Potrzeba konwersji plików .max

Gry, programy i inne dobra stworzone przez użytkowników, także pomoc w ich kreacji. Bo nie tylko Postalem człowiek żyje.

Moderatorzy: Moderatorzy, Admini

Awatar użytkownika
Silver Dragon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7080
Rejestracja: 11 sie 2007, 23:28
Lokalizacja: East Mayberry
Otrzymał  piwo: 2 razy

15 lut 2015, 23:21

https://www.cadnav.com/3d-models/model-22278.html
https://www.cadnav.com/3d-models/model-23399.html

Jakby ktoś miał możliwośc wyeksportowania tych dwóch modeli do pliku 3ds lub jakiegoś odczytywalnego przez Blendera byłbym wdzięczny.

Ciekawe by było zobaczyć te dwa stworki w P2 ;)


Przybyłem, zobaczyłem... i polała się krew :evilbat:
Obrazek
Awatar użytkownika
Rycho3D
Modder
Modder
Posty: 11978
Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
Lokalizacja: SinCity
Postawił piwo: 8 razy
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

16 lut 2015, 10:06

Tego drugiego otworzyłem ;)
Załączniki
render.png
render.png (108.97 KiB) Przejrzano 5770 razy


8=======D
Awatar użytkownika
Silver Dragon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7080
Rejestracja: 11 sie 2007, 23:28
Lokalizacja: East Mayberry
Otrzymał  piwo: 2 razy

16 lut 2015, 10:31

Spróbuj jeszcze z tym: https://www.cadnav.com/3d-models/model-22648.html
Może się uda :)


Przybyłem, zobaczyłem... i polała się krew :evilbat:
Obrazek
Awatar użytkownika
Rycho3D
Modder
Modder
Posty: 11978
Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
Lokalizacja: SinCity
Postawił piwo: 8 razy
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

16 lut 2015, 14:31

Silver Dragon pisze:Spróbuj jeszcze z tym: https://www.cadnav.com/3d-models/model-22648.html
Może się uda :)
Ten ma rozszerzenie .obj To otworzy wszystkim.

Ten poprzedni ma szkielet podobny jak w Postalu i mnóstwo animacji w FBX.
I teraz się zastanawiam jak się importuje takie animacje do 3dmax'a.
Mogę też dopasować mu postalowy szkielet, to by działał na domyślnych animacjach z P2


8=======D
Awatar użytkownika
Silver Dragon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7080
Rejestracja: 11 sie 2007, 23:28
Lokalizacja: East Mayberry
Otrzymał  piwo: 2 razy

16 lut 2015, 14:37

Rycho3D pisze:Mogę też dopasować mu postalowy szkielet, to by działał na domyślnych animacjach z P2
To by było niezłe
Byłaby wtedy możliwość podpięcia pod kody z AWPM i narzędzia z AMN
Ostatnio zmieniony 16 lut 2015, 14:37 przez Silver Dragon, łącznie zmieniany 1 raz.


Przybyłem, zobaczyłem... i polała się krew :evilbat:
Obrazek
Awatar użytkownika
Rycho3D
Modder
Modder
Posty: 11978
Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
Lokalizacja: SinCity
Postawił piwo: 8 razy
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

17 lut 2015, 09:20

Trzeba sobie ustawić HeadStyle=Bodypart żeby nie doczepiało mu drugiej głowy. ;)
Załączniki
Shot00113.jpg
Shot00113.jpg (221.02 KiB) Przejrzano 5720 razy
Shot00114.jpg
Shot00114.jpg (261.34 KiB) Przejrzano 5720 razy
heros_char.zip
(1.72 MiB) Pobrany 135 razy


8=======D
Awatar użytkownika
Silver Dragon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7080
Rejestracja: 11 sie 2007, 23:28
Lokalizacja: East Mayberry
Otrzymał  piwo: 2 razy

17 lut 2015, 09:57

'Smakowny' widok
Wyszło super


Przybyłem, zobaczyłem... i polała się krew :evilbat:
Obrazek
Awatar użytkownika
Rycho3D
Modder
Modder
Posty: 11978
Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
Lokalizacja: SinCity
Postawił piwo: 8 razy
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

