(Preview) Virus B [Mappack]

Pojedyńcze mapy tylko naszych użytkowników i rodzące się zestawy map.

Moderatorzy: Moderatorzy, Admini

Awatar użytkownika
seebeek17
Modder
Modder
Posty: 8399
Rejestracja: 10 cze 2013, 13:25
Lokalizacja: Z Zewnątrz
Kontakt:

12 lip 2018, 19:15

Virus B to fabularny survival mappack, rozgrywką podobny do Zombie Defence, tyle że w klimacie bardziej Stalkera/Fallouta ale nie wiem w sumie co wyjdzie. :P

Naszym głównym zadaniem będzie odpieranie kolejnych fal zombie, oraz zniszczenia tytułowego wirusa na koniec (fantastyczne nie?). Stawiam duży nacisk na interaktywność z otoczeniem, żeby było co robić na mapce oraz na miłe dla oka szczegóły.

Brzmi fajnie? To super, ale nie spodziewajcie się zbyt wiele, bo to moja druga większa mapka do Psotala w życiu. XD

Zapraszam do zerknięcia na skromne jpg poniżej, jak to w tej chwili mniej więcej wygląda, oraz do obejrzenia trailera.


[youtube][/youtube]
Załączniki
VirusB_jpg1.jpg
VirusB_jpg1.jpg (240.1 KiB) Przejrzano 1928 razy
VirusB_jpg2.jpg
VirusB_jpg2.jpg (241.61 KiB) Przejrzano 1928 razy
VirusB_jpg3.jpg
VirusB_jpg3.jpg (204.83 KiB) Przejrzano 1928 razy
VirusB_jpg4.jpg
VirusB_jpg4.jpg (264.59 KiB) Przejrzano 1928 razy
Ostatnio zmieniony 09 sie 2018, 13:54 przez seebeek17, łącznie zmieniany 1 raz.


Awatar użytkownika
Pan Szatan
Modder
Modder
Posty: 6207
Rejestracja: 05 gru 2013, 13:16
Lokalizacja: Paradise
Postawił piwo: 5 razy
Otrzymał  piwo: 8 razy
Kontakt:

12 lip 2018, 20:10

W końcu coś świeżego, wygląda interesująco, nie mogę się doczekać, dawno postala nie odpalałem! :D


I'm fucking insane in the brain. :axe:
Awatar użytkownika
Dev4ever
Modder
Modder
Posty: 2483
Rejestracja: 27 lis 2010, 20:12
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

12 lip 2018, 20:32

Widzę, że mapa będzie w pełni otwartym i dużym terenem, to lubię :)

Jedyna uwaga. Proponuję dać horyzont koloru mgły w skyboxie taki, jaki jest w podstawowych mapach P2, dla lepszego efektu.


Awatar użytkownika
Dzienis
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 12106
Rejestracja: 03 lut 2012, 18:53
Lokalizacja: Pojezierze Litewskie
Postawił piwo: 14 razy
Otrzymał  piwo: 6 razy
Kontakt:

12 lip 2018, 21:32

seebeek17 pisze:Naszym głównym zadaniem będzie odpieranie kolejnych fal zombie
To ja chyba podziękuję. :/
Mam dość zombiech.


I regret nothing
Awatar użytkownika
seebeek17
Modder
Modder
Posty: 8399
Rejestracja: 10 cze 2013, 13:25
Lokalizacja: Z Zewnątrz
Kontakt:

12 lip 2018, 21:34

Dev4ever pisze:Widzę, że mapa będzie w pełni otwartym i dużym terenem
Można mieć takie wrażenie, ponieważ screeny są zrobione tak jak w open-world'ach. Rozgrywka będzie pół liniowa z oskryptowanymi sekwencjami, a mapa podzielona na małe sektory. Po "ograniu" jednego, otrzymujemy dostęp do kolejnego, ale dobrą wiadomością może być, że gdy odblokujemy je wszystkie, możemy swobodnie pozwiedzać całą mapę. ;)
Dev4ever pisze:Jedyna uwaga. Proponuję dać horyzont koloru mgły w skyboxie taki, jaki jest w podstawowych mapach P2, dla lepszego efektu.
Dzięki za radę. Oświetlenie i kolory są na razie tymczasowe, ale wezmę to pod uwagę. :)


Awatar użytkownika
Dev4ever
Modder
Modder
Posty: 2483
Rejestracja: 27 lis 2010, 20:12
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

