Postal 2 Resurrected

Bronie i bardziej rozbudowane projekty tworzone tylko przez naszych użytkowników.

Moderatorzy: Moderatorzy, Admini

Awatar użytkownika
MaKiPL
Modder
Modder
Posty: 812
Rejestracja: 27 sie 2009, 19:22
Lokalizacja: Polska

12 wrz 2012, 11:09

Obrazek



Postal 2 Resurrected to z założenia największy remake gry Postal 2 z dodatkiem AWP oraz Eternal Damnation w historii modderskiej sceny gry RWS-u. Za cały projekt odpowiedzialni są twórcy najlepszego i oficjalnie wydanego przez developerów Postala 2 modu Eternal Damnation - Resurrection Studios.





Opis
AWP i ED to nie jedyne rozwiązanie. Do całego remaku wchodzi patch 1409x. Postal 2: Resurrected to pełna modyfikacja która zmienia wygląd graficznych całego Postala 2 na dzisiejsze standardy Full HD. Setki tekstur w niskich rozdzielczościach są teraz odtwarzane w pełnym HD. Setki nowych bardziej szczegółowych i przygotowanych dla aktualnej generacji modeli. Nowe, różnorodne wnętrza. W P2R żaden pokój nie będzie taki sam, każdy dom będzie miał swój własny wystrój, swój własny kolor ścian, inny typ telewizora, inne książki na półkach i setki innych różniących zmian pomiędzy wszystkimi domami w grze. Do tego dochodzą rozbudowane mapy oraz wzbogacone elementy przyrodnicze. Od teraz trawa nie będzie tylko teksturą, ale prawdziwym obiektem. Wiele tekstur dostanie nieużywany zbyt często przez RWS ale dostępny kanał Specular. Tekstury które w rzeczywistości potrafią odbijać światło będą to robić w postalu. Nie tylko szatą graficzną wyróżnia się Postal 2: Resurrected. Już dostępne są bardzo liczne prezentacje nowych niesamowitych Arcade. Nowy system wyboru broni dzięki któremu będziemy mieli lepszy podgląd dostępnego ekwipunku bez konieczności przebierania przez każdy pistolet. Nowe animacje postaci oraz inteligentniejsze AI. Od teraz przeciwnicy m.in. będą umieli schować się za obiektem i ostrzeliwać nas zza osłony. To nie wszystko, bo całość wzbogacona będzie kilkoma kolejnymi takimi udoskonaleniami. Po wejściu do jakiegoś z domów zobaczymy, że rzeczywiście jest on zamieszkiwany. Ludzie oglądają telewizory, gotują w kuchni, jedzą przy rodzinnym stole. Ale, ale... Postal 2 zostanie wskrzeszony. MultiPlayer zostanie mocno rozbudowany zgodnie z przewidywaniem Patcha 1409x. Od teraz będziecie mogli wziąć kilku znajomych i razem walczyć z wielkim krowobossem znanym z Apocalypse Weekend.



Główne Funkcje
  • -Pełny remake Postal 2 1409x, AWP i Eternal Damnation.
    -Aktualizacja tekstur do HD.
    -Nowe, szczegółowe i lepiej wyglądająca modele.
    -Nowe postacie w bardzo wysokiej jakości.
    -Kilkadziesiąt zaktualizowanych i brand nowych kodów.
    -Nowe animacje i inteligentniejsze AI.
    -Nowe tryby i wiele zabawy w odświeżonym MultiPlayerze.
    -Mocno przebudowane i zaktualizowane mapy.
    -Kompatybilność z wieloma dedykowanymi kontrolerami jak Xbox360 wireless gamepad oraz niekonwencjonalnymi m.in. DualShock 3.
    -Eyefinity. Czyli granie na kilku monitorach!
    -Tryb gry w 16:9 i 16:10 ! Nigdy więcej czarnych pasków po bokach czy rozciągniętego okna gry
    -I wiele więcej!


