--== POSTALSITE.info P2 Server ==--

Dział w pełni poświęcony grze w necie. Miejsce na ustawki, propozycje i pomoc.
Obrazek

Moderatorzy: Moderatorzy, ServerAdmin

Awatar użytkownika
Radzik
Administrator
Administrator
Posty: 2111
Rejestracja: 13 gru 2008, 18:46
Lokalizacja: Warszawa
Postawił piwo: 7 razy
Otrzymał  piwo: 5 razy

22 sie 2012, 15:17

Chciałbym poprosić o mutator AW Replacer, gdyż nie każda mapa posiada maczetę i młot, oraz zwiększenie ilości punktów do wygrania rundy w trybie Postal Arena z 10 do 50, bądź nieograniczonego :)


Niepoważny admin
Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14479
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

24 sie 2012, 00:28

abdul11 pisze:DarkPS+Massacre damy radę???
Oczywiście. Muszę takiego mutka zrobić, za dnia będzie gotowy. Czyli Massacre razem DarkPS w jednej opcji do głosowania, jak rozumiem.
abdul11 pisze:wielka prośba odnośnie usunięcia z postaci garego i krotchego
Znikną. Chyba że ktoś żyć bez nich nie może. :D
Radzik136 pisze:Chciałbym poprosić o mutator AW Replacer, gdyż nie każda mapa posiada maczetę i młot, oraz zwiększenie ilości punktów do wygrania rundy w trybie Postal Arena z 10 do 50, bądź nieograniczonego
AW Replacer wspólnie z DarkPS i Massacre podczas jednej gry, jako domyślne na stałe? I zobaczę, co się da zrobić z Areną. Acha, pasuje ten zestaw broni w mutku do Areny?


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14479
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

24 sie 2012, 17:15

W związku z tym, że parę dni temu wyszło update do ProjectMarica, to pewne wyjaśnienie. Nie aktualizowałem tego moda, aby nie wymuszać na wszystkich ludziach zmiany w stanie modów. Dopiero zaczynamy, nie chcę już kręcić z innymi wersjami modów. Przynajmniej tu stabilnie. Na razie zajmujemy się mapami, mutatorami i trybami gry.

A i tak przecież w singlu modem Project Marica cieszymy się nie w MPFree, na którym gramy w sieci, ale na AWP/AWPMod. I jak aktualizować - to na AWP/AWPMod.

Jak kto ma przeciwne zdanie - proszę pisać i zdanie swoje argumentować. ;)


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14479
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

28 sie 2012, 02:20

ZMIANY.

1. Dodałem na stałe do gry Air Mail i AW Replacer. (Usunąłem też Garego - Krotchy'ego i tak nie było).

2. Dodałem nowy mutator tylko dla trybu Postal Arena: Melee Combat. Tylko broń biała do walki w bezpośrednim starciu. (Staremu nazwę zmieniłem).

3. Dodałem mutator DarkPS Replacer. Dodatkowo do niego i innych zmieniających bronie dodałem wersje razem z Massacre.


Ale nie jest tak fajnie. Gdy obecnie jest na stałe włączony AirMail, to ów AirMail psuje rozgrywkę Arena, bo dodaje swoje airmaile. Niewygodne jest to zwłaszcza podczas gry z botami. Zaś DarkPS działa tylko po włączeniu przez webadmin. Z poziomu Vote nie dzieje się nic. Zresztą żaden mutator podmieniający bronie nie działa poprawnie poprzez Vote. Nie wiem czy jest w ogóle możliwe w 1409X poprawne działanie tychże.


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14479
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

28 sie 2012, 20:35

Jest już paczka za wszystkimi mapami i modami na serwerze: PSIServerAddons - 12 modów i 124 mapy. Paczka waży 678 MB a po rozpakowaniu na dysku mamy równo 2 GB stuffu. :) Lista zawartości w downloadzie, w opisie pliku. Mam nadzieję, że poprawi to komfort gry.
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez Tiquill, łącznie zmieniany 1 raz.


