POSTAL 2: Paradise Lost - Spolszczenie

Rozmowy o Postal 2: Paradise Lost.
Obrazek

Moderatorzy: Moderatorzy, Admini

Awatar użytkownika
Pan Szatan
Modder
Modder
Posty: 6207
Rejestracja: 05 gru 2013, 13:16
Lokalizacja: Paradise
Postawił piwo: 5 razy
Otrzymał  piwo: 8 razy
Kontakt:

02 sie 2018, 23:31

Wspierana wersja gry: v5025 (Steam/GOG)
Ostatnia Aktualizacja: 26.04.2022


Obrazek

Autorzy:
Pan Szatan - Tłumaczenie, Grafika, Skrypty, Korekta
Radzik - Główny Tłumacz
Dev4ever - Tłumaczenie, Korekta, Testy
Komar - Tłumaczenie
Ocik - Pomoc w tłumaczeniu

Tłumaczenie obejmuje:
- Napisy
- Interfejs (Podpowiedzi w grze, menu, opcje itp.)
- Tekstury (Mapa, Niektóre obiekty i znaki)

Zobacz również spolszczenia dla:
POSTAL 2: https://steamcommunity.com/sharedfiles/ ... =810028975
POSTAL 2 Corkscrew Rules: topics70/postal-2-corkscrew-rules-spols ... t6653.html
Eternal Damnation: eternal-damnation-spolszczenie-t6695.html

Download (załącznik po prawej):
(Instrukcje instalacji znajdują się w pliku CzytajTo.txt)
Załączniki
Spolszczenie - Paradise Lost DLC .7z
(51.78 MiB) Pobrany 1060 razy
Ostatnio zmieniony 26 kwie 2022, 15:23 przez Pan Szatan, łącznie zmieniany 13 razy.


I'm fucking insane in the brain. :axe:
Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14479
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

02 sie 2018, 23:38

Pan Szatan pisze:Witam was i z dumą ogłaszam tu na forum, choć część z was już wie że od kilku dni pracujemy na spolszczeniem
Super! :spoko:


Tłumaczenia audio nie będzie?


Chętnie bym się dołączył, ale wiadomo jak to z moim czasem jest. Ale przy grafice - mogę spróbować. :)


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
Pan Szatan
Modder
Modder
Posty: 6207
Rejestracja: 05 gru 2013, 13:16
Lokalizacja: Paradise
Postawił piwo: 5 razy
Otrzymał  piwo: 8 razy
Kontakt:

02 sie 2018, 23:43

Tiquill pisze:Tłumaczenia audio nie będzie?
Nope, jest to możliwe gdyby zebrać chętnych do dubbingu na chociażby grajpopolsku.pl ale szkoda na to czasu, napisy wyjdą szybciej a dostarczą równie wielu emocji - dodatkowo zaoszczędzony czas poświęcimy na kontynuację zaległych projektów modów czy map ;)
Ostatnio zmieniony 02 sie 2018, 23:44 przez Pan Szatan, łącznie zmieniany 1 raz.


I'm fucking insane in the brain. :axe:
Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14479
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

02 sie 2018, 23:46

Słuszna strategia. Zwłaszcza odnośnie nowych modów i map. ;)

A tak spytam. Discord czy Steam punktem zbornym projektu?
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez Tiquill, łącznie zmieniany 1 raz.


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
Pan Szatan
Modder
Modder
Posty: 6207
Rejestracja: 05 gru 2013, 13:16
Lokalizacja: Paradise
Postawił piwo: 5 razy
Otrzymał  piwo: 8 razy
Kontakt:

02 sie 2018, 23:49

Discord, steam nie umie przesyłać plików :P


I'm fucking insane in the brain. :axe:
Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14479
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

02 sie 2018, 23:59

Pan Szatan pisze:Discord
Tak czułem. :P


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
Dev4ever
Modder
Modder
Posty: 2483
Rejestracja: 27 lis 2010, 20:12
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

03 sie 2018, 00:22

Ja od siebie dodam ,że na spolszczeniu nie poprzestaniemy, a również planowane jest przywrócenie wyciętego contentu map z poprzednich wersji dodatku. Szczegóły wkrótce :)


Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14479
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

03 sie 2018, 00:32

Dev4ever pisze:a również planowane jest przywrócenie wyciętego contentu map z poprzednich wersji dodatku.
A czemu nie! Odwracać głupie zmiany i się nie bać! :spoko:
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez Tiquill, łącznie zmieniany 1 raz.


