Postal 4 - Wishlist

Wszystko o najnowszej wersji gry: Postal 4

Moderatorzy: Admini, Moderatorzy

Awatar użytkownika
seebeek17
Modder
Modder
Posty: 8399
Rejestracja: 10 cze 2013, 12:25
Lokalizacja: Z Zewnątrz
Kontakt:

06 maja 2017, 18:23

Mi by pasował po prostu odnowiony Postal 2. Ale nie, że jakiś zwykły remake. Tylko nowy Postal 4 z mechaniką i klimatem Postala 2. Unreal Engine 4? No to powinna być dobra grafika i w pełni otwarty świat dla modderów! :)

O ile by to jakoś sensownie zrobili, to samochody mogłyby być, chociaż... nwm :drapanie: Musieli by to dobrze zrobić i zaplanować.

Oczywiście gramy Kolesiem, wydarzenia jakoś parę lat po Paradise Lost.


Awatar użytkownika
Chucko Kokos
Wstydliwy morderca
Posty: 2
Rejestracja: 22 maja 2017, 12:38
Lokalizacja: Szczecin

22 maja 2017, 12:49

Bullet impact. Nie jest realistyczne ale satysfakcjonujące af. W ogóle lepszy ragdoll. Coś jak może GTA V. Bo aktualnie postacie umierają tak jakby po prostu upadały spać czy coś. Lepsze melee i gore. No i jakiś prosty CO-OP. Coś jak survival w Hatredzie albo Alien Shooterze


Die like dog you are
Awatar użytkownika
ShaQ
Pracownik RWS
Pracownik RWS
Posty: 2230
Rejestracja: 25 mar 2016, 16:04

22 maja 2017, 12:58

Chucko Kokos, bardziej ragdoll z GTA IV a nie V. Porównaj sobie te oba. Różnią się kolosalnie, a te z IV to jest mistrzostwo! Zawsze się dało nawet pośmiać, jak pijana postać przewracała się po schodach xD

W sumie to nie jest najgorszy pomysł. Ciekawe jakby wyglądał taki POSTAL z silnikiem Euphoria ;)

PS. Witamy nowego usera :)
Ostatnio zmieniony 22 maja 2017, 12:59 przez ShaQ, łącznie zmieniany 1 raz.


Awatar użytkownika
Chucko Kokos
Wstydliwy morderca
Posty: 2
Rejestracja: 22 maja 2017, 12:38
Lokalizacja: Szczecin

27 maja 2017, 17:26

A no. Faktycznie lepiej z czwórki. Gdyby hulała na Unreal Engine 4 też byłoby spoko bo akurat łatwo do ogarnięcia i gdyby to zyskało jakąś tam popularność to byłoby dużo mapek. Dla mnie spoko byłoby także gdyby odwzorowali AI z P2 ale bardziej doszlifowane. Na przykład policjant " badający " miejsce zbrodni i uznawszy kota za winnego bo akurat był najbliższej. Ale chyba mają za mały team i za mało kasy aby zrobić coś takiego ;ooo tak mi się wydaje


Die like dog you are
Awatar użytkownika
WeamY
Wnerwiony urzędas
Posty: 22
Rejestracja: 11 lip 2017, 01:18

11 lip 2017, 18:11

Gdyby był wielki otwarty świat to przydałyby się i pojazdy. Wyobrażam sobie rozjeżdżanie przychodniów i zostającą na masce krew :D
Ostatnio zmieniony 11 lip 2017, 18:11 przez WeamY, łącznie zmieniany 1 raz.


Awatar użytkownika
ShaQ
Pracownik RWS
Pracownik RWS
Posty: 2230
Rejestracja: 25 mar 2016, 16:04

11 lip 2017, 18:45

Podsunąłeś mi pewien pomysł WeamY...
Ja bym chciał jakieś randomowe akcje przy których gracze mogliby się poszaleć. Coś jak z Saints Row. Chaos, Przekręt z ubezpieczeniem (moje ulubione), ochroniarz, dostawca, i wiele wiele innych... :D
Za to gracz otrzymywałby pieniądze oraz + do statystyk postaci.

No właśnie, statystyki, czyli coś na wzór GTA SA/GTA V :):
Będziemy mogli rozwijać pewne umiejętności, np. strzelanie, bieganie i pojemność płuc, dzięki czemu nasza postać będzie lepsza :lol:

Wiem, troche skopiowane, ale dla odmiany fajnie byłoby coś takiego zobaczyć :)


Awatar użytkownika
Pan Szatan
Modder
Modder
Posty: 6197
Rejestracja: 05 gru 2013, 13:16
Lokalizacja: Paradise
Postawił piwo: 4 razy
Otrzymał  piwo: 8 razy
Kontakt:

11 lip 2017, 18:51

ShaQ pisze: No właśnie, statystyki, czyli coś na wzór GTA SA/GTA V :):
Będziemy mogli rozwijać pewne umiejętności, np. strzelanie, bieganie i pojemność płuc, dzięki czemu nasza postać będzie lepsza :lol:

Wiem, troche skopiowane, ale dla odmiany fajnie byłoby coś takiego zobaczyć :)
NIE!!! NIE!!!! I NIEE!!!!
To by zepsuło klimat postala kurwaaaaaa!


I'm fucking insane in the brain. :axe:
Awatar użytkownika
WeamY
Wnerwiony urzędas
Posty: 22
Rejestracja: 11 lip 2017, 01:18

11 lip 2017, 18:52

Ma to też sens. Wraz z rozwojem np. statystyki "strzelanie" bohater bardziej panowałby nad odrzutem. Fajnie by było gdyby można było chodzić na siłownie w celu zwiększenia siły a co za tym idzie obrażeń zadawanych wręcz, no ale wtedy Postal by stracił trochę "Postalowości".
Swoją drogą ciekawe czy jeśli kiedykolwiek Postal 4 wyjdzie to będzie posiadał widok z 1 osoby czy z 3.


