Postal 2D

Gry, programy i inne dobra stworzone przez użytkowników, także pomoc w ich kreacji. Bo nie tylko Postalem człowiek żyje.

Moderatorzy: Moderatorzy, Admini

Awatar użytkownika
Mike
Wytrenowany morderca
Wytrenowany morderca
Posty: 1805
Rejestracja: 14 wrz 2013, 12:33

02 mar 2015, 21:46

Tyle, że to na zdjęciu to łuski z karabinu :D


Awatar użytkownika
BloodLogin
Pracownik RWS
Pracownik RWS
Posty: 2310
Rejestracja: 09 gru 2013, 09:33
Lokalizacja: Rzadkochowa ?

02 mar 2015, 22:15

łuski na ziemi, no tego nawet z normalnym postalu nie było.

A jak rozwiążecie problemem wejścia do sklepu Lucky Ganesh lub innego budynku dwupiętrowego.


"You will always find blood here! "
"No i dobrze 1 Blood mniej Szatanowi lżej"
09 Gru 2013 - 09 Gru 2016 PRAWIE 3 LATA z wami !!
Yossarian
Grabarz
Grabarz
Posty: 6423
Rejestracja: 06 sie 2008, 14:54
Postawił piwo: 6 razy
Otrzymał  piwo: 3 razy

02 mar 2015, 22:22

BloodLogin pisze:łuski na ziemi, no tego nawet z normalnym postalu nie było
W niektórych dodatkowych broniach jest coś takiego, że łuski spadają na ziemię ;)
BloodLogin pisze:A jak rozwiążecie problemem wejścia do sklepu Lucky Ganesh lub innego budynku dwupiętrowego.
Pewnie będzie ukryty dach i widok wewnątrz budynku.


Awatar użytkownika
Mike
Wytrenowany morderca
Wytrenowany morderca
Posty: 1805
Rejestracja: 14 wrz 2013, 12:33

02 mar 2015, 22:23

No właśnie tutaj byłby problem z budynkami dwupiętrowymi. Bo taki parterowiec można załatwić na taki sposób, że po wejściu w drzwi dach staje się przezroczysty i widać wnętrze domu. Po wyjściu z domu budynek znowu miałby dach.
Czyli z ograniczeń wynikających z silnika będą tylko budynki parterowe. ;)
Znaczy na upartego można by walnąć jakiegoś triggera przy schodach, który zmienia wystrój wnętrza na ten z kolejnego piętra, ale to trzeba by niemiłosiernie napaćkać w kodzie gry a i nie było by pewne czy zadziała.
Niestety, taki minus.
Dzięki Blood za spostrzeżenie ;)


Awatar użytkownika
Mike
Wytrenowany morderca
Wytrenowany morderca
Posty: 1805
Rejestracja: 14 wrz 2013, 12:33

03 mar 2015, 22:11

Kolejny update
Obrazek
Tak się bawi policja w Paradise xD
Ogarnięty jest system wsiadania/wysiadania z aut i model jazdy. Tak więc auta nie będą już tylko wybuchającymi gratami. Będą jeżdżącymi wybuchającymi gratami :D Będą stać na poboczach jak w oryginale i nie będą jeździć same po drogach. Tyko gracz będzie miał taką możliwość.
Wielkie dzięki dla Yossariana za podesłanie kilku aut (w tym tego radiowozu) i drzew ;)


Yossarian
Grabarz
Grabarz
Posty: 6423
Rejestracja: 06 sie 2008, 14:54
Postawił piwo: 6 razy
Otrzymał  piwo: 3 razy

03 mar 2015, 22:16

Wygląda super. Jak trzeba więcej aut, to mów ;)


Awatar użytkownika
Dzienis
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 12106
Rejestracja: 03 lut 2012, 18:53
Lokalizacja: Pojezierze Litewskie
Postawił piwo: 14 razy
Otrzymał  piwo: 6 razy
Kontakt:

10 mar 2015, 19:46

Minął tydzień, jak postępy?? :)


I regret nothing
Awatar użytkownika
Mike
Wytrenowany morderca
Wytrenowany morderca
Posty: 1805
Rejestracja: 14 wrz 2013, 12:33

10 mar 2015, 21:48

Po prostu tydzień przerwy. "usterka" techniczna, że nie mogę uruchomić kompa. A projekt był tylko u mnie. Podsumowując ostatnio robiłem coś w środę a teraz najwcześniej będę mógł w weekend. Tyle, że potem nie przewiduję takich nadzwyczajnych sytuacji.
Dobre z tego tyle, że reszta zespołu wyśle mi grafik i dźwięków za ten czas.