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
Pan Szatan
Modder
Modder
Posty: 6207
Rejestracja: 05 gru 2013, 13:16
Lokalizacja: Paradise
Postawił piwo: 5 razy
Otrzymał  piwo: 8 razy
Kontakt:

03 sie 2018, 00:37

W podstawce dodaliśmy podobne bonusy np. utrudniliśmy przesadnie ułatwioną baze wojskową czy przywróciliśmy chyba oryginalną liczbe słoni do zabicia. Nie wiem dokładnie co jeszcze bo to działka Dev4evera :P


I'm fucking insane in the brain. :axe:
Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14479
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

03 sie 2018, 00:44

Nie są takie rzeczy zgodne z ideą wiernej lokalizacji. Ale presja starych i lepszych tradycji prowokuje by takie zmiany czynić. Może polscy gracze nie będą, chm... Czuli większych trudów podczas gry.


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
Dev4ever
Modder
Modder
Posty: 2483
Rejestracja: 27 lis 2010, 20:12
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

03 sie 2018, 00:48

Pan Szatan pisze:W podstawce dodaliśmy podobne bonusy np. utrudniliśmy przesadnie ułatwioną baze wojskową czy przywróciliśmy chyba oryginalną liczbe słoni do zabicia. Nie wiem dokładnie co jeszcze bo to działka Dev4evera
Plus parę nieużytych dialogów dude'a, naprawienie zajezdni, która niewymownie się zacinała, przywrócenie starej ilości zombie koniecznej do wykonania misji podczas niedzielnego poranku, naprawienie niektórych nachodzących na siebie dialogów w trakcie cutscenek oraz naprawienie problemu z nieatakującym Hogslopem pod koniec soboty :)


Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14479
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

03 sie 2018, 00:57

Dev4ever pisze:Plus parę nieużytych dialogów dude'a, naprawienie zajezdni, która niewymownie się zacinała, przywrócenie starej ilości zombie koniecznej do wykonania misji podczas niedzielnego poranku, naprawienie niektórych nachodzących na siebie dialogów w trakcie cutscenek oraz naprawienie problemu z nieatakującym Hogslopem pod koniec soboty :)
Unofficial Patch! Jak nic! ;)

Ej. A może by tak wydać alternatywnego patcha? Konkurencja dla opieszałego wydawcy - przyspieszy jego procesy twórcze. ;)


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
seebeek17
Modder
Modder
Posty: 8399
Rejestracja: 10 cze 2013, 13:25
Lokalizacja: Z Zewnątrz
Kontakt:

03 sie 2018, 02:41

Jak wyjdzie to spolszczenie to tylko pozostanie odliczać dni kiedy RWS je podwędzi do nowego updejta. xD Mimo to powodzenia. :ok:


Awatar użytkownika
Radzik
Administrator
Administrator
Posty: 2111
Rejestracja: 13 gru 2008, 18:46
Lokalizacja: Warszawa
Postawił piwo: 7 razy
Otrzymał  piwo: 5 razy

03 sie 2018, 08:10

seebeek17 pisze:Jak wyjdzie to spolszczenie to tylko pozostanie odliczać dni kiedy RWS je podwędzi do nowego updejta. Mimo to powodzenia.
Myślę, że nie mamy nic przeciwko ALE jedynie w sytuacji gdy wspomną o tym, kto jest oryginalnym autorem spolszczenia. Nie mówię tu o wymienianiu Nas z osobna, tylko jako społeczność PSI.
Zasadniczo spolszczenie, które robimy jest przygotowywane do kradzieży, dlatego że dodajemy linijki w polu nr. 3 które RWS przeznaczył na język polski.


Niepoważny admin
Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14479
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

03 sie 2018, 09:05

Nie wspomną. :faja:


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
ODPOWIEDZ