Prezentacja

*Prezentowane grafiki nie są finalną wersją. Zaktualizowane grafiki zostaną upublicznione podczas oficjalnego startu po evencie z GreenLightem.

Comparision shot:
ObrazekObrazek
ObrazekObrazek
ObrazekObrazek
ObrazekObrazek
ObrazekObrazek
ObrazekObrazek
ObrazekObrazek
Obrazek




WIDEO:
*Ze względu na ilość nie embedowałem.

Prezentacja wyboru broni -
Prezentacja automatu do broni -
Prezentacja trybu Metal Slug -
Prezentacja trybu House of The Dead -
Prezentacja trybu Garry's coop -
Prezentacja trybu do MP "Mike J" -
Prezentacja trybu do MP "Winged Skeleton" -


Zapraszam do komentowania i śledzenia naszego projektu. Wkrótce więcej informacji. Głosujcie na Postala 2 na Steam GreenLight - https://postalsite.info/news.php?readmor ... FBRHVG9a1c
Pozdrawiamy serdecznie!

Oficjalny, oryginalny temat forum: Resurrection-Studios - Postal 2:Resurrected
~Zespół P2R
Ostatnio zmieniony 13 wrz 2012, 16:58 przez MaKiPL, łącznie zmieniany 7 razy.


Awatar użytkownika
Plebs
Miłośnik broni
Posty: 100
Rejestracja: 02 lip 2011, 11:47

12 wrz 2012, 13:18

Swoją drogą jak wam się podoba to menu wyboru broni? Dla mnie średnio się to podoba, zawsze mnie to denerwowało w grach. Biorąc pod uwage, że w postalu jest kilkadziesiąt-kilkaset broni to co jeśli przestaną się one mieścić na ekranie menu wybory broni? Zastanawia mnie jak będzie wyglądać integracja z innymi modami bez zrobionych ikonek w menu wyboru broni.
Ostatnio zmieniony 12 wrz 2012, 13:22 przez Plebs, łącznie zmieniany 1 raz.


Awatar użytkownika
MaKiPL
Modder
Modder
Posty: 812
Rejestracja: 27 sie 2009, 19:22
Lokalizacja: Polska

12 wrz 2012, 13:39

Wtedy zeskalujemy HUD albo dodamy przewijanie. Osobiście mnie zawsze denerwowało to, że gdy chciałem wyjąć młotek to musiałem przebierać przez maczety i kosy a wtedy się Policja rzucała.

PS: Mała aktualizacja z szybkim testem z naturą.


Awatar użytkownika
Plebs
Miłośnik broni
Posty: 100
Rejestracja: 02 lip 2011, 11:47

12 wrz 2012, 13:52

Dziwnie wyglądają tak zieloniutkie drzewa i krzaki na tle pustynnych pagórków. Gdyby jeszcze coś z tym zrobili to by było fulll wypas !


Awatar użytkownika
MaKiPL
Modder
Modder
Posty: 812
Rejestracja: 27 sie 2009, 19:22
Lokalizacja: Polska

12 wrz 2012, 13:59

Zrobię, zrobię. To było tylko dodanie buszu i własnej trawy. Dostarczę wszystko TopLoader'owi i on już zrobi z tym to co trzeba.


Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14479
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

