W końcu. Właściwy człowiek na właściwym miejscu.
Takie mapy to ja lubię
(Preview) Virus B [Mappack]
Moderatorzy: Moderatorzy, Admini
Jednak wrzucę kilka screenów z testu oskryptowania fal dla bumpnięcia topika.
Generalnie samo w sobie zabijanie przeciwników przez 1-2h w końcu zacznie się nudzić, więc będą też różne zadania "techniczne", które urozmaicą rozgrywkę.
Do tego kilka elementów gameplay'owych będzie wzorowanych na grze Killing Floor. Chętnie bym "pożyczył" stamtąd też soundtrack (kawałki z tej serii są booskie! ), ale licencja na to chyba nie pozwoli.
Tak btw. grzebał ktoś przy mapach do Nick's Coop? Jak tak, to ciężko przystosować mapę do tego coopa?
Generalnie samo w sobie zabijanie przeciwników przez 1-2h w końcu zacznie się nudzić, więc będą też różne zadania "techniczne", które urozmaicą rozgrywkę.
Do tego kilka elementów gameplay'owych będzie wzorowanych na grze Killing Floor. Chętnie bym "pożyczył" stamtąd też soundtrack (kawałki z tej serii są booskie! ), ale licencja na to chyba nie pozwoli.
Tak btw. grzebał ktoś przy mapach do Nick's Coop? Jak tak, to ciężko przystosować mapę do tego coopa?
- Załączniki
-
- VBmGameplay1.jpg (341.21 KiB) Przejrzano 1309 razy
-
- VBmGameplay2.jpg (418.4 KiB) Przejrzano 1309 razy
-
- VBmGameplay3.jpg (366.5 KiB) Przejrzano 1309 razy
Wygląda Super
A pożyczaj, pożyczaj. Twój mappack jest modem do gry, a nie nową grą, więc Cię nie zamknąseebeek17 pisze:Chętnie bym "pożyczył" stamtąd też soundtrack (kawałki z tej serii są booskie! ), ale licencja na to chyba nie pozwoli.
Ostatnio zmieniony 09 sie 2018, 22:57 przez Dev4ever, łącznie zmieniany 1 raz.
Mody i Mapy: Restaurant | KillThemAll(Survival) | Christmas District In The Suburbs | Hospital Of Fear |
Mój PC: http://www.userbenchmark.com/UserRun/7655688
Mój PC: http://www.userbenchmark.com/UserRun/7655688
- Dzienis
- V.I.P.
- Posty: 12106
- Rejestracja: 03 lut 2012, 18:53
- Lokalizacja: Pojezierze Litewskie
- Postawił piwo: 14 razy
- Otrzymał piwo: 6 razy
- Kontakt:
Jakie zadania?seebeek17 pisze:Generalnie samo w sobie zabijanie przeciwników przez 1-2h w końcu zacznie się nudzić, więc będą też różne zadania "techniczne", które urozmaicą rozgrywkę.
I regret nothing
- Pan Szatan
- Modder
- Posty: 6207
- Rejestracja: 05 gru 2013, 13:16
- Lokalizacja: Paradise
- Postawił piwo: 5 razy
- Otrzymał piwo: 8 razy
- Kontakt:
Popieram, nikt cię o to nie pogryzieDev4ever pisze:Wygląda Super
A pożyczaj, pożyczaj, to jest mod do gry, a nie nowa gra, więc Cię nie zamknąseebeek17 pisze:Chętnie bym "pożyczył" stamtąd też soundtrack (kawałki z tej serii są booskie! ), ale licencja na to chyba nie pozwoli.
PS.
W teorii to wystarczy zmienić początek nazwy mapy na coop- a w praktyce być może przyda się jakaś zmiana mapy dla balansu. Mógłbym pomóc kiedyś w testach jeśli wszystko będzie działać.Tak btw. grzebał ktoś przy mapach do Nick's Coop? Jak tak, to ciężko przystosować mapę do tego coopa?
Ostatnio zmieniony 06 sie 2018, 22:07 przez Pan Szatan, łącznie zmieniany 2 razy.
I'm fucking insane in the brain.
Nie wiedziałem jaka będzie reakcja po dodaniu czerwonych ścian, ale w takim razie się cieszę, że aż tak nie kłują w oczy.Dev4ever pisze:Wygląda Super
To jest taka miła dla naszego oka (i niemiła dla przeciwnika) zabawka, która będzie nam prawdopodobnie towarzyszyła na początku rozgrywki. A konkretniej mówiąc ma kilka dodatkowych animacji.Yossarian pisze:O co chodzi z nożem? Widzę, że można trzymać go na różne sposoby.
