Powiększenie Paradise mod
Moderatorzy: Moderatorzy, Admini
- Tiquill
- V.I.P.
- Posty: 14479
- Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
- Lokalizacja: z naprzeciwka
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
Ja tam czekam na opublikowanie tych map. A czy to będzie jako finalny mod, czy skończy się na wersji beta bądź alfa - to już dla mnie drugorzędne. Bo najważniejsze, byś swej pracy nie zmarnował, nie opublikowawszy tego. Bo zwyczajnie szkoda. Siadaj do tego i działaj. Bo mapy wyglądają soczyście.
Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
- Tiquill
- V.I.P.
- Posty: 14479
- Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
- Lokalizacja: z naprzeciwka
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
Zmiana pliku w naszym downloadzie. Jako że MegaUpload źli ludzie zamknęli, a tam prowadził link do pliku, od teraz moda w wersji 2b pobierzecie wprost z naszego serwera (tutaj).
Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
- Silver Dragon
- V.I.P.
- Posty: 7080
- Rejestracja: 11 sie 2007, 23:28
- Lokalizacja: East Mayberry
- Otrzymał piwo: 2 razy
Miałem ten sam problem. Pojawiał się zawsze przy dojściu do domu Vince'a
Coś jednak nakombinowałem i problem zniknął
Załączam pliczek z mapką
Coś jednak nakombinowałem i problem zniknął
Załączam pliczek z mapką
- Załączniki
-
- dom.7z
- (1.26 MiB) Pobrany 153 razy
Ostatnio zmieniony 18 cze 2013, 17:30 przez Silver Dragon, łącznie zmieniany 1 raz.
Przybyłem, zobaczyłem... i polała się krew
Silver Dragon pisze:Miałem ten sam problem. Pojawiał się zawsze przy dojściu do domu Vince'a
Coś jednak nakombinowałem i problem zniknął
Załączam pliczek z mapką
Dzięki za pomoc , niestety nadal to samo . Chyba nic się nie da z tym zrobić
Czyli teoretycznie jest to do wykonania. Widziałem koło domu przez chwilę jedną laskę od demonstrantów, która była koło bluszczu (tego, który może posłużyć również jako drabina) i tak dziwnie podskakiwała, jak by chciała po nim wejść, ale spadała od razu na ziemię. Możliwe, że to ona, a jeśli okaże się, że jednak nie, to trzeba sprawdzić każdego pawna osobno? (Tzn, czy jest jakaś "szybka" metoda na sprawdzenie takiego błędu?)Rycho3D pisze:Naprawi się to tak:
Trzeba edytować mapkę i sprawdzić który pawn ma wpisany nieistniejący PatchNode, lub inny punkt docelowy.
@Rycho3D Dzięki wielkie za naprowadzenie mnie na przyczynę tych crashy, usunąłem z mapy dwóch głównych podejrzanych i ją przebudowałem, od tego momentu mapa przestała się crashować
Ostatnio zmieniony 19 cze 2013, 16:05 przez ZAQ, łącznie zmieniany 1 raz.
- Rycho3D
- Modder
- Posty: 11978
- Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
- Lokalizacja: SinCity
- Postawił piwo: 8 razy
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
Niestety takiej metody nie znam, raczej trzeba sprawdzić każdego. Ty miałeś fartaZAQ pisze: Możliwe, że to ona, a jeśli okaże się, że jednak nie, to trzeba sprawdzić każdego pawna osobno? (Tzn, czy jest jakaś "szybka" metoda na sprawdzenie takiego błędu?)
8=======D