Postal Babes

Uczymy się edytowania P2 i rozwiązujemy nasze problemy. Nowi adepci mile widziani!

Moderatorzy: Moderatorzy, Admini

Awatar użytkownika
Kaczora
Miłośnik broni
Posty: 152
Rejestracja: 09 lis 2008, 14:51
Lokalizacja: A bo ja wiem ??

09 lis 2008, 14:58

Jak wkleić postalową laskę do jakiejś mapy :?:


Awatar użytkownika
Alixo
Wytrenowany morderca
Wytrenowany morderca
Posty: 1653
Rejestracja: 05 kwie 2007, 08:49
Lokalizacja: localhost

09 lis 2008, 18:32

Kaczora pisze:Jak wkleić postalową laskę do jakiejś mapy :?:
WAT?!
w sensie plakatu?


Obrazek
Awatar użytkownika
Pablo Abruzzi
Seryjny zabójca
Posty: 398
Rejestracja: 23 wrz 2008, 11:45
Lokalizacja: Niedaleko Katowic

09 lis 2008, 18:35

Mu chyba chodziło o żywą.... taką jak w multi jest jak wygrywasz, żeby jak zwykły bystander chodziła, ja jeszcze się z tym nie spotkałem.


Si vis pacem, para bellum - Jeśli chcesz pokoju, przygotuj się do wojny
Wegecjusz
Awatar użytkownika
Spoonman
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 319
Rejestracja: 30 lip 2007, 12:29
Lokalizacja: zza węgła

09 lis 2008, 23:19

Polecam obczajenie mojej mapy: Cus_LBW-FirstMap (albo jeszcze lepiej tu: Dl).

Są tam zrobione panienki, które sobie ładnie tańczą. Mają one po prostu zadany skrypt, który steruje ich animacjami.
Nie polecam natomiast dawania ich jako zwykłych Bystanderów, ponieważ ich modele (również i animacje) różnią się od tych standardowych, co sprawia, iż wyglądają one naprawdę źle.


Speed means freedom of the soul
Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14479
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

11 lis 2008, 00:44

Paczka STPExtraspak dl zawiera skrypt umożliwiający to. Są to skrypty pomocne dla tworzenia map dla trybu multi, ale nic nie szkodzi, by dodać to w singlu. Każdy szanujący się Postalowiec powinien te paczki mieć, a jak nie ma, to pobierze. ;)

Wczytujesz do PostEd'a plik Strippers.u po czym w drzewie klas znajdujesz
Actor - MPDancers
który wstawiasz do mapy. Pokazuje się laska z nogami wbitymi w ziemię. Dwuklik na niej i w MPDaancers Properties w pozycji
MPDancers - MyAction
wybierasz jedną z czterech opcji, zależnie od tego, czy ma stać, leżeć, tańczyć...

Jaki tego efekt? Będziesz miał fikającego lachona którego nie postrzelisz, nie przestraszysz i przez który każdy przejdzie jak przez powietrze. To tylko jako ozdobnik, a nie postać, mająca czynny udział w grze. I tak naprawdę tylko po to warto ją dodawać. Bo jak powiedział Spoonman, gdy nadamy bystanderowi mesha postalbabe, to nie będzie on piękny. Ma mniejszą głowę (broda wystaje) i nienaturalnie chude ręce. Wygląda to dobrze tylko jako tańczący lub leżący ozdobnik.


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
Silver Dragon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7080
Rejestracja: 11 sie 2007, 23:28
Lokalizacja: East Mayberry
Otrzymał  piwo: 2 razy

11 lis 2008, 11:18

Tiquill pisze:...gdy nadamy bystanderowi mesha postalbabe, to nie będzie on piękny. Ma mniejszą głowę (broda wystaje) i nienaturalnie chude ręce...
W sam raz na anorektyczną modelkę xD
W AVPC 1300 na mapie NDome są. Możesz obczaić jak to wygląda


Przybyłem, zobaczyłem... i polała się krew :evilbat:
Obrazek
Awatar użytkownika
Kaczora
Miłośnik broni
Posty: 152
Rejestracja: 09 lis 2008, 14:51
Lokalizacja: A bo ja wiem ??

