(Preview) Virus B [Mappack]

Pojedyńcze mapy tylko naszych użytkowników i rodzące się zestawy map.

Moderatorzy: Moderatorzy, Admini

Awatar użytkownika
seebeek17
Modder
Modder
Posty: 8399
Rejestracja: 10 cze 2013, 13:25
Lokalizacja: Z Zewnątrz
Kontakt:

02 wrz 2018, 17:06

Tiquill pisze:A pytałem, bo jak ja je używałem, to porobiłem ich tyle, gęsto popisałem - że było jeszcze gorzej, jeden zamęt. Wolę mieć to w głowie.
Lepszy zamęt w głowie, niż w edytorze? :D Ja wręcz odwrotnie, cenię sobie czysty i przejrzysty umysł. :P

Kurła, sebek rób to szybciej, bo nie mogę się doczekać premiery. xD
Ostatnio zmieniony 02 wrz 2018, 17:21 przez seebeek17, łącznie zmieniany 1 raz.


Awatar użytkownika
Dev4ever
Modder
Modder
Posty: 2483
Rejestracja: 27 lis 2010, 20:12
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

02 wrz 2018, 17:13

Duże, otwarte połacie terenu, będzie co zwiedzać :ok: Czekam na kolejne screeny :)
Tiquill pisze:Czułem, pisząc to, że nie mam racji. Bo nie dograłem ED całego.
Really? :zdziw: Rozumiem że zombie złe, zombie pokraczne ale nie przejść ED przynajmniej raz?


Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14479
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

02 wrz 2018, 18:17

Really. Taki kąsek stale na potem.

Dev4ever pisze:Duże, otwarte połacie terenu, będzie co zwiedzać
Gdzie je widziałeś? :bolek:

seebeek17 pisze:Lepszy zamęt w głowie, niż w edytorze? :D
Wolę używać jednej bazy danych, niż kilku. I nie zamęt. Tam jest wszystko po-uk-ła-da-ne. :P

seebeek17 pisze:Kurła, sebek rób to szybciej, bo nie mogę się doczekać premiery. xD
No właśnie, właśnie, nie ma opierd... się! xD
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez Tiquill, łącznie zmieniany 1 raz.


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
Dev4ever
Modder
Modder
Posty: 2483
Rejestracja: 27 lis 2010, 20:12
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

03 wrz 2018, 03:53

Tiquill pisze:Gdzie je widziałeś?
Na screenie z lotniskiem, widać sporo miejsca do zagospodarowania, czyli potencjał na zwiedzanie :)


Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14479
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

03 wrz 2018, 20:24

Aha, myślałem że seebeek17 dał jakiś filmik i potem go usunął. A ty zdążyłeś go obejrzeć. xD


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
seebeek17
Modder
Modder
Posty: 8399
Rejestracja: 10 cze 2013, 13:25
Lokalizacja: Z Zewnątrz
Kontakt:

03 wrz 2018, 20:59

Lotnisko to menu gry. ;)
Załączniki
NaLotniskuNieBedziemySzczelacXd.jpg
NaLotniskuNieBedziemySzczelacXd.jpg (248.51 KiB) Przejrzano 1296 razy


Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14479
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

03 wrz 2018, 21:23

A, jest już menu wyboru. Elegancja. :)

Bardzo ładny widok na tło menu. Od razu przydaje rozmachu projektowi. Oby tylko nie dropiło. Nie upiększaj tumanami kurzu czy tam zorzą, bo będzie jak menu AWP. ;)


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
seebeek17
Modder
Modder
Posty: 8399
Rejestracja: 10 cze 2013, 13:25
Lokalizacja: Z Zewnątrz
Kontakt:

03 wrz 2018, 22:28

Tiquill pisze:Bardzo ładny widok na tło menu.
A, dziękuję. :P
Tiquill pisze:Od razu przydaje rozmachu projektowi. Oby tylko nie dropiło. Nie upiększaj tumanami kurzu czy tam zorzą, bo będzie jak menu AWP.
Melduję Szefie płynne 100fps przy 1080p na ten moment. ;)

Oczywiście na razie strasznie tam pusto i jeszcze kilka rzeczy dodam. :ok:


Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14479
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

03 wrz 2018, 23:45

seebeek17 pisze:Melduję Szefie płynne 100fps przy 1080p na ten moment. ;)
:fiu: Gratz!
seebeek17 pisze:Oczywiście na razie strasznie tam pusto i jeszcze kilka rzeczy dodam. :ok:
Imho w menu wiele nie oczekuję. Ale co trzeba do klimatu - wiesz sam najlepiej.
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez Tiquill, łącznie zmieniany 1 raz.


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
Dev4ever
Modder
Modder
Posty: 2483
Rejestracja: 27 lis 2010, 20:12
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

04 wrz 2018, 01:38

seebeek17 pisze:Melduję Szefie płynne 100fps przy 1080p na ten moment.
Czyli nie ma powodów do zmartwień :)


Awatar użytkownika
Rycho3D
Modder
Modder
Posty: 11978
Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
Lokalizacja: SinCity
Postawił piwo: 8 razy
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

05 wrz 2018, 17:22

Nie zapomnij migających światełek na pasie startowym


8=======D
Awatar użytkownika
seebeek17
Modder
Modder
Posty: 8399
Rejestracja: 10 cze 2013, 13:25
Lokalizacja: Z Zewnątrz
Kontakt:

06 wrz 2018, 21:53

Tiquill pisze:Imho w menu wiele nie oczekuję. Ale co trzeba do klimatu - wiesz sam najlepiej.
Wszystko robię na czuja, dlatego jak coś wam na screenach nie pasuje to piszcie
Rycho3D pisze:Nie zapomnij migających światełek na pasie startowym
Jakie lepsze? Wszystkie palące się i gasnące w tym samym momencie, czy światła robiące "falę"?

Btw. jak ktoś chce pomóc, to może zrobić ikonki HUDa pod którąś postać (u Kolesia będą domyślne, u wojaka już się robią). W załączniku template w .dds. ;)
Załączniki
b_Spike_Collar.rar
(2.77 KiB) Pobrany 56 razy


Awatar użytkownika
Pan Szatan
Modder
Modder
Posty: 6207
Rejestracja: 05 gru 2013, 13:16
Lokalizacja: Paradise
Postawił piwo: 5 razy
Otrzymał  piwo: 8 razy
Kontakt:

07 wrz 2018, 09:00

seebeek17 pisze: Btw. jak ktoś chce pomóc, to może zrobić ikonki HUDa pod którąś postać (u Kolesia będą domyślne, u wojaka już się robią). W załączniku template w .dds. ;)
A jakie postacie są do zrobienia?


I'm fucking insane in the brain. :axe:
Awatar użytkownika
seebeek17
Modder
Modder
Posty: 8399
Rejestracja: 10 cze 2013, 13:25
Lokalizacja: Z Zewnątrz
Kontakt:

07 wrz 2018, 09:12

A jakie postacie są do zrobienia?
Postacie będą te, które już znamy z gry, tj: John z ED, ksiundz

Rycho chciał
Rycho3D pisze:Blood login, papież, terminator.
ale z tym to nie wiem na razie :P

Czyli teraz potrzebuje jakieś ikonki HUDa pod Johna i ksiundza. ;) Chodzi o jakieś tematyczne, nwm pod ksiundza krzyż czy coś tam, a pod Johna to nwm jaki hud może być. :drapanie:

A no i tam jeszcze miał być SWAT i rzeźnik, to sobie wybierz. :P

Chyba, że zrobisz całą nową postać (model, animacje, itp.) to też spoko
Ostatnio zmieniony 07 wrz 2018, 09:13 przez seebeek17, łącznie zmieniany 1 raz.


Awatar użytkownika
Rycho3D
Modder
Modder
Posty: 11978
Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
Lokalizacja: SinCity
Postawił piwo: 8 razy
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

07 wrz 2018, 13:20

seebeek17 pisze:Chyba, że zrobisz całą nową postać (model, animacje, itp.) to też spoko
Nie przesadzaj. to nie jest takie skomplikowane, wystarczy nowy skin twarzy.
może jakaś laska dla odmiany ? Nawet ta dupa z ufo porno będzie fajna ;)


8=======D
ODPOWIEDZ