(Preview) Virus B [Mappack]

Pojedyńcze mapy tylko naszych użytkowników i rodzące się zestawy map.

Moderatorzy: Moderatorzy, Admini

Awatar użytkownika
seebeek17
Modder
Modder
Posty: 8399
Rejestracja: 10 cze 2013, 13:25
Lokalizacja: Z Zewnątrz
Kontakt:

25 lip 2018, 00:56

Jpg w trakcie poprawek budynku małej fabryki piwa/paliwa/alkoholu/amolu *wstaw właściwe*.

Optymalizacja ujdzie. Wcześniej było 15-30fps, teraz jest 25-120fps.

Może zdążę już skompletować listę pukawek, którymi będziemy eksterminować hordy przeciwników, zanim wyjdzie Trailer. :)
Załączniki
VirusBFabr02.jpg
VirusBFabr02.jpg (521.73 KiB) Przejrzano 881 razy


Awatar użytkownika
Dev4ever
Modder
Modder
Posty: 2483
Rejestracja: 27 lis 2010, 20:12
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

25 lip 2018, 02:06

seebeek17 pisze:Jpg w trakcie poprawek budynku małej fabryki piwa/paliwa/alkoholu/amolu *wstaw właściwe*.
Fajny budynek, jakby się pobawić w nim ciemnym oświetleniem, dodać pajęczynę oraz mech na ścianach, było by perfecto :ok:
seebeek17 pisze:Optymalizacja ujdzie. Wcześniej było 15-30fps, teraz jest 25-120fps.
Kurczę, duża rozbieżność w fpsach. Ciekawe jak u mnie będzie chodziła, liczę na solidne 150fps, żeby mój monitor 144hz się nie nudził :D


Awatar użytkownika
seebeek17
Modder
Modder
Posty: 8399
Rejestracja: 10 cze 2013, 13:25
Lokalizacja: Z Zewnątrz
Kontakt:

25 lip 2018, 05:25

Dev4ever pisze:Fajny budynek, jakby się pobawić w nim ciemnym oświetleniem, dodać pajęczynę oraz mech na ścianach, było by perfecto :ok:
Docelowo właśnie ma być w środku ciemno. Z tymi pajęczynami itp za bardzo nie wiem ocb. Małe pajęczynki po kątach czy jak?

Też oczywiście nie chcę zbytnio jeszcze mocniej zapychać mapy szczegółami i większą ilością obiektów, bo i tak już płynność ssie, ale zawsze można jeszcze jakiś tam szczegół dodać. :P
Dev4ever pisze:Kurczę, duża rozbieżność w fpsach. Ciekawe jak u mnie będzie chodziła, liczę na solidne 150fps, żeby mój monitor 144hz się nie nudził
O to masz wymagania. :D Tego raczej nie mogę obiecać, ale masz mocny sprzęt, więc myślę, że chociaż z 50-60 stałego fps może uda się wycisnąć. Za to może druga mapa da radę pokazać potencjał 144hz monitora. :P


Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14479
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

26 lip 2018, 10:30

seebeek17 pisze:Optymalizacja ujdzie. Wcześniej było 15-30fps, teraz jest 25-120fps.
seebeek17 pisze:oczywiście nie chcę zbytnio jeszcze mocniej zapychać mapy szczegółami i większą ilością obiektów, bo i tak już płynność ssie
Już? To co będzie na finał? Zalecałbym, poszukaj tego, co zaniża i to zduś. ;) Bo jak po skrinach widzę, to poza rozległością terenu nie ma nic, co by spowalniało...


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
Rycho3D
Modder
Modder
Posty: 11978
Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
Lokalizacja: SinCity
Postawił piwo: 8 razy
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

26 lip 2018, 15:38

fajna gorzelnia :winko:


8=======D
Awatar użytkownika
Dev4ever
Modder
Modder
Posty: 2483
Rejestracja: 27 lis 2010, 20:12
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

27 lip 2018, 19:29

Wracając jeszcze do tego:
Rycho3D pisze:
seebeek17 pisze:Docelowo całą mapę będziemy mogli rozwalić, a jak nie całą to chociaż jej większą część. :D
przy około 50 KActor lub szmacianych lalkach, wywali GPF
Właśnie wczoraj przeglądając changelog z wszystkich patchy do P2C wyczytałem, że dwukrotnie podnieśli tą barierę po której gra się wysypuje od nadmiaru KActorów, więc do P2C mógłbyś dodać ich więcej :) Niestety nie obędzie bez wad, bo portując mapę na STP trzeba się liczyć z tym, że wtedy gra będzie crashować ;)


Awatar użytkownika
seebeek17
Modder
Modder
Posty: 8399
Rejestracja: 10 cze 2013, 13:25
Lokalizacja: Z Zewnątrz
Kontakt:

27 lip 2018, 21:04

Dev4ever pisze:Właśnie wczoraj przeglądając changelog z wszystkich patchy do P2C wyczytałem, że dwukrotnie podnieśli tą barierę po której gra się wysypuje od nadmiaru KActorów
Dobrze wiedzieć
Dev4ever pisze:mapę na STP trzeba się liczyć z tym, że wtedy gra będzie crashować
Łącznie teraz na mapie jest z 15-20 KActorExploadable. Nie tak dużo chyba, więc mam nadzieję, że STP będzie w stanie to uciągnąć. Poza tym jednak byłem zmuszony ograniczyć trochę destrukcję otoczenia, więc jak zapowiadałem destrukcję całej mapy, tak do zniszczenia zostawię tylko takie miłe dla oka bajery, jak np. zniszczalne hydranty, płoty, itp + oskryptowane wybuchy. :)

@Edit: Może w wersji STP dać po prostu ustawienie ragdolla na minimum po włączeniu mappacka? Powinno pomóc
Ostatnio zmieniony 27 lip 2018, 21:06 przez seebeek17, łącznie zmieniany 1 raz.


