Postal 2 Tiberium Zone (FlaFsteR Weapons)

Wszystkie modyfikacje dla Postala 2, StP, MP, oraz inne gry bazujące na P2
Obrazek

Moderatorzy: Moderatorzy, Admini

Awatar użytkownika
MaxiS
Seryjny zabójca
Posty: 399
Rejestracja: 12 sie 2010, 11:56
Lokalizacja: mam to wiedzieć?

23 lis 2010, 16:09

Już szykuję pazury i czekam by drapnąć tego moda :522:


Obrazek
Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14479
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

29 lis 2010, 10:42

  • Dalszą część rozmowy, która tu miała miejsce, wydzieliłem do odrębnego tematu (tu) w nowo utworzonym subforum Testowisko. Rozmowa dotyczyła nie samego moda, ale prób optymalizacji jego, była szczegółowa i zwykłego odbiorcę mogła zniechęcić do tego moda swoją zagmatwaną tematyką. Fachowa, nazwijmy ją tak ;) rozmowa została oddzielona od opinii o samym modzie Flafster Weapons. Z pożytkiem dla wszystkich. Załączniki z tamtych postów, optymalizujące tego moda, nadal można ściągać. Ale - prawdziwą poprawkę ogłoszę dopiero po zakończeniu prac nad nią.
______________________

Tu zaś wracamy do samych opinii o modzie Flafster Weapons i rozmowy o nim. Takowoż:
Silver Dragon pisze:
Tiquill pisze:I ani widu, ani słychu, aby prace czekały jakieś aktualizacje. A minął ponad rok. Jakby projekt był porzucony. Czy nie szkoda? Znowu Postal 2 doczekał się tylko bety? Znowu? Przekleństwo jakieś?
O ile dobrze kojarzę, mod był tworzony dla DR3. Plany się jednak zmieniły i DR3 zmienił nazwę (Postal Two Life), koncepcję, a także wizerunek, nawiązano również współpracę z RS. Sam mod z giwerami pozostał bez zmian. Może niektóre z nich pojawią się w PTL bardziej dopracowane.
Tego nie wiedziałem, sądziłem, że PTL to od początku odrębny projekt. Dotąd jeszcze spotykam posty o demie DR3. Mam więc rozumieć, że Delete Review zakończył swój żywot?

Ale czy rzeczywiście FW był tworzony dla DR3, to żadnych śladów po tym w nim samym nie widzę. Jest ściśle związany z DR2.
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez Tiquill, łącznie zmieniany 2 razy.


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
Silver Dragon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7080
Rejestracja: 11 sie 2007, 23:28
Lokalizacja: East Mayberry
Otrzymał  piwo: 2 razy

29 lis 2010, 12:29

Tiquill pisze:Mam więc rozumieć, że Delete Review zakończył swój żywot?
Na to wygląda
Tiquill pisze:Ale czy rzeczywiście FW był tworzony dla DR3, to żadnych śladów po tym w nim samym nie widzę. Jest ściśle związany z DR2.
Tam praktycznie wszystkie mody są pod DR robione, poza multiplayerowymi, tak więc mogę się mylić ;)


Przybyłem, zobaczyłem... i polała się krew :evilbat:
Obrazek
Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14479
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

29 lis 2010, 12:55

Silver Dragon pisze:
Tiquill pisze:Mam więc rozumieć, że Delete Review zakończył swój żywot?
Na to wygląda
Oby! Bo nie jest się czym chwalić.


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
Mr Minio
Redaktor
Redaktor
Posty: 7035
Rejestracja: 16 wrz 2007, 14:24

29 lis 2010, 21:08

Pograłem już sobie w moda i mimo iż nie mam wszystkich broni(dziwnym trafem nie działają mi teraz bronie z paczki .gunz i Tec9, czyli to, co...wcześniej mi działało o.0).

