Postal 2D
Moderatorzy: Moderatorzy, Admini
- BloodLogin
- Pracownik RWS
- Posty: 2310
- Rejestracja: 09 gru 2013, 09:33
- Lokalizacja: Rzadkochowa ?
łuski na ziemi, no tego nawet z normalnym postalu nie było.
A jak rozwiążecie problemem wejścia do sklepu Lucky Ganesh lub innego budynku dwupiętrowego.
A jak rozwiążecie problemem wejścia do sklepu Lucky Ganesh lub innego budynku dwupiętrowego.
"You will always find blood here! "
"No i dobrze 1 Blood mniej Szatanowi lżej"
09 Gru 2013 - 09 Gru 2016 PRAWIE 3 LATA z wami !!
"No i dobrze 1 Blood mniej Szatanowi lżej"
09 Gru 2013 - 09 Gru 2016 PRAWIE 3 LATA z wami !!
-
- Grabarz
- Posty: 6423
- Rejestracja: 06 sie 2008, 14:54
- Postawił piwo: 6 razy
- Otrzymał piwo: 3 razy
W niektórych dodatkowych broniach jest coś takiego, że łuski spadają na ziemięBloodLogin pisze:łuski na ziemi, no tego nawet z normalnym postalu nie było
Pewnie będzie ukryty dach i widok wewnątrz budynku.BloodLogin pisze:A jak rozwiążecie problemem wejścia do sklepu Lucky Ganesh lub innego budynku dwupiętrowego.
No właśnie tutaj byłby problem z budynkami dwupiętrowymi. Bo taki parterowiec można załatwić na taki sposób, że po wejściu w drzwi dach staje się przezroczysty i widać wnętrze domu. Po wyjściu z domu budynek znowu miałby dach.
Czyli z ograniczeń wynikających z silnika będą tylko budynki parterowe.
Znaczy na upartego można by walnąć jakiegoś triggera przy schodach, który zmienia wystrój wnętrza na ten z kolejnego piętra, ale to trzeba by niemiłosiernie napaćkać w kodzie gry a i nie było by pewne czy zadziała.
Niestety, taki minus.
Dzięki Blood za spostrzeżenie
Czyli z ograniczeń wynikających z silnika będą tylko budynki parterowe.
Znaczy na upartego można by walnąć jakiegoś triggera przy schodach, który zmienia wystrój wnętrza na ten z kolejnego piętra, ale to trzeba by niemiłosiernie napaćkać w kodzie gry a i nie było by pewne czy zadziała.
Niestety, taki minus.
Dzięki Blood za spostrzeżenie
Kolejny update
Tak się bawi policja w Paradise
Ogarnięty jest system wsiadania/wysiadania z aut i model jazdy. Tak więc auta nie będą już tylko wybuchającymi gratami. Będą jeżdżącymi wybuchającymi gratami Będą stać na poboczach jak w oryginale i nie będą jeździć same po drogach. Tyko gracz będzie miał taką możliwość.
Tak się bawi policja w Paradise
Ogarnięty jest system wsiadania/wysiadania z aut i model jazdy. Tak więc auta nie będą już tylko wybuchającymi gratami. Będą jeżdżącymi wybuchającymi gratami Będą stać na poboczach jak w oryginale i nie będą jeździć same po drogach. Tyko gracz będzie miał taką możliwość.
Wielkie dzięki dla Yossariana za podesłanie kilku aut (w tym tego radiowozu) i drzew
Po prostu tydzień przerwy. "usterka" techniczna, że nie mogę uruchomić kompa. A projekt był tylko u mnie. Podsumowując ostatnio robiłem coś w środę a teraz najwcześniej będę mógł w weekend. Tyle, że potem nie przewiduję takich nadzwyczajnych sytuacji.
Dobre z tego tyle, że reszta zespołu wyśle mi grafik i dźwięków za ten czas.
Dobre z tego tyle, że reszta zespołu wyśle mi grafik i dźwięków za ten czas.
Kilka nowych rzeczy...
I materiał filmowy Zamuła to wina programu "Action!". Ilość FPS widać w prawym górnym roku.
[youtube][/youtube]
I materiał filmowy Zamuła to wina programu "Action!". Ilość FPS widać w prawym górnym roku.
[youtube][/youtube]
- Załączniki
-
- Drzewa
- P2D 2015-03-15 20-41-06-376.jpg (261.03 KiB) Przejrzano 1951 razy
-
- Biblioteka
- P2D 2015-03-15 20-43-15-949.jpg (258.41 KiB) Przejrzano 1951 razy
-
- Suburbs
- P2D 2015-03-15 20-43-51-54.jpg (233.2 KiB) Przejrzano 1951 razy
-
- Bilbord
- P2D 2015-03-15 20-44-12-501.jpg (248.32 KiB) Przejrzano 1951 razy
Ostatnio zmieniony 15 mar 2015, 20:54 przez Mike, łącznie zmieniany 1 raz.
- BloodLogin
- Pracownik RWS
- Posty: 2310
- Rejestracja: 09 gru 2013, 09:33
- Lokalizacja: Rzadkochowa ?
A można zmieniać radyjko jak w Traffic ?
"You will always find blood here! "
"No i dobrze 1 Blood mniej Szatanowi lżej"
09 Gru 2013 - 09 Gru 2016 PRAWIE 3 LATA z wami !!
"No i dobrze 1 Blood mniej Szatanowi lżej"
09 Gru 2013 - 09 Gru 2016 PRAWIE 3 LATA z wami !!
Czy AW to wątpię. W zamiarach był chociaż sam Poniedziałek + rozpierdziel na czterech mapach z Postala 2. Jeśli najdzie chęć na więcej a gra by się przyjęła to można pomyśleć o reszcie. Choć w wersji na Androida nie wiem jak to będzie z prawami autorskimi... Trzeba by napisać do RWS o zgodę na umieszczenie tej gry na Google Play pod tytułem ich marki. Inaczej zmieni się nazwę i doda własne mapki.