13 lis 2008, 14:38

Ja kiedyś widziałem na innych mapach jako żywy normalny osobnik


Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14479
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

14 lis 2008, 00:39

Zapewne jako tekstury postalbabe nałożone na zwykłą fem bystander.


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
Spoonman
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 319
Rejestracja: 30 lip 2007, 12:29
Lokalizacja: zza węgła

14 lis 2008, 01:32

(np. w East Mayberry)
Które z resztą wyglądały źle, bo skin dla FemBystander'ów nieco różni się od tego dla PostalBabe.


Speed means freedom of the soul
Awatar użytkownika
Pablo Abruzzi
Seryjny zabójca
Posty: 398
Rejestracja: 23 wrz 2008, 11:45
Lokalizacja: Niedaleko Katowic

14 lis 2008, 19:37

Tiquill napisał w jednym z moich tematów jak zrobić nową klasę bystandera ( jako zombie) i takie pytanie czy mogło by to podziałać również na nową klasę do postalbaby, bo jeśli tak to mamy rozwiązanie.


Si vis pacem, para bellum - Jeśli chcesz pokoju, przygotuj się do wojny
Wegecjusz
Awatar użytkownika
Spoonman
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 319
Rejestracja: 30 lip 2007, 12:29
Lokalizacja: zza węgła

14 lis 2008, 22:04

Problem nie leży w braku kodu źródłowego sterującego postacią, ale w braku animacji do modelu tej postaci.


Speed means freedom of the soul
Awatar użytkownika
Pablo Abruzzi
Seryjny zabójca
Posty: 398
Rejestracja: 23 wrz 2008, 11:45
Lokalizacja: Niedaleko Katowic

17 lis 2008, 20:31

Nowa klasa bystandera, z wybranymi animacjami z jakiejś kobiety-bystander, to może to chociaż trzeba by było dużo szczegółów zrobić, bo chyba posągu nie da się ożywić. Baa trzeba byłoby odpowiednie skrypty ściągnąć (powinny być w necie), trudna rzecz ożywić postalbabe, można jednak spróbować z nową klasą.


Si vis pacem, para bellum - Jeśli chcesz pokoju, przygotuj się do wojny
Wegecjusz
Awatar użytkownika
Spoonman
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 319
Rejestracja: 30 lip 2007, 12:29
Lokalizacja: zza węgła

17 lis 2008, 20:47

Kod na ożywienie znajduje się już w Postalu i nie trzeba pisać nowego. Wystarczy klasa zwykłego cywila (nazywa się CyvillianController albo jakoś podobnie). A to czego nie ma to animacje mesha! Jeżeli chcesz zatem sprawić aby PostalBabe chodziła sobie po mapie jak zwykły obywatel, musisz wyexportować mesha do pliku, który otworzysz w edytorze 3D, popracujesz nad tym, aby kości (o ile mi wiadomo, a nie przyglądałem się jak to wygląda dokładnie, ale wydaje mi się, że o to właśnie chodzi) w tym modelu były dokładnie tak usytuowane jak w istniejących już w Postalu modelach 3D, po czym plik zapisujesz i importujesz go do Postala jako nowy animowany mesh i nadajesz mu dane animacje.

[ Dodano: 2008-11-17, 20:50 ]
Myślę, że operacja ta byłaby dość męcząca oraz czaso- i praco- chłonna na tyle, że opłacalne byłoby stworzenie zupełnie nowego modelu 3D pod istniejące animacje.

Ja niestety nie wiem jak to się robi, ponieważ nie miałem nigdy styczności z programem do modelowania 3D.


Speed means freedom of the soul
Awatar użytkownika
Kaczora
Miłośnik broni
Posty: 152
Rejestracja: 09 lis 2008, 14:51
Lokalizacja: A bo ja wiem ??

30 lis 2008, 13:51

ok temat do zamknięcia i thx za pomoc


ODPOWIEDZ