12 wrz 2012, 14:45

MaKiPL pisze:Setki tekstur w niskich rozdzielczościach są teraz odtwarzane w pełnym HD
(...)
każdy dom będzie miał swój własny wystrój, swój własny kolor ścian, inny typ telewizora, inne książki na półkach i setki innych różniących zmian pomiędzy wszystkimi domami w grze.
Czy to potrzebne, tak drobiazgowa różnorodność? Zajmie to masę czasu i wysiłku. Czy to nie jest nadmierne eksploatowanie ludzkiego potencjału, który mógłby rozwinąć się równie dobrze w tworzenie rzeczy nowych, a nie tylko bierne modyfikowanie znanego wszystkim świata. Odnowa tego świata i zaadaptowanie go do dzisiejszych realiów to zamiar w sam raz, ale - oby nie przesadzić. Po co graczowi w każdym pokoju inny telewizor?? Nikt, poza twócami tego nie dostrzeże i w pełni nie doceni. Taka drobiazgowość rozmija się z celem. Dłubię, dłubię i może się dodłubię - ale czego? Znużenia, którego nikt nie będzie w stanie właściwie docenić?
MaKiPL pisze:wzbogacone elementy przyrodnicze. Od teraz trawa nie będzie tylko teksturą, ale prawdziwym obiektem. Wiele tekstur dostanie nieużywany zbyt często przez RWS ale dostępny kanał Specular. Tekstury które w rzeczywistości potrafią odbijać światło będą to robić w postalu.
(...)
Od teraz przeciwnicy m.in. będą umieli schować się za obiektem i ostrzeliwać nas zza osłony. To nie wszystko, bo całość wzbogacona będzie kilkoma kolejnymi takimi udoskonaleniami. Po wejściu do jakiegoś z domów zobaczymy, że rzeczywiście jest on zamieszkiwany. Ludzie oglądają telewizory, gotują w kuchni, jedzą przy rodzinnym stole.
I takich rzeczy oczekuję! :spoko: To jest krok w dobrą stronę. Maksymalne wykorzystanie potencjału gry, a nie maksymalne wykorzystanie potencjału twórców. ;)
MaKiPL pisze:-Nowe tryby i wiele zabawy w odświeżonym MultiPlayerze.
Kooperacja przeciw krowiemu bossowi - jak najbardziej! ;)
Plebs pisze:Swoją drogą jak wam się podoba to menu wyboru broni? Dla mnie średnio się to podoba, zawsze mnie to denerwowało w grach.
Zawsze chciałem takiej listy, więc jestem jak najbardziej za. I z pewnością stary sposób przełączania pozostanie...

MaKiPL pisze:Prezentowane grafiki nie są finalną wersją
Rozumiem, toteż spodziewam się wyrównania estetyki także o sufity. ;)

Mam jedną bardzo niepokojącą mnie uwagę, MaKiPL. Te zrobione przez ciebie krzaki, ich kolorystyka, jesiennie, obumarłe rośliny. To mnie niepokoi. Bo czego jak czego, ale estetyki ED w P2R to ja na pewno nie chcę. :(
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez Tiquill, łącznie zmieniany 1 raz.


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
MaKiPL
Modder
Modder
Posty: 812
Rejestracja: 27 sie 2009, 19:22
Lokalizacja: Polska

12 wrz 2012, 14:57

Brawo dla Tiquill'a, zauważył brakujące sufity :) Już sprawa załatwiona, tekstury zrobiłem tydzień temu, ale Top zajęty Greenlightem.

Co do krzaczków. Czyli, że lepsze by były te kolorowe?
O, te: https://img641.imageshack.us/img641/7093/p2rtest0001.jpg
Trawa jest żółta, to przyznam, ale reszta ma normalne kolory, tylko ambient light robi u nich brzydko. Na szczęście mapami się nie zajmuje, to będę mógł zrzucić winę na kogoś :lol:


Awatar użytkownika
Plebs
Miłośnik broni
Posty: 100
Rejestracja: 02 lip 2011, 11:47

12 wrz 2012, 15:03

O ile nie macie zamiaru zmieniać tych pustynnych tekstur ziemi i gór to moim zdaniem te jesienne drzewka i krzaczki bardzo pasują. Nie zapomnijcie ulepszyć skyboxa bo jest cholernie nudnyyy.


Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14479
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

12 wrz 2012, 15:05

MaKiPL pisze:Co do krzaczków. Czyli, że lepsze by były te kolorowe?
O, te: https://img641.imageshack.us/img641/7093/p2rtest0001.jpg
To jest ohydna jesień. :| Świat Postala 2 ma swoją kolorystykę, można przy niej pozostać wzbogacając szczegółowość i odnawiając całość.