Awatar użytkownika
Mike
Wytrenowany morderca
Wytrenowany morderca
Posty: 1805
Rejestracja: 14 wrz 2013, 12:33

15 mar 2015, 20:47

Kilka nowych rzeczy...
I materiał filmowy ;) Zamuła to wina programu "Action!". Ilość FPS widać w prawym górnym roku.
[youtube][/youtube]
Załączniki
Drzewa
Drzewa
P2D 2015-03-15 20-41-06-376.jpg (261.03 KiB) Przejrzano 1776 razy
Biblioteka
Biblioteka
P2D 2015-03-15 20-43-15-949.jpg (258.41 KiB) Przejrzano 1776 razy
Suburbs
Suburbs
P2D 2015-03-15 20-43-51-54.jpg (233.2 KiB) Przejrzano 1776 razy
Bilbord
Bilbord
P2D 2015-03-15 20-44-12-501.jpg (248.32 KiB) Przejrzano 1776 razy
Ostatnio zmieniony 15 mar 2015, 20:54 przez Mike, łącznie zmieniany 1 raz.


Awatar użytkownika
Rycho3D
Modder
Modder
Posty: 11978
Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
Lokalizacja: SinCity
Postawił piwo: 8 razy
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

15 mar 2015, 21:02

Fajnie ci to wychodzi :)


8=======D
Awatar użytkownika
seebeek17
Modder
Modder
Posty: 8399
Rejestracja: 10 cze 2013, 13:25
Lokalizacja: Z Zewnątrz
Kontakt:

15 mar 2015, 21:08

Maluch trochę jak by nie wygląda. :D

Reszta props. :ok:


Awatar użytkownika
BloodLogin
Pracownik RWS
Pracownik RWS
Posty: 2310
Rejestracja: 09 gru 2013, 09:33
Lokalizacja: Rzadkochowa ?

15 mar 2015, 22:06

A można zmieniać radyjko jak w Traffic ?


"You will always find blood here! "
"No i dobrze 1 Blood mniej Szatanowi lżej"
09 Gru 2013 - 09 Gru 2016 PRAWIE 3 LATA z wami !!
Awatar użytkownika
Mike
Wytrenowany morderca
Wytrenowany morderca
Posty: 1805
Rejestracja: 14 wrz 2013, 12:33

15 mar 2015, 22:12

A radyjka jeszcze nie ma :P
Bo auto dźwięków nawet nie ma (jak słychać na filmiku). Możliwe jednak, że radio będzie ;)


Awatar użytkownika
EvilYeah
Pracownik RWS
Pracownik RWS
Posty: 2834
Rejestracja: 14 lut 2014, 18:56

15 mar 2015, 22:18

"gościu, rządzisz"
znakomita robota
pograłbym
czy AW też zostanie zrobione w 2D?


Pozdrawiam
Awatar użytkownika
Mike
Wytrenowany morderca
Wytrenowany morderca
Posty: 1805
Rejestracja: 14 wrz 2013, 12:33

15 mar 2015, 22:23

Czy AW to wątpię. W zamiarach był chociaż sam Poniedziałek + rozpierdziel na czterech mapach z Postala 2. Jeśli najdzie chęć na więcej a gra by się przyjęła to można pomyśleć o reszcie. Choć w wersji na Androida nie wiem jak to będzie z prawami autorskimi... Trzeba by napisać do RWS o zgodę na umieszczenie tej gry na Google Play pod tytułem ich marki. Inaczej zmieni się nazwę i doda własne mapki.


ODPOWIEDZ