Siema.
Czy różnice pomiędzy zwykłym STP a tą wersją ze Steama (PX / Complete) są na tyle duże, by robiły problemy z modami?
Czy np. jeśli bym zrobił moda na zwykłego STP, to pójdzie bez problemów na tych wersjach ze Steama?
Czy będą jakieś problemy z kompatybilnością czy coś?
Postal STP vs. Steam a mody
Moderatorzy: Moderatorzy, Admini
- Silver Dragon
- V.I.P.
- Posty: 7080
- Rejestracja: 11 sie 2007, 23:28
- Lokalizacja: East Mayberry
- Otrzymał piwo: 2 razy
Mi się wydaje, ze pod względem budowy to dwie różne gry
Przybyłem, zobaczyłem... i polała się krew
- prawdziwy 666
- Master of Dead & Hell
- Posty: 2182
- Rejestracja: 30 sie 2007, 20:37
- Lokalizacja: Apocalyptic City
z punktu widzenia budowy skryptów to tak jak mówił Silver Dragon to dwie różne gry
wiec mody jak paczki broni i inne skryptowe mody raczej nie będą działać
ale jeśli chodzi o mapy stworzone pod P2 i AW (o ile nie wymagają np jakiegoś modu dodającego broń) powinny działać
o rzeczach zrobionych pod AW7, AWP można zapomnieć, nie zadziałają
wiec mody jak paczki broni i inne skryptowe mody raczej nie będą działać
ale jeśli chodzi o mapy stworzone pod P2 i AW (o ile nie wymagają np jakiegoś modu dodającego broń) powinny działać
o rzeczach zrobionych pod AW7, AWP można zapomnieć, nie zadziałają
I am not dead, I'm a Death muhahahahaha
No szkoda.
A z tymi skryptami to tylko pozmieniane ew. nazwy skryptów, nazwy paczek, ścieżki do nich,
czy coś więcej?
Bo jeśli np. zrobił bym coś pod STP, a potem chciał przerobić to pod Steam, to wystarczy, że pozmieniam ścieżki do paczek, np. zamiast "Inventory.PistolWeapon" jest nwm. "Weapons.Pistol", czy są jakieś głębsze zmiany? I czy przeniesienie moda na Steam wymaga dużo roboty?
A z tymi skryptami to tylko pozmieniane ew. nazwy skryptów, nazwy paczek, ścieżki do nich,
czy coś więcej?
Bo jeśli np. zrobił bym coś pod STP, a potem chciał przerobić to pod Steam, to wystarczy, że pozmieniam ścieżki do paczek, np. zamiast "Inventory.PistolWeapon" jest nwm. "Weapons.Pistol", czy są jakieś głębsze zmiany? I czy przeniesienie moda na Steam wymaga dużo roboty?
- BloodLogin
- Pracownik RWS
- Posty: 2310
- Rejestracja: 09 gru 2013, 09:33
- Lokalizacja: Rzadkochowa ?
Myśle że jak kupisz to sie dowiesz i przekonasz !seebeek17 pisze:Cy przeniesienie moda na Steam wymaga dużo roboty?
Ja natomiast trzymam sie wersji PX , satystyki pobrań mogą dać firmie do myślenia.
"You will always find blood here! "
"No i dobrze 1 Blood mniej Szatanowi lżej"
09 Gru 2013 - 09 Gru 2016 PRAWIE 3 LATA z wami !!
"No i dobrze 1 Blood mniej Szatanowi lżej"
09 Gru 2013 - 09 Gru 2016 PRAWIE 3 LATA z wami !!
- Silver Dragon
- V.I.P.
- Posty: 7080
- Rejestracja: 11 sie 2007, 23:28
- Lokalizacja: East Mayberry
- Otrzymał piwo: 2 razy
Tylko że teraz wszelkie nowe mody będą powstawać głównie na wersję Steamową/GOG'ową, a PX i poprzednicy zostaną niestety w tyleBloodLogin93 pisze:Ja natomiast trzymam sie wersji PX , satystyki pobrań mogą dać firmie do myślenia.
Przybyłem, zobaczyłem... i polała się krew
- BloodLogin
- Pracownik RWS
- Posty: 2310
- Rejestracja: 09 gru 2013, 09:33
- Lokalizacja: Rzadkochowa ?
Z tego mniejsca bardzo przepraszam za mody na plikach starej datySilver Dragon pisze:Tylko że teraz wszelkie nowe mody będą powstawać głównie na wersję Steamową/GOG'ową, a PX i poprzednicy zostaną niestety w tyleBloodLogin93 pisze:Ja natomiast trzymam sie wersji PX , satystyki pobrań mogą dać firmie do myślenia.
Nie ważne na co wychodzi ważne co zawiera
Może z czasem wyjdzie jakiś Fix.
"You will always find blood here! "
"No i dobrze 1 Blood mniej Szatanowi lżej"
09 Gru 2013 - 09 Gru 2016 PRAWIE 3 LATA z wami !!
"No i dobrze 1 Blood mniej Szatanowi lżej"
09 Gru 2013 - 09 Gru 2016 PRAWIE 3 LATA z wami !!