Powiększenie Paradise mod

Bronie i bardziej rozbudowane projekty tworzone tylko przez naszych użytkowników.

Moderatorzy: Moderatorzy, Admini

Awatar użytkownika
adana4
Modder
Modder
Posty: 142
Rejestracja: 02 lis 2007, 12:10
Lokalizacja: czersk

15 lis 2010, 15:17

Że co? Masz pretensje, że każdy tylko czeka na gotowe, a nikt nie pomoże?
Większość. Oczywiście na forum są osoby które pomogą ale jakoś na razie nikt się do pomocy moda nie zgłosza tylko słyszę takie coś :
Pangia pisze:Podstawy to on zna, a przez ten czas to on mógłby skończyć tego moda i miałby spokój.
Jak to takie proste , zajebiste, robota na 5 min, dlaczego tego wcześniej nikt nie zrobił ? Nikt nie zna podstaw edytora ? :bolek:
Ostatnio zmieniony 15 lis 2010, 15:17 przez adana4, łącznie zmieniany 1 raz.


damdan/adana4
Knurr

15 lis 2010, 15:18

Jak ludzie mogą się interesować, skoro nigdzie nie jest powiedziane o tym modzie? Może by go bardziej zareklamować? Jeden gameplay na YouTube i gitara, tak? :|

Pomógłbym, gdybym tylko bardziej znał się na PostED, bo póki co, najlepszą moją pracą jest ustawienie Static Meshy, pickupów i ludzi, którzy nawet nie chodzą...


Awatar użytkownika
adana4
Modder
Modder
Posty: 142
Rejestracja: 02 lis 2007, 12:10
Lokalizacja: czersk

15 lis 2010, 15:24

KnurrMan pisze:Jak ludzie mogą się interesować, skoro nigdzie nie jest powiedziane o tym modzie? Może by go bardziej zareklamować? Jeden gameplay na YouTube i gitara, tak?
no tak ! przecież ten temat jest w hyde parku no tak ! W taki razie proszę usunąć posty związane z modem , aby nie zaśmiecały tematu . Poza tym temat jest też na forum resuretion studio i jakoś tylko 2 odpowiedzi ? Nie sorki może 3 . Zapewne dlatego że nazwa moda jest polskojęzyczna .
KnurrMan pisze:Pomógłbym, gdybym tylko bardziej znał się na PostED, bo póki co, najlepszą moją pracą jest ustawienie Static Meshy, pickupów i ludzi, którzy nawet nie chodzą...
myślę że funkcja kopiuj wklej wystarczy ...


damdan/adana4
Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14479
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

15 lis 2010, 15:43

adana4, główną sprawą ukończenia tego moda są nie podstawy, ale czas i chęci. Bo nie musisz nikogo przekonywać, że praca nad tym modem jest powyżej Twej wiedzy. Wystarczy dokładnie, cierpliwie i starannie robić, co się robi. Bo to są podstawy, które opanowałeś. Możesz w każdym razie, czego nie wiesz, pisać w dziale z pomocą. Jak się coś robi. Albo znaleźć, jeśli już jest taka rada.

Nazwę warto zmienić na anglojęzyczną. Dziwne, że z taką dotychczasową nazwą chcecie być dostrzeżeni przez świat.

Nie dąsać się i nie obrażać, ale robić swoje. Bo każdy ma coś do roboty, a tracić czasu na żmudne ględzenie nikt nie lubi.

Dodać newsa? A samemu napisać nie łaska? https://www.postalsite.info/submit.php?stype=n Wystarczy potem akceptacja admina i już. Sam dodałeś moda, sam dodałeś newsa. Własne zabiegi autopromocji, jeśli ważni na tym forum nie mają czasu lub nie są przekonani, czy to właśnie już pora na newsa.


