https://www.set-games.ru/index/nickscoop/0-30
Download link
Postal 2: Nick's Coop
Moderatorzy: Moderatorzy, ServerAdmin
- Pan Szatan
- Modder
- Posty: 6207
- Rejestracja: 05 gru 2013, 13:16
- Lokalizacja: Paradise
- Postawił piwo: 5 razy
- Otrzymał piwo: 8 razy
- Kontakt:
Już miałem pisać że mod gotowy
Oczywiście już zasubskrybowałem, dałem like i skomentowałem w Workshopie
https://steamcommunity.com/sharedfiles/f ... =737631813
Oczywiście już zasubskrybowałem, dałem like i skomentowałem w Workshopie
https://steamcommunity.com/sharedfiles/f ... =737631813
I'm fucking insane in the brain.
- Tiquill
- V.I.P.
- Posty: 14479
- Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
- Lokalizacja: z naprzeciwka
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
EDIT: Link działa. Pobrany. Pora testować.
Ostatnio zmieniony 05 sie 2016, 18:10 przez Tiquill, łącznie zmieniany 2 razy.
Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
- Ryuq
- Administrator
- Posty: 1338
- Rejestracja: 03 paź 2010, 18:20
- Lokalizacja: Galicja
- Postawił piwo: 2 razy
- Otrzymał piwo: 4 razy
Możliwość zmiany postaci byłaby fajna, bo takie bieganie w 20 Postal Dude jest mało klimatyczna. (Tak, czepiam się ale lubię customizacje) ale jak na razie wydaje sie całkiem okej. Co prawda nie sprawdzałem tego z większą liczbą graczy ale może wieczorkiem sie to zmieni
- Tiquill
- V.I.P.
- Posty: 14479
- Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
- Lokalizacja: z naprzeciwka
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
To nowa era Postala 2. 5 sierpień 2016 to nowe życie dla tej gry. Przełom równy lub większy niż sam Steam i P2C razem wzięte. Zapamiętajmy tą datę. Oby tylko autorzy pozwolili na konfigurowanie i modernizowanie gry we własnym zakresie. Własne mapy i mody, czy choćby używanie AWPMod.
Na początku lista serwerów. Wszedłem na https://dev.333networks.com/s/postal2 i - lista serwerów Postala to... Co-op! Każdy rzucił się do testowania. Odpalam grę z folderu moda używając Postal2NicksCoop.exe. Wszystko startuje poprawnie. Host game - albo dołączenie do jakiejś gry. Na TS'e adres serwera Ryuq zdobywam, dołączam i - 3 Kolesi gra w AWP! ł:
Obawiałem się, że poczuję się jak idiota, co trafił na bal maskowy, gdzie każdy przebrał się za tego samego Kolesia. Singleplayer to mój świat, tylko ja gram. Tutaj zaś spotykając takich samych jak ja mogę poczuć się dziwnie. Ale nie, nie miałem takiego wrażenia. Może dlatego, że było nas trzech tylko, albo że rozmawialiśmy na TeamSpeak - czułem się dobrze jako jeden Koleś z wielu. Choć liczę w przyszłości na wybór innej postaci. Móc ustawić własny serwer tak jak mamy postaci na MaxVote - o, to by było coś, własne xCharacters! Ale wracam do mych nieco chaotycznych pierwszych wrażeń.
Na scenkach-przerywnikach (złoty dysk, słonie, zombie itp) występuje jeden Koleś, ale potem jesteśmy wszyscy. Na mapach samego Paradise po wejściu w punkt wczytania, co było ciekawe, jak się zachowa gra, nie ma głosowania "chcę mapę lub nie", ale każdego przenosi na tą mapę. Wszedłem w punkt wczytania koło rzeźnika, spodziewałem się znaleźć przy sklepie Habiba - ale nie, teleportowało na środek mapy. Lecz dzięki opcji 'Coop teleport' przenosi innych w pobliże gracza hostującego grę. Całkiem dobre rozwiązanie. Po uśmierceniu/utracie zdrowia gracza-klienta, gracz-host w "czarodziejski" sposób może uzdrowić gracza-klienta, skacząc mu... na głowę. Sama lista graczy podobna jak w multi.
Gra tylko raz się wykrzaczyła, więc nie jest źle. Standardowe polecenie 'reconnect' pozwala powrócić do serwera. Aha, cheaty nie działają, Sissy zna, ale reszty (jak IfeelFree) nie zna. Lagi są na mapie z bankiem, gdzie jest bajorko, nawet oddaliwszy się od tego miejsca, lagi nie znikają. Przydałoby się klawiszem [Space] pominąć scenki misji w AW, sporo zbędnego czekania.
Nie znalazłem nic, co by wskazywało na amatorską robotę. Wszystko dopracowane i stabilne. Brawo!
Największa wada? Są dwie:
1. Autor moda zaszyfrował swoje skrypty, więc nici z opcji, że inni rozwijają projekt, tworząc do niego dodatki. Ten mod ma taki potencjał, że nie warto trzymać kodu tylko dla siebie. Ale - teraz są to początki, trzeba wszystko pilnować pod własną ręką. Może w przyszłości, gdy mod okrzepnie, kod będzie dostępny.
