Pan Szatan pisze:Może ktoś kto ma by ci udostępnił, zapytaj

Ten pomysł mi się podoba.

Zastanowię się nad taką opcją.
Radzik136 pisze:Zrobione trochę na szybko, bez większej wizji ale wydaje mi się, że najważniejsze aspekty będzie na nich widać.
Swoje robi bardzo dobrze. Obejrzałem. To właściwie mój pierwszy obejrzany gameplay z taką uwagą.
Ja bym się wielokrotnie porzygał z tym ruchem kamery. Ale żeby nawet HUD i napisy statystyk...
[[[EDIT: To akurat była wina YouTube, więc kasuję z treści posta.]]] Patch niewiele usprawnia. Kamera wciąż lata jak wściekła i zoomuje. Zbyt czuła na ruchy myszką, nie ma jakiegoś złagodzenia reakcji. HUD nie lata, ale te małe ikonki na dole... Brakuje tego kółka, było bardzo fajne, a małe ikonki niestaranne.
Zaś ikonki broni widoczne u góry są zdecydowanie lepsze w patchu. Oryginalne kartki wyglądają jakby twórcy nie zdążyli ich dobrze zrobić, puste i niestaranne. Patch górą, poprawił je i wyglądają sumienniej.
A na resztę tak naprawdę nie zwróciłem uwagi. Płaszcz zmieniony? A komu przeszkadza nowszy płaszcz w Trójce, niech sobie będzie. Nie, patch za mało wnosi, by grę podreperować.
Radzik136 pisze:Powiedziałbym 60% poprawy
Jak na moje oko, to... 6 procent.
Bartosz pisze:Myślę, że lepiej było by poczekać na nowszą wersję nieoficjalnego patcha i wtedy porównać go do oryginalnego P3, gdyż możliwe, że wprowadzą więcej zmian

Też tak uważam.

Oto moje propozycje:
Gra ma wiele irytujących rzeczy, które trzeba naprawić. Anemiczne postaci, ile trwa, zanim zareagują na atak! W Postal 2 są znacznie żwawsi. Kod na reakcję na zagrożenie musi najpierw okrążyć kulę ziemską, zanim dotrze do bystandera?

Dialogi przechodniów te same, eh. Lubimy odzywki Kolesia, więc niech będą te same. Bo i ten sam Koleś. Ale tak samo gadające miasto? Z czym do ludzi?

Głos Kolesia jest markotaniem w mikrofon typka znudzonego swoją robotą w studiu nagraniowym, zero emocji. Kopa mu w dupala za taką robotę! Czy ta krew musi być tak nienaturalnie ciemna?? Czy ci przechodnie mają w środku przecier z czerwonego buraka, ja się pytam? To jest jasna gra, jasne miasto. A tu taka ciemna masa się rozlewa. Ani to realne, anie to gore, ani to nierealne. Słabe i tyle. I dlaczego wciąż nie ma moda na pierwszy widok kamery? Ta gra zyskałaby na psychotycznym klimacie w widoku FPP. A ta skacząca kamera dekoncentruje jeszcze na dodatek, wybijając do cna z "czucia gry". Jak te rzeczy ktoś naprawi - to kupię. Bez marudzenia. Nawet połowę tego niech naprawi.
ShaQ pisze:Choć jeśli ci się uda to możesz wytropić takiego Psotala 3 w promocji za 5 euro (czyli chyba 21,75 zł) na Steamie. Ja z takiej oferty sokrzystałem

W zasadzie to też za drogo. Wolę tropić patcha.
