(Preview) Virus B [Mappack]

Pojedyńcze mapy tylko naszych użytkowników i rodzące się zestawy map.

Moderatorzy: Moderatorzy, Admini

Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14479
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

09 sie 2018, 22:01

Dev4ever pisze:A pożyczaj, pożyczaj, to jest mod do gry, a nie nowa gra, więc Cię nie zamkną :D
Killing Floor modem? Tak brzmi twa wypowiedź. ;)

seebeek17 pisze:Nie wiedziałem jaka będzie reakcja po dodaniu czerwonych ścian, ale w takim razie się cieszę, że aż tak nie kłują w oczy. :P
Ta czerwień na horyzoncie jest zajebiaszcza! :headbang:

Choć nie rozumiem, po co te czerwone szyby?? :drapanie: Ale efekt dały genialny.

Zakręcenie wody, żeby przejść zalanym korytarzem, odszukanie C4 żeby zniszczyć blokadę do kolejnego etapu, tego typu.
Zakręcanie wody? Brzmi ciekawie. :ok: Czy to było już w P2?



Filmik świetny. A co do mapy. Mam zastrzeżenia do gorzelni. Za jasno tam, za mało cieni, za pusto, rury wiszą jakoś tak od czapy. Nożyk... mmm... prze-cud-ny! ]:-> Miodzio takie machanie! :brawo: Bejzbol ładny, szlifierka... chm... Nie widać jak się tarcza kręci. A gdyby trzymać ją odwrotnie?


Pająk wam śmiechowy? Niech on tylko się poruszy! Będzieta spierdylać! xD

Dobry jest. :) Skąd go masz?/Zrobiłeś sam?


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
Dev4ever
Modder
Modder
Posty: 2483
Rejestracja: 27 lis 2010, 20:12
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

09 sie 2018, 22:59

Tiquill pisze:Killing Floor modem? Tak brzmi twa wypowiedź.
Mówiłem w odniesieniu do Projektu Seebka, że nie jest nową grą, a fanowską modyfikacją do gry. Zedytowałem post, teraz powinno być wszystko jasne :):


Awatar użytkownika
seebeek17
Modder
Modder
Posty: 8399
Rejestracja: 10 cze 2013, 13:25
Lokalizacja: Z Zewnątrz
Kontakt:

13 sie 2018, 04:43

Dev4ever pisze:Myślę, że mój Procek (a raczej jego potężna moc IPC) da radę dźwignąć to wszystko
Myślę, że na spokojnie. ;) Do tego udało mi się "naprawić" newralgiczne miejsca, gdzie fps spadał do 20. Nie wszystkie, ale jest dobrze! au. :D
Rycho3D pisze:Wygląda super, nie wiem czemu ale śmiechłem na tego pająka.
Kurde, jednak zauważyli, że coś jest z nim nie tak. xD
Yossarian pisze:Dźwięk uderzenia pałą z kolcami bym zmienił, chyba, że to na razie placeholder.
Na razie mało co tutaj nie jest placeholderem. xD
Yossarian pisze:Koleś mógłby dostać nowe wdzianko, bo ile razy ma w tym samym popierdalać?
W planach jest menu wyboru postaci, o którym mówił Dev4Ever. Generalnie jest już tyle rzeczy w planach, że się zastanawiam czy nie zrobić tego jako osobnego mega moda, heh. xD
Tiquill pisze:Ta czerwień na horyzoncie jest zajebiaszcza!
Cieszę się. :D
Tiquill pisze:Zakręcanie wody? Brzmi ciekawie. :ok: Czy to było już w P2?
Czy ja wiem... Wydaje mi się, że nie.
Tiquill pisze:Pająk wam śmiechowy? Niech on tylko się poruszy! Będzieta spierdylać! xD
No xD
Tiquill pisze:Skąd go masz?/Zrobiłeś sam?
Nie, pająk nie jest mój. Ja nie robię samemu tak skomplikowanych modeli.
Tiquill pisze:A co do mapy. Mam zastrzeżenia do gorzelni. Za jasno tam, za mało cieni, za pusto, rury wiszą jakoś tak od czapy.
Nie lubię robić szczegółów, bo dużo na to czasu schodzi i trzeba mieć wenę, żeby nie nawalić tego zbyt dużo. Takie szczegóły jak wystrój miejsc i mapy będę robić "w międzyczasie". ;) W gorzelni już poprawiłem trochę oświetlenie, ale przy okazji popsułem okna. xD
Załączniki
VBLightsRender3.jpg
VBLightsRender3.jpg (192.61 KiB) Przejrzano 1230 razy
VBLightsRender2.jpg
VBLightsRender2.jpg (185.41 KiB) Przejrzano 1230 razy
VBLightsRender1.jpg
VBLightsRender1.jpg (126.73 KiB) Przejrzano 1230 razy