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
adana4
Modder
Modder
Posty: 142
Rejestracja: 02 lis 2007, 12:10
Lokalizacja: czersk

15 lis 2010, 15:49

Tiquill pisze:adana4, główną sprawą ukończenia tego moda są nie podstawy, ale czas i chęci. Bo nie musisz nikogo przekonywać, że praca nad tym modem jest powyżej Twej wiedzy. Wystarczy dokładnie, cierpliwie i starannie robić, co się robi. Bo to są podstawy, które opanowałeś. Możesz w każdym razie, czego nie wiesz, pisać w dziale z pomocą. Jak się coś robi. Albo znaleźć, jeśli już jest taka rada.
no własnie , mój czas się już kończy , więc szukam czasu kogoś innego :/
Tiquill pisze:Nazwę warto zmienić na anglojęzyczną. Dziwne, że z taką dotychczasową nazwą chcecie być dostrzeżeni przez świat.
wystarczy że tutaj zostałem dostrzeżony
Tiquill pisze:Nie dąsać się i nie obrażać, ale robić swoje. Bo każdy ma coś do roboty, a tracić czasu na żmudne ględzenie nikt nie lubi.
no właśnie , wiec skończmy te smutki , żale i piszmy coś konkretnego , na temat


damdan/adana4
Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14479
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

15 lis 2010, 16:28

adana4 pisze:Bo mie się nie chce samemu wstawiać 100 ludzi , 1000 lightów
No to konkretna rada. Było, że pozostali na mapie ludki z STP. I co, pojedyńczo każdego zmieniasz?

Klik na starym bystanderze i dajesz 'Select All Bystanders'. Potem kopiujesz ich. I usuwasz z mapy. A zawartość Schowka systemowego wklejasz do edyotora tekstowego. Nastepnie zamieniasz wszystkie nazwy dla klasy Bystanders na nowe klasy. Kopiujesz wszystko, wklejasz na mapę, korygujesz, jeśli potrzeba, lokalizację, wciąż mając wszystkich zaznaczonych. I zmieniłeś wszystkich na pożądanych. Hurtem. Podobne problemy rozwiązujesz tak samo.

Wstawiać 1000 Lightów? Jeśli trzeba zamienić światła nocne na dzienne, to zaznaczasz wszystkie, w ich właściwościach zmieniasz kolor i inne parametry. Hurtem.

Nie wszystko pójdzie jak z bajki, ale będzie o wiele szybciej. Bo hurtem. Sposobem.


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
Unormaliti
Miłośnik broni
Posty: 107
Rejestracja: 30 gru 2010, 17:27
Lokalizacja: jest ten prąd ?

01 sty 2011, 21:55

No no, Świetny mod bardzo mi się on podoba chociaż linki wygasły szkoda
PS:prosiłbym o reupload moda :)


Obrazek
Obrazek
Awatar użytkownika
adana4
Modder
Modder
Posty: 142
Rejestracja: 02 lis 2007, 12:10
Lokalizacja: czersk

02 sty 2011, 01:00

Panie administratorze , paczkę z plikami mam na swoim koncie na głównej stronie , czy jest możliwość pobierania stamtąd lub dodania pliku do downloadu ?


damdan/adana4
Awatar użytkownika
Unormaliti
Miłośnik broni
Posty: 107
Rejestracja: 30 gru 2010, 17:27
Lokalizacja: jest ten prąd ?

02 sty 2011, 11:00

Jeśli pytasz się tiquila to on nie będzie przez dwa tygodnie na forum ...


Obrazek
Obrazek
Awatar użytkownika
adana4
Modder
Modder
Posty: 142
Rejestracja: 02 lis 2007, 12:10
Lokalizacja: czersk

02 sty 2011, 11:08

Mod
Nie wiem jaka wersja moda , nie wiem czy będzie działać , na nic nie daję gwarancji
Ostatnio zmieniony 02 sty 2011, 11:09 przez adana4, łącznie zmieniany 1 raz.


damdan/adana4
Awatar użytkownika
Unormaliti
Miłośnik broni
Posty: 107
Rejestracja: 30 gru 2010, 17:27
Lokalizacja: jest ten prąd ?

02 sty 2011, 11:15

Dzięki ''adana4'' za tego moda... :diabeł:
jak mi się ściągnie to dam znać czy działa

==========EDIT==========
ściągłem ten mod wszystko dobrze ..ale przechodze przez most i wchodze w ładowanie i nic się nie łąduję a do tego jeszcze nie mam hud,u i menu nie mogę właczyć
Ostatnio zmieniony 02 sty 2011, 22:30 przez Unormaliti, łącznie zmieniany 1 raz.


