)
Jednak do zgrywania Windowsowych okienek lepszy jest VidShot Capturer. FRAPS sprawdza się za to w grach :P

- prezentacja na YouTube 8-)
Mam nadzieję, że autor się nie obrazi - jeśli jednak to przeszkadza, wystarczy słówko i od razu wywalam filmik z mojego konta 8-)
Ostatnio zmieniony 29 wrz 2007, 18:49 przez Lothar, łącznie zmieniany 2 razy.


Awatar użytkownika
kazik
Forumowy Inkwizytor
Forumowy Inkwizytor
Posty: 2236
Rejestracja: 27 sty 2007, 21:40
Lokalizacja: Greenbelt

29 wrz 2007, 20:06

Dzięki Lothar, o to mi chodziło.
Prezentacja fajna, nie wiem, która to wersja, ale prezentuje się ładnie. Oby tak dalej! :spoko:


Awatar użytkownika
Lothar
Pierwsi PSI
Pierwsi PSI
Posty: 2565
Rejestracja: 30 kwie 2007, 14:10
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

29 wrz 2007, 20:15

kazik pisze:Dzięki Lothar, o to mi chodziło.
Prezentacja fajna, nie wiem, która to wersja, ale prezentuje się ładnie. Oby tak dalej! :spoko:
Najnowsza, jak na razie :D A muzyki nie ma, bo VidShot nie zgrywa dźwięku :-(


Awatar użytkownika
PostalFanIMakeArts
Początkujący morderca
Posty: 64
Rejestracja: 26 wrz 2007, 21:39
Lokalizacja: Augustów

29 wrz 2007, 20:52

Lothar pisze:
kazik pisze:Dzięki Lothar, o to mi chodziło.
Prezentacja fajna, nie wiem, która to wersja, ale prezentuje się ładnie. Oby tak dalej! :spoko:
Najnowsza, jak na razie :D A muzyki nie ma, bo VidShot nie zgrywa dźwięku :-(
Najnowsza? No nie wiem wydaje mi się że dawałem nowszą...
A oto najnowsza wersja: https://www.odsiebie.com/pokaz/2543---1b11.html
Filmu nie zrobię bo automatyczna zmiana slajdów nie wiem czemu mi nie działa...
Masz pewność że za filmiki się nie obrażę, możesz to wykorzystywać o ile napiszesz że moje :).
No wiesz prawa autorskie czy cuś.

[ Dodano: 2007-09-29, 23:45 ]
Admin!!! Gdzie ty jesteś jak cię potrzeba?? Chyba jest już wszystko zrobione...
Czy coś jeszcze poprawić? No bo ta publikacja... :)


Ashes to Ashes and Dust to Dust.
Obrazek
Awatar użytkownika
Iquid
Założyciel PostalSite
Założyciel PostalSite
Posty: 667
Rejestracja: 14 paź 2006, 11:06
Lokalizacja: GRS
Kontakt:

30 wrz 2007, 11:51

PostalFanIMakeArts pisze:U mnie z automatycznym zmienianiem slajdów jest problem
jaki problem nie umiesz tego zrobić czy o co chodzi?
PostalFanIMakeArts pisze:Admin!!! Gdzie ty jesteś jak cię potrzeba??
Uwiez nie siedze tu 24h na dobę
PostalFanIMakeArts pisze:Czy coś jeszcze poprawić?
Zrób tak żeby po włączeniu tylko sie siadało i oglądało ;). Nie wiem czy używałeś czcionki z Postala jeśli tak to zrób tak żeby wyświetlała się tez tym który nie maja jej wgranej bo nie każdy ma ;)
PostalFanIMakeArts pisze:No bo ta publikacja...
Jeśli wersja będzie finalna to jest szansa ze to opublikujemy

Pozdrawiam.
Ostatnio zmieniony 30 wrz 2007, 11:53 przez Iquid, łącznie zmieniany 2 razy.


Awatar użytkownika
PostalFanIMakeArts
Początkujący morderca
Posty: 64
Rejestracja: 26 wrz 2007, 21:39
Lokalizacja: Augustów

30 wrz 2007, 12:56

Oki się zrobi. Poznajduję wszystko i wszystko zrobię :D.
Ja umiem automatyczną zmianę slajdów włączyć ale u mnie nie działa nie wiem czemu.
A co do tego żeby automatycznie szło też da się chyba zrobić.
Wiem że tu nie siedzisz 24h na dobę.


Ashes to Ashes and Dust to Dust.
Obrazek
Zablokowany