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
Radzik
Administrator
Administrator
Posty: 2111
Rejestracja: 13 gru 2008, 18:46
Lokalizacja: Warszawa
Postawił piwo: 7 razy
Otrzymał  piwo: 5 razy

06 wrz 2012, 11:12

Radzik136 pisze:Chciałbym poprosić o mutator AW Replacer, gdyż nie każda mapa posiada maczetę i młot, oraz zwiększenie ilości punktów do wygrania rundy w trybie Postal Arena z 10 do 50, bądź nieograniczonego
AW Replacer wspólnie z DarkPS i Massacre podczas jednej gry, jako domyślne na stałe? I zobaczę, co się da zrobić z Areną. Acha, pasuje ten zestaw broni w mutku do Areny?[/quote]

Takie ustawienie jakie Zrobiłeś jest dobre, mi osobiście się podoba, oraz inne dopiero co powstałe mutatory jak najbardziej też.

Przy okazji posta chciałem wspomnieć, o mapie ZombieTown, która ma to do siebie, że poprzez ogromną liczbę zombiaków, robiących zamieszanie powoduje ciągłe zwiększanie się pingu u Graczy. Wczoraj grając z Piroziom-em Jego ping podskoczył z 30 do 263 a mój z 80 do 320 (muszę coś pokombinować, bo mój ping ostatnio rajuje), choć i tak nie było jeszcze źle bo jakieś trzy tygodnie temu grając z Obcokrajowcem Nasz podskoczył lekko do 600 a nawet połowa rundy nie mineła.

Ze względu na ciągle zwiększający się ping na tej mapie, przy każdej rozgrywce proponowałbym wykluczyć ją rozgrywki, ale najpierw Samodzielnie na włąsnej skórze się przekonać, zanim to się zrobi.


Niepoważny admin
Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14479
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

06 wrz 2012, 12:28

Mapa ZombieTown już wykluczona z rozgrywki. Radzik136, jako admin wyłączaj z kolejki każdą mapę, która sprawia problemy. Usprawnisz tylko działanie serwera. Nie pytaj, tylko rób co uważasz. Tak wykluczone wolnym czasem zbadam dodatkowo.


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14479
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

19 wrz 2012, 23:59

ZMIANY.

1. Mutatory zmieniające bronie naprawione i zmienione. DarkPS Replacer i MaDMods Total Replacer wreszcie można używać. W zamian za domyślny dla moda DarkFire dałem swój, bogatszy w bronie, zestaw w mutatorze DarkFire Replacer (NEW). Wszystko działa. Czy na 100% poprawnie - to zapraszam do testów. Mutatorom dodającym bronie towarzyszą nadal ich wersje z mutatorem Massacre.

3. Włączyłem w mutatorze Massacre punktowanie za zestrzelonych bystanderów. Po co, to wyjaśnię, cytując swe słowa z działu download dla tego mutka: Gracze, ustalając ze sobą, że nie będą do siebie strzelać i przy wyłączonych botach mogą mieć nowy pseudo-gametype, czyli urządzić sobie zawody w polowanie na przechodniów! Wygrywa ten, kto zdobędzie więcej punktów. Czy takie odstępstwo przyjmie się, zależy od Was. Pograjcie, oceńcie.

Nadal domyślnymi zawsze mutatorami są AW Replacer i Air Mail. Gdy nie dokonamy wyboru, włącza się też M@DMods Replacer. Dając w Vote No Mutator mamy standardowe bronie.

Wkrótce nowe mutatory dodające nowe bronie jak też różne zestawy tych broni. Teraz, kiedy konfigurowanie MutWeaponReplacer'ów działa, często będą zmiany i nowości. :)
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez Tiquill, łącznie zmieniany 2 razy.


