Poziom Impossible

Steamowe wcielenie Postala 2
Obrazek

Moderatorzy: Moderatorzy, Admini

Awatar użytkownika
Dzienis
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 12106
Rejestracja: 03 lut 2012, 18:53
Lokalizacja: Pojezierze Litewskie
Postawił piwo: 14 razy
Otrzymał  piwo: 6 razy
Kontakt:

16 mar 2017, 21:16

Ożywmy trochę dyskusje o Postalu.

Dzisiaj grałem trochę w P2 Complete, przeszedłem poniedziałek w jakieś 22 minuty na najwyższym poziomie Impossible.
Da się w ogóle przejść cały tydzień na tym poziomie? Albo przynajmniej pn-pt?
Bo wg mnie może być b.ciężko.
Jakie są najlepsze taktyki? Z tego co zauważyłem to najlepiej po prostu skradać się, biec zygzakiem jak strzelają i rozwalać skupiska ludzi z zaskoczenia (jak w banku gdzie załatwiłem wszystkich z góry przez szybę).
A jak już wpadniemy w sytuację bez wyjścia i zostaniemy otoczeni to nie ma sensu ucieczka (chyba, że już b.blisko do load zone'a) tylko wykosić wszystkich albo podpalić samym sobą. :D

Ogólnie gra na tym poziomie dostarczyła mi nowych emocji związanych z Postalem i mam znów chęć go przechodzić. ;)
Bo jednak "Wszyscy mnie nienawidzą" z podstawki to nie to samo.


I regret nothing
Awatar użytkownika
Devi90
Wytrenowany morderca
Wytrenowany morderca
Posty: 1409
Rejestracja: 22 cze 2014, 16:56
Lokalizacja: Galaktyka Kurvix

16 mar 2017, 21:58

:):

[youtube][/youtube]

Ja chciałem zaspeedrunować, ale gdy zobaczyłem, że to nie ma sensu, to sobie odpuściłem i chciałem już tylko przejść normalnie, ale to również nie miało sensu xD

Ciekawi mnie czy jest taki sam błąd z Vincem w AW, jaki był przy "Wszyscy mnie nienawidzą", Vinces na wtedy zabijał przy cut-scence i nie dało się ukończyć gry


왜 이걸 읽나요?
Awatar użytkownika
Dev4ever
Modder
Modder
Posty: 2483
Rejestracja: 27 lis 2010, 20:12
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

16 mar 2017, 22:22

Nie grałem na "Impossible", ale udało mi się przejść P2C na poziomie "POSTAL" i pamiętam, że gra stawiała mocne wyzwanie. Zapis jeden na mapę, nie można było składować fajek. Niestety gra straciła na trudności w momencie, w którym znalazłem dwururkę, która używała tych samych amunicji co zwykła strzelba, przez co nigdy nie brakowało mi do niej amunicji i nie musiałem się jakoś bardzo starać by ukończyć grę. Końcowy Boss pada na kilka strzałów z tej broni. Baza wojskowa przez dodane uproszczenia w postaci apteczek na prawie każdym stole i możliwości odzyskania wszystkich broni bardzo zaniżyło poziom trudności w moim odczuciu. To samo się tyczyło zmniejszeniem licznika zabicia zombie i słoni oraz dodane w wielu miejscach nowych broni w postaci MP5, glocka z ED, granatów ostatecznego rozp******u wyglądających jak krotchy (tych było akurat mało) o zbyt dużej sile rażenia w stosunku do FX wybuchu. Dla mnie lepsze i ciekawsze były Poziomy "Nightmare Mode" i "Really Fucking Hard" z AWP ;)


Yossarian
Grabarz
Grabarz
Posty: 6423
Rejestracja: 06 sie 2008, 14:54
Postawił piwo: 6 razy
Otrzymał  piwo: 3 razy

16 mar 2017, 22:45

Bartosz, to o czym piszesz jest też zapewne spowodowane tym, że RWS chciał dostosować poziom trudności do tych, którzy nie są hardkorowymi gejmerami ;)


Awatar użytkownika
Dev4ever
Modder
Modder
Posty: 2483
Rejestracja: 27 lis 2010, 20:12
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

16 mar 2017, 23:07

Yossarian pisze:Bartosz, to o czym piszesz jest też zapewne spowodowane tym, że RWS chciał dostosować poziom trudności do tych, którzy nie są hardkorowymi gejmerami
Mam świadomość o tym, że coraz więcej twórców teraz tworzy gry z myślą o graczach, którzy wolą żeby ich gra się niemal sama przechodziła, ale żeby ludzie nie potrafili przejść Postala 2 na poziomie łajzowatym? :576: Ogółem Postal 2 wbrew pozorom nie jest grą specjalnie trudną, a RWS w P2C sprawił, że gra nawet na wysokich poziomach trudności stała się wg. mnie za bardzo casualowa.

