(Preview) Virus B [Mappack]
Moderatorzy: Moderatorzy, Admini
Jeszcze trochę i cała mapa pójdzie w...
Strasznie mi się podobają te eksplozje.
Strasznie mi się podobają te eksplozje.
- Załączniki
-
- VirusBExplTest.jpg (355.16 KiB) Przejrzano 874 razy
Ostatnio zmieniony 17 lip 2018, 22:16 przez seebeek17, łącznie zmieniany 1 raz.
Mam nadzieję, że nie dasz nowych broni z P2C (kastraty z ED btw.) do tej mapki, choćby ze względu na to, że potem podczas portowania na STP/AWP trzeba będzie je wszystkie pousuwać i dodawać zamienne na nowo. Niech będzie jedna wersja działająca na obu platformach bez konieczności tworzenia dwóch różniących się od siebie zawartością
Mody i Mapy: Restaurant | KillThemAll(Survival) | Christmas District In The Suburbs | Hospital Of Fear |
Mój PC: http://www.userbenchmark.com/UserRun/7655688
Mój PC: http://www.userbenchmark.com/UserRun/7655688
Zmiany względem wersji na STP będą, tak myślę, głównie kosmetyczne. Sama rozgrywka powinna być taka sama,a co do broni, to będą nowe. Nie wiem dokładnie ile ale mały arsenał postaram się dodać. W planach ma być M4 by GET, bronie z mojego Nice Weapons (będzie dobra okazja trochę się nimi pobawić ), oraz kilka nowych. Niestety, kto będzie chciał zagrać, będzie musiał się naściągać kilka innych modów.
- Tiquill
- V.I.P.
- Posty: 14479
- Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
- Lokalizacja: z naprzeciwka
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
Chętnie bym to teraz od razu pokazał, ale czasu mało. Dobra, o tym i poniższym pogadamy na privie. Ale ten wybór chcę zaprezentować też w tym temacie. Obym tylko czas miał.seebeek17 pisze:Wybór pomiędzy czym? Napisz mi na pw jak by to miało wyglądać.
Zombie albo SWAP. Albo jeszcze inni. Zależnie od typu przeciwnika, spawnowani są gdzie indziej. Zombie wylata zza rudery - a jak wojak to pilnuje rudery z przodu. W tyn desyń.seebeek17 pisze:Co do Twojego menu wyboru powyżej, to chodzi Ci, że będzie wybór czy normalni przeciwnicy czy zombie?
To nawet fajnie. Może wcale nie będzie zombich! ł:seebeek17 pisze:A tak serio to jeszcze nad przeciwnikami nie rozmyślałem.
Spoko. Ograniczenia StP (choć możesz na AWP, nie ma różnicy w gruncie rzeczy) nie mogą narzucać ograniczeń w P2C.seebeek17 pisze:Tyle ile będę w stanie, przeniosę na STP. Nie wykluczam, że może to być niestety lekko okrojona wersja...
Widzę szelmowski uśmiech, cwaniaku. Się z nami bawisz, że dopiero zaczynasz... A na kompie: cały PKiN!seebeek17 pisze:Fajnie. Aż się jeszcze bardziej chce kontynuować prace, jak się czyta, że komuś się podoba.
I mule i ostrygi tam!seebeek17 pisze:Następna to będą ścieki i podmiejskie kanalizacje, pasuje?
Ano fakt. Pilnował naszej cmentarnej Kaplicy. No to ten pan już jest! A nawet kilku wilkołaków.Dzienis pisze:Rycho kiedyś zrobił jednego.
Wyobraź sobie, że wszystkie baraki w tle lecą do góry jeden za drugim, jak olbrzymia stonoga wzonsząca się do nieba w tumanach kurzu, dymu i ognia...seebeek17 pisze:Strasznie mi się podobają te eksplozje.
No, tego się spodziewam, że będzie swoje bronie promował. Jak najbardziej. Dla nas te mody to nie problem. Choć... możesz dać wersję light dla szerszego grona odbiorców. Tych mało wymagających na Steamie...seebeek17 pisze:W planach ma być M4 by GET, bronie z mojego Nice Weapons (będzie dobra okazja trochę się nimi pobawić ), oraz kilka nowych. Niestety, kto będzie chciał zagrać, będzie musiał się naściągać kilka innych modów.
Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Będą, będą. Muszą być!Tiquill pisze:To nawet fajnie. Może wcale nie będzie zombich! ł:
W sumie... ciekawe czy by się przy tym gra wykrzaczyła, heh.Tiquill pisze:Wyobraź sobie, że wszystkie baraki w tle lecą do góry jeden za drugim, jak olbrzymia stonoga wzonsząca się do nieba w tumanach kurzu, dymu i ognia...
Co? Kolejna wersja do przygotowania? Choć pomysł nie taki zły.Tiquill pisze:Choć... możesz dać wersję light dla szerszego grona odbiorców.
Tiquill, może z tymi wyborami wrogów i podziałami na razie poczekajmy. Jak skończę pierwszą mapę, dam do testów i zobaczycie, czy ta wymaga jednak takich zabiegów. Mimo to koncepcja mi się podoba takiego wyboru rozgrywki.
First person toilet, heh
Ostatnio zmieniony 18 lip 2018, 14:45 przez seebeek17, łącznie zmieniany 1 raz.
Nowy screen, a przy okazji ankieta.
Jako, że grę zaczniemy cut-scenką desantu z helikoptera, co myślicie o daniu piechura SWAT'u jako grywalnej postaci? Może lepiej zachować starego dobrego Kolesia? Czy może macie jakieś inne ciekawe typy grywalnej postaci w postapokaliptycznym świecie?
Osobiście jak dla mnie SWAT by tutaj pasował, jako żołnierz przeciwstawiający się falom zdechlaków i różnej maści potworów, choć Dude też wydaje się spoko, i nawet chyba lepiej, bo nie było by problemów z podstawieniem dźwięków.
Jako, że grę zaczniemy cut-scenką desantu z helikoptera, co myślicie o daniu piechura SWAT'u jako grywalnej postaci? Może lepiej zachować starego dobrego Kolesia? Czy może macie jakieś inne ciekawe typy grywalnej postaci w postapokaliptycznym świecie?
Osobiście jak dla mnie SWAT by tutaj pasował, jako żołnierz przeciwstawiający się falom zdechlaków i różnej maści potworów, choć Dude też wydaje się spoko, i nawet chyba lepiej, bo nie było by problemów z podstawieniem dźwięków.
- Załączniki
-
- Shot00VBPark.jpg (264.51 KiB) Przejrzano 820 razy
Dla mnie obie opcje będą dobre, a co do dźwięków, możesz użyć klasę dialogową żołnierza z Multika i po sprawie
Mody i Mapy: Restaurant | KillThemAll(Survival) | Christmas District In The Suburbs | Hospital Of Fear |
Mój PC: http://www.userbenchmark.com/UserRun/7655688
Mój PC: http://www.userbenchmark.com/UserRun/7655688
- Pan Szatan
- Modder
- Posty: 6207
- Rejestracja: 05 gru 2013, 13:16
- Lokalizacja: Paradise
- Postawił piwo: 5 razy
- Otrzymał piwo: 8 razy
- Kontakt:
SWAT był by fajną odmianą, zwłaszcza jak podepniesz dialogi z multika
I'm fucking insane in the brain.
O mam pomysł! Możesz zrobić menu wyboru postaci coś jak było w becie P2, było by to fajne urozmaicenie ł:
Mody i Mapy: Restaurant | KillThemAll(Survival) | Christmas District In The Suburbs | Hospital Of Fear |
Mój PC: http://www.userbenchmark.com/UserRun/7655688
Mój PC: http://www.userbenchmark.com/UserRun/7655688
- Tiquill
- V.I.P.
- Posty: 14479
- Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
- Lokalizacja: z naprzeciwka
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
Jaki ładny placyk zabaw. Przez ten płot kojarzy się... Podnieś płot i wsadź tu więźnia i wpuść tygrysy.
Tylko Dude. Grać jakimś anonimowym wojakiem? Wcale.