12 lip 2018, 22:10

Dzienis pisze:To ja chyba podziękuję.
Mam dość zombiech.
Mnie zawsze zastanawiało co wy macie do tych zombie? :P Jeżeli ich ilość nie będzie przesadzona albo będzie możliwość zabicia ich bez konieczności rozwalenia łba, to ja raczej nie widzę problemu, zwłaszcza, że mappack będzie w klimacie postapo :)


Awatar użytkownika
seebeek17
Modder
Modder
Posty: 8399
Rejestracja: 10 cze 2013, 13:25
Lokalizacja: Z Zewnątrz
Kontakt:

12 lip 2018, 23:21

Dzienis pisze:To ja chyba podziękuję. :/
Mam dość zombiech.
Spokojnie, ja też. ;) Jednak spróbuję zrobić tak, by zabijanie (jeśli mogę tak powiedzieć, heh) sprawiało samą przyjemność i nie było monotonne (choć co do tej monotonii nie jestem w pełni przekonany, gdyż nie planuję robić nowych modeli ani tekstur zombie, wykorzystam to co już jest).
Dev4ever pisze:albo będzie możliwość zabicia ich bez konieczności rozwalenia łba
Docelowo tak właśnie chcę żeby było, albo chociaż na całej pierwszej mapie.

A tutaj takie małe wzorowanie na The Walking Dead. :P
Załączniki
VirusBApokalipsa1.jpg
VirusBApokalipsa1.jpg (405.53 KiB) Przejrzano 1901 razy


Awatar użytkownika
Dev4ever
Modder
Modder
Posty: 2483
Rejestracja: 27 lis 2010, 20:12
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

13 lip 2018, 00:50

No i spoczko, takie samochody porozwalane na drodze dodają klimatu, aż przypomina się Dying Light :)

Jakbyś dodał nowe bronie białe, które po określonej ilości użyć by się niszczyły i trzeba by szukać nowych, byłoby kozacko :ok:


Awatar użytkownika
seebeek17
Modder
Modder
Posty: 8399
Rejestracja: 10 cze 2013, 13:25
Lokalizacja: Z Zewnątrz
Kontakt:

13 lip 2018, 13:41

Dev4ever pisze:aż przypomina się Dying Light
Podczas prac nad mapą mam w głowie wiele produkcji o zombie, w tym m.in. Dead Island czy też... Dying Lighta. ;)
Dev4ever pisze:Jakbyś dodał nowe bronie białe, które po określonej ilości użyć by się niszczyły i trzeba by szukać nowych, byłoby kozacko
W sumie spoko, tylko nie wiem czy gra nie będzie za krótka na taki bajer. W planach są ok. 2h jak najbardziej intensywnej rozgrywki (wersja optymistyczna!).

Niszczące się bronie jak np. w Dead Island?


Awatar użytkownika
Pan Szatan
Modder
Modder
Posty: 6207
Rejestracja: 05 gru 2013, 13:16
Lokalizacja: Paradise
Postawił piwo: 5 razy
Otrzymał  piwo: 8 razy
Kontakt:

13 lip 2018, 17:34

O nie, niszczące się bronie to najgłupszy pomysł, to jest strasznie wkurwiające i nie realistyczne. Widzieliście kiedyś żeby się kurwa siekiera czy metalowa rura rozjebała od bicia nią w ludzką czaszkę?


I'm fucking insane in the brain. :axe:
Yossarian
Grabarz
Grabarz
Posty: 6423
Rejestracja: 06 sie 2008, 14:54
Postawił piwo: 6 razy
Otrzymał  piwo: 3 razy

13 lip 2018, 17:40

Pan Szatan pisze:O nie, niszczące się bronie to najgłupszy pomysł, to jest strasznie wkurwiające i nie realistyczne. Widzieliście kiedyś żeby się kurwa siekiera czy metalowa rura rozjebała od bicia nią w ludzką czaszkę?
Tak xD


Awatar użytkownika
Dev4ever
Modder
Modder
Posty: 2483
Rejestracja: 27 lis 2010, 20:12
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

