I to się Ci udało, przyda się takie wprowadzenie w tej dyskusji.MaKiPL pisze:Chciałem jedynie zestawić silniki i ich optymalizacje żeby pokazać
Postal 2 Resurrected
Moderatorzy: Moderatorzy, Admini
- Tiquill
- V.I.P.
- Posty: 14479
- Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
- Lokalizacja: z naprzeciwka
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Czyli MaKiPL twierdzisz, że silniki gier tak bardzo możliwościami się od siebie nie różnią? Zwłaszcza jeśli chodzi o te same silniki, ale nowszej generacji? No nie wiem, jak patrze na niektóre gry zrobione na UE to, aż się zastanawiam jak oni to zrobili, np. rendgen w sniper elite v2, raczej tego nie widze w starszym silniku.
Do tego akurat wystarczy skrypt napisaćPlebs pisze:No nie wiem, jak patrze na niektóre gry zrobione na UE to, aż się zastanawiam jak oni to zrobili, np. rendgen w sniper elite v2, raczej tego nie widze w starszym silniku.
Tu racja. Trochę zjechałeś UE4 MaKi (to jest "nowa generacja" nie wiadomo co tam dodali/dodadzą) ale zobaczymy po premierzePlebs pisze:Czyli MaKiPL twierdzisz, że silniki gier tak bardzo możliwościami się od siebie nie różnią? Zwłaszcza jeśli chodzi o te same silniki, ale nowszej generacji?
Jak na razie masz rację MaKi i cię w tym [w większej części] popieram. Lecz mogą się nasze poglądy zmienić po premierze (chyba 2014)
Wisisz mi kasę za kręgarza, bo spadłem z krzesła jak to przeczytałem XDMaKiPL pisze:-OGRE = [...] Jest słabym silnikiem.
Dodam tylko, że OGRE sam w sobie to silnik czysto graficzny więc porównywanie go z którymkolwiek z powyższych jest nie na miejscu (prędzej powinieneś wstawić tam Irrlicht). Możesz w nim bez problemu osiągnąć efekty na miarę CryEngine3 czy UE4, po prostu wymaga to nieco większego nakładu pracy, bo raz że nie masz UI w którym sobie wszystko układasz z klocuszków, dwa że musisz poduczyć się SL-ów.
W komplecie z bullet, OpenAL, jakimś językiem skryptowym + byle jaki IO można zdziałać naprawdę wiele. Przewagę nad "darmówkami" masz taką, że tutaj jest pełen dostęp do kodu (wraz z gigantyczną dokumentacją), zatem i możliwości nieograniczone. Minus taki, że większość narzędzi musisz pisać od zera, bo spora część z odstępnych "pro uber imba 1337 game editor-ów" wyciska z Ogre tyle co nic, dając w zamian komiks a nie grę.
Mała demonstracja graficznych możliwości "słabego silnika" (fizyka to już nie ogre!):
[youtube][/youtube]
Nobody Expects The Spanish Inquisition!
Za moich czasów OGRE to było 5 kamieni low poly StoneHange (nie wiem czy dobrze napisałem) i jakieś światełko na środku. Tyle. OGRE wymaga bardzo dużo skryptowania i pisania wszystkiego od białej kartki.
[ Komentarz dodany przez: Tiquill: 2013-02-03, 21:30 ]
Po kilku dniach rozmowa w tym temacie była kontynuowana, ale przeniosłem ją do własnego tematu, tutaj.
[ Komentarz dodany przez: Tiquill: 2013-02-03, 21:30 ]
Po kilku dniach rozmowa w tym temacie była kontynuowana, ale przeniosłem ją do własnego tematu, tutaj.
- Silver Dragon
- V.I.P.
- Posty: 7080
- Rejestracja: 11 sie 2007, 23:28
- Lokalizacja: East Mayberry
- Otrzymał piwo: 2 razy
Miejmy tylko nadzieję, że ten DLC będzie kompatybilny ze starszymi wersjami
Przybyłem, zobaczyłem... i polała się krew
- zeekfrid22
- Wstydliwy morderca
- Posty: 3
- Rejestracja: 28 kwie 2013, 13:45
Witam jak tam idzie te DLC? Bo ja chciałbym zagrać w tego postala w HD.
- prawdziwy 666
- Master of Dead & Hell
- Posty: 2182
- Rejestracja: 30 sie 2007, 20:37
- Lokalizacja: Apocalyptic City
aktualnie jedynym powodem czemu ten mod jest zawieszony (może na stałe a może jeszcze zostanie zrobiony w przyszłości) to to że większość zespołu która miała nad nim pracować zajęła się pracą nad postalami na steamie
Ostatnio zmieniony 02 maja 2013, 22:29 przez prawdziwy 666, łącznie zmieniany 1 raz.
I am not dead, I'm a Death muhahahahaha
- zeekfrid22
- Wstydliwy morderca
- Posty: 3
- Rejestracja: 28 kwie 2013, 13:45
Ok jestem z wami na FB dałem like.
- Tiquill
- V.I.P.
- Posty: 14479
- Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
- Lokalizacja: z naprzeciwka
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
No i proszę, dziś na shoutboxie takie rzeczy, no:
Nie ma próżni. Coś zastępuje coś.[Dzisiaj 12:20] Pan Szatan: MaKiPL, https://forum.postalsite.info/p ... vt3335.html /// to twój mod, pomagałeś w jego tworzeniu? Masz może kontakt z autorami? nie dało by się udostępnić bety/dema tego?
[Dzisiaj 12:24] Tiszer: Pan Szatan, przyjrzyj się wnętrzom domków w PL to dostaniesz odpowiedź, gdzie podziały się zasoby z p2:r
[Dzisiaj 14:04] MaKiPL: Pan Szatan, nie wiele pamiętam (sic!), to chyba albo było coś z TopLoaderem z RWSu robione, albo kolejny pseudomod, który miał być najlepszy i największy i został niczym. Jak zawsze.
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez Tiquill, łącznie zmieniany 1 raz.
Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...