Co do samych broni, to ich ilość jest przytłaczająca. Czy jednak ilość przekłada się na jakość? Nie zawsze. Modele niektórych broni prezentują się bardzo dobrze(M60,Srebrny Kałach itp.), ale przeważają modele średnie. Są także słabe jak np. jedna ze strzelb lub MP5(ową zabawkę mamy w ED w dużo lepszej formie). Podobają mi się wszelkie futurystyczne pukawki, które, wbrew opiniom niektórych, że niszczą klimat Postala, moim zdaniem, wcale nie psują klimatu gry, a dodają jej tylko świeżości. Miecze, mimo iż nieco niedopracowane, także prezentują się bardzo fajnie. Można się pokusić o jakaś mapkę w stylu RPG(ludki w teksturach rycerzy, takich jak na jednej z map moda Temple of Magic, epickie miecze w łapę i do boju :) ). Power-upy działają. Ubranie Flafstera też. Myślałem jednak, że będzie to jakiś epicki kostium żołnierza przyszłości, albo jakiegoś piekielnego czarta z otchłani piekielnej, a tutaj tylko kostium RWSu z napisem... No dobra poniosło mnie. Wróćmy do broni.
Tak jak już zauważył Tiquill, wiele z pukawek nie ma alternatywnego strzału. Broń biała na szczęście takowy ma, ale co z tego, skoro większość animacji została zabrana z już istniejących broni(autor bez zapytania autora o zgodę zedytował pliki moda TNInventory!).
Odgłosy broni także mogłyby być lepsze. Jedna z futurystycznych pukawek ma dźwięk bazooki z oryginalnego P2! Dobra kończę już, bo post miał być krótki....

Czy moda opłaca się zainstalować? Jakby ktoś mi zadał takie pytanie miesiąc temu, powiedziałbym, że nie, że tego ustrojstwa nie da się odpalić. Jak widać nie ma rzeczy niemożliwych, kilka lekarstw i patchy Tiquilla, odpowiedni układ folderów i wszystko hula jak należy! W takim stanie rzeczy oczywiście nie mam innego wyjścia, niż polecić moda i zachęcić do jego instalacji. Naprawdę warto.


"Are the hills going to march off?
Will heaven fall upon us?
Will the Earth open under us?
We don't know. We don't know, for a total eclipse has come upon us..."
Awatar użytkownika
Pangia
Koleś
Koleś
Posty: 3710
Rejestracja: 20 lip 2009, 11:06

29 lis 2010, 21:32

Hmmm... Żeby dostać pierdyliard zbyt podobnych pukawek? Jakoś niezbyt mnie zmotywowałeś do instalacji ;)


Yossarian
Grabarz
Grabarz
Posty: 6423
Rejestracja: 06 sie 2008, 14:54
Postawił piwo: 6 razy
Otrzymał  piwo: 3 razy

30 lis 2010, 14:26

Wiele broni wygląda po prostu brzydko np MP40, a niektóre są po prostu za wielkie jak np Steyr AUG. Myślę, że wolałbym mniej broni, ale bardziej dopracowanych.


Awatar użytkownika
Mr Minio
Redaktor
Redaktor
Posty: 7035
Rejestracja: 16 wrz 2007, 14:24

05 gru 2010, 14:43

Ostatnio biegam tylko z tymi broniami i muszę powiedzieć, że zaczynają coraz bardziej mi się podobać. Dodatkowo nowe efekty krwi wszystko upiększają. :D
A każdy kto się zastanawia nad instalacją moda, niech obejrzy moją prezentację:

[youtube][/youtube]

W filmiku nie ukazałem tylko kilku snajperek, bo zabrakło czasu. :D


"Are the hills going to march off?
Will heaven fall upon us?
Will the Earth open under us?
We don't know. We don't know, for a total eclipse has come upon us..."
Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14479
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

06 gru 2010, 19:13

Z kilkudniowym opóźnieniem, spowodowanym "czynnikami zewnętrznymi" ;) zapodaję finalną wersję patcha FWnoDR. Link na samym dole posta. Zawiera te same wersje plików, jakie używaliśmy testując to, tyle że teraz wszystko naraz, w jednej paczce. Aby niewtajemniczony mógł zrozumieć, o co chodzi z tą paczką, zanim ją pobierze, przytoczę treść info, jakie dodałem do patcha:
czytajto.txt pisze:krótka nazwa: FWnoDR

pełna nazwa: FlaFsteR Weapons not required AWP Delete Review patch v1



===== Co to za paczuszka?

