

Pełną listę zmian znajdziecie w poniższym linku.
https://steamcommunity.com/gid/10358279 ... 1334731712
Moderatorzy: Moderatorzy, Admini
Jak ich jeszcze bardziej zmobilizuję do naprawy P2Cseebeek17 pisze:A jednak jeszcze coś robią przy tym Postalu. Bardzo dobrze.
Też są. W P2C naprawili już sporo takich "kwiatków" ale nadal pozostało ich trochęseebeek17 pisze:Ja się nawet nigdy w takie rejony nie zapuszczałem, więc nawet nie śmiałbym myśleć, o takich niedociągnięciach ze strony RWS, heh. Swoją drogą ciekawi mnie, czy w STP też są takie glicze, czy tylko w P2C się pojawiły.
Może sobie kpimy, może się niecierpliwimy, może sami sobie dobrze nawet radzimy. Ale jednak to jest od nich, z ich ręki zrobione. To ma inną wartość. Satysfakcjonuje inaczej niż to, co my zrobimy. Odezwał się głos Jego. Bardzo miło czytać listę tych poprawek.Dev4ever pisze:RWS oficjalnie wydał nowego Patcha do P2CDodali m.in napisy do Paradise lost jak i nowe języki do wyboru w podstawce. Pojawiła się nowa opcja w menu wideo, umożliwiająca przełączanie między bibliotekami Directx lub OpenGL. Naprawili bug z zapalaniem benzyny (w końcu
), naprawili nieznikający kursor myszki po wykonaniu misji z głosowaniem. Kody Rockincats i Bopincats również zostały naprawione.
To jest zawsze ryzyko każdego moddera, że orka czeka. Przy każdej aktualizacji gry. Zapoznaj się z listą zmian. Zaktualizuj grę i odpal wszystkie swoje mody. Jeśli nie pojawią się komenty przy modach o błędzie - jesteś pan wolny!seebeek17 pisze:Zastanawia mnie kompatybilność z modami. Chyba nie robili takich wielkich zmian, by mody z workshopa wymagały jakiegokolwiek uaktualnienia i "dostosowania" do nowej wersji?
seebeek17 pisze:News na głównej już jest.
Ale się zapuszczasz! Zupełnie jak ja, też kiedyś w każdy kąt. Tylko nikomu się te moje łażenie nie przydało, takim nieproduktywny był.Dev4ever pisze:Jak ich jeszcze bardziej zmobilizuję do naprawy P2C
Przyjemna robota, gratki! Albo i zazdro. Wolnego czasu.Dev4ever pisze:Teraz tylko czekać na odzew od ich strony i będę mógł kontynuować zabawę w znajdowanie błędów
Dokładnie, takie coś aż zachęca do gry, bo wiesz, że jest ciągle rozwijana/naprawianaTiquill pisze:Może sobie kpimy, może się niecierpliwimy, może sami sobie dobrze nawet radzimy. Ale jednak to jest od nich, z ich ręki zrobione. To ma inną wartość. Satysfakcjonuje inaczej niż to, co my zrobimy. Odezwał się głos Jego. Bardzo miło czytać listę tych poprawek.
Ja już właśnie czekam na PostED na wersję 5023, a zwłaszcza na zaktualizowane skrypty uc, żeby móc dopisać nowe linijki w skryptach dostosowanych do AWPFTiquill pisze:To jest zawsze ryzyko każdego moddera, że orka czeka. Przy każdej aktualizacji gry. Zapoznaj się z listą zmian. Zaktualizuj grę i odpal wszystkie swoje mody. Jeśli nie pojawią się komenty przy modach o błędzie - jesteś pan wolny!
Niby racja, ale wiesz jak to jest, póki nie wskażesz dogłębnie o co biega drugiej osobie, to nie dostaniesz odzewu, bo by pomyśleli, że kłamie, gada głupotyTiquill pisze:Drzewo z kolizją kaktusa - no, na to się chyba nie natknąłem, nieźle. Ale wiesz, pierwszy i trzeci filmik za długi, wiadomo co takie błędy robią, wystarczy je wskazać. A przy trzecim starczyłby nawet skrin.
Konsekwencje tych dwóch (1 i 3) błędów akurat są oczywiste, także dla nich.Dev4ever pisze:póki nie wskażesz dogłębnie o co biega drugiej osobie
Właściwie tak, oczywiste nawet. To jest niekonsekwencja, zombie nie są twardsi od ludzi, by Sawn Off ich nie rozwalał. Fix z typu niezbędnych.Dev4ever pisze:warte odnotowania, bo skoro bystków można rozwalać z ciężkiej strzelby, to zombiaków tym bardziej
Komu?Tiquill pisze:seebeek17, zapodaj im temat z tymi skrinami.
To wyglądało tak, jakby nad bystkiem zespawnowała się kamera skierowana w jego stronę. Widok z punktu "żadnego".Tiquill pisze:Co do ikonki. Jakby znikło wyświetlanie ikonki a w puste miejsce renderuje... "spodnią warstwę rzeczywistości".