Postal 2: UDK

Bronie i bardziej rozbudowane projekty tworzone tylko przez naszych użytkowników.

Moderatorzy: Moderatorzy, Admini

Awatar użytkownika
rigstudio
Modder
Modder
Posty: 584
Rejestracja: 03 maja 2011, 20:37
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

26 sty 2013, 17:57

  • Na wstępie: Temat zaczyna się nagle, bo rozpoczął się w tej dyskusji, tam też jak i w poniższych postach znajdziemy więcej. Choć gdyby autor posta zrobił z niego jakieś większe wprowadzenie w temat, nie byłoby źle. Ode mnie tylko tyle jeszcze, że bardzo chętnie zespół przyjmie w swoje grono nowych współpracowników. ;)
    3 luty 2013. Tiquill
Tak wygląda Postal 2 na UDK
Załączniki
test.jpg
test.jpg (330.33 KiB) Przejrzano 9472 razy
Ostatnio zmieniony 03 lut 2013, 21:27 przez rigstudio, łącznie zmieniany 1 raz.


Awatar użytkownika
MaKiPL
Modder
Modder
Posty: 812
Rejestracja: 27 sie 2009, 19:22
Lokalizacja: Polska

26 sty 2013, 18:58

@Up
3D Ripper Dx?

BTW> Aby zrobić P2 na Androida trzeba wykupić kod źródłowy. Licencja z kodem i platformą na Anda to 50,000 $. Gry na androida z UDK chodzą tylko na Tegra3.


Awatar użytkownika
Zaver
Wytrenowany morderca
Wytrenowany morderca
Posty: 1743
Rejestracja: 14 lip 2012, 23:09

26 sty 2013, 19:35

Hehe, to sobie grę stworzyliśmy :D
Ja mam Android UDK więc można posklejać :P

EDIT: Jak będzie czas, wrzucę z Cry Engine :D
Ale robota dobra :D
Ostatnio zmieniony 26 sty 2013, 19:38 przez Zaver, łącznie zmieniany 1 raz.


Awatar użytkownika
rigstudio
Modder
Modder
Posty: 584
Rejestracja: 03 maja 2011, 20:37
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

26 sty 2013, 20:15

MaKiPL pisze:@Up
3D Ripper Dx?
Export Import .t3d :)
Załączniki
j.jpg
j.jpg (437.77 KiB) Przejrzano 9429 razy
Ostatnio zmieniony 26 sty 2013, 20:33 przez rigstudio, łącznie zmieniany 1 raz.


Awatar użytkownika
prawdziwy 666
Master of Dead & Hell
Master of Dead & Hell
Posty: 2182
Rejestracja: 30 sie 2007, 20:37
Lokalizacja: Apocalyptic City

26 sty 2013, 20:38

mógłbyś opisać to lepiej???

orientuje się o co mniej więcej chodzi zastanawiam się tylko nad tym jak udało ci się wykonać przeniesienie pomiędzy dwiema różnymi wersjami unreala???


to nie jest chyba w końcu jakaś tajemnica żądowa


I am not dead, I'm a Death muhahahahaha
Obrazek
Awatar użytkownika
rigstudio
Modder
Modder
Posty: 584
Rejestracja: 03 maja 2011, 20:37
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

26 sty 2013, 21:11

prawdziwy 666 pisze:orientuje się o co mniej więcej chodzi zastanawiam się tylko nad tym jak udało ci się wykonać przeniesienie pomiędzy dwiema różnymi wersjami unreala???
O jakie elementy ci konkretnie chodzi .
1. Postacie to import .psk .psa i ustawianie animacji ręczne, gdzie ma mieć broń itp.
2. Mapa to została exportowana jako t3d.
3. Terrian robię sam bo nie mam wyjścia.


Awatar użytkownika
Rycho3D
Modder
Modder
Posty: 11978
Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
Lokalizacja: SinCity
Postawił piwo: 8 razy
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

26 sty 2013, 21:27

rigstudio pisze:3. Terrian robię sam bo nie mam wyjścia.
Mówiłem ci że się da ,to żeś się uparł .