EDIT: Aż sobie chyba w weekend przejdę cały tydzień na Impossible i napiszę sprawozdanie z gry :)
Ostatnio zmieniony 16 mar 2017, 23:09 przez Dev4ever, łącznie zmieniany 1 raz.


Yossarian
Grabarz
Grabarz
Posty: 6423
Rejestracja: 06 sie 2008, 14:54
Postawił piwo: 6 razy
Otrzymał  piwo: 3 razy

16 mar 2017, 23:09

Bartosz pisze:Mam świadomość o tym, że coraz więcej twórców teraz tworzy gry z myślą o graczach, którzy wolą żeby ich gra się niemal sama przechodziła, ale żeby ludzie nie potrafili przejść Postala 2 na poziomie łajzowatym?
Też jakoś nie mogę tego ogarnąć xD
Bartosz pisze:Ogółem Postal 2 wbrew pozorom nie jest grą specjalnie trudną, a RWS w P2C sprawił, że gra nawet na wysokich poziomach trudności stała się wg. mnie za bardzo casualowa.
Wiadomo, że tu chodzi o kasę. Ile osób w dzisiejszych czasach kupi grę, w której jeden poziom trzeba przechodzić pierdyliard razy?


Awatar użytkownika
Radzik
Administrator
Administrator
Posty: 2111
Rejestracja: 13 gru 2008, 18:46
Lokalizacja: Warszawa
Postawił piwo: 7 razy
Otrzymał  piwo: 5 razy

17 mar 2017, 00:46

Tak na prawdę po za kolekcjonowaniem i używaniem kotników, w chwili obecnej nic lepszego nie przychodzi do głowy. Kurcze nie pamiętam już kiedy przechodziłem Postala na jakimś trudniejszym poziomie trudności, no wstyd normalnie xD Ale serio kotniki mogą być przydatne i to nie tylko w walce z Bossem, dlatego choć to upierdliwe polecam je kolekcjonować :)


Niepoważny admin
Awatar użytkownika
ShaQ
Pracownik RWS
Pracownik RWS
Posty: 2230
Rejestracja: 25 mar 2016, 16:04

17 mar 2017, 06:30

Osobiście przechodziłem, i powiem, że tak trudno nie jest. Choć na początku nie ogarniałem, to później już wiedziałem co i jak. Przeszedłem wszystkie 7 dni na tym poziomie trudności. Fajnie, ze do tego poziomu dali nieskończoną ilość radaru, przez co mogliśmy widzieć naszych wrogów. Najlepszy będzie boss w AW, bo tam jego ilość HP wynosi (nie chcę skłamać) 4999, co jest cholernie dużo, bo na tych "normalniejszych" poziomach trudności boss ma (znowu nie chcę skłamać) ok. 600-700 HP. We wtorek natomiast nie ma misji z petycją (Bo wiadomo. Całe miasto cię chcę wyeliminować, więc czemu mieliby ci tą cholerną petycję podpisać :): ).

Jeden z głównych powodów dla którego przechodziłem grę na tym poziomie, to było osiągnięcie polegające właśnie na tym.
Ostatnio zmieniony 17 mar 2017, 06:30 przez ShaQ, łącznie zmieniany 1 raz.


Awatar użytkownika
Radzik
Administrator
Administrator
Posty: 2111
Rejestracja: 13 gru 2008, 18:46
Lokalizacja: Warszawa
Postawił piwo: 7 razy
Otrzymał  piwo: 5 razy

17 mar 2017, 10:21

ShaQ pisze:We wtorek natomiast nie ma misji z petycją (Bo wiadomo. Całe miasto cię chcę wyeliminować, więc czemu mieliby ci tą cholerną petycję podpisać :): ).
Dziwie się, że jej nie ma, bo tej petycji Nikt nie musi podpisywać, wystarczy pójść na komisariat i wrzucić ją do skrytki podobnej do tej na książkę xD


Niepoważny admin
Awatar użytkownika
Pan Szatan
Modder
Modder
Posty: 6207
Rejestracja: 05 gru 2013, 13:16
Lokalizacja: Paradise
Postawił piwo: 5 razy
Otrzymał  piwo: 8 razy
Kontakt:

17 mar 2017, 11:33

Radzik136 pisze:Dziwie się, że jej nie ma, bo tej petycji Nikt nie musi podpisywać, wystarczy pójść na komisariat i wrzucić ją do skrytki podobnej do tej na książkę xD
Przecież petycji nie można wyrzucić a na posterunku się wyrzucało mandat a nie petycję lol


I'm fucking insane in the brain. :axe:
Awatar użytkownika
Radzik
Administrator
Administrator
Posty: 2111
Rejestracja: 13 gru 2008, 18:46
Lokalizacja: Warszawa
Postawił piwo: 7 razy
Otrzymał  piwo: 5 razy

17 mar 2017, 12:26

Pan Szatan pisze:Przecież petycji nie można wyrzucić a na posterunku się wyrzucało mandat a nie petycję lol
Kurde racja, kompletnie pomyliłem rzeczy mój błąd...


