(Preview) Virus B [Mappack]

Pojedyńcze mapy tylko naszych użytkowników i rodzące się zestawy map.

Moderatorzy: Moderatorzy, Admini

Awatar użytkownika
Rycho3D
Modder
Modder
Posty: 11978
Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
Lokalizacja: SinCity
Postawił piwo: 8 razy
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

03 sie 2018, 22:05

W końcu. Właściwy człowiek na właściwym miejscu.
Takie mapy to ja lubię :brawo2:


8=======D
Awatar użytkownika
seebeek17
Modder
Modder
Posty: 8399
Rejestracja: 10 cze 2013, 13:25
Lokalizacja: Z Zewnątrz
Kontakt:

06 sie 2018, 21:10

Jednak wrzucę kilka screenów z testu oskryptowania fal dla bumpnięcia topika. ;)

Generalnie samo w sobie zabijanie przeciwników przez 1-2h w końcu zacznie się nudzić, więc będą też różne zadania "techniczne", które urozmaicą rozgrywkę.

Do tego kilka elementów gameplay'owych będzie wzorowanych na grze Killing Floor. Chętnie bym "pożyczył" stamtąd też soundtrack (kawałki z tej serii są booskie! :D ), ale licencja na to chyba nie pozwoli. :)

Tak btw. grzebał ktoś przy mapach do Nick's Coop? Jak tak, to ciężko przystosować mapę do tego coopa?
Załączniki
VBmGameplay1.jpg
VBmGameplay1.jpg (341.21 KiB) Przejrzano 1145 razy
VBmGameplay2.jpg
VBmGameplay2.jpg (418.4 KiB) Przejrzano 1145 razy
VBmGameplay3.jpg
VBmGameplay3.jpg (366.5 KiB) Przejrzano 1145 razy


Awatar użytkownika
Dev4ever
Modder
Modder
Posty: 2483
Rejestracja: 27 lis 2010, 20:12
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

06 sie 2018, 21:18

Wygląda Super :ok:
seebeek17 pisze:Chętnie bym "pożyczył" stamtąd też soundtrack (kawałki z tej serii są booskie! ), ale licencja na to chyba nie pozwoli.
A pożyczaj, pożyczaj. Twój mappack jest modem do gry, a nie nową grą, więc Cię nie zamkną :D
Ostatnio zmieniony 09 sie 2018, 22:57 przez Dev4ever, łącznie zmieniany 1 raz.


Yossarian
Grabarz
Grabarz
Posty: 6423
Rejestracja: 06 sie 2008, 14:54
Postawił piwo: 6 razy
Otrzymał  piwo: 3 razy

06 sie 2018, 21:36

Dev4ever pisze:A pożyczaj, pożyczaj, to jest mod do gry, a nie nowa gra, więc Cię nie zamkną
Przynajmniej tak się nam wydaje xD

O co chodzi z nożem? Widzę, że można trzymać go na różne sposoby.


Awatar użytkownika
Dzienis
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 12106
Rejestracja: 03 lut 2012, 18:53
Lokalizacja: Pojezierze Litewskie
Postawił piwo: 14 razy
Otrzymał  piwo: 6 razy
Kontakt:

06 sie 2018, 21:43

seebeek17 pisze:Generalnie samo w sobie zabijanie przeciwników przez 1-2h w końcu zacznie się nudzić, więc będą też różne zadania "techniczne", które urozmaicą rozgrywkę.
Jakie zadania?


I regret nothing
Awatar użytkownika
Pan Szatan
Modder
Modder
Posty: 6207
Rejestracja: 05 gru 2013, 13:16
Lokalizacja: Paradise
Postawił piwo: 5 razy
Otrzymał  piwo: 8 razy
Kontakt:

06 sie 2018, 22:04

Dev4ever pisze:Wygląda Super :ok:
seebeek17 pisze:Chętnie bym "pożyczył" stamtąd też soundtrack (kawałki z tej serii są booskie! ), ale licencja na to chyba nie pozwoli.
A pożyczaj, pożyczaj, to jest mod do gry, a nie nowa gra, więc Cię nie zamkną :D
Popieram, nikt cię o to nie pogryzie :ok:

PS.
Tak btw. grzebał ktoś przy mapach do Nick's Coop? Jak tak, to ciężko przystosować mapę do tego coopa?
W teorii to wystarczy zmienić początek nazwy mapy na coop- a w praktyce być może przyda się jakaś zmiana mapy dla balansu. Mógłbym pomóc kiedyś w testach jeśli wszystko będzie działać.
Ostatnio zmieniony 06 sie 2018, 22:07 przez Pan Szatan, łącznie zmieniany 2 razy.


I'm fucking insane in the brain. :axe:
Awatar użytkownika
seebeek17
Modder
Modder
Posty: 8399
Rejestracja: 10 cze 2013, 13:25
Lokalizacja: Z Zewnątrz
Kontakt:

06 sie 2018, 23:50

Dev4ever pisze:Wygląda Super :ok:
Nie wiedziałem jaka będzie reakcja po dodaniu czerwonych ścian, ale w takim razie się cieszę, że aż tak nie kłują w oczy. :P
Yossarian pisze:O co chodzi z nożem? Widzę, że można trzymać go na różne sposoby.
To jest taka miła dla naszego oka (i niemiła dla przeciwnika) zabawka, która będzie nam prawdopodobnie towarzyszyła na początku rozgrywki. A konkretniej mówiąc ma kilka dodatkowych animacji. ;)
Dzienis pisze:Jakie zadania?
Zakręcenie wody, żeby przejść zalanym korytarzem, odszukanie C4 żeby zniszczyć blokadę do kolejnego etapu, tego typu.
Pan Szatan pisze:W teorii to wystarczy zmienić początek nazwy mapy na coop- a w praktyce być może przyda się jakaś zmiana mapy dla balansu.
Czyli jest szansa, że wersja na coopa też będzie, fajnie wiedzieć.
Pan Szatan pisze:Mógłbym pomóc kiedyś w testach jeśli wszystko będzie działać.
Mappack na coopie to jak na razie dosyć odległa przyszłość, o ile się na to zdecyduję. Jednak możesz pomóc w testach jak skończę pierwszą mapę jeśli chcesz.