Mały patch dla moda FlaFsteR Weapons Beta, minimalistyczny.

===== Co on robi?

Patch dodaje brakujące pliki moda AWP Deelete Review i innych rosysyjskich modów, aby można było uruchomić moda FlaFsteR Weapons bez tych dodatków. Pewne pliki są oryginalne, większość zaś to fałszywki, których oryginałów nie mam, albo nie są potrzebne w całości. Mod bowiem ich wymaga do uruchomienia gry, ale podczas gry tak naprawdę z nich nie korzysta. Po co więc oryginały, skoro można moda oszukać? No to oszukuję go!

==== Jak to zainstalować?

Wypakuj te pliki do domyślnych folderów twojej instalki AWP. Zależnie od wersji foldery mają różne nazwy, więc musisz sobie sam to odnaleźć. I tak wszystkie pliki danego rodzaju wrzucasz do odpowiedniego folderu:

*.UTX do \Textures
*.USX do \StaticMeshes
*.U do \System

==== Jak wiele poprawek jeszcze wnosi ten patch?

Żadnych. Ten patch przeznaczony jest tylko i wyłącznie do szybkiego uruchomienia FlaFsteR Weapons pod AWP, kiedy nie posiadasz AWP Delete Review i innych rosyskich modów. Nic więcej, niczego innego nie naprawia. Taka tylko jest jego rola, zgodnie z jego nazwą.

==== A co daje plik Postal2Game.u w tej paczce?

Umożliwia grę na mapach i modach zrobionych pod kontrolą EDWeapons (by kank), kiedy twój AWP działa pod kontrolą AWPMod (też autorstwa kanka). EDWeapons zamieniał ten plik na swoją wersję i mody zrobione pod tą wersją tej wersji właśnie wymagały. Jeśli nie miały - był error crash. Teraz nie musisz się bać, że gra wywali się z błędem, kiedy wyrzucisz jakąś broń tego moda albo przejdziesz na następną mapę z tymi brońmi. Możesz też użyć tego pliku jako samodzielnej poprawki w każdej innej podobnej sytuacji, nie tylko dla FlaFsteR Weapons.

==== Czy to wszystko, co potrzebne, by grać we FlaFsteR Weapons?

Nie, ten patch zawiera tylko pliki ogólnie niedostępne, całej potrzebnej reszty w nim nie ma. Musisz mieć PRZED instalacją FW zainstalowane powszechnie dostępne i znane mody: Eternal Damnation, TnIvnentory, CdInvnetory, MaDUtils, EDweapons. No i oczywiście AWPMod. Dużo? FW to nie mój mod, nie do mnie pretensje. I pamiętaj, ten mod to beta. Z moim patchem czy bez niego, spodziewaj się błędów. Ale - patrz ostatnie pytanie.

==== Czy on na pewno daje 100 broni?

Jeśli uwzględnimy pliki innych modów (głównie TnInvnetory), które on używa, zmienia i podmienia, to tak. Jeśli policzymy tylko nowe bronie, bez duplikatów - to nie.

==== Czy w nowych wersjach patch ten da więcej poprawek?

Nie. Więcej poprawek da całkiem inny patch, nad którym aktualnie pracuję. On zmieni znacznie bardziej moda FW i uniezależni go od innych modów. Poczekaj więc.


Tymczasem baw się pod tą łatką!
Link do pobrania: Download FWnoDR.