Niepoważny admin
Awatar użytkownika
siemagrucha
Wnerwiony urzędas
Posty: 23
Rejestracja: 02 mar 2017, 11:15

17 mar 2017, 13:28

Dzienis pisze:Da się w ogóle przejść cały tydzień na tym poziomie? Albo przynajmniej pn-pt?
Bo wg mnie może być b.ciężko.
Twórcy gry pewnie testowali grę na wszystkie sposoby nim ją wydano prawda !?
Nie powinno być od tak wymyślona opcja ... podam tutaj przykład
z DOOMA twórcy nie mogli przejść najtrudniejszego poziomu trudności w swojej grze (próbowali) , a jednak jakiś gracz zaliczył i to było coś.

Wracając do Postala2 zagraj sobie od Pn-Pt ale na AWP z malutkim dodatkiem "K" czyli podnoś agresywnych ludzi i ciśnij lub upuszczaj bystków na kaktusy - zmiękną w sekundę
bez krzyku jęku płaczu i nie zwrócą uwagi policji.
Nie potrzebujesz broni.
Najtrudniej będzie w budynku walczyć.
Przy Piątku również możesz zmieniać ubrania co chwile.
//
Apteczka MedkidInv jest napisana tak aby była od razu użyta przy podniesieniu - to tylko jedna linia w defaultproperties
zmieniasz True na False oraz odnajdujesz do niej ikonkę.
I tym sposobem ułatwisz sobie rozgrywkę ponieważ najczęściej w domkach znajdziesz właśnie apteczkę.
Nie musisz nikomu mówić że sobie pomagałeś ;)
//
Ostatnio zmieniony 17 mar 2017, 13:39 przez siemagrucha, łącznie zmieniany 1 raz.


:respekt:
Awatar użytkownika
Dev4ever
Modder
Modder
Posty: 2483
Rejestracja: 27 lis 2010, 20:12
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

17 mar 2017, 13:42

ShaQ pisze:Fajnie, ze do tego poziomu dali nieskończoną ilość radaru, przez co mogliśmy widzieć naszych wrogów


Kolejne wg. mnie bezsensowne rozwiązanie. Wcześniej trzeba było samemu poszukać owego radaru, by móc się orientować, gdzie jest przeciwnik, a teraz? Wszystko podane jak na tacy :kijek:
siemagrucha pisze:Twórcy gry pewnie testowali grę na wszystkie sposoby nim ją wydano prawda !?
Ha, i tu Cię mam! :D AW jest niemożliwe do przejścia na poziomie "Wszyscy mnie nienawidzą" ponieważ w domu Vince'a zanim się skończy cut-scenka, koleś zaliczy zgona i nie da się ukończyć gry :czytaj:
siemagrucha pisze:Wracając do Postala2 zagraj sobie od Pn-Pt ale na AWP z malutkim dodatkiem "K" czyli podnoś agresywnych ludzi i ciśnij lub upuszczaj bystków na kaktusy - zmiękną w sekundę
bez krzyku jęku płaczu i nie zwrócą uwagi policji.
Możliwość podnoszenia ludzi daje dopiero AWPMod a nie AWP ;)
Ostatnio zmieniony 17 mar 2017, 13:46 przez Dev4ever, łącznie zmieniany 1 raz.


Awatar użytkownika
ShaQ
Pracownik RWS
Pracownik RWS
Posty: 2230
Rejestracja: 25 mar 2016, 16:04

17 mar 2017, 15:08

Ha, i tu Cię mam! :D AW jest niemożliwe do przejścia na poziomie "Wszyscy mnie nienawidzą" ponieważ w domu Vince'a zanim się skończy cut-scenka, koleś zaliczy zgona i nie da się ukończyć gry :czytaj:
Bo może AW nie testowali, a P2C już tak? :P


Yossarian
Grabarz
Grabarz
Posty: 6423
Rejestracja: 06 sie 2008, 14:54
Postawił piwo: 6 razy
Otrzymał  piwo: 3 razy

17 mar 2017, 15:20

siemagrucha pisze:Twórcy gry pewnie testowali grę na wszystkie sposoby nim ją wydano prawda !?
RWS to tacy dość... Specyficzni twórcy, więc wiesz :P


ODPOWIEDZ