Awatar użytkownika
ShaQ
Pracownik RWS
Pracownik RWS
Posty: 2230
Rejestracja: 25 mar 2016, 16:04

11 lip 2017, 18:53

WeamY pisze:Swoją drogą ciekawe czy jeśli kiedykolwiek Postal 4 wyjdzie to będzie posiadał widok z 1 osoby czy z 3.
Albo jak w GTA V - Gracz będzie mógł zmieniać widok z trzeciej osoby na pierwszą i na odwrót xD


Awatar użytkownika
Dzienis
Moderatorzy
Moderatorzy
Posty: 12030
Rejestracja: 03 lut 2012, 18:53
Lokalizacja: Pojezierze Litewskie
Postawił piwo: 12 razy
Otrzymał  piwo: 5 razy
Kontakt:

11 lip 2017, 19:06

ShaQ pisze:No właśnie, statystyki, czyli coś na wzór GTA SA/GTA V
Będziemy mogli rozwijać pewne umiejętności, np. strzelanie, bieganie i pojemność płuc, dzięki czemu nasza postać będzie lepsza

Wiem, troche skopiowane, ale dla odmiany fajnie byłoby coś takiego zobaczyć
Również chciałbym takie coś zobaczyć.
Pan Szatan pisze:To by zepsuło klimat postala kurwaaaaaa!
Postal ma różne klimaty. Ja bym skillowanie postaci przywitał z przyjemnością. Misje poboczne również. :)


I regret nothing
Awatar użytkownika
Silver Dragon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7051
Rejestracja: 11 sie 2007, 22:28
Lokalizacja: East Mayberry
Otrzymał  piwo: 1 raz

13 lip 2017, 18:47

@up
Ja bym chętnie coś takiego zobaczył, ale w postaci dodatkowego moda
I wilk syty i owca cała ;)


Przybyłem, zobaczyłem... i polała się krew :evilbat:
Obrazek
Awatar użytkownika
Szynkacz
Wytrenowany morderca
Wytrenowany morderca
Posty: 1018
Rejestracja: 22 maja 2017, 23:41
Postawił piwo: 1 raz

13 lip 2017, 19:01

Ciekawe by było ulepszanie broni, czyli:
przykładowo M4 (albo M16 lub AK-47)+taśma klejąca+nożyczki/nóż motylkowy=M4 z bagnetem.
albo łopata+paralizator+taśma=atakując i dźgając razimy wroga prądem
Jednak w sumie to byłby fajny mod, ale spoko byłoby to zobaczyć w 4
Ostatnio zmieniony 13 lip 2017, 19:01 przez Szynkacz, łącznie zmieniany 1 raz.


Awatar użytkownika
Silver Dragon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7051
Rejestracja: 11 sie 2007, 22:28
Lokalizacja: East Mayberry
Otrzymał  piwo: 1 raz

13 lip 2017, 19:25

Dead Rising w Postalu... To mogłoby się udać ;)
Ale tylko jeśli chodzi o broń. Zombie mi się przejadły
Ostatnio zmieniony 13 lip 2017, 19:26 przez Silver Dragon, łącznie zmieniany 1 raz.


Przybyłem, zobaczyłem... i polała się krew :evilbat:
Obrazek
Awatar użytkownika
Szynkacz
Wytrenowany morderca
Wytrenowany morderca
Posty: 1018
Rejestracja: 22 maja 2017, 23:41
Postawił piwo: 1 raz

13 lip 2017, 19:38

Silver Dragon pisze:Dead Rising w Postalu... To mogłoby się udać ;)
Ale tylko jeśli chodzi o broń. Zombie mi się przejadły
Ja też tak myślę. Zombiaki w 4 zabiłyby grę jak w Eternal Damnation.
Oczywiście nie byłoby chorych broni, np. jak te w Dead Rising 4 (miecz, który zamraża wszystko i wszystkich xD).
Wcześniej w tym temacie była mowa o pojazdach i umiejętnościach. Umiejętności popieram, ale raczej jako: Otrzymujesz 10% mniej obrażeń od pistoletu, albo kotnik działa o 1 sekundę dłużej. Ale nie czegoś w stylu: aby odblokować tłumiki (koty :) ), musisz kupić umiejętność. To zabiłoby Postala. A umiejętności odblokowywałoby się przez wyzwania np. zabij iluśtam wrogów z shotguna, a dostaniesz bonus do obrażeń. To zachęciłoby gracza do mordu i wogóle.
A co do pojazdów... byłby potrzebny duży teren. A czemu w Postalu 2 nie było dużego terenu? Bo gracz mógłby się znudzić bardzo szybko. Więc gra kończy się po odwiedzeniu wszystkich lokacji choć raz. Nie popieram zatem pojazdów. Chyba że byłyby szybkie i szybko można by się poruszać po dużej mapie. To już lepiej :ok:
Ostatnio zmieniony 13 lip 2017, 19:38 przez Szynkacz, łącznie zmieniany 1 raz.


Awatar użytkownika
Zaver
Wytrenowany morderca
Wytrenowany morderca
Posty: 1743
Rejestracja: 14 lip 2012, 22:09

13 lip 2017, 19:44

Miałem taką fabułę jednak jest ona bardzo skomplikowana jak na dzisiejsze standardy, oczywiście spójnie określone z grafiką :)


ODPOWIEDZ