Yossarian
Grabarz
Grabarz
Posty: 6423
Rejestracja: 06 sie 2008, 14:54
Postawił piwo: 6 razy
Otrzymał  piwo: 3 razy

07 sie 2018, 00:18

seebeek17 pisze:To jest taka miła dla naszego oka (i niemiła dla przeciwnika) zabawka, która będzie nam prawdopodobnie towarzyszyła na początku rozgrywki. A konkretniej mówiąc ma kilka dodatkowych animacji.
Nóż zachowuje się inaczej w zależności od sposobu trzymania?


Awatar użytkownika
seebeek17
Modder
Modder
Posty: 8399
Rejestracja: 10 cze 2013, 13:25
Lokalizacja: Z Zewnątrz
Kontakt:

07 sie 2018, 19:12

Yossarian pisze:Nóż zachowuje się inaczej w zależności od sposobu trzymania?
Coś w tym stylu. :ok: Ma lucky anims, które zmieniają sposób trzymania noża. Trochę jak lucky animations w Battlefieldzie.


Yossarian
Grabarz
Grabarz
Posty: 6423
Rejestracja: 06 sie 2008, 14:54
Postawił piwo: 6 razy
Otrzymał  piwo: 3 razy

07 sie 2018, 19:18

seebeek17 pisze:Coś w tym stylu. Ma lucky anims, które zmieniają sposób trzymania noża. Trochę jak lucky animations w Battlefieldzie.
Niestety nie wiem za bardzo, co to jest. Ale brzmi ciekawie :)


Awatar użytkownika
seebeek17
Modder
Modder
Posty: 8399
Rejestracja: 10 cze 2013, 13:25
Lokalizacja: Z Zewnątrz
Kontakt:

09 sie 2018, 13:59

Yossarian pisze:Niestety nie wiem za bardzo, co to jest. Ale brzmi ciekawie
Na trailerze jest jedna animacja z tego. ;)

Trailer tutaj oraz w pierwszym poście. Dałem o tym też newsa na główną.


[youtube][/youtube]

W kilku miejscach fps spadł, ale poza tym chyba jest w miarę git. :P
Ostatnio zmieniony 09 sie 2018, 14:03 przez seebeek17, łącznie zmieniany 1 raz.


Awatar użytkownika
Dev4ever
Modder
Modder
Posty: 2483
Rejestracja: 27 lis 2010, 20:12
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

09 sie 2018, 15:54

Zajebiście wygląda :peace: Te brońki, te szczegóły na mapach, te niebo wraz z efektami słonecznymi, dodaje klimatu i chęci pogrania w takiego moda :ok: :)
seebeek17 pisze:W kilku miejscach fps spadł, ale poza tym chyba jest w miarę git.
Na filmie czasem widać przycinki, chociaż może to być niekoniecznie wina optymalizacji mapy, a problem przy nagrywaniu samej rozgrywki. Myślę, że mój Procek (a raczej jego potężna moc IPC) da radę dźwignąć to wszystko :D


Awatar użytkownika
Silver Dragon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7080
Rejestracja: 11 sie 2007, 23:28
Lokalizacja: East Mayberry
Otrzymał  piwo: 2 razy

09 sie 2018, 17:48

Pięknie się to prezentuje. Wielki szacun :ok:
Ten nóż i ta szlifierka by mi się w AWP przydała. Świetne wykonanie


Przybyłem, zobaczyłem... i polała się krew :evilbat:
Obrazek
Awatar użytkownika
Rycho3D
Modder
Modder
Posty: 11978
Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
Lokalizacja: SinCity
Postawił piwo: 8 razy
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

09 sie 2018, 18:15

Wygląda super, nie wiem czemu ale śmiechłem na tego pająka. :D


8=======D
Yossarian
Grabarz
Grabarz
Posty: 6423
Rejestracja: 06 sie 2008, 14:54
Postawił piwo: 6 razy
Otrzymał  piwo: 3 razy

09 sie 2018, 21:18

Wygląda całkiem fajnie. Moje odczucia:
Sprawa z nożem całkiem fajna, badassowo to wygląda.
Szlifierka też ciekawa rzecz, czekam na dmuchawę do liści xD
Dźwięk uderzenia pałą z kolcami bym zmienił, chyba, że to na razie placeholder.
Dobrze, że nie trzeba koniecznie rozwalać zombiakom głów. To było chyba najbardziej frustrujące do tej pory.
Pająk jak na razie rzeczywiście śmiechowy. Mam nadzieję, że finalnie będzie wyglądał lepiej.
Koleś mógłby dostać nowe wdzianko, bo ile razy ma w tym samym popierdalać? xD


ODPOWIEDZ