Postal STP vs. Steam a mody

Steamowe wcielenie Postala 2
Obrazek

Moderatorzy: Moderatorzy, Admini

Awatar użytkownika
seebeek17
Modder
Modder
Posty: 8399
Rejestracja: 10 cze 2013, 13:25
Lokalizacja: Z Zewnątrz
Kontakt:

18 lis 2014, 18:49

Siema.
Czy różnice pomiędzy zwykłym STP a tą wersją ze Steama (PX / Complete) są na tyle duże, by robiły problemy z modami?
Czy np. jeśli bym zrobił moda na zwykłego STP, to pójdzie bez problemów na tych wersjach ze Steama?
Czy będą jakieś problemy z kompatybilnością czy coś?


Awatar użytkownika
Pangia
Koleś
Koleś
Posty: 3710
Rejestracja: 20 lip 2009, 11:06

18 lis 2014, 18:51

Podobno jest inny układ paczek, tak prawdziwy666 mówił.


Awatar użytkownika
Silver Dragon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7080
Rejestracja: 11 sie 2007, 23:28
Lokalizacja: East Mayberry
Otrzymał  piwo: 2 razy

18 lis 2014, 19:27

Mi się wydaje, ze pod względem budowy to dwie różne gry


Przybyłem, zobaczyłem... i polała się krew :evilbat:
Obrazek
Awatar użytkownika
prawdziwy 666
Master of Dead & Hell
Master of Dead & Hell
Posty: 2182
Rejestracja: 30 sie 2007, 20:37
Lokalizacja: Apocalyptic City

18 lis 2014, 22:29

z punktu widzenia budowy skryptów to tak jak mówił Silver Dragon to dwie różne gry

wiec mody jak paczki broni i inne skryptowe mody raczej nie będą działać

ale jeśli chodzi o mapy stworzone pod P2 i AW (o ile nie wymagają np jakiegoś modu dodającego broń) powinny działać

o rzeczach zrobionych pod AW7, AWP można zapomnieć, nie zadziałają


I am not dead, I'm a Death muhahahahaha
Obrazek
Awatar użytkownika
seebeek17
Modder
Modder
Posty: 8399
Rejestracja: 10 cze 2013, 13:25
Lokalizacja: Z Zewnątrz
Kontakt:

19 lis 2014, 11:57

No szkoda.

A z tymi skryptami to tylko pozmieniane ew. nazwy skryptów, nazwy paczek, ścieżki do nich,
czy coś więcej?
Bo jeśli np. zrobił bym coś pod STP, a potem chciał przerobić to pod Steam, to wystarczy, że pozmieniam ścieżki do paczek, np. zamiast "Inventory.PistolWeapon" jest nwm. "Weapons.Pistol", czy są jakieś głębsze zmiany? I czy przeniesienie moda na Steam wymaga dużo roboty?


Awatar użytkownika
BloodLogin
Pracownik RWS
Pracownik RWS
Posty: 2310
Rejestracja: 09 gru 2013, 09:33
Lokalizacja: Rzadkochowa ?

19 lis 2014, 12:37

seebeek17 pisze:Cy przeniesienie moda na Steam wymaga dużo roboty?
Myśle że jak kupisz to sie dowiesz i przekonasz !

Ja natomiast trzymam sie wersji PX , satystyki pobrań mogą dać firmie do myślenia.


"You will always find blood here! "
"No i dobrze 1 Blood mniej Szatanowi lżej"
09 Gru 2013 - 09 Gru 2016 PRAWIE 3 LATA z wami !!
Awatar użytkownika
seebeek17
Modder
Modder
Posty: 8399
Rejestracja: 10 cze 2013, 13:25
Lokalizacja: Z Zewnątrz
Kontakt:

19 lis 2014, 12:49

BloodLogin93 pisze:Myśle że jak kupisz to sie dowiesz i przekonasz !
To pewne. Ale nie zamierzam kupować kolejny raz tej samej gry, tylko po to żeby sprawdzić jak się na niej robi mody, a jeśli mi nie przypasuje ta wersja to mam ją wywalić i kasa w błoto.


Awatar użytkownika
Silver Dragon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7080
Rejestracja: 11 sie 2007, 23:28
Lokalizacja: East Mayberry
Otrzymał  piwo: 2 razy

19 lis 2014, 17:31

BloodLogin93 pisze:Ja natomiast trzymam sie wersji PX , satystyki pobrań mogą dać firmie do myślenia.
Tylko że teraz wszelkie nowe mody będą powstawać głównie na wersję Steamową/GOG'ową, a PX i poprzednicy zostaną niestety w tyle


Przybyłem, zobaczyłem... i polała się krew :evilbat:
Obrazek
Awatar użytkownika
BloodLogin
Pracownik RWS
Pracownik RWS
Posty: 2310
Rejestracja: 09 gru 2013, 09:33
Lokalizacja: Rzadkochowa ?

19 lis 2014, 19:21

Silver Dragon pisze:
BloodLogin93 pisze:Ja natomiast trzymam sie wersji PX , satystyki pobrań mogą dać firmie do myślenia.
Tylko że teraz wszelkie nowe mody będą powstawać głównie na wersję Steamową/GOG'ową, a PX i poprzednicy zostaną niestety w tyle
Z tego mniejsca bardzo przepraszam za mody na plikach starej daty :P
Nie ważne na co wychodzi ważne co zawiera :P
Może z czasem wyjdzie jakiś Fix.


"You will always find blood here! "
"No i dobrze 1 Blood mniej Szatanowi lżej"
09 Gru 2013 - 09 Gru 2016 PRAWIE 3 LATA z wami !!
ODPOWIEDZ