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
Radzik
Administrator
Administrator
Posty: 2111
Rejestracja: 13 gru 2008, 18:46
Lokalizacja: Warszawa
Postawił piwo: 7 razy
Otrzymał  piwo: 5 razy

20 wrz 2012, 01:38

Tiquill pisze: 1. Mutatory zmieniające bronie naprawione i zmienione. DarkPS Replacer i MaDMods Total Replacer wreszcie można używać. W zamian za domyślny dla moda DarkFire dałem swój, bogatszy w bronie, zestaw w mutatorze DarkFire Replacer (NEW). Wszystko działa. Czy na 100% poprawnie - to zapraszam do testów. Mutatorom dodającym bronie towarzyszą nadal ich wersje z mutatorem Massacre.
Znakomicie, pora wziąć się za testowanie :)
Tiquill pisze:
3. Włączyłem w mutatorze Massacre punktowanie za zestrzelonych bystanderów. Po co, to wyjaśnię, cytując swe słowa z działu download dla tego mutka: Gracze, ustalając ze sobą, że nie będą do siebie strzelać i przy wyłączonych botach mogą mieć nowy pseudo-gametype, czyli urządzić sobie zawody w polowanie na przechodniów! Wygrywa ten, kto zdobędzie więcej punktów. Czy takie odstępstwo przyjmie się, zależy od Was. Pograjcie, oceńcie.
Może się mylę, ale wydaje mi się, ze punktowanie wcześniej też było włączone.
Tiquill pisze: Nadal domyślnymi zawsze mutatorami są AW Replacer i Air Mail. Gdy nie dokonamy wyboru, włącza się też M@DMods Replacer. Dając w Vote No Mutator mamy standardowe bronie.
Tak właśnie a propo M@DMods Replacer. Osobiście przejadł mi się ten mutator, po mału też zaczyna drażnić mnie jego obecność, i miałbym proźbę dotyczącą wyłączenia go. Oczywiście najpierw chciałbym się spytać Wszystkich czy Chcielibyście aby ten mutator nadal był aktywny w standardzie czy też nie?

Jeśli Będziecie go Chcieli, spoko nie stanowi to dla mnie żadnego problemu, po prostu mając okazję do głosowania, będę wybierał każdy inny :)


Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14479
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

20 wrz 2012, 02:10

Radzik136 pisze:Może się mylę, ale wydaje mi się, ze punktowanie wcześniej też było włączone.
Zliczało fragi, ale nie dodawało punktów. Teraz punktuje jak za zabicie gracza lub bota.
Radzik136 pisze:a propo M@DMods Replacer. Osobiście przejadł mi się ten mutator, po mału też zaczyna drażnić mnie jego obecność, i miałbym proźbę dotyczącą wyłączenia go. Oczywiście najpierw chciałbym się spytać Wszystkich czy Chcielibyście aby ten mutator nadal był aktywny w standardzie czy też nie?
A jeśli nie on, to jaki i czy w ogóle jakiś?


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
Radzik
Administrator
Administrator
Posty: 2111
Rejestracja: 13 gru 2008, 18:46
Lokalizacja: Warszawa
Postawił piwo: 7 razy
Otrzymał  piwo: 5 razy

20 wrz 2012, 15:48

Tiquill pisze:Zliczało fragi, ale nie dodawało punktów. Teraz punktuje jak za zabicie gracza lub bota.
Dzięki za wyjaśnienie teraz już rozumiem na czym to wszystko polega :)
Tiquill pisze: A jeśli nie on, to jaki i czy w ogóle jakiś?
Przemyślałem sobie wszystko i mam dwie propozycję:

Pierwsza polega na tym, że standardowo aktywne są mutatory Airmail oraz AW weapons, jeśli Ktoś Chce dodatkowe mutatory, aktywuje je poprzez głosowanie.