Zakręcenie wody, żeby przejść zalanym korytarzem, odszukanie C4 żeby zniszczyć blokadę do kolejnego etapu, tego typu.Dzienis pisze:Jakie zadania?
Czyli jest szansa, że wersja na coopa też będzie, fajnie wiedzieć.Pan Szatan pisze:W teorii to wystarczy zmienić początek nazwy mapy na coop- a w praktyce być może przyda się jakaś zmiana mapy dla balansu.
Mappack na coopie to jak na razie dosyć odległa przyszłość, o ile się na to zdecyduję. Jednak możesz pomóc w testach jak skończę pierwszą mapę jeśli chcesz.Pan Szatan pisze:Mógłbym pomóc kiedyś w testach jeśli wszystko będzie działać.
-
- Grabarz
- Posty: 6423
- Rejestracja: 06 sie 2008, 14:54
- Postawił piwo: 6 razy
- Otrzymał piwo: 3 razy
Nóż zachowuje się inaczej w zależności od sposobu trzymania?seebeek17 pisze:To jest taka miła dla naszego oka (i niemiła dla przeciwnika) zabawka, która będzie nam prawdopodobnie towarzyszyła na początku rozgrywki. A konkretniej mówiąc ma kilka dodatkowych animacji.
Na trailerze jest jedna animacja z tego.Yossarian pisze:Niestety nie wiem za bardzo, co to jest. Ale brzmi ciekawie
Trailer tutaj oraz w pierwszym poście. Dałem o tym też newsa na główną.
[youtube][/youtube]
W kilku miejscach fps spadł, ale poza tym chyba jest w miarę git.
Ostatnio zmieniony 09 sie 2018, 14:03 przez seebeek17, łącznie zmieniany 1 raz.
Zajebiście wygląda Te brońki, te szczegóły na mapach, te niebo wraz z efektami słonecznymi, dodaje klimatu i chęci pogrania w takiego moda
Na filmie czasem widać przycinki, chociaż może to być niekoniecznie wina optymalizacji mapy, a problem przy nagrywaniu samej rozgrywki. Myślę, że mój Procek (a raczej jego potężna moc IPC) da radę dźwignąć to wszystkoseebeek17 pisze:W kilku miejscach fps spadł, ale poza tym chyba jest w miarę git.
Mody i Mapy: Restaurant | KillThemAll(Survival) | Christmas District In The Suburbs | Hospital Of Fear |
Mój PC: http://www.userbenchmark.com/UserRun/7655688
Mój PC: http://www.userbenchmark.com/UserRun/7655688
- Silver Dragon
- V.I.P.
- Posty: 7080
- Rejestracja: 11 sie 2007, 23:28
- Lokalizacja: East Mayberry
- Otrzymał piwo: 2 razy
Pięknie się to prezentuje. Wielki szacun
Ten nóż i ta szlifierka by mi się w AWP przydała. Świetne wykonanie
Ten nóż i ta szlifierka by mi się w AWP przydała. Świetne wykonanie
Przybyłem, zobaczyłem... i polała się krew
-
- Grabarz
- Posty: 6423
- Rejestracja: 06 sie 2008, 14:54
- Postawił piwo: 6 razy
- Otrzymał piwo: 3 razy
Wygląda całkiem fajnie. Moje odczucia:
Sprawa z nożem całkiem fajna, badassowo to wygląda.
Szlifierka też ciekawa rzecz, czekam na dmuchawę do liści
Dźwięk uderzenia pałą z kolcami bym zmienił, chyba, że to na razie placeholder.
Dobrze, że nie trzeba koniecznie rozwalać zombiakom głów. To było chyba najbardziej frustrujące do tej pory.
Pająk jak na razie rzeczywiście śmiechowy. Mam nadzieję, że finalnie będzie wyglądał lepiej.
Koleś mógłby dostać nowe wdzianko, bo ile razy ma w tym samym popierdalać?
Sprawa z nożem całkiem fajna, badassowo to wygląda.
Szlifierka też ciekawa rzecz, czekam na dmuchawę do liści
Dźwięk uderzenia pałą z kolcami bym zmienił, chyba, że to na razie placeholder.
Dobrze, że nie trzeba koniecznie rozwalać zombiakom głów. To było chyba najbardziej frustrujące do tej pory.
Pająk jak na razie rzeczywiście śmiechowy. Mam nadzieję, że finalnie będzie wyglądał lepiej.
Koleś mógłby dostać nowe wdzianko, bo ile razy ma w tym samym popierdalać?