Awatar użytkownika
seebeek17
Modder
Modder
Posty: 8399
Rejestracja: 10 cze 2013, 13:25
Lokalizacja: Z Zewnątrz
Kontakt:

18 sie 2018, 19:53

Podrasowałem trochę wybuchy. :D

Dodałem światło i cząsteczki, ale nie za bardzo to widać na screenach. Generalnie dało mi to pomysł jak można zrobić fotorealistyczne wybuchy w Psotalu. :D
Załączniki
Shot00008abc4.jpg
Shot00008abc4.jpg (328.92 KiB) Przejrzano 1197 razy
Shot00005abc3.jpg
Shot00005abc3.jpg (183.16 KiB) Przejrzano 1197 razy
Shot00004abc2.jpg
Shot00004abc2.jpg (175.89 KiB) Przejrzano 1197 razy
Shot00000abc1.jpg
Shot00000abc1.jpg (294.19 KiB) Przejrzano 1197 razy


Awatar użytkownika
Rycho3D
Modder
Modder
Posty: 11978
Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
Lokalizacja: SinCity
Postawił piwo: 8 razy
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

18 sie 2018, 20:56

Fajowe, możesz jeszcze dodać jakieś odłamki ;)


8=======D
Awatar użytkownika
seebeek17
Modder
Modder
Posty: 8399
Rejestracja: 10 cze 2013, 13:25
Lokalizacja: Z Zewnątrz
Kontakt:

30 sie 2018, 02:18

Weny nie mam. xd

Będzie kilka grywalnych postaci. W planach były też nowe bonusowe do odblokowania w formie easter egga, ale czy będą to sam nie wiem. xd

Z tych podstawowych do wyboru na pewno będzie Koleś, Swat, Wojak (nie piwo xD ) i rzeźnik. Chcecie jeszcze jakieś?
Załączniki
HelikoptryVB1.jpg
HelikoptryVB1.jpg (324.55 KiB) Przejrzano 1149 razy
DomekzAssetamizAOHVB1.jpg
DomekzAssetamizAOHVB1.jpg (221.76 KiB) Przejrzano 1149 razy


Awatar użytkownika
Pan Szatan
Modder
Modder
Posty: 6207
Rejestracja: 05 gru 2013, 13:16
Lokalizacja: Paradise
Postawił piwo: 5 razy
Otrzymał  piwo: 8 razy
Kontakt:

30 sie 2018, 02:45

Ostatni screen przypomina mi trochę lotnisko na pustyni z San Andreas :D

Co do postaci to mógłbyś dodać jeszcze Johna z ED.


I'm fucking insane in the brain. :axe:
Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14479
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

30 sie 2018, 16:49

seebeek17 pisze:W gorzelni już poprawiłem trochę oświetlenie, ale przy okazji popsułem okna. xD
Trochę... xD Akurat! Teraz to jest klimacik! :ok:
seebeek17 pisze:VBLightsRender3.jpg
Czy ja wiem, czy to wygląda akurat realistycznie... :drapanie: Jakby jakiś Indianin spoza kadru puszczał znaki dymne. xD

seebeek17 pisze:Dodałem światło i cząsteczki, ale nie za bardzo to widać na screenach. Generalnie dało mi to pomysł jak można zrobić fotorealistyczne wybuchy w Psotalu.
No to kiedy filmik, co by to obejrzeć?
seebeek17 pisze:Z tych podstawowych do wyboru na pewno będzie Koleś, Swat, Wojak (nie piwo xD ) i rzeźnik. Chcecie jeszcze jakieś?
Policjantka, granatowa lub czarna. Ja kce, ja kce! Ta ładna. xD

I ksiądz. Może jakąś misję dla niego upytrasisz. ;)
seebeek17 pisze:DomekzAssetamizAOHVB1.jpg
Twój czy import?
seebeek17 pisze:Weny nie mam. xd
A ja czasu. Zamienimy się? :P
Dodać światła
Tobie te Notatki faktycznie pomagają? Jakoś organizacyjnie, zapamiętać? Bo tylko Ty, jak widzę, z nich korzystasz...