Jeśli zaś ktoś zechce sam plik Postal2Game.u, to przypominam link do niego:
Postal2Game.u_zgodna wersja.7z Pozwala modom i mapom zbudowanym pod kontrolą pliku Postal2Game dołączonego do EDWeapons działać dobrze na oryginalnym pliku Postal2Game.u, który obowiązuje w modzie AWPMod.
Postal2Game.u_zgodna wersja.7z.


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
cover
Wstydliwy morderca
Posty: 3
Rejestracja: 30 lis 2010, 19:03

10 gru 2010, 22:10

I have installed this file https://postalsite.info/infusions/pro_do ... hp?did=184

The file is like this or not

Obrazek Obrazek

Folder (StaticMeshes , Textures , System ) missing.

Poproś o pomoc :|


Knurr

10 gru 2010, 22:44

cover, try to download it again.


Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14479
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

10 gru 2010, 22:54

Install again. Missing folders must be. Check you have enough disk space - maybe that's why incomplete installation. Select all folders and paste for AWP folder.

And check attributes for missing folders - this is must be no hidden.

KnurrMan pisze:cover, try to download it again.
No, if bad download, installation not run. cover, not must a second download.
Ostatnio zmieniony 10 gru 2010, 22:58 przez Tiquill, łącznie zmieniany 1 raz.


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
cover
Wstydliwy morderca
Posty: 3
Rejestracja: 30 lis 2010, 19:03

10 gru 2010, 23:38

Instalacja krok po kroku powyżej.

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Instalacja została zakończona, 64.8Mb pliku ?.

Obrazek

[ Dodano: 2010-12-10, 23:50 ]
Tiquill pisze:Install again. Missing folders must be. Check you have enough disk space - maybe that's why incomplete installation. Select all folders and paste for AWP folder.

And check attributes for missing folders - this is must be no hidden.

KnurrMan pisze:cover, try to download it again.
No, if bad download, installation not run. cover, not must a second download.

Masz plik. Rar. Zip, czy nie.

Chcę Download.

To kompletny montaż.

Dziękuję.


Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14479
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

11 gru 2010, 00:27

Here: https://forum.postalsite.info/f ... .html#59753
Koloses pisze:czemu jak próbuję zainstalować flafster weapons instalacja dochodzi do pliku faf coś tam i pokazuje że jest ukończona kiedy tak naprawdę nie jest ;d, bo zainstalowało mi 90 mb, a instalator waży przecież więcej.
@EDIT:Pobrałem ponownie i....Zainstalowało się :zdziw:
Koloses download this mod again - new istallation succesfull. Maybe you have the same. :drapanie: Strange, once installed this, next once otherwise. :D Try it. This not my mod, i don't know how this instalator work.

Repack it to zip? I have slow internet, but if someone wants to upload this as rar or 7z?

Tak więc, wszyscy dobrej woli. Nie wiem, czy to wada naszego downloadu, czy samego instalatora, ale spakować te pliki do 7-zip i uploadować by się przydało na stałym miejscu. Jest jakiś wolontariusz?
Ostatnio zmieniony 11 gru 2010, 00:44 przez Tiquill, łącznie zmieniany 3 razy.


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14479
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

11 gru 2010, 01:09

Koloses, plik w naszym downloadzie pochodzi z Rapidshare, skąd pobrał go Robsessed. I on dał go na nasz serwer. Ja zaś mam wersję od Ciebie. U mnie za każdym razem instaluje się poprawnie.

Koloses, skąd pochodziła wersja, która Ci się źle instalowała? Bo jeśli to jest ta wersja, którą dałeś mi - to znaczy, że niezależnie od źródła pobrania raz się instaluje dobrze, a raz źle. Wtedy nie byłby winnym nasz serwer, ale sam instalator. To jest jakaś wersja demo i może w ramach tego demo instaluje wybiórczo - raz pełną, raz tylko kilkadziesiąt megabajtów. Bo jak każde demo może być złośliwe.

Sprawa jest pilna, Koloses, bo chodzi o nasz download, naszą dumę i pieszczoszka. :D


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
ODPOWIEDZ