- Na wstępie: Temat zaczyna się nagle, bo rozpoczął się w tej dyskusji, tam też jak i w poniższych postach znajdziemy więcej. Choć gdyby autor posta zrobił z niego jakieś większe wprowadzenie w temat, nie byłoby źle. Ode mnie tylko tyle jeszcze, że bardzo chętnie zespół przyjmie w swoje grono nowych współpracowników.
3 luty 2013. Tiquill
Postal 2: UDK
Moderatorzy: Moderatorzy, Admini
- Załączniki
-
- test.jpg (330.33 KiB) Przejrzano 9472 razy
Ostatnio zmieniony 03 lut 2013, 21:27 przez rigstudio, łącznie zmieniany 1 raz.
Export Import .t3dMaKiPL pisze:@Up
3D Ripper Dx?
- Załączniki
-
- j.jpg (437.77 KiB) Przejrzano 9429 razy
Ostatnio zmieniony 26 sty 2013, 20:33 przez rigstudio, łącznie zmieniany 1 raz.
- prawdziwy 666
- Master of Dead & Hell
- Posty: 2182
- Rejestracja: 30 sie 2007, 20:37
- Lokalizacja: Apocalyptic City
mógłbyś opisać to lepiej???
orientuje się o co mniej więcej chodzi zastanawiam się tylko nad tym jak udało ci się wykonać przeniesienie pomiędzy dwiema różnymi wersjami unreala???
to nie jest chyba w końcu jakaś tajemnica żądowa
orientuje się o co mniej więcej chodzi zastanawiam się tylko nad tym jak udało ci się wykonać przeniesienie pomiędzy dwiema różnymi wersjami unreala???
to nie jest chyba w końcu jakaś tajemnica żądowa
I am not dead, I'm a Death muhahahahaha
O jakie elementy ci konkretnie chodzi .prawdziwy 666 pisze:orientuje się o co mniej więcej chodzi zastanawiam się tylko nad tym jak udało ci się wykonać przeniesienie pomiędzy dwiema różnymi wersjami unreala???
1. Postacie to import .psk .psa i ustawianie animacji ręczne, gdzie ma mieć broń itp.
2. Mapa to została exportowana jako t3d.
3. Terrian robię sam bo nie mam wyjścia.
- prawdziwy 666
- Master of Dead & Hell
- Posty: 2182
- Rejestracja: 30 sie 2007, 20:37
- Lokalizacja: Apocalyptic City
o nr 2rigstudio pisze:O jakie elementy ci konkretnie chodzi .prawdziwy 666 pisze:orientuje się o co mniej więcej chodzi zastanawiam się tylko nad tym jak udało ci się wykonać przeniesienie pomiędzy dwiema różnymi wersjami unreala???
1. Postacie to import .psk .psa i ustawianie animacji ręczne, gdzie ma mieć broń itp.
2. Mapa to została exportowana jako t3d.
3. Terrian robię sam bo nie mam wyjścia.
I am not dead, I'm a Death muhahahahaha
Musisz w postalu z mapy usunąć wszystko prócz brush-y (Select all brush , odznacz brush wyciętej mapy bo w udk świat jest już wycięty.Potem Invert Selection i Delate )a potem File - Export.
Terrian
DrawScale= x= 90.1 y=90.1 z=16.5
Terrian
DrawScale= x= 90.1 y=90.1 z=16.5
- Załączniki
-
- 1.jpg (434 KiB) Przejrzano 9576 razy
Ostatnio zmieniony 27 sty 2013, 00:38 przez rigstudio, łącznie zmieniany 1 raz.
Jestem pod wrażeniem. Dobra robota. Przedewszystkim zaskoczyłeś mnie z tymi postaciami pod boty. Extendowanie UTBot'a i nadanie mu mesha pod skelMesh zripowany a potem edycja jego socketów pod 1P_FP_Weap oraz utworzenie całego AnimTree to wcale nie jest tak łatwe a przede wszystkim szybkie do zrobienia. Super. Teraz tylko teksturki, bronie to nie problem. Już jedną zakodowałem i się strzelałem z botkami na własnej broni w UDK więc takim eksportem mogę się zająć nawet ja (przełożeniem broni do UDK w pełni funkcjonalnych). Nadal brakuje osoby, która by się zajęła takimi rzeczami jak między innymi właśnie hierarchia postaci, klasy bystanderów oraz ich AI. Bo by wszyscy skakali właśnie jak z UT zamiast sobie chodzić spokojnie po mieście póki nie zaczniemy w nich klepać. Tego akurat nie umiem zrobić, Możemy złożyć jakiś tymczasowy team P2:UDK i wprowadzić to w życie. Mogę się też zająć LD i Kismet'em.
A dla Billboard zarzucić przez SpeedTree Modeller billboard generator na 8192x inaczej wygląda źle.
SpeedTree> Use Billboard > Falserigstudio pisze:Musisz w postalu z mapy usunąć wszystko prócz brush-y (Select all brush , odznacz brush wyciętej mapy bo w udk świat jest już wycięty.Potem Invert Selection i Delate )a potem File - Export.
Terrian
DrawScale= x= 90.1 y=90.1 z=16.5
A dla Billboard zarzucić przez SpeedTree Modeller billboard generator na 8192x inaczej wygląda źle.
Ostatnio zmieniony 27 sty 2013, 18:06 przez MaKiPL, łącznie zmieniany 1 raz.
- prawdziwy 666
- Master of Dead & Hell
- Posty: 2182
- Rejestracja: 30 sie 2007, 20:37
- Lokalizacja: Apocalyptic City
mam takie dwie małe uwagi
po pierwsze nie powinniście zaczekać aż Rycho z kończy P2 Tropik zanim zaczniecie robić jego remake na UDK???
po drugie naprawdę uważacie że Rycho robi aż taką kiepską robotę że chcecie od razu zrobić remake na UDK???
po pierwsze nie powinniście zaczekać aż Rycho z kończy P2 Tropik zanim zaczniecie robić jego remake na UDK???
po drugie naprawdę uważacie że Rycho robi aż taką kiepską robotę że chcecie od razu zrobić remake na UDK???
I am not dead, I'm a Death muhahahahaha