Druga propozycja polega na tym, że aktywne są mutatory Airmail oraz AW weapons plus dodatkowo jeszcze jeden mutator zmieniany raz na tydzień/dwa tygodnie. Ustalamy jakąś określoną kolejność, mutatorów i systematycznie je zmieniamy.

Dla porządku zadam ponownie swoje pytanie, lecz w innej formie:

Czy Ktoś jest za moją pierwszą/drugą propozycją, bądź też ma Własną propozycję, albo jest całkowicie przeciw, i Chce aby pozostało bez zmian :) ??


Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14479
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

20 wrz 2012, 18:24

Radzik136 pisze:Druga propozycja polega na tym, że aktywne są mutatory Airmail oraz AW weapons plus dodatkowo jeszcze jeden mutator zmieniany raz na tydzień/dwa tygodnie. Ustalamy jakąś określoną kolejność, mutatorów i systematycznie je zmieniamy.
Mnie się to bardzo podoba. :)


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14479
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

26 wrz 2012, 16:09

ZMIANY:

1. Włączyłem statystyki. Po podłączeniu do serwera za pierwszym razem zostaniecie spytani o hasło. Radzę jakieś wpisać, gdy nie chcecie, by kto inny się logował na wasze konto i psuł staty.

2. Wyłączyłem MadMods z domyślnego ładowania. Odpoczniemy więc od niego przy układzie zwykłe bronie + bronie z AW + AirMail. Tak się będzie ładowało, gdy nie wybierzemy żadnych zmian w Vote w pozycji Mutators. Każdy mutator nadal jest jednak dostępny w Vote tak jak był.

_________________

ZAPOWIEDZI:

1. Niebawem duża aktualizacja plików na serwerze, nowe wersje używanych plików. Zmiana anonsowana będzie nowym tematem, więc śledźcie uważnie, by nie spotkać mismatchy na serwerze.

2. Niedługo zaczniemy tygodniowe rozgrywki na bazie jednego moda dodającego nowe bronie, jak DarkFire.


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
abdul11
Miłośnik broni
Posty: 116
Rejestracja: 21 wrz 2008, 10:56

13 paź 2012, 20:00

witam
długo tu nie zaglądałem, ogólnie od momentu upadłości serwera ATG strasznie mało gram, co gram to patrzę na serwer Postalsite w różnych godzinach i jest na 10 przypadków 9 razy pusty i tu moja prośba, czy jest możliwość stworzenia z tego serwera czegoś na stałe na TeamDM bez mutatorów i innych, a mapy by się z czasem listę zrobiło, z limitem graczy ok 16 lub czy wytrzyma ten serwer jak stworzy się z niego 2


Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14479
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

13 paź 2012, 21:06

Mamy zamiar na jakiś czas ustawić serwer bez mutatorów i z mapami na default. Myśleliśmy o trybie DM, ale jeśli bardziej potrzebny TDM, to czemu nie. Serwer ma limit 8 graczy, więc trzeba byłoby dokupić kolejne sloty. Trudno łożyć pieniądze na większą liczbę graczy, gdy serwer i tak nie jest oblegany. Staramy się znaleźć jakąś strategię, która pozwoliłaby tętnić pełnym życiem temu serwerowi. Postawienie na stałe serwera TDM dla graczy więcej niż 8-u bez mutatorów, który miałby rację bytu zależy w końcu od tylko dwóch czynników: pieniędzy i grających na nim licznie graczy. Pierwszy warunek jest do spełnienia, nie wiem jednak czy drugi też. Jakie są szanse powodzenia? Jestem gotów spełnić oczekiwania, kwestia tylko ilu byłoby ludzi z tego korzystających. abdul11, masz orientację, ilu ludzi byłoby gotowych z tego korzystać?

Bardzo chętnie postawiłbym jeden serwer stale dla TDM, drugi stale dla snatcha, trzeci zaś, jak teraz, maksymalnie konfigurowalny przez graczy - ale kasa to czynnik, z którym trzeba się liczyć.


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
ODPOWIEDZ