Awatar użytkownika
MaKiPL
Modder
Modder
Posty: 812
Rejestracja: 27 sie 2009, 19:22
Lokalizacja: Polska

02 sty 2011, 14:57

Unormaliti pisze:ściągłem ten mod wszystko dobrze ..ale przechodze przez most i wchodze w ładowanie i nic się nie łąduję a do tego jeszcze nie mam hud,u i menu nie mogę właczyć
Typowy błąd dla ,,yyy, ale takiej mapy nie ma''
Edytor nie może odnaleźć mapy, która została wskazana przez TelePad, dlatego nie masz huda, nie możesz włączyć menu, trzeba sprawdzić, czy na pewno wgrałeś dobrze mapy, czy posiadasz wszystkie MOD'y i Pickupy itp. które zostały użyte przy tworzeniu mapy. A także, można spróbować odpalić mapę w Edytorze, sprawdzić TelePad, czy nie ma literówki, a potem otworzyć mapę z domem Vince'a, i sprawdzić czy cię nie wywali z edytora.

BTW, przeglądałem temat, autorze, co ty w ogóle zrobiłeś? dorobiłeś tunel, i telepad postawiłeś, i usunąłeś zombie, oraz kilka ludzi postawiłeś?. Tu nie chodzi o ironię, tylko nie mogę się wczytać, co ta modyfikacja wprowadza. Ciekawy pomysł z tymi blokadami usuniętymi, jak się idzie do kościoła, to jest ta przystań z 'wczytywanie' a mapki nie ma, jeśli już jest temat 'powiększenie Paradise mod', to autor mógłby się wziąć za stworzenie całej mapki od początku, wraz z terrainem. Jeśli Adana4 pozwoli, to mogę lekko pomóc przy tworzeniu moda. Co prawda skrypcić nie umiem, i własnych broni dawać też nie, no ale tą mapkę RWS-styled by się zrobiło. a jak :D
ArtekXDPL pisze: PS Sam bym se je zrobił ale nie mam czasu!
Lepiej uważaj, bo nam tu drugiego ED zrobisz mistrzu... :D
Mr Minio pisze: Razem jakeś 20 Gb danych i 5 lat pracy. xD
Pościąganie modów = 15 minut
Przekopiowanie wszystkich map, obiektów, tekstur i tym podobnych ze wszystkich expansionów i single map = 1 godzina (by wszystko dobrze uporządkować)
Dorobienie głupiego staticMesha tunelu, i dorobienie telepadów na każdej mapce = do 2 godzin wliczając przerwę na toaletę, i napicie się herbatki
Usunięcie zbędnych duperel, umiejętne łączenie, aby na jednej mapce niebo nie było czerwone, tylko takie same jak na wszystkich innych, oraz usprawnienie wyglądu, pododawanie w niektórych miejscach brakującego terraina... = powyżej/do 20 godzin

To jak, bierzemy się za łączenie wszystkiego w jedno? tylko kto to potem upnie... :D
Ostatnio zmieniony 02 sty 2011, 15:04 przez MaKiPL, łącznie zmieniany 1 raz.


Awatar użytkownika
Silver Dragon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7080
Rejestracja: 11 sie 2007, 23:28
Lokalizacja: East Mayberry
Otrzymał  piwo: 2 razy

02 sty 2011, 16:15

Pomysł jest świetny, a co do uploadu, wrzuciłoby się partiami na jakiś serwer, problemu raczej nie widzę. Chyba, że znalazłby się jakiś porządny kompresor wtedy byłoby na raz.

A to główne mankamenty dotychczasowej wersji:

#1
Brak miejsca startowego na pastwisku, przez co nie można wczytać zapisu tam zrobionego

#2
W poniższych miejscach nagminnie występują błędy uniemożliwiające grę:

Pastwisko
---------
Redneck maszeruje w jednym miejscu i po chwili wyskakuje błąd
Obrazek

Kod: Zaznacz cały

AW7RedneckController pastwisko.AW7RedneckController28 (Function Postal2Game.LambController.SetActorTarget:012B) Runaway loop detected (over 1000000 iterations)