Awatar użytkownika
Dev4ever
Modder
Modder
Posty: 2483
Rejestracja: 27 lis 2010, 20:12
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

27 lip 2018, 21:38

seebeek17 pisze:@Edit: Może w wersji STP dać po prostu ustawienie ragdolla na minimum po włączeniu mappacka? Powinno pomóc
Niezbyt, bo wtedy animacje będą kijowe, nieinteraktywne oraz ciała będą blokować przejścia po nich, ze względu na to, że w STP jest też błąd z kolizją cylindrową martwych "nieoragdollowanych" (jakkolwiek to brzmi) ciał.


Awatar użytkownika
seebeek17
Modder
Modder
Posty: 8399
Rejestracja: 10 cze 2013, 13:25
Lokalizacja: Z Zewnątrz
Kontakt:

31 lip 2018, 01:40

Nowe screeny. Już chyba ostatnie z tej mapy.

Szlifierka by Rycho3D.

Hef fan. :ok:
Załączniki
VirBjpg3107_1.jpg
VirBjpg3107_1.jpg (272.3 KiB) Przejrzano 777 razy
VirBjpg3107_2.jpg
VirBjpg3107_2.jpg (258.64 KiB) Przejrzano 777 razy
VirBjpg3107_3.jpg
VirBjpg3107_3.jpg (297.98 KiB) Przejrzano 777 razy
VirBjpg3107_4.jpg
VirBjpg3107_4.jpg (285.86 KiB) Przejrzano 777 razy
VirBjpg3107_5.jpg
VirBjpg3107_5.jpg (366.2 KiB) Przejrzano 777 razy
VirBjpg3107_6.jpg
VirBjpg3107_6.jpg (272.06 KiB) Przejrzano 777 razy
VirBjpg3107_7.jpg
VirBjpg3107_7.jpg (292.37 KiB) Przejrzano 777 razy


Awatar użytkownika
Pan Szatan
Modder
Modder
Posty: 6207
Rejestracja: 05 gru 2013, 13:16
Lokalizacja: Paradise
Postawił piwo: 5 razy
Otrzymał  piwo: 8 razy
Kontakt:

31 lip 2018, 04:53

Łuuuuu... level design full profeska, widzę też nowe modele :ok:

PS. Jak Rycho to zedytował skoro przypadkiem wyjebał do kosza całe P2Complete wraz ze Steamem? XD
Ostatnio zmieniony 31 lip 2018, 04:55 przez Pan Szatan, łącznie zmieniany 1 raz.


I'm fucking insane in the brain. :axe:
Awatar użytkownika
Silver Dragon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7080
Rejestracja: 11 sie 2007, 23:28
Lokalizacja: East Mayberry
Otrzymał  piwo: 2 razy

31 lip 2018, 22:10

PS. Jak Rycho to zedytował skoro przypadkiem wyjebał do kosza całe P2Complete wraz ze Steamem? XD
Tu raczej chodziło o maszynkę do ciachania z drugiego ss'a xD


Przybyłem, zobaczyłem... i polała się krew :evilbat:
Obrazek
Awatar użytkownika
seebeek17
Modder
Modder
Posty: 8399
Rejestracja: 10 cze 2013, 13:25
Lokalizacja: Z Zewnątrz
Kontakt:

01 sie 2018, 15:32

Pan Szatan pisze:PS. Jak Rycho to zedytował skoro przypadkiem wyjebał do kosza całe P2Complete wraz ze Steamem? XD
[youtube][/youtube]


Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14479
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

02 sie 2018, 11:51

Ohoho! Przysiadł, posiedział i - zrobił! Jaki kolorowy świat z zombi w tle - tego dotąd nie było! Nie mam pytań i nie ma się do czego przyczepić - mapa wygląda na skończoną. Gratz! :spoko:


Nawet logo na skrinach. :D


Kiedy następna mapa?


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
seebeek17
Modder
Modder
Posty: 8399
Rejestracja: 10 cze 2013, 13:25
Lokalizacja: Z Zewnątrz
Kontakt:

02 sie 2018, 13:50

Tiquill pisze:mapa wygląda na skończoną.
No w jakichś 80%
Tiquill pisze:Nawet logo na skrinach.
nie podoba mi się zbytnio. robione na szybko
Tiquill pisze:Kiedy następna mapa?
Kiedy pierwsza już będzie skończona. :P

A tak poważnie, to jak skończę z broniami to się biorę na drugą. Nie wiem czy czasem nie będę potrzebować Twojej pomocy później z jedną pukawką. ;)


Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14479
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

02 sie 2018, 15:01

seebeek17 pisze:Kiedy pierwsza już będzie skończona. :P
Aha, w ten deseń. Dobra. :P
seebeek17 pisze:Nie wiem czy czasem nie będę potrzebować Twojej pomocy później z jedną pukawką. ;)
Ja z pomocą do broni? Nigdzie nie dawałem na forum, że w tej dziedzinie mogę pomóc. :): Ale - może. xD


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
ODPOWIEDZ