Postal 2D

Gry, programy i inne dobra stworzone przez użytkowników, także pomoc w ich kreacji. Bo nie tylko Postalem człowiek żyje.

Moderatorzy: Moderatorzy, Admini

Awatar użytkownika
Mike
Wytrenowany morderca
Wytrenowany morderca
Posty: 1805
Rejestracja: 14 wrz 2013, 12:33

19 mar 2015, 06:51

Zrobić mogę, ale z taką perspektywą trochę bez sensu, bo przyczepa jest mała ;)
Strój dla odmiany będzie chyba miał z AW. Biały płaszcz.


Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14479
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

19 mar 2015, 11:53

Mike_Bay pisze:Biały płaszcz.
Że co? Koleś w białym płaszczu?
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez Tiquill, łącznie zmieniany 1 raz.


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
Mike
Wytrenowany morderca
Wytrenowany morderca
Posty: 1805
Rejestracja: 14 wrz 2013, 12:33

19 mar 2015, 15:35

Jak narazie tak jest :D Trzeba będzie zmienić na czarny, ale nie teraz.
A tak w ogóle to jak dostać się w PostED do animacji z modelem "zwykłego" Kolesia? Znaczy tego w czarnym płaszczu?


Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14479
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

19 mar 2015, 16:33

Masz na obrazku. Jeden przycisk służy do wczytania pełnej zawartości paczki. Drugi do włączenia domyślnej pozycji modelu. Domyślnie w białym płaszczu, ale skórkę zmienić i znaleźć łatwo.
Załączniki
AnimDude_postEd.png
AnimDude_postEd.png (2.87 MiB) Przejrzano 3231 razy


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Yossarian
Grabarz
Grabarz
Posty: 6423
Rejestracja: 06 sie 2008, 14:54
Postawił piwo: 6 razy
Otrzymał  piwo: 3 razy

19 mar 2015, 16:33

Może zrobić jak w P1, że w opcjach dałoby się wybrać kolor płaszcza? ;)


Awatar użytkownika
Mike
Wytrenowany morderca
Wytrenowany morderca
Posty: 1805
Rejestracja: 14 wrz 2013, 12:33

19 mar 2015, 16:48

Dzięki Tiquill! ;)
Co do zmiany koloru płaszczu to wątpię, bo trzeba by zmieniać wszystkie animacje na inne kolory. Choć może coś da się łatwiej ;)


Awatar użytkownika
Ryuq
Administrator
Administrator
Posty: 1338
Rejestracja: 03 paź 2010, 18:20
Lokalizacja: Galicja
Postawił piwo: 2 razy
Otrzymał  piwo: 4 razy

19 mar 2015, 18:00

Piszesz grę a nie umiesz na szybko skryptu który zmieni kolor płaszcza?
wbrew pozorom to nie trudne - wyciągasz wszystkie kolory płaszcza z jednego obrazka (mapa pikseli) a potem zmieniasz tylko te kolory i done. Nawet w javascripcie miałem coś takiego, ale do skinów z MTA: SA.
Jeszcze mapę kolorów glowy co by przypadkiem sie nie zmieniło i już.


Awatar użytkownika
Mike
Wytrenowany morderca
Wytrenowany morderca
Posty: 1805
Rejestracja: 14 wrz 2013, 12:33

19 mar 2015, 19:42

Ok, mam już coś mniej więcej. Zmiana saturacji, jasności a potem zmiana koloru. Do każdego koloru (z 5 przykładowo) dodam globalną zmienną. W menu wybierasz przykładowo bordowy. Zmienna "ubranie" ustawia się na te przykładowe "4" i voila, kolor zmieniony ;)
Tak by to wyglądało w teorii. W praktyce to będzie z 5 linijek skryptu.
Ostatnio zmieniony 19 mar 2015, 19:43 przez Mike, łącznie zmieniany 1 raz.


Awatar użytkownika
BloodLogin
Pracownik RWS
Pracownik RWS
Posty: 2310
Rejestracja: 09 gru 2013, 09:33
Lokalizacja: Rzadkochowa ?

20 mar 2015, 14:15

nie mógłbyś normalniej, niech kod gry losowo wybiera wrogów podzielonych na gatunki grupy.


"You will always find blood here! "
"No i dobrze 1 Blood mniej Szatanowi lżej"
09 Gru 2013 - 09 Gru 2016 PRAWIE 3 LATA z wami !!
Awatar użytkownika
Mike
Wytrenowany morderca
Wytrenowany morderca
Posty: 1805
Rejestracja: 14 wrz 2013, 12:33

20 mar 2015, 15:27

Niestety nawet Google Tłumacz nie pomaga w zrozumieniu tego tekstu ;_;


Awatar użytkownika
Ryuq
Administrator
Administrator
Posty: 1338
Rejestracja: 03 paź 2010, 18:20
Lokalizacja: Galicja
Postawił piwo: 2 razy
Otrzymał  piwo: 4 razy

20 mar 2015, 19:29

Multi bydzie? By sie zrobiło jakieś forumowe rozgrywki :D


Awatar użytkownika
Mike
Wytrenowany morderca
Wytrenowany morderca
Posty: 1805
Rejestracja: 14 wrz 2013, 12:33

20 mar 2015, 19:59

Z tym mogło by być już gorzej i trudniej. Jeszcze o tym nie myślałem :D


Awatar użytkownika
Mike
Wytrenowany morderca
Wytrenowany morderca
Posty: 1805
Rejestracja: 14 wrz 2013, 12:33

01 kwie 2015, 22:14

Co do projektu... w najbliższym czasie czeka nas zmiana silnika gry. Prawdopodobnie porzucimy przy okazji rozgrywkę w 2.5D na rzecz czystego 2D ze względu, że nowy silnik nie wspiera owego standardu. Jednak w ten sposób będziemy mogli upowszechnić grę na więcej platform. Nie będzie już niestety tego wrażenia głębi. Będzie płasko i troszkę izometrycznie. Projekt na starym silniku podarowałem koledze z zespołu. Także on zajmie się dotychczasową. Ja zajmę się portowaniem wszystkiego na nowszą wersję silnika.

Z okazji tak szczególnego dnia wrzucam link do pobrania aktualnej Pre-Alphy.
https://storino.pl/p/yH2ZF
Od tej chwili szata graficzna ulegnie drastycznej zmianie.
Załączniki
11129905_820880071298629_6309922787380360280_o.png
11129905_820880071298629_6309922787380360280_o.png (52.25 KiB) Przejrzano 3045 razy


Awatar użytkownika
seebeek17
Modder
Modder
Posty: 8399
Rejestracja: 10 cze 2013, 13:25
Lokalizacja: Z Zewnątrz
Kontakt:

01 kwie 2015, 23:12

Chce wam się teraz przekładać wszystko na nowy silnik?

Tak btw. czy aby nie musicie mieć zgody RWS'u na takie działania?
Tak pytam. ;)


Awatar użytkownika
Mike
Wytrenowany morderca
Wytrenowany morderca
Posty: 1805
Rejestracja: 14 wrz 2013, 12:33

01 kwie 2015, 23:17

Trzeba przekładać jeśli chcemy to wydać na Androida. Stara wersja wspiera tylko DirectX, czyli tylko na Windows.

O pozwolenie na taki ruch (wydanie P²D) na pewno trzeba będzie napisać do RWS. Ale to jeszcze nie teraz. Chcemy pokazać jak to będzie wyglądać. Ogólny zarys.


ODPOWIEDZ