Jpg w trakcie poprawek budynku małej fabryki piwa/paliwa/alkoholu/amolu *wstaw właściwe*.
Optymalizacja ujdzie. Wcześniej było 15-30fps, teraz jest 25-120fps.
Może zdążę już skompletować listę pukawek, którymi będziemy eksterminować hordy przeciwników, zanim wyjdzie Trailer.
(Preview) Virus B [Mappack]
Moderatorzy: Moderatorzy, Admini
Fajny budynek, jakby się pobawić w nim ciemnym oświetleniem, dodać pajęczynę oraz mech na ścianach, było by perfectoseebeek17 pisze:Jpg w trakcie poprawek budynku małej fabryki piwa/paliwa/alkoholu/amolu *wstaw właściwe*.
Kurczę, duża rozbieżność w fpsach. Ciekawe jak u mnie będzie chodziła, liczę na solidne 150fps, żeby mój monitor 144hz się nie nudziłseebeek17 pisze:Optymalizacja ujdzie. Wcześniej było 15-30fps, teraz jest 25-120fps.
Mody i Mapy: Restaurant | KillThemAll(Survival) | Christmas District In The Suburbs | Hospital Of Fear |
Mój PC: http://www.userbenchmark.com/UserRun/7655688
Mój PC: http://www.userbenchmark.com/UserRun/7655688
Docelowo właśnie ma być w środku ciemno. Z tymi pajęczynami itp za bardzo nie wiem ocb. Małe pajęczynki po kątach czy jak?Dev4ever pisze:Fajny budynek, jakby się pobawić w nim ciemnym oświetleniem, dodać pajęczynę oraz mech na ścianach, było by perfecto
Też oczywiście nie chcę zbytnio jeszcze mocniej zapychać mapy szczegółami i większą ilością obiektów, bo i tak już płynność ssie, ale zawsze można jeszcze jakiś tam szczegół dodać.
O to masz wymagania. Tego raczej nie mogę obiecać, ale masz mocny sprzęt, więc myślę, że chociaż z 50-60 stałego fps może uda się wycisnąć. Za to może druga mapa da radę pokazać potencjał 144hz monitora.Dev4ever pisze:Kurczę, duża rozbieżność w fpsach. Ciekawe jak u mnie będzie chodziła, liczę na solidne 150fps, żeby mój monitor 144hz się nie nudził
- Tiquill
- V.I.P.
- Posty: 14479
- Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
- Lokalizacja: z naprzeciwka
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
seebeek17 pisze:Optymalizacja ujdzie. Wcześniej było 15-30fps, teraz jest 25-120fps.
Już? To co będzie na finał? Zalecałbym, poszukaj tego, co zaniża i to zduś. Bo jak po skrinach widzę, to poza rozległością terenu nie ma nic, co by spowalniało...seebeek17 pisze:oczywiście nie chcę zbytnio jeszcze mocniej zapychać mapy szczegółami i większą ilością obiektów, bo i tak już płynność ssie
Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Wracając jeszcze do tego:
Właśnie wczoraj przeglądając changelog z wszystkich patchy do P2C wyczytałem, że dwukrotnie podnieśli tą barierę po której gra się wysypuje od nadmiaru KActorów, więc do P2C mógłbyś dodać ich więcej Niestety nie obędzie bez wad, bo portując mapę na STP trzeba się liczyć z tym, że wtedy gra będzie crashowaćRycho3D pisze:przy około 50 KActor lub szmacianych lalkach, wywali GPFseebeek17 pisze:Docelowo całą mapę będziemy mogli rozwalić, a jak nie całą to chociaż jej większą część.
Mody i Mapy: Restaurant | KillThemAll(Survival) | Christmas District In The Suburbs | Hospital Of Fear |
Mój PC: http://www.userbenchmark.com/UserRun/7655688
Mój PC: http://www.userbenchmark.com/UserRun/7655688
Dobrze wiedziećDev4ever pisze:Właśnie wczoraj przeglądając changelog z wszystkich patchy do P2C wyczytałem, że dwukrotnie podnieśli tą barierę po której gra się wysypuje od nadmiaru KActorów
Łącznie teraz na mapie jest z 15-20 KActorExploadable. Nie tak dużo chyba, więc mam nadzieję, że STP będzie w stanie to uciągnąć. Poza tym jednak byłem zmuszony ograniczyć trochę destrukcję otoczenia, więc jak zapowiadałem destrukcję całej mapy, tak do zniszczenia zostawię tylko takie miłe dla oka bajery, jak np. zniszczalne hydranty, płoty, itp + oskryptowane wybuchy.Dev4ever pisze:mapę na STP trzeba się liczyć z tym, że wtedy gra będzie crashować
@Edit: Może w wersji STP dać po prostu ustawienie ragdolla na minimum po włączeniu mappacka? Powinno pomóc
Ostatnio zmieniony 27 lip 2018, 21:06 przez seebeek17, łącznie zmieniany 1 raz.
