Postal 2 Resurrected

Bronie i bardziej rozbudowane projekty tworzone tylko przez naszych użytkowników.

Moderatorzy: Moderatorzy, Admini

Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14479
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

05 sty 2013, 13:47

MaKiPL pisze:Chciałem jedynie zestawić silniki i ich optymalizacje żeby pokazać
I to się Ci udało, przyda się takie wprowadzenie w tej dyskusji. :)


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
Plebs
Miłośnik broni
Posty: 100
Rejestracja: 02 lip 2011, 11:47

05 sty 2013, 14:22

Czyli MaKiPL twierdzisz, że silniki gier tak bardzo możliwościami się od siebie nie różnią? Zwłaszcza jeśli chodzi o te same silniki, ale nowszej generacji? No nie wiem, jak patrze na niektóre gry zrobione na UE to, aż się zastanawiam jak oni to zrobili, np. rendgen w sniper elite v2, raczej tego nie widze w starszym silniku.


Awatar użytkownika
MaKiPL
Modder
Modder
Posty: 812
Rejestracja: 27 sie 2009, 19:22
Lokalizacja: Polska

05 sty 2013, 15:24

Stare gry nie będą miały tych samych bajerów co te najnowsze :). To normalne. :P


Awatar użytkownika
Zaver
Wytrenowany morderca
Wytrenowany morderca
Posty: 1743
Rejestracja: 14 lip 2012, 23:09

05 sty 2013, 15:35

Plebs pisze:No nie wiem, jak patrze na niektóre gry zrobione na UE to, aż się zastanawiam jak oni to zrobili, np. rendgen w sniper elite v2, raczej tego nie widze w starszym silniku.
Do tego akurat wystarczy skrypt napisać :D
Plebs pisze:Czyli MaKiPL twierdzisz, że silniki gier tak bardzo możliwościami się od siebie nie różnią? Zwłaszcza jeśli chodzi o te same silniki, ale nowszej generacji?
Tu racja. Trochę zjechałeś UE4 MaKi (to jest "nowa generacja" :D nie wiadomo co tam dodali/dodadzą) ale zobaczymy po premierze :D
Jak na razie masz rację MaKi i cię w tym [w większej części] popieram. Lecz mogą się nasze poglądy zmienić po premierze (chyba 2014) :D


Awatar użytkownika
Lothar
Pierwsi PSI
Pierwsi PSI
Posty: 2570
Rejestracja: 30 kwie 2007, 15:10
Lokalizacja: Lublin

05 sty 2013, 17:26

MaKiPL pisze:-OGRE = [...] Jest słabym silnikiem.
Wisisz mi kasę za kręgarza, bo spadłem z krzesła jak to przeczytałem XD
Dodam tylko, że OGRE sam w sobie to silnik czysto graficzny więc porównywanie go z którymkolwiek z powyższych jest nie na miejscu (prędzej powinieneś wstawić tam Irrlicht). Możesz w nim bez problemu osiągnąć efekty na miarę CryEngine3 czy UE4, po prostu wymaga to nieco większego nakładu pracy, bo raz że nie masz UI w którym sobie wszystko układasz z klocuszków, dwa że musisz poduczyć się SL-ów.
W komplecie z bullet, OpenAL, jakimś językiem skryptowym + byle jaki IO można zdziałać naprawdę wiele. Przewagę nad "darmówkami" masz taką, że tutaj jest pełen dostęp do kodu (wraz z gigantyczną dokumentacją), zatem i możliwości nieograniczone. Minus taki, że większość narzędzi musisz pisać od zera, bo spora część z odstępnych "pro uber imba 1337 game editor-ów" wyciska z Ogre tyle co nic, dając w zamian komiks a nie grę.

Mała demonstracja graficznych możliwości "słabego silnika" (fizyka to już nie ogre!):
[youtube][/youtube]
8-)


Nobody Expects The Spanish Inquisition! :biskup:
Awatar użytkownika
MaKiPL
Modder
Modder
Posty: 812
Rejestracja: 27 sie 2009, 19:22
Lokalizacja: Polska

07 sty 2013, 19:57

Za moich czasów OGRE to było 5 kamieni low poly StoneHange (nie wiem czy dobrze napisałem) i jakieś światełko na środku. Tyle. OGRE wymaga bardzo dużo skryptowania i pisania wszystkiego od białej kartki.

