Postal 2: Paradise Lost - DLC

Rozmowy o Postal 2: Paradise Lost.
Obrazek

Moderatorzy: Moderatorzy, Admini

Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14479
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

22 cze 2014, 23:39

seebeek17 pisze:Rycho bezstresowo może iść. :D
Nie puszczę. Założę mu blokadę heurystyczną i zamorduję jego chomika. On jest nasz! :lol:


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
Rycho3D
Modder
Modder
Posty: 11978
Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
Lokalizacja: SinCity
Postawił piwo: 8 razy
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

23 cze 2014, 05:42

Niech sobie sami steamowe g robią. :P


8=======D
Awatar użytkownika
prawdziwy 666
Master of Dead & Hell
Master of Dead & Hell
Posty: 2182
Rejestracja: 30 sie 2007, 20:37
Lokalizacja: Apocalyptic City

24 cze 2014, 00:11

Rycho3D pisze:Niech sobie sami steamowe g robią. :P
z ważywszy na to że to zostanie wydane na wszystkie wersje także nie steamowe, to jaki jest punkt twojej wypowiedzi???


poza tym i tak byś się nie nadawał :P


I am not dead, I'm a Death muhahahahaha
Obrazek
Awatar użytkownika
EvilYeah
Pracownik RWS
Pracownik RWS
Posty: 2834
Rejestracja: 14 lut 2014, 18:56

24 cze 2014, 23:03

Wg mnie w Postalu 2 brakuje:
- grafiki HD
- otwartego świata
- mapa wielkości co najmniej tej z GTA San Andreas
- wciągającej fabuły na co najmniej 50h gry

w innym wypadku to oni dużo nie zarobią.

Ale wątpię żebyśmy dostali to w tym DLC ;(


Pozdrawiam
Awatar użytkownika
Rycho3D
Modder
Modder
Posty: 11978
Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
Lokalizacja: SinCity
Postawił piwo: 8 razy
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

25 cze 2014, 18:26

z ważywszy na to że to zostanie wydane na wszystkie wersje także nie steamowe, to jaki jest punkt twojej wypowiedzi???
To by było dobrze
poza tym i tak byś się nie nadawał :P
Właśnie, bo ja tworzę tylko dla siebie. A RWS mam głęboko.


8=======D
Awatar użytkownika
Reality Master
Modder
Modder
Posty: 1094
Rejestracja: 07 lis 2007, 19:41
Kontakt:

25 cze 2014, 22:58

Wg mnie w Postalu 2 brakuje:
- grafiki HD
- otwartego świata
- mapa wielkości co najmniej tej z GTA San Andreas
- wciągającej fabuły na co najmniej 50h gry
A może frytki do tego?


Awatar użytkownika
Zaver
Wytrenowany morderca
Wytrenowany morderca
Posty: 1743
Rejestracja: 14 lip 2012, 23:09

25 cze 2014, 23:35

do piątku w mcdonaldzie darmowe kanapki i kawa


Awatar użytkownika
seebeek17
Modder
Modder
Posty: 8399
Rejestracja: 10 cze 2013, 13:25
Lokalizacja: Z Zewnątrz
Kontakt:

26 cze 2014, 13:21

Mi by wystarczyły większe mapy.


Awatar użytkownika
EvilYeah
Pracownik RWS
Pracownik RWS
Posty: 2834
Rejestracja: 14 lut 2014, 18:56

27 cze 2014, 22:53

no ale musicie przyznać że Postal 2 pod bardzo bardzo wieloma względami odstaje od dzisiejszych superprodukcji.

mimo wszystko nie jestem pewien czy zagram w to DLC


Pozdrawiam
Awatar użytkownika
Dev4ever
Modder
Modder
Posty: 2483
Rejestracja: 27 lis 2010, 20:12
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

28 cze 2014, 00:48

Nie mogę się doczekać, kiedy będę mógł zagrać w ten dodatek. Pewnie nie tylko ja :D

EvilYeah pisze:no ale musicie przyznać że Postal 2 pod bardzo bardzo wieloma względami odstaje od dzisiejszych superprodukcji.

mimo wszystko nie jestem pewien czy zagram w to DLC
Czego ty wymagasz od jedenastoletniej gry :|


Awatar użytkownika
Koleś223
Miłośnik broni
Posty: 105
Rejestracja: 11 cze 2014, 18:49
Lokalizacja: Z Paradise City

28 cze 2014, 08:52

Założę się że ten DLC to tylko zmienione mapy i pare modeli każdy moder który zna się na programach postED i 3dmax to mógł by zrobić to sam albo nawet lepsze pewnie tylko by dłużej zajeło sam bym spróbował ale nie znam się na 3dmaxsie i edytorze map w postedzie.


Tak jest mała jestem jaszczurczym królem!!!!
Awatar użytkownika
Silver Dragon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7080
Rejestracja: 11 sie 2007, 23:28
Lokalizacja: East Mayberry
Otrzymał  piwo: 2 razy

28 cze 2014, 12:57

no ale musicie przyznać że Postal 2 pod bardzo bardzo wieloma względami odstaje od dzisiejszych superprodukcji.
Graficznie na pewno
Ale jeżeli twórcy postaraliby się jeśli chodzi o fabułę, to schodzi to na dalszy plan ;)

Po za tym gry z serii Postal superprodukcjami nigdy nie były i prawdopodobnie nigdy nie będą. Już sobie wyobrażam, co by się działo, gdyby RWS miało tyle kasy i możliwości, co na przykład taki CryTek?
Ostatnio zmieniony 28 cze 2014, 13:00 przez Silver Dragon, łącznie zmieniany 1 raz.


Przybyłem, zobaczyłem... i polała się krew :evilbat:
Obrazek
Awatar użytkownika
Ryuq
Administrator
Administrator
Posty: 1338
Rejestracja: 03 paź 2010, 18:20
Lokalizacja: Galicja
Postawił piwo: 2 razy
Otrzymał  piwo: 4 razy

28 cze 2014, 13:21

ponoć CryEngine jest tak lamersko łatwym toolem, w którym można robić cuda że ja bym nie miał nic przeciwko jakby sie w nim pobawili niż wciskali ciągle to samo gówno.
Mam P2 na kompie, nie odpalam bo nic mnie nie zachęciło jeszcze a i to też sie nie zanosi na nic fajnego.
BTW gdyby zupgrade'ować engine do tej wersji jak w SWAT 4 to już by kilka lat ubyło Postalowi.
Czego ty wymagasz od jedenastoletniej gry :|
Nowej gry xD


Awatar użytkownika
Rycho3D
Modder
Modder
Posty: 11978
Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
Lokalizacja: SinCity
Postawił piwo: 8 razy
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

28 cze 2014, 19:42

Ryuq666 pisze:ponoć CryEngine jest tak lamersko łatwym toolem, w którym można robić cuda że ja bym nie miał nic przeciwko jakby sie w nim pobawili niż wciskali ciągle to samo gówno.
Potwierdzam, jest cholernie łatwy.
BTW gdyby zupgrade'ować engine do tej wersji jak w SWAT 4 to już by kilka lat ubyło Postalowi.
Było by pięknie. :)
Znowu bym robił mody.


8=======D
Awatar użytkownika
Mike
Wytrenowany morderca
Wytrenowany morderca
Posty: 1805
Rejestracja: 14 wrz 2013, 12:33

28 cze 2014, 19:52

Miałem już pisać, żeby zrobić remake Postala na CryEngine 3, ale przypomniałem sobie co sie dzieje z P2UDK :D


ODPOWIEDZ