Postal 2D
Moderatorzy: Moderatorzy, Admini
Pewnie będą to chcieli puścić przez Steama i dostać tantiemy, więc ja na waszym miejscu przygotowałbym zapasowy plakat „Postel 2D”, a główny bohater miałby na imię „Guy”, co w sumie również jest imieniem, ale na nasze można by tłumaczyć jako „Koleś”.
- Tiquill
- V.I.P.
- Posty: 14479
- Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
- Lokalizacja: z naprzeciwka
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
Jakoś nie chce mi się pobierać starszej wersji DirectX. Tylko tak? No to pobiorę, ale się dopytuję...
- Załączniki
-
- DXupdate.png (23.37 KiB) Przejrzano 3681 razy
Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Nie wiem, nie mam żadnych problemów przy DirectX 10 nawet...
Pangia, dobry pomysł . Można by też wtedy zmienić filtr na jakiś jasno-niebieski zamiast żółto-pomarańczowego. Dało by to wrażenie, że akcja nie toczy się w pustynnych rejonach, a gdzie indziej.
Pangia, dobry pomysł . Można by też wtedy zmienić filtr na jakiś jasno-niebieski zamiast żółto-pomarańczowego. Dało by to wrażenie, że akcja nie toczy się w pustynnych rejonach, a gdzie indziej.
- Dzienis
- V.I.P.
- Posty: 12106
- Rejestracja: 03 lut 2012, 18:53
- Lokalizacja: Pojezierze Litewskie
- Postawił piwo: 14 razy
- Otrzymał piwo: 6 razy
- Kontakt:
Zabezpieczyć się nie zaszkodzi, chociaż "Guy" to bardziej facet po angielsku, ale mniejsza z tym.Pangia pisze:Pewnie będą to chcieli puścić przez Steama i dostać tantiemy, więc ja na waszym miejscu przygotowałbym zapasowy plakat „Postel 2D”, a główny bohater miałby na imię „Guy”, co w sumie również jest imieniem, ale na nasze można by tłumaczyć jako „Koleś”.
Mike, życzę powodzenia przy dalszych pracach.
I regret nothing
Pograłem chwilę.
Włączyło się bez problemu.
Grafika fajna, tylko czemu to ma takie wysokie wymagania? Moglibyście to jakoś zoptymalizować.
Blur tyle ssie, czy jak?
Do menu nie mogłem wejść, bo pewnie go nie ma.
Więc Alt+F4.
Za dużo nie było do roboty, bo pustawo tam na razie, ale zapowiada się na fajną gierkę.
Włączyło się bez problemu.
Grafika fajna, tylko czemu to ma takie wysokie wymagania? Moglibyście to jakoś zoptymalizować.
Blur tyle ssie, czy jak?
Do menu nie mogłem wejść, bo pewnie go nie ma.
Więc Alt+F4.
Za dużo nie było do roboty, bo pustawo tam na razie, ale zapowiada się na fajną gierkę.
Muli ze względu tekstur. Jest ich za dużo. A do tego silnik nie jest za bardzo przyzwyczajony do 3D. Wersja na Androida będzie mniej więcej tak wyglądać:
Oczywiście z trochę bardziej szczegółowymi teksturami.
Mało jest zrobione, bo połowę czasu przeznaczyłem na zabawę z nauką skryptowania. Teraz już wiem co i jak.
Kolejnym plusem jest też fakt, że grę mogę wyeksportować w HTML5 na strony internetowe.
Ale to już tylko w pełnym 2D...
Oczywiście z trochę bardziej szczegółowymi teksturami.
Mało jest zrobione, bo połowę czasu przeznaczyłem na zabawę z nauką skryptowania. Teraz już wiem co i jak.
Kolejnym plusem jest też fakt, że grę mogę wyeksportować w HTML5 na strony internetowe.
Ale to już tylko w pełnym 2D...
- Rycho3D
- Modder
- Posty: 11978
- Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
- Lokalizacja: SinCity
- Postawił piwo: 8 razy
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
Mecze MP 2D na PSI to by było cośMike pisze:Kolejnym plusem jest też fakt, że grę mogę wyeksportować w HTML5 na strony internetowe.
Ale to już tylko w pełnym 2D...
8=======D
- Tiquill
- V.I.P.
- Posty: 14479
- Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
- Lokalizacja: z naprzeciwka
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
Będzie!Mike pisze:Nom. Nowy silnik w pełni wspiera multiplayer. Można by nawet wstawić tę grę na Główną czy coś.
Alleluja!
Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Zgadłeś, na razie tylko na filmach się koncentruję. Przydałoby się z YouTube uzbierać hajsy na nowy silnik, na którym byłby Postal 2D i Mario Goes Postal.Dzienis pisze:I jak postępy, coś ruszyło w tym kierunku czy koncentrujesz się bardziej na filmach?
Tak czy siak wszystko tutaj stoi w miejscu