Postal 2 Resurrected

Bronie i bardziej rozbudowane projekty tworzone tylko przez naszych użytkowników.

Moderatorzy: Moderatorzy, Admini

Awatar użytkownika
prawdziwy 666
Master of Dead & Hell
Master of Dead & Hell
Posty: 2182
Rejestracja: 30 sie 2007, 20:37
Lokalizacja: Apocalyptic City

18 lis 2012, 16:27

Plebs pisze:
prawdziwy 666 pisze:
- Workshop
Prędzej pierdne dziesięc razy niż wprowadzą workshopa dla takiego... postala
ale jeśli nie dasz filmiku z tym jak to robisz to dostaniesz range "ciota" okej???
Plebs pisze:
i parę innych poprawek które zamierzają wprowadzić co steamowego P2
Serio? Ciekawe jakich.
na forum RWS zgłoszono kilka rzeczy (jak na przykład zły balans poziomu trudności w bazie wojskowej w AW (po tym jak zostajemy złapani u terrorystów), błąd z kocim tłumikiem po przejściu na inną mapę czy problem z lustrami (nie chce mi się dokładnie tłumaczyć o co chodzi w tym problemie))


I am not dead, I'm a Death muhahahahaha
Obrazek
Awatar użytkownika
Koloses
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 1024
Rejestracja: 27 kwie 2008, 09:27
Lokalizacja: 67-100
Otrzymał  piwo: 1 raz

18 lis 2012, 17:55

Plebs pisze:To tylko niestabilny steam
:lol2:
Plebs pisze:Serio? Ciekawe jakich.
Jedną z nich jest wsparcie dla monitorów panoramicznych. Więcej rzeczy i patchy przyjdzie z czasem.
prawdziwy 666 pisze:ale jeśli nie dasz filmiku z tym jak to robisz to dostaniesz range "ciota" okej???
To da się załatwić.
Plebs pisze:Gra bez modów nie posiadała znowu tyle błędów
Obrazek


Awatar użytkownika
Zaver
Wytrenowany morderca
Wytrenowany morderca
Posty: 1743
Rejestracja: 14 lip 2012, 23:09

18 lis 2012, 18:50

Już tak nie pier***cie, ponieważ sławniejsze [popularniejsze] mają większą szansę dostania własnego Workshopa. Jak na razie workshopa posiada 21 gier, w tym Garry's Mod, Dota 2, Team Fortress 2, Portal 2, Civilization V i Skyrim. Więc wątpie, czy w najbliższym czasie

@Koloses: To tylko wyjątek i nie dopracowanie gry przez RWS. Jak dla mnie, AWP ma za dużo błędów, i wole klasycznego Postala 2, który nie posiada ich prawie w ogóle. Tylko wiesz - taki błąd 5 czy 7 osobowej grupy którzy zrobili Postala - podstawę do wszystkiego :p
Ale koniec off-top'u.


Awatar użytkownika
prawdziwy 666
Master of Dead & Hell
Master of Dead & Hell
Posty: 2182
Rejestracja: 30 sie 2007, 20:37
Lokalizacja: Apocalyptic City

18 lis 2012, 21:48

ZigHor pisze:Już tak nie pier***cie, ponieważ sławniejsze [popularniejsze] mają większą szansę dostania własnego Workshopa. Jak na razie workshopa posiada 21 gier, w tym Garry's Mod, Dota 2, Team Fortress 2, Portal 2, Civilization V i Skyrim. Więc wątpie, czy w najbliższym czasie
oczywiście że w najbliższym czasie nie to raczej trochę potrwa zanim wszystko ustawią

Toploader mówi o miesiącach za każdym razem gdy podaje mniej więcej czas za jaki warsztat i nieciągnienia się pojawią

i oczywiści aby gra dostała warsztat musi spełnić pewien warunek

musi pozwalać na modowanie (na co nie każda gra pozwala)

i rozumiem że też chcesz range "ciota" jeśli P2C dostanie warsztat

ZigHor pisze:@Koloses: To tylko wyjątek i nie dopracowanie gry przez RWS. Jak dla mnie, AWP ma za dużo błędów, i wole klasycznego Postala 2, który nie posiada ich prawie w ogóle. Tylko wiesz - taki błąd 5 czy 7 osobowej grupy którzy zrobili Postala - podstawę do wszystkiego :p
Ale koniec off-top'u.
o uwierz mi jest i to parę błędów w czystym P2 które RWS ma zamiar obadać i w miarę możliwości załatać