[ Komentarz dodany przez: Tiquill: 2013-02-03, 21:30 ]
Po kilku dniach rozmowa w tym temacie była kontynuowana, ale przeniosłem ją do własnego tematu, tutaj.


Awatar użytkownika
MaKiPL
Modder
Modder
Posty: 812
Rejestracja: 27 sie 2009, 19:22
Lokalizacja: Polska

05 lut 2013, 23:53

P2R został zaniechany na rzecz DLC dla P2: Complete. Gdy zrobią to wrócą do P2R. Też mnie to zszokowało. Ale to nie ja tu decyduję. Teraz mamy P2:UDK i idzie nam bardzo dobrze. Zapraszam do tematu P2:UDK :)


Awatar użytkownika
Ryuq
Administrator
Administrator
Posty: 1338
Rejestracja: 03 paź 2010, 18:20
Lokalizacja: Galicja
Postawił piwo: 2 razy
Otrzymał  piwo: 4 razy

06 lut 2013, 08:56

Ja i tak wolę Id Tech i DarkPlaces, Unreale mnie ostatnio wkurzaja


Awatar użytkownika
Silver Dragon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7080
Rejestracja: 11 sie 2007, 23:28
Lokalizacja: East Mayberry
Otrzymał  piwo: 2 razy

06 lut 2013, 10:59

Miejmy tylko nadzieję, że ten DLC będzie kompatybilny ze starszymi wersjami


Przybyłem, zobaczyłem... i polała się krew :evilbat:
Obrazek
Awatar użytkownika
zeekfrid22
Wstydliwy morderca
Posty: 3
Rejestracja: 28 kwie 2013, 13:45

28 kwie 2013, 13:48

Witam jak tam idzie te DLC? Bo ja chciałbym zagrać w tego postala w HD.


Awatar użytkownika
MaKiPL
Modder
Modder
Posty: 812
Rejestracja: 27 sie 2009, 19:22
Lokalizacja: Polska

29 kwie 2013, 16:38

P2R to kupa. Śledź postępy naszego remake tutaj: facebook.com/Postal2UDK


Awatar użytkownika
Plebs
Miłośnik broni
Posty: 100
Rejestracja: 02 lip 2011, 11:47

02 maja 2013, 11:09

Bez kitu, od początku wedziłem, że z tego P2R nic nie będzie. Już bardziej licze na waszą wersje na UE3, więcej robicie, niż te kluski z RWS.


Awatar użytkownika
prawdziwy 666
Master of Dead & Hell
Master of Dead & Hell
Posty: 2182
Rejestracja: 30 sie 2007, 20:37
Lokalizacja: Apocalyptic City

02 maja 2013, 15:06

aktualnie jedynym powodem czemu ten mod jest zawieszony (może na stałe a może jeszcze zostanie zrobiony w przyszłości) to to że większość zespołu która miała nad nim pracować zajęła się pracą nad postalami na steamie
Ostatnio zmieniony 02 maja 2013, 22:29 przez prawdziwy 666, łącznie zmieniany 1 raz.


I am not dead, I'm a Death muhahahahaha
Obrazek
Awatar użytkownika
zeekfrid22
Wstydliwy morderca
Posty: 3
Rejestracja: 28 kwie 2013, 13:45

02 maja 2013, 22:25

Ok jestem z wami na FB dałem like.


Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14479
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

04 lis 2016, 14:39

No i proszę, dziś na shoutboxie takie rzeczy, no:
[Dzisiaj 12:20] Pan Szatan: MaKiPL, https://forum.postalsite.info/p ... vt3335.html /// to twój mod, pomagałeś w jego tworzeniu? Masz może kontakt z autorami? nie dało by się udostępnić bety/dema tego?
[Dzisiaj 12:24] Tiszer: Pan Szatan, przyjrzyj się wnętrzom domków w PL to dostaniesz odpowiedź, gdzie podziały się zasoby z p2:r :P
[Dzisiaj 14:04] MaKiPL: Pan Szatan, nie wiele pamiętam (sic!), to chyba albo było coś z TopLoaderem z RWSu robione, albo kolejny pseudomod, który miał być najlepszy i największy i został niczym. Jak zawsze.
Nie ma próżni. Coś zastępuje coś. ;)
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez Tiquill, łącznie zmieniany 1 raz.


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Zablokowany