2. Mod jest tylko dla użytkowników Steama i posiadaczy P2C. Cała rzesza graczy spoza Steam znów jest ignorowana. To pogłębia podział świata Postala 2 na stary Postal (non-Steam) i nowy Postal (Steam). Szkoda zamykać się przed jakąkolwiek grupą odbiorców. Rozumiem plusy, jakie daje P2C, rozcinanie ciał, efekty etc, ale. Silnik Unreala to przede wszystkim multi. Udało się użyć zasobów multiplayera w P2C, to pewno da się użyć ich w StP. Liczę, że za jakiś czas pojawi się port na StP/FreeMP.
Parę skrinów tutaj: https://forum.postalsite.info/sk ... htm#149803
Na początku lista serwerów. Wszedłem na https://dev.333networks.com/s/postal2 i - lista serwerów Postala to... Co-op! Każdy rzucił się do testowania. Odpalam grę z folderu moda używając Postal2NicksCoop.exe. Wszystko startuje poprawnie. Host game - albo dołączenie do jakiejś gry. Na TS'e adres serwera Ryuq zdobywam, dołączam i - 3 Kolesi gra w AWP! ł:
Obawiałem się, że poczuję się jak idiota, co trafił na bal maskowy, gdzie każdy przebrał się za tego samego Kolesia. Singleplayer to mój świat, tylko ja gram. Tutaj zaś spotykając takich samych jak ja mogę poczuć się dziwnie. Ale nie, nie miałem takiego wrażenia. Może dlatego, że było nas trzech tylko, albo że rozmawialiśmy na TeamSpeak - czułem się dobrze jako jeden Koleś z wielu. Choć liczę w przyszłości na wybór innej postaci. Móc ustawić własny serwer tak jak mamy postaci na MaxVote - o, to by było coś, własne xCharacters! Ale wracam do mych nieco chaotycznych pierwszych wrażeń.
Na scenkach-przerywnikach (złoty dysk, słonie, zombie itp) występuje jeden Koleś, ale potem jesteśmy wszyscy. Na mapach samego Paradise po wejściu w punkt wczytania, co było ciekawe, jak się zachowa gra, nie ma głosowania "chcę mapę lub nie", ale każdego przenosi na tą mapę. Wszedłem w punkt wczytania koło rzeźnika, spodziewałem się znaleźć przy sklepie Habiba - ale nie, teleportowało na środek mapy. Lecz dzięki opcji 'Coop teleport' przenosi innych w pobliże gracza hostującego grę. Całkiem dobre rozwiązanie. Po uśmierceniu/utracie zdrowia gracza-klienta, gracz-host w "czarodziejski" sposób może uzdrowić gracza-klienta, skacząc mu... na głowę. Sama lista graczy podobna jak w multi.
Gra tylko raz się wykrzaczyła, więc nie jest źle. Standardowe polecenie 'reconnect' pozwala powrócić do serwera. Aha, cheaty nie działają, Sissy zna, ale reszty (jak IfeelFree) nie zna. Lagi są na mapie z bankiem, gdzie jest bajorko, nawet oddaliwszy się od tego miejsca, lagi nie znikają. Przydałoby się klawiszem [Space] pominąć scenki misji w AW, sporo zbędnego czekania.
Nie znalazłem nic, co by wskazywało na amatorską robotę. Wszystko dopracowane i stabilne. Brawo!
Największa wada? Są dwie:
1. Autor moda zaszyfrował swoje skrypty, więc nici z opcji, że inni rozwijają projekt, tworząc do niego dodatki. Ten mod ma taki potencjał, że nie warto trzymać kodu tylko dla siebie. Ale - teraz są to początki, trzeba wszystko pilnować pod własną ręką. Może w przyszłości, gdy mod okrzepnie, kod będzie dostępny.
2. Mod jest tylko dla użytkowników Steama i posiadaczy P2C. Cała rzesza graczy spoza Steam znów jest ignorowana. To pogłębia podział świata Postala 2 na stary Postal (non-Steam) i nowy Postal (Steam). Szkoda zamykać się przed jakąkolwiek grupą odbiorców. Rozumiem plusy, jakie daje P2C, rozcinanie ciał, efekty etc, ale. Silnik Unreala to przede wszystkim multi. Udało się użyć zasobów multiplayera w P2C, to pewno da się użyć ich w StP. Liczę, że za jakiś czas pojawi się port na StP/FreeMP.
Parę skrinów tutaj: https://forum.postalsite.info/sk ... htm#149803
- Załączniki
-
- coopserwery.png (30.75 KiB) Przejrzano 3084 razy
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez Tiquill, łącznie zmieniany 5 razy.
Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
- Pan Szatan
- Modder
- Posty: 6207
- Rejestracja: 05 gru 2013, 13:16
- Lokalizacja: Paradise
- Postawił piwo: 5 razy
- Otrzymał piwo: 8 razy
- Kontakt:
Patrzcie A-Mod zrobił wersję COOP Pigeon Hunter Mision
https://steamcommunity.com/sharedfiles/ ... ssion+coop
PS. Nie no to będzie najlepszy mod do P2 w Workshopie nawet RWS go skomentował
https://steamcommunity.com/sharedfiles/ ... ssion+coop
PS. Nie no to będzie najlepszy mod do P2 w Workshopie nawet RWS go skomentował
Ostatnio zmieniony 06 sie 2016, 10:29 przez Pan Szatan, łącznie zmieniany 1 raz.
I'm fucking insane in the brain.
- Tiquill
- V.I.P.
- Posty: 14479
- Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
- Lokalizacja: z naprzeciwka
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
Nowa wersja PHM pobrała mi się jako update, ale że to też co-op to nie sprawdzałem.
A idąc dalej... Właśnie zaczął się rozłam w świecie multiplayer. RWS zachęcony co-op'em poszerzy P2C o multi i - postalowa scena free multiplayer będzie zamierać. Padnie kolejny bastion niezależnego Postala.
EvilT-ModZ, don't kill Share The Pain. Save free mp, help him!
Tylko kwestia czasu jak RWS przejmie co-op do P2C a Evil dostanie za to... kiść bananów.Pan Szatan pisze:to będzie najlepszy mod do P2 w Workshopie nawet RWS go skomentował
A idąc dalej... Właśnie zaczął się rozłam w świecie multiplayer. RWS zachęcony co-op'em poszerzy P2C o multi i - postalowa scena free multiplayer będzie zamierać. Padnie kolejny bastion niezależnego Postala.
EvilT-ModZ, don't kill Share The Pain. Save free mp, help him!
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez Tiquill, łącznie zmieniany 1 raz.
Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
- EvilT-ModZ
- Modder
- Posty: 159
- Rejestracja: 16 sie 2010, 17:30
Tiquill, Thanks for good response
Anyway, Im not planning port it to 1409
Don't know why a lot of people have no P2 in steam, it's very cheap sometimes (~70% discount)Tiquill pisze:2. Mod jest tylko dla użytkowników Steama i posiadaczy P2C. Cała rzesza graczy spoza Steam znów jest ignorowana. To pogłębia podział świata Postala 2 na stary Postal (non-Steam) i nowy Postal (Steam). Szkoda zamykać się przed jakąkolwiek grupą odbiorców. Rozumiem plusy, jakie daje P2C, rozcinanie ciał, efekty etc, ale. Silnik Unreala to przede wszystkim multi. Udało się użyć zasobów multiplayera w P2C, to pewno da się użyć ich w StP. Liczę, że za jakiś czas pojawi się port na StP/FreeMP.
Anyway, Im not planning port it to 1409
I'd believe, someday masterserver and other problems will be solved in P2C, so STP will work thereTiquill pisze:EvilT-ModZ, don't kill Share The Pain. Save free mp, help him!
+1EvilT-ModZ pisze:Don't know why a lot of people have no P2 in steam, it's very cheap sometimes (~70% discount)
Anyway, Im not planning port it to 1409
Its minimum price, and experience has shown that to go "against the" official developers (Release Happy Night on old outdated free version of game with full original game resources like RePack) are not the most logical solution.
- Ryuq
- Administrator
- Posty: 1338
- Rejestracja: 03 paź 2010, 18:20
- Lokalizacja: Galicja
- Postawił piwo: 2 razy
- Otrzymał piwo: 4 razy
I get the point and i see that i really will need to get P2C in nearly future...
So guys, what do you plan next with yours mod? I see that multiplayer map works pretty well (theres sadly no any map download, my friend was not able to join my modded map) you can kill other players, they cant use "coop teleport" option in menu and they respawn after death but do you plan to make some kind of higher support for traditional PVP servers with other gamemodes? Maybe support for old mutators and other things?
It could be awesome alternative for FreeMP for playing, maybe with ability to allow mismatch for some files (people playing with for example polish voices can still play with people having original english dubbing) and other things that are not possible in 1409x patch and in FreeMP at all? That could be future for our old shitty Multiplayer experience, with proper gore etc
I played it yesterday on P2C and it was really cool, great job.
One thing i really would like to see too are characters from default multiplayer...but im sure that you guys are going to make more playermodels available soon, because theres a lot of free zone in "player customization" menu
Edit: My poor english kek sorry about it.
EDIT: as for coop, support for mods like xMod would be really cool
So guys, what do you plan next with yours mod? I see that multiplayer map works pretty well (theres sadly no any map download, my friend was not able to join my modded map) you can kill other players, they cant use "coop teleport" option in menu and they respawn after death but do you plan to make some kind of higher support for traditional PVP servers with other gamemodes? Maybe support for old mutators and other things?
It could be awesome alternative for FreeMP for playing, maybe with ability to allow mismatch for some files (people playing with for example polish voices can still play with people having original english dubbing) and other things that are not possible in 1409x patch and in FreeMP at all? That could be future for our old shitty Multiplayer experience, with proper gore etc
I played it yesterday on