I am not dead, I'm a Death muhahahahaha
Obrazek
Awatar użytkownika
Zaver
Wytrenowany morderca
Wytrenowany morderca
Posty: 1743
Rejestracja: 14 lip 2012, 23:09

18 lis 2012, 23:04

prawdziwy 666 pisze:
ZigHor pisze:Już tak nie pier***cie, ponieważ sławniejsze [popularniejsze] mają większą szansę dostania własnego Workshopa. Jak na razie workshopa posiada 21 gier, w tym Garry's Mod, Dota 2, Team Fortress 2, Portal 2, Civilization V i Skyrim. Więc wątpie, czy w najbliższym czasie.
oczywiście że w najbliższym czasie nie to raczej trochę potrwa zanim wszystko ustawią

Toploader mówi o miesiącach za każdym razem gdy podaje mniej więcej czas za jaki warsztat i nieciągnienia się pojawią

i oczywiści aby gra dostała warsztat musi spełnić pewien warunek

musi pozwalać na modowanie (na co nie każda gra pozwala)

i rozumiem że też chcesz range "ciota" jeśli P2C dostanie warsztat
To jest wiadome, że gry muszą być skompilowane z tym warsztatem. Piszę tylko, że Postal 2 dopiero dostał się (i trochę to trwało). Ja osobiście chciałbym workshopa w Postalu 2 (jak ktoś ma np. Postala X, niech ten Postal skompiluje mu się ze Steam i workshop gotowy :D). RWS z Valve uporało by się szybko z kompilowaniem workshopa do Postala 2.
PS. Tutaj chodzi o rację - kto ją ma, ten ma. Jak na razie nie ma podstaw, byś musiał dawać nam rangi "ciota" np. za każde słowo wyprowadzone naprzeciw Postala.
prawdziwy 666 pisze:
ZigHor pisze: @Koloses: To tylko wyjątek i nie dopracowanie gry przez RWS. Jak dla mnie, AWP ma za dużo błędów, i wole klasycznego Postala 2, który nie posiada ich prawie w ogóle. Tylko wiesz - taki błąd 5 czy 7 osobowej grupy którzy zrobili Postala - podstawę do wszystkiego :p
Ale koniec off-top'u.
o uwierz mi jest i to parę błędów w czystym P2 które RWS ma zamiar obadać i w miarę możliwości załatać
Parę błędów jest [fakt], ale nie aż tak dużo, jak np. w Black Ops II.


Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14479
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

19 lis 2012, 00:34

Spokojnie, panowie. Niepożądaną rangę dostaje się za głupotę, a nie za brak wiary w to czy owo, prowokujący do dyskusji. Tym bardziej nie za rzeczową krytykę.

Błędy, błędy... Zawsze jakieś będą, i dążenie do wyeliminowania wszystkich to wieczne nigdy. Kto widział projekt dopięty na ostatni guzik - ręka w górę. ;)
prawdziwy 666 pisze:i oczywiści aby gra dostała warsztat musi spełnić pewien warunek

musi pozwalać na modowanie (na co nie każda gra pozwala)
Skoro P2 spełnia ten warunek, to problemem jest Steam, jako taki, czy Steam jako jego ludzie?
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez Tiquill, łącznie zmieniany 1 raz.


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
MaKiPL
Modder
Modder
Posty: 812
Rejestracja: 27 sie 2009, 19:22
Lokalizacja: Polska

19 lis 2012, 10:39

Plebs pisze:Serio? Ciekawe jakich.
  • -Eyefinity (Granie na kilku monitorach)
    -Wsparcie dla kontrolerów Xbox360
    -Oficjalny pre-mapping dla kontrolerów PlayStation 3 przy współpracy z DS3 Tool (do pobrania z forum... wkrótce)
    -Wsparcie dla 16:9
    -Opcje FOV i V-sync
    -Naprawa błędu ze skalowaniem hudu przy wysokiej rozdzielczości
    -Kilka błędów naprawionych. Jakich dokładnie, nie jestem w stanie powiedzieć.
    -Podobno znalazła się nawet nowa muzyczka, ktoś wyczaił ją na forum. Top potwierdził :)
Chyba tyle. Głównym celem była poprawa stabilności pod komputery "aktualnych czasów". Czyli panorama i 1080p. [/list]