Historia&#58; FFrame&#58;&#58;Serialize <- UObject&#58;&#58;ProcessEvent <- &#40;AW7RedneckController pastwisko.AW7RedneckController28, Function Postal2Game.LambController.LegMotionToTarget.HitPathGoal&#41; <- AFPSPawn&#58;&#58;moveTowardWithRadius <- AActor&#58;&#58;ProcessState <- Object AW7RedneckController pastwisko.AW7RedneckController28, Old State State Postal2Game.PersonController.PatrolToTarget, New State State Postal2Game.PersonController.PatrolToTarget <- AController&#58;&#58;Tick <- TickAllActors <- ULevel&#58;&#58;Tick <- &#40;NetMode=0&#41; <- TickLevel <- UGameEngine&#58;&#58;Tick <- UpdateWorld <- MainLoop

Dom Vince'a
------------
Protestantka skacze w jednym miejscu przy murze i po chwili wyskakuje błąd
Obrazek

Kod: Zaznacz cały

AW7MarcherController dom.AW7MarcherController37 &#40;Function Postal2Game.PersonController.WalkToTarget.BeginState&#58;004E&#41; Runaway loop detected &#40;over 1000000 iterations&#41;

Historia&#58; FFrame&#58;&#58;Serialize <- UObject&#58;&#58;ProcessEvent <- &#40;AW7MarcherController dom.AW7MarcherController37, Function Postal2Game.LambController.LegMotionToTarget.HitPathGoal&#41; <- AFPSPawn&#58;&#58;moveTowardWithRadius <- AActor&#58;&#58;ProcessState <- Object AW7MarcherController dom.AW7MarcherController37, Old State State Postal2Game.PersonController.PatrolToTarget, New State State Postal2Game.PersonController.PatrolToTarget <- AController&#58;&#58;Tick <- TickAllActors <- ULevel&#58;&#58;Tick <- &#40;NetMode=0&#41; <- TickLevel <- UGameEngine&#58;&#58;Tick <- UpdateWorld <- MainLoop
Co ciekawe. Np w poprzedniej wersji mapy z domem Vince'a problem nie występował. Nie wiem jak z pastwiskiem, bo wykasowałem starą wersję moda niestety.

#3
Na mapie z mostem należałoby zmienić kolor mgiełki z brązowego na szary. Obecny kontrast jest nienaturalny.
Obrazek

#4
Zwiększyć collisionradius następujących punktów wczytania (Telepadów [?]):
>> pastwisko -> crossroads
>> dom Vince'a -> crossroads
>> dom Vince'a -> słonie i spowrotem
>> most -> East Mayberry
>> East Mayberry -> Lower paradise i spowrotem
>> East Mayberry -> Construction Site
Jeżeli nie idzie się przez sam środek tunelu można w nie nie trafić. Pozostałe nowe też radziłbym obejrzeć. Są większe ale nie wystarczejące.

#5
Na końcach niektórych tuneli przydałyby się pokazać screeny miejsc do których przenosi dany telepad. Mogę je porobić.
Ostatnio zmieniony 02 sty 2011, 16:19 przez Silver Dragon, łącznie zmieniany 1 raz.


Przybyłem, zobaczyłem... i polała się krew :evilbat:
Obrazek
Awatar użytkownika
MaKiPL
Modder
Modder
Posty: 812
Rejestracja: 27 sie 2009, 19:22
Lokalizacja: Polska

02 sty 2011, 16:18

To byłoby wzięcie na to Seriously-All-In-One-Mega-Pwned-mod ?
Ewentualnie by się napisało mega tutka, jak to zrobić. Bym zmapingował kilka błędów, i udoskonalił te mapki, powrzucał jako same updaty, wtedy człowieczek, by sobie robił krok po kroku, następnie ściągnął FIXa/updata, i miał
Ostatnio zmieniony 02 sty 2011, 16:20 przez MaKiPL, łącznie zmieniany 1 raz.


Awatar użytkownika
Silver Dragon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7080
Rejestracja: 11 sie 2007, 23:28
Lokalizacja: East Mayberry
Otrzymał  piwo: 2 razy

02 sty 2011, 16:23

W EDR: Freeroam jest połączenie części dostępnych map. Są jednak w nocy i są w wielu przypadkach 'zazombione'. Wersja dzienna tego wszystkiego + normalne życie miasta >> to by było coś...
Ostatnio zmieniony 02 sty 2011, 16:25 przez Silver Dragon, łącznie zmieniany 1 raz.


Przybyłem, zobaczyłem... i polała się krew :evilbat:
Obrazek
ODPOWIEDZ