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
seebeek17
Modder
Modder
Posty: 8399
Rejestracja: 10 cze 2013, 13:25
Lokalizacja: Z Zewnątrz
Kontakt:

30 sie 2018, 20:29

Tiquill pisze:Czy ja wiem, czy to wygląda akurat realistycznie... :drapanie: Jakby jakiś Indianin spoza kadru puszczał znaki dymne. xD
Ciężko zrobić realistyczne oświetlenie wolumetryczne, no ale może masz rację, że za dużo dymu
No to kiedy filmik, co by to obejrzeć?
W tym mappacku tego nie będzie. To będzie osobny projekt na bliżej nieokreślone "potem" xd
Twój czy import?
Modele ścian z AOH by Rycho :ok: Pasowały mi do kadru. ;)
Tiquill pisze:Tobie te Notatki faktycznie pomagają?
Pomagają. Lubię przy małych pierdółkach do zrobienia stawiać Note'a i robić je na koniec.

Czyli z postaci dodać Johna i policjantke. :P Księdza bym musiał ubrać w jakąś sutannę, bo tak w spodniach to wyglądałby jak normalny ludź z ulicy xd Ale tamtych dwóch postaram się dodać.
Ostatnio zmieniony 30 sie 2018, 20:30 przez seebeek17, łącznie zmieniany 1 raz.


Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14479
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

30 sie 2018, 20:36

Z sutanny to zostaje tylko płaszczyk Kolesia. Bo nie radzę tego przedłużać, wyjść mogą szkaradne "rury" jak przedłużone spódniczki w AWP.


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
Pan Szatan
Modder
Modder
Posty: 6207
Rejestracja: 05 gru 2013, 13:16
Lokalizacja: Paradise
Postawił piwo: 5 razy
Otrzymał  piwo: 8 razy
Kontakt:

30 sie 2018, 21:02

W Eternal Damnation był z tego co pamiętam ksiądz z przerobionym płaszczem.


I'm fucking insane in the brain. :axe:
Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14479
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

30 sie 2018, 21:40

Pan Szatan pisze:W Eternal Damnation był z tego co pamiętam ksiądz z przerobionym płaszczem.
To był Żyd hasydzki. Postać znana jeszcze ze skrinów z bety/alfy P2. Kto pamięta, jak nam wtedy uwagę zakrzątał? :) Jest też w 1409X Patch jako grywalna postać trybu multiplayer.


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
Pan Szatan
Modder
Modder
Posty: 6207
Rejestracja: 05 gru 2013, 13:16
Lokalizacja: Paradise
Postawił piwo: 5 razy
Otrzymał  piwo: 8 razy
Kontakt:

30 sie 2018, 22:18

Tiquill pisze:
Pan Szatan pisze:W Eternal Damnation był z tego co pamiętam ksiądz z przerobionym płaszczem.
To był Żyd hasydzki. Postać znana jeszcze ze skrinów z bety/alfy P2. Kto pamięta, jak nam wtedy uwagę zakrzątał? :) Jest też w 1409X Patch jako grywalna postać trybu multiplayer.
Nieeh, chodziło mi o księdza który rozmawiał z Johnem w połowie gry oraz na końcu przed finałową walką w kościele.


I'm fucking insane in the brain. :axe:
Awatar użytkownika
Rycho3D
Modder
Modder
Posty: 11978
Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
Lokalizacja: SinCity
Postawił piwo: 8 razy
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

31 sie 2018, 10:34

seebeek17 pisze:Będzie kilka grywalnych postaci. W planach były też nowe bonusowe do odblokowania w formie easter egga, ale czy będą to sam nie wiem. xd

Z tych podstawowych do wyboru na pewno będzie Koleś, Swat, Wojak (nie piwo xD ) i rzeźnik. Chcecie jeszcze jakieś?
Blood login, papież, terminator. :D


8=======D
Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14479
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

02 wrz 2018, 16:35

seebeek17 pisze:Pomagają. Lubię przy małych pierdółkach do zrobienia stawiać Note'a i robić je na koniec.
A pytałem, bo jak ja je używałem, to porobiłem ich tyle, gęsto popisałem - że było jeszcze gorzej, jeden zamęt. Wolę mieć to w głowie. :):

Pan Szatan pisze:Nieeh, chodziło mi o księdza który rozmawiał z Johnem w połowie gry oraz na końcu przed finałową walką w kościele.
Czułem, pisząc to, że nie mam racji. Bo nie dograłem ED całego. xD


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
ODPOWIEDZ