13 lip 2018, 18:00

Pan Szatan pisze:O nie, niszczące się bronie to najgłupszy pomysł, to jest strasznie wkurwiające i nie realistyczne. Widzieliście kiedyś żeby się kurwa siekiera czy metalowa rura rozjebała od bicia nią w ludzką czaszkę?
No właśnie tak trochę nierealne jest to, że rżniesz se taką maczetą setki ludzi, a ona nadal jest ostra jak brzytwa i nie powyginana :P Dla mnie byłby to fajny urozmaicający gameplay dodatek, taka psująca się broń biała, w trakcie walki z hordą zombiaków budowało by napięcie i ponawiało chęć eksploracji za nową niezniszczoną :) Oczywiście nie mówię, ze bronie mają się psuć po 10 użyciach jak Dead Island (xD) ale mogłaby się po jakimś czasie zużyć ;)


Awatar użytkownika
Zaver
Wytrenowany morderca
Wytrenowany morderca
Posty: 1743
Rejestracja: 14 lip 2012, 23:09

13 lip 2018, 18:49

Realizm może odbiec na drugi plan, kiedy w grę wchodzi rozgrywka. Samej modyfikacji jeszcze nie oceniłem, gdyż czekałem na reakcje innych opisujących ją bardzo wysokimi notami. Sądzę, że jest świeżym pomysłem i bardzo odpowiada konwencji Postal Site. Całość opiera się na bardzo ciekawym rozwiązaniu jakim jest nowatorskość pomysłów. Bardzo chciałbym zobaczyć ją w zaawansowanym stadium rozwoju, która najpewniej zaowocuje w nowe postacie i bronie takie, jak na przykład smycz na zombie. Sam klimat chociaż wciągający i pasujący do apokalipsy jednak nie jest za bardzo "zombiowy" (patrz Annihilation Of Humanity). Reszta mi imponuje. :)


Awatar użytkownika
seebeek17
Modder
Modder
Posty: 8399
Rejestracja: 10 cze 2013, 13:25
Lokalizacja: Z Zewnątrz
Kontakt:

13 lip 2018, 19:51

Pan Szatan pisze:O nie, niszczące się bronie to najgłupszy pomysł,
A masz jakiś niegłupi? :D
Dev4ever pisze:No właśnie tak trochę nierealne jest to, że rżniesz se taką maczetą setki ludzi, a ona nadal jest ostra jak brzytwa i nie powyginana
Też trochę true, tylko że:
Dev4ever pisze:budowało by napięcie i ponawiało chęć eksploracji za nową niezniszczoną
fakt, choć mappack będzie polegał na tym, żeby przejść wszystkie mapy i zniszczyć wirusa, to nie uważasz, że taki element niszczących się broni i eksploracja nie będzie zbyt dużą ambicją jak na tak krótką rozgrywkę? (chodzi mi o to, że to nie będzie ogromny RPG open-world jak np. Dying Light). Powiedz mi jak Ty widzisz ten element z niszczącymi się broniami i eksplorację po nowe bronie, gdy tu nadciąga kolejna fala przeciwników.
Zaver pisze:nowe postacie i bronie takie, jak na przykład smycz na zombie.

Co? :lol: Jaka znowu smycz na zombie hah

Już niedługo nowe jpg i mały opis jak będzie wyglądała rozgrywka. ;)


Awatar użytkownika
Dzienis
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 12106
Rejestracja: 03 lut 2012, 18:53
Lokalizacja: Pojezierze Litewskie
Postawił piwo: 14 razy
Otrzymał  piwo: 6 razy
Kontakt:

13 lip 2018, 20:00

Dev4ever pisze:Mnie zawsze zastanawiało co wy macie do tych zombie? Jeżeli ich ilość nie będzie przesadzona albo będzie możliwość zabicia ich bez konieczności rozwalenia łba, to ja raczej nie widzę problemu, zwłaszcza, że mappack będzie w klimacie postapo
Ja lubię sobie spokojnie eksplorować itp, a nie rozglądać się dookoła czy jakaś zafajdana pokraka nie pluje na mnie albo nie podbiega mnie pogryźć i te ich wkurwiające dźwięki jeszcze jakie wydają... :roll:
Do tego wystarczy że nie rozwalisz łba i dalej będzie cię kutafon uszkadzał psując przyjemność z rozgrywki. Naprawdę wolę zwykłych przeciwników niż tych obesrańców. ;)

No ale dam temu mappackowi szansę. Mam nadzieję, że będzie fajny i zagram w niego jak wyjdzie. :)


I regret nothing
ODPOWIEDZ