Niezbyt, bo wtedy animacje będą kijowe, nieinteraktywne oraz ciała będą blokować przejścia po nich, ze względu na to, że w STP jest też błąd z kolizją cylindrową martwych "nieoragdollowanych" (jakkolwiek to brzmi) ciał.seebeek17 pisze:@Edit: Może w wersji STP dać po prostu ustawienie ragdolla na minimum po włączeniu mappacka? Powinno pomóc
Mody i Mapy: Restaurant | KillThemAll(Survival) | Christmas District In The Suburbs | Hospital Of Fear |
Mój PC: http://www.userbenchmark.com/UserRun/7655688
Mój PC: http://www.userbenchmark.com/UserRun/7655688
Nowe screeny. Już chyba ostatnie z tej mapy.
Szlifierka by Rycho3D.
Hef fan.
Szlifierka by Rycho3D.
Hef fan.
- Załączniki
-
- VirBjpg3107_1.jpg (272.3 KiB) Przejrzano 777 razy
-
- VirBjpg3107_2.jpg (258.64 KiB) Przejrzano 777 razy
-
- VirBjpg3107_3.jpg (297.98 KiB) Przejrzano 777 razy
-
- VirBjpg3107_4.jpg (285.86 KiB) Przejrzano 777 razy
-
- VirBjpg3107_5.jpg (366.2 KiB) Przejrzano 777 razy
-
- VirBjpg3107_6.jpg (272.06 KiB) Przejrzano 777 razy
-
- VirBjpg3107_7.jpg (292.37 KiB) Przejrzano 777 razy
- Pan Szatan
- Modder
- Posty: 6207
- Rejestracja: 05 gru 2013, 13:16
- Lokalizacja: Paradise
- Postawił piwo: 5 razy
- Otrzymał piwo: 8 razy
- Kontakt:
Łuuuuu... level design full profeska, widzę też nowe modele
PS. Jak Rycho to zedytował skoro przypadkiem wyjebał do kosza całe P2Complete wraz ze Steamem? XD
PS. Jak Rycho to zedytował skoro przypadkiem wyjebał do kosza całe P2Complete wraz ze Steamem? XD
Ostatnio zmieniony 31 lip 2018, 04:55 przez Pan Szatan, łącznie zmieniany 1 raz.
I'm fucking insane in the brain.
- Silver Dragon
- V.I.P.
- Posty: 7080
- Rejestracja: 11 sie 2007, 23:28
- Lokalizacja: East Mayberry
- Otrzymał piwo: 2 razy
Tu raczej chodziło o maszynkę do ciachania z drugiego ss'aPS. Jak Rycho to zedytował skoro przypadkiem wyjebał do kosza całe P2Complete wraz ze Steamem? XD
Przybyłem, zobaczyłem... i polała się krew
- Tiquill
- V.I.P.
- Posty: 14479
- Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
- Lokalizacja: z naprzeciwka
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
Ohoho! Przysiadł, posiedział i - zrobił! Jaki kolorowy świat z zombi w tle - tego dotąd nie było! Nie mam pytań i nie ma się do czego przyczepić - mapa wygląda na skończoną. Gratz!
Nawet logo na skrinach.
Kiedy następna mapa?
Nawet logo na skrinach.
Kiedy następna mapa?
Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
No w jakichś 80%Tiquill pisze:mapa wygląda na skończoną.
nie podoba mi się zbytnio. robione na szybkoTiquill pisze:Nawet logo na skrinach.
Kiedy pierwsza już będzie skończona.Tiquill pisze:Kiedy następna mapa?
A tak poważnie, to jak skończę z broniami to się biorę na drugą. Nie wiem czy czasem nie będę potrzebować Twojej pomocy później z jedną pukawką.
- Tiquill
- V.I.P.
- Posty: 14479
- Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
- Lokalizacja: z naprzeciwka
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
Aha, w ten deseń. Dobra.seebeek17 pisze:Kiedy pierwsza już będzie skończona.
Ja z pomocą do broni? Nigdzie nie dawałem na forum, że w tej dziedzinie mogę pomóc. Ale - może.seebeek17 pisze:Nie wiem czy czasem nie będę potrzebować Twojej pomocy później z jedną pukawką.
Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...