Chyba że jego przeciwnikiem byłby sam Dude. No ale oskryptowanie pawnów nie czyni ich inteligencji na tyle wydajnej, że sprostałyby postaci Kolesia.
Nie ma sprawy. Wpadłem ba tą koncepcję, to ją przedstawiłem. Podoba mi się na tyle, że i tak ją zrobię, dla siebie. A jak też zechcesz - będzie git.seebeek17 pisze:Tiquill, może z tymi wyborami wrogów i podziałami na razie poczekajmy. Jak skończę pierwszą mapę, dam do testów i zobaczycie, czy ta wymaga jednak takich zabiegów.
Tylko Dude. Grać jakimś anonimowym wojakiem? Wcale.
Chyba że jego przeciwnikiem byłby sam Dude. No ale oskryptowanie pawnów nie czyni ich inteligencji na tyle wydajnej, że sprostałyby postaci Kolesia.
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez Tiquill, łącznie zmieniany 1 raz.
Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Czyli raczej postawię na wybór grywalnej postaci, coś jak zaproponował Dev. Każdy wtedy znajdzie coś dla siebie.
Co do mappacka, to pierwsza mapa jest już prawie skończona. Pozostało mi tylko oskryptować rozgrywkę, poprawić sporo szczegółów i coś tam jeszcze. Spodziewajcie się jakiegoś trailera na dniach.
@Edit: A no tak, zapomniałem że jeszcze szkoły nie zrobiłem i w innym miejscu leży mi kawałek nieużytego terenu.
No to jeszcze trochę więcej jest do zrobienia.
coTiquill pisze:Przez ten płot kojarzy się... Podnieś płot i wsadź tu więźnia i wpuść tygrysy.
Fabularnie można by to było fajnie zaadaptować w grze. Jednak już nie mam czasu nad tym myśleć. Generalnie strasznie mnie męczą długodystansowe projekty i te zbyt rozległe i skomplikowane, więc niech zostanie tak jak ma być. Choć pomysł mógłby być dosyć ciekawy.Tiquill pisze:Chyba że jego przeciwnikiem byłby sam Dude.
Co do mappacka, to pierwsza mapa jest już prawie skończona. Pozostało mi tylko oskryptować rozgrywkę, poprawić sporo szczegółów i coś tam jeszcze. Spodziewajcie się jakiegoś trailera na dniach.
@Edit: A no tak, zapomniałem że jeszcze szkoły nie zrobiłem i w innym miejscu leży mi kawałek nieużytego terenu.
No to jeszcze trochę więcej jest do zrobienia.
Ostatnio zmieniony 22 lip 2018, 00:57 przez seebeek17, łącznie zmieniany 1 raz.
- Tiquill
- V.I.P.
- Posty: 14479
- Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
- Lokalizacja: z naprzeciwka
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
No to psy.seebeek17 pisze:co
No ale gdybać można o tych rozległych. Zawsze jakaś inspiracja się trafi. Dobrze, że lubisz szybko, masz imperatyw i chętnie publikujesz swoje rzeczy - bo je właśnie szybko kończysz. To co kto lubi.seebeek17 pisze:Generalnie strasznie mnie męczą długodystansowe projekty i te zbyt rozległe i skomplikowane, więc niech zostanie tak jak ma być.
To się zejdzie, tyle sal, tyle ławek, tyle przedmiotów, a jak jeszcze piętro... Oj, marnie to widzę.seebeek17 pisze:jeszcze szkoły nie zrobiłem
Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Ja też, dlatego tego nie robię na razie, heh.Tiquill pisze:To się zejdzie, tyle sal, tyle ławek, tyle przedmiotów, a jak jeszcze piętro... Oj, marnie to widzę.
Wziąłem się za trailer do mappacku, tyle że dopiero przy montażu zobaczyłem, że zapomniałem poprawić karygodne błędy, i całe nagranie poszło do kosza. Trudno, ale nie chcę wypuścić chłamu.
Kwestia dodatkowych kilku dni.
Ostatnio zmieniony 23 lip 2018, 03:16 przez seebeek17, łącznie zmieniany 2 razy.