Awatar użytkownika
Zaver
Wytrenowany morderca
Wytrenowany morderca
Posty: 1743
Rejestracja: 14 lip 2012, 23:09

19 lis 2012, 15:07

O, coś nowego - synch. pionowa dla Postala :D
A jakie to opcje field of view chcą dodać?
Muzyka najpewniej od Neurological :D


Awatar użytkownika
Mr Minio
Redaktor
Redaktor
Posty: 7035
Rejestracja: 16 wrz 2007, 14:24

19 lis 2012, 15:18

MaKiPL pisze:Podobno znalazła się nawet nowa muzyczka, ktoś wyczaił ją na forum. Top potwierdził
Na mapie suburbs-1, dom blisko przejścia do mapy z bankiem, tam gdzie w AWP jest katana na ścianie. ;)


"Are the hills going to march off?
Will heaven fall upon us?
Will the Earth open under us?
We don't know. We don't know, for a total eclipse has come upon us..."
Awatar użytkownika
MaKiPL
Modder
Modder
Posty: 812
Rejestracja: 27 sie 2009, 19:22
Lokalizacja: Polska

27 lis 2012, 17:27

Toploader pisze: I had it pointed out to me I've not made any kinda update on this project for a while, so here goes. The project is on hold but WILL happen, infact it's completion is even more sure now. The obvious reason is I've been leading the effort to get P2 onto Steam which took more time than you would imagine the last couple of months, and 3 weeks ago I also moved 4000 miles to another country.

With P2 selling many 1000's on Steam, it makes the whole P2R project even more worthwhile, but although I do have more time again, there is still very much a focus on the Steam version. I'll be overseeing the Mac and Linux versions going live, we are also working on getting achievements working and improving some things in P2 such as the widescreen support. It's not me directly working on these things, but I do wanna get those done and dusted before getting a team together again for P2R.

After that, we need to take a step back and re-plan. For example, there is a chance that much of the new AWP features might become part of the official P2 release on Steam (if we can work out the crashing issues in AW with the limb removal). Also, hopefully we will be able to get the workshop features of Steam into P2... which would change things again as to how we could approach the P2R project.

One things for sure though, the AWP side of the project would now take priority over ED for the mean time, I'm sure after Steams release it would get more support, at least at first.


Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14479
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

27 lis 2012, 21:27

Nic nie zaskakuje, nic nie smuci, wszystko napawa optymizmem. Wybór był jasny, P2 na Steamie to wiodący punkt życia naszej gry, tam teraz oś wydarzeń. Potem AWP i P2R, potem ED. Jedno wynika z drugiego, konsekwentna strategia rozwoju. A praca ogromna. Szacunek.


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
Silver Dragon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7080
Rejestracja: 11 sie 2007, 23:28
Lokalizacja: East Mayberry
Otrzymał  piwo: 2 razy

27 lis 2012, 22:24

Mam tylko nadzieję, że te wszystkie nowości nie będą przeznaczone wyłącznie pod steamową wersję


Przybyłem, zobaczyłem... i polała się krew :evilbat:
Obrazek
Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14479
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

27 lis 2012, 22:30

Na pewno dla wszystkich. Steam nie zmoże tych ludzi, prędzej oni jego. ;)


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14479
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