17 lut 2015, 10:37

Silver Dragon pisze:'Smakowny' widok
W ramach rekompensaty, czekam na ciekawe screeny ;)


8=======D
Awatar użytkownika
Rycho3D
Modder
Modder
Posty: 11978
Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
Lokalizacja: SinCity
Postawił piwo: 8 razy
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

21 lut 2015, 13:18

Zrobiłem też tego wilka, ale według mnie ten model jest badziewiasty.
Załączniki
heros_char.zip
(2.11 MiB) Pobrany 132 razy


8=======D
Awatar użytkownika
Silver Dragon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7080
Rejestracja: 11 sie 2007, 23:28
Lokalizacja: East Mayberry
Otrzymał  piwo: 2 razy

21 lut 2015, 16:06

Fajnie
Teraz tylko wolnego czasu potrzebuję trochę
Rycho3D pisze:według mnie ten model jest badziewiasty.
No niestety. Oba, które podałem były najlepsze z darmówek (albo jestem kiepskim szukaczem :P )
Jakby ktoś trafił na coś lepszego, niech zapoda linka ;)


Przybyłem, zobaczyłem... i polała się krew :evilbat:
Obrazek
Awatar użytkownika
Rycho3D
Modder
Modder
Posty: 11978
Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
Lokalizacja: SinCity
Postawił piwo: 8 razy
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

22 lut 2015, 20:00

Gdyby ktoś poprawił mu teksturę, to może by coś z tego było.
Jakaś krew na zębach, pazurach itp. ;) I wywalić ten żółty kolor.


8=======D
Awatar użytkownika
Silver Dragon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7080
Rejestracja: 11 sie 2007, 23:28
Lokalizacja: East Mayberry
Otrzymał  piwo: 2 razy

14 kwie 2015, 21:42

Gdyby ktoś poprawił mu teksturę, to może by coś z tego było.
Jakaś krew na zębach, pazurach itp. ;) I wywalić ten żółty kolor.
Pobawiłem się odrobinkę, nie mogłem znieść tych kwadratowych tekstur oryginału
I przy okazji powstał jeden z pierwszych shaderów jakie zrobiłem. Nie jest to może perfekcyjne, ale jest ;)

Próbowałem usunąć również te żółte cuda, ale w grze wyglądało to dziwacznie

Poprawki załączam, jakby ktoś chciał
Załączniki
Heros_chars.7z
(1.5 MiB) Pobrany 133 razy
Varulv.jpg
Varulv.jpg (443.63 KiB) Przejrzano 5483 razy
Ostatnio zmieniony 14 kwie 2015, 22:51 przez Silver Dragon, łącznie zmieniany 2 razy.


Przybyłem, zobaczyłem... i polała się krew :evilbat:
Obrazek
Awatar użytkownika
Rycho3D
Modder
Modder
Posty: 11978
Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
Lokalizacja: SinCity
Postawił piwo: 8 razy
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

14 kwie 2015, 21:48

Silver Dragon pisze:Pobawiłem się odrobinkę, nie mogłem znieść tych kwadratowych tekstur oryginału
I przy okazji powstał jeden z pierwszych shaderów jakie zrobiłem. Nie jest to może perfekcyjne, ale jest ;)
Świetnie ci to wyszło :)


8=======D
Awatar użytkownika
seebeek17
Modder
Modder
Posty: 8399
Rejestracja: 10 cze 2013, 13:25
Lokalizacja: Z Zewnątrz
Kontakt:

26 kwie 2015, 01:51

Fajny taki wilczur byłby w Postalu 2. :)
Jak by tak jeszcze zrobić atakowanie pazurami było by świetnie.

Tak przy okazji...
Taki mały fabularny filmik o tym wierzchowcu. :p


[youtube][/youtube]


Awatar użytkownika
EvilYeah
Pracownik RWS
Pracownik RWS
Posty: 2834
Rejestracja: 14 lut 2014, 18:56

26 kwie 2015, 02:36

dobrze ci wyszedł
przydałaby się animacja ruchu ogonem i było by super


Pozdrawiam
ODPOWIEDZ