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
MaKiPL
Modder
Modder
Posty: 812
Rejestracja: 27 sie 2009, 19:22
Lokalizacja: Polska

12 wrz 2012, 15:15

SkyBox i mnie irytuje. Tyle się już skies naoglądałem że chętnie wywaliłbym te niebo od razu. Szkoda tylko że to SkyBox a nie SkyDome. Tak to by zapuścić teksturę 360o i już. A teraz to tylko particular skies.

Tiquill, rozumiem. To już wszystko musi ustalić Top.


Awatar użytkownika
Plebs
Miłośnik broni
Posty: 100
Rejestracja: 02 lip 2011, 11:47

12 wrz 2012, 16:07

Co tam lepsza grafika, co tam więcej obiektów, co tam nowe animacje (no dobra one akurat się przydadzą), jak nie rozwiną możliwości zabijania ludków :). Już mnie nudzi fakt że, strzał ze strzelby, granat i młot mogą jedynie zawsze w tych samych miejscach podcinać częsci ciała. Przydały by się i tam nowości takie jak przecinanie tętnicy śrubokrętem (tutaj oklaski dla kolesia za ten pomysł). Więcej opcji rozcinania ciała (wariacji mamy tylko 5 od wybuchy). Zresztą opisałem to w tym wątku https://forum.postalsite.info/cz ... e7a8#73900

Ale niestety to nie jest koncert życzeń, choć P2R to dla mnie duża nadzieja :).
Ostatnio zmieniony 12 wrz 2012, 16:08 przez Plebs, łącznie zmieniany 1 raz.


Awatar użytkownika
Silver Dragon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7080
Rejestracja: 11 sie 2007, 23:28
Lokalizacja: East Mayberry
Otrzymał  piwo: 2 razy

12 wrz 2012, 16:51

Naprawdę świetnie się to prezentuje. Im bardziej szczegółowe będą wnętrza tym lepiej. Byle tylko mój komp to pociągnął (2 GB RAM-u to trochę mało)

Co do zdjęć roślinności. Na przykładzie dwóch ostatnich screenów
1. Proporcja jest OK, ale ten jesienny kolor jest po prostu ohydny
2. Szczegóły i ewentualne nowe meshe mi pasują, a nawet bardzo. Zdaje mi się jednak, że jest tego jednak za dużo (Przypomina mi to trochę wyglądem moje zabawy properowe)

Proponuję więc zrównoważyć pierwszą wersję z drugą i będzie perfakt ;)


Przybyłem, zobaczyłem... i polała się krew :evilbat:
Obrazek
Awatar użytkownika
MaKiPL
Modder
Modder
Posty: 812
Rejestracja: 27 sie 2009, 19:22
Lokalizacja: Polska

12 wrz 2012, 17:16

Spokojnie... RAM wystarczy. A busze są na cordach po 62 trianglesy + trawa będzie na dwóch cordach ale tak optymalnych jak skrzyżowanie dwóch plainów. Przy dużym nagromadzeniu wyjdzie ładnie i zachowamy standardową optymalizację. Do tego dochodzi malowanie deco layem co da fade przy distance jak w przypadku DoF'a ale z hide/show ;)


Awatar użytkownika
Koloses
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 1024
Rejestracja: 27 kwie 2008, 09:27
Lokalizacja: 67-100
Otrzymał  piwo: 1 raz

12 wrz 2012, 17:22

Zapowiada się ciekawe. Ważne jest żebyście z tym nie przesadzili, bo cele są dobre, a może wyjść nieco gorzej ;)


Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14479
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

12 wrz 2012, 18:11

MaKiPL pisze:A busze są na cordach po 62 trianglesy + trawa będzie na dwóch cordach ale tak optymalnych jak skrzyżowanie dwóch plainów.
Można trochę jaśniej z tymi krzakami, bo jakoś nie nadążam. :):
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez Tiquill, łącznie zmieniany 1 raz.


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Zablokowany