8=======D
Awatar użytkownika
Zaver
Wytrenowany morderca
Wytrenowany morderca
Posty: 1743
Rejestracja: 14 lip 2012, 23:09

26 sty 2013, 21:43

Dajesz heightmapę, ustawiasz wys (możesz dodać layers'y z teksturami) i gotowe. Ryuq jebną animacje z m@da (broni) więc :D


Awatar użytkownika
rigstudio
Modder
Modder
Posty: 584
Rejestracja: 03 maja 2011, 20:37
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

26 sty 2013, 21:52

Brałem tak to mi przeciąga wierzchołki i robi terrian kolców


Awatar użytkownika
Rycho3D
Modder
Modder
Posty: 11978
Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
Lokalizacja: SinCity
Postawił piwo: 8 razy
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

26 sty 2013, 22:52

terrain scale: x=100 y=100 z=17 około ;)


8=======D
Awatar użytkownika
prawdziwy 666
Master of Dead & Hell
Master of Dead & Hell
Posty: 2182
Rejestracja: 30 sie 2007, 20:37
Lokalizacja: Apocalyptic City

26 sty 2013, 23:14

rigstudio pisze:
prawdziwy 666 pisze:orientuje się o co mniej więcej chodzi zastanawiam się tylko nad tym jak udało ci się wykonać przeniesienie pomiędzy dwiema różnymi wersjami unreala???
O jakie elementy ci konkretnie chodzi .
1. Postacie to import .psk .psa i ustawianie animacji ręczne, gdzie ma mieć broń itp.
2. Mapa to została exportowana jako t3d.
3. Terrian robię sam bo nie mam wyjścia.
o nr 2


I am not dead, I'm a Death muhahahahaha
Obrazek
Awatar użytkownika
rigstudio
Modder
Modder
Posty: 584
Rejestracja: 03 maja 2011, 20:37
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

27 sty 2013, 00:25

Musisz w postalu z mapy usunąć wszystko prócz brush-y (Select all brush , odznacz brush wyciętej mapy bo w udk świat jest już wycięty.Potem Invert Selection i Delate )a potem File - Export.

Terrian
DrawScale= x= 90.1 y=90.1 z=16.5
Załączniki
1.jpg
1.jpg (434 KiB) Przejrzano 9576 razy
Ostatnio zmieniony 27 sty 2013, 00:38 przez rigstudio, łącznie zmieniany 1 raz.


Awatar użytkownika
Zaver
Wytrenowany morderca
Wytrenowany morderca
Posty: 1743
Rejestracja: 14 lip 2012, 23:09

27 sty 2013, 01:08

Dobra rzecz (zapomniałem że można eksportować w T3D :D


Awatar użytkownika
MaKiPL
Modder
Modder
Posty: 812
Rejestracja: 27 sie 2009, 19:22
Lokalizacja: Polska

27 sty 2013, 18:03

Jestem pod wrażeniem. Dobra robota. Przedewszystkim zaskoczyłeś mnie z tymi postaciami pod boty. Extendowanie UTBot'a i nadanie mu mesha pod skelMesh zripowany a potem edycja jego socketów pod 1P_FP_Weap oraz utworzenie całego AnimTree to wcale nie jest tak łatwe a przede wszystkim szybkie do zrobienia. Super. Teraz tylko teksturki, bronie to nie problem. Już jedną zakodowałem i się strzelałem z botkami na własnej broni w UDK więc takim eksportem mogę się zająć nawet ja (przełożeniem broni do UDK w pełni funkcjonalnych). Nadal brakuje osoby, która by się zajęła takimi rzeczami jak między innymi właśnie hierarchia postaci, klasy bystanderów oraz ich AI. Bo by wszyscy skakali właśnie jak z UT zamiast sobie chodzić spokojnie po mieście póki nie zaczniemy w nich klepać. Tego akurat nie umiem zrobić, Możemy złożyć jakiś tymczasowy team P2:UDK i wprowadzić to w życie. Mogę się też zająć LD i Kismet'em.
rigstudio pisze:Musisz w postalu z mapy usunąć wszystko prócz brush-y (Select all brush , odznacz brush wyciętej mapy bo w udk świat jest już wycięty.Potem Invert Selection i Delate )a potem File - Export.

Terrian
DrawScale= x= 90.1 y=90.1 z=16.5
SpeedTree> Use Billboard > False
A dla Billboard zarzucić przez SpeedTree Modeller billboard generator na 8192x inaczej wygląda źle.
Ostatnio zmieniony 27 sty 2013, 18:06 przez MaKiPL, łącznie zmieniany 1 raz.


Awatar użytkownika
prawdziwy 666
Master of Dead & Hell
Master of Dead & Hell
Posty: 2182
Rejestracja: 30 sie 2007, 20:37
Lokalizacja: Apocalyptic City

27 sty 2013, 19:55

mam takie dwie małe uwagi

po pierwsze nie powinniście zaczekać aż Rycho z kończy P2 Tropik zanim zaczniecie robić jego remake na UDK???

po drugie naprawdę uważacie że Rycho robi aż taką kiepską robotę że chcecie od razu zrobić remake na UDK???


I am not dead, I'm a Death muhahahahaha
Obrazek
Zablokowany