01 sty 2013, 01:49

  • P2R or P3R.
    Chciałbym zaproponować rozmowę o czymś całkiem odmiennym i rzec można wywrotowym, odwrotną tendencję prac. Przy okazji tematu Polski Dubbing do P3 padły takie słowa:
Silver Dragon pisze:Źle nie jest, jest tragicznie. Brak edytora pogrzebał wszystko w głębokim grobie.
Ale pomysł odwrotny, nie wyciskać łez za brakiem edytora na Source'u, ale grę w dobrze znany silnik przenieść to zaiste zajebiste. A jeśli:
MaKiPL pisze:P2R ma w założeniu (legalnie) wyciągnięcie modeli z P3 i wsadzenie do P2R.
Jeśli to się uda, to tak naprawdę ja nie chcę, by:
MaKiPL pisze:W zasadzie chciałbym odtworzyć P2 na UnrealEngine 3.0, ale jest jeden problem. Nie umiem Uscript na tyle, by móc coś napisać godnego. Jak ktoś znajdzie chętnego programistę do przepisywania kodów i systematyki gry
Nie chcę już, w mojej skromnej opinii, by pierwszoplanową pozycją w pracy nad reedycją Postala na UE3 był Postal 2. Ten świat znamy i zna go większość graczy. Wolę najpierw na UT3 ujrzeć odrestaurowaną i odsyfioną w maksymalnie możliwym stopniu Postal III. Wiele lat oczekiwań na Trójkę, bolesny zawód tylu fanów mógłby wreszcie zostać zrekompensowany i zadośćuczyniony. Kto nie miał szans zagrać w Trójkę, jak ja, a bardzo tego chciał, mógłby wreszcie to uczynić.

To jedyna szansa rehabilitacji Trójki, wyrwać co się da z rąk popaprańców z Akelli i dać na nowym silniku. Bo spodziewam się na dłuuugie lata jeszcze nie ujrzeć 4 części Postala. RWS to nie krezus, by po porażce Trójki szybko zaoferował nam nową odsłonę serii, nowoczesną i niezawodną. A czymś seria i jej fani żyć muszą. Warto w międzyczasie odrestaurować P III. Zaś uniwersum Postala 2 dać jako bonus do Postala III. Pożytek dla całej serii byłby imho większy, niż reedycja Postal 2 z bonusami z trójki. Odwrócić priorytety prac. Co o tym sądzicie, bardzo jestem ciekaw?

Jeśli takie sugestie pojawiły się na forum samych twórców P2R, to nieco się spóźniłem. Ale to byłaby nie jedyna moja zaległość. ;)
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez Tiquill, łącznie zmieniany 3 razy.


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
Zaver
Wytrenowany morderca
Wytrenowany morderca
Posty: 1743
Rejestracja: 14 lip 2012, 23:09

01 sty 2013, 04:27

Tiquill pisze:To jedyna szansa rehabilitacji Trójki, wyrwać co się da z rąk popaprańców z Akelli i dać na nowym silniku.
Ja bym się chętnie podjął się tego zadania i to bardzo. Może nie jestem jakimś wybitnym programistą, ale mógłbym temu podołać (tak jak teraz wspólnie z Raven Studio tworzę mod do Gothica II NK pt. "Dziedzictwo" :D).
Jeśli chcieli byśmy MY zrobić trzeba by zebrać team. Jakaś drużyna złożona z kilku lepszych modderów znających się już na rzeczy.
Zawszę można coś próbować. Możliwe - trzeba by zostawić to bardziej doświadczonym, lecz tutaj otwiera się szansa na ogólne pojawienie się PIII.

Animacje są (najlepiej było by mieć animacje z footage'ów - jak myślicie, RWS pewnie ma je gdzieś zabunkrowane). Było by ciekawie robić Postala III od nowa (tak jak te screeny: https://postalsite.info/photogallery.php?photo_id=871 | https://postalsite.info/photogallery.php?photo_id=869 | https://postalsite.info/photogallery.php?photo_id=478 - ooo, ta ulica to jest raj cholercia :D). Model Dude'a też jest odrobinę zmieniony. Ale to już sprawa całej gry.

Moim zdaniem pomysł bardzo dobry. Nasuwa się tylko pytanie - jak? Przez nas czy kogoś innego (jak RWS, RS)? My już mamy wstępny plan na tę grę :P
Może najlepszym sposobem było by stworzenie osobnego tematu, bo coraz bardziej zaczyna to odchodzić od tematu P2R czy tp. Ponieważ jak na razie Resurrection nie jest odpowiedzialne za ten remake :P.
Ostatnio zmieniony 01 sty 2013, 22:28 przez Zaver, łącznie zmieniany 1 raz.


Zablokowany