Przed chwilą miał premierę ten syf zwany Postal 4.
Więc tutaj będzie można napisać swoje zażalenia, czy wam się podobało ( ) i co byście zmienili.
Premiera tego ścierwa
Moderatorzy: Moderatorzy, Admini
Od początku early access sporo się zmieniło. Póki co poziom niedorobienia trochę jak P2 na premierę, brakuje tylko crash-ów co 15 minut i 10 minutowych loading-ów Kilka miesięcy łatek i będzie git, mam tylko nadzieję, że nie jebną sobie łopatą w stopę i jednak wydadzą edytor w miarę szybko.
Póki co nie specjalnie mam się do czego przyczepić, bardziej zaoram pewnie w piątkową nockę i dorzucę jakieś konkrety
Póki co nie specjalnie mam się do czego przyczepić, bardziej zaoram pewnie w piątkową nockę i dorzucę jakieś konkrety
Nobody Expects The Spanish Inquisition!
- Revter
- Administrator
- Posty: 292
- Rejestracja: 31 paź 2020, 20:24
- Lokalizacja: Suchodolszczyzna
- Postawił piwo: 3 razy
- Otrzymał piwo: 14 razy
- Kontakt:
Tutejsi użytkownicy skarżą się na gubienie klatek, jak również na wywalanie do pulpitu. Osobiście to czekam co ludzie powiedzą na temat zadań i rozgrywki (głównie walki). A z edytorem... miał być do Reduxa i do dziś go nie ma, więc przyszłość edytora do P4 jest również wątpliwa.
„Nie wiem czy postąpiłem właściwie, pewnie nigdy się nie dowiem.
Ale udało mi się, i z tego chyba powinienem się cieszyć...”
Ale udało mi się, i z tego chyba powinienem się cieszyć...”
- Reality Master
- Modder
- Posty: 1094
- Rejestracja: 07 lis 2007, 19:41
- Kontakt:
Chyba coś Ci pamięć szwankuje albo mieszasz AWP z P2, bo podstawka nigdy nie była tak źle zoptymalizowana i wcale nie crashowała. Z AWP tak faktycznie było - to była tykająca bomba, która prędzej czy później zawsze wybuchała wywalając GPF. Co do loadingów zgoda, te były faktycznie długie, ale nie tak długie jak w P4 w moim przypadku. Po updacie 1.0 u mnie naprawdę ta gra się potrafi ładować 10 minut przy każdym loadingu.Lothar pisze: ↑20 kwie 2022, 22:18Od początku early access sporo się zmieniło. Póki co poziom niedorobienia trochę jak P2 na premierę, brakuje tylko crash-ów co 15 minut i 10 minutowych loading-ów Kilka miesięcy łatek i będzie git, mam tylko nadzieję, że nie jebną sobie łopatą w stopę i jednak wydadzą edytor w miarę szybko.
Póki co nie specjalnie mam się do czego przyczepić, bardziej zaoram pewnie w piątkową nockę i dorzucę jakieś konkrety
Jak na razie wszystko jest gorsze niż w P2 - AI, gunplay, misje, idiotyczny humor (nie, P2 nie było aż tak głupie i toaletowe, writing bardziej przypomina Postala 3, już w Paradise Lost było o wiele lepiej), puste budynki, masa stuffu który obiecali w 2019 roku, a nie ma go do tej pory (chociażby usprawnienia misji z Poniedziałku, z nowych misji pobocznych to chyba w ogóle zrezygnowali). No i z optymalizacją jest gorzej niż w Postalu 3. Najśmieszniejsze jest to, że level w ściekach działa najlepiej. Dlaczego? Bo to nawet nie oni go zrobili, jest kupiony z asset store'a UE4.
- Revter
- Administrator
- Posty: 292
- Rejestracja: 31 paź 2020, 20:24
- Lokalizacja: Suchodolszczyzna
- Postawił piwo: 3 razy
- Otrzymał piwo: 14 razy
- Kontakt:
Dzisiaj skończę grać w tą kalkę Postala i umieszczę obszerną recenzję na jej temat. Kto będzie chciał to też może to zrobić. Jednak z prawie wszystkim się zgodzę z moim przedmówcą. Ja nie mam 10-minutowych loadingów, choć i tak są dosyć długie.
„Nie wiem czy postąpiłem właściwie, pewnie nigdy się nie dowiem.
Ale udało mi się, i z tego chyba powinienem się cieszyć...”
Ale udało mi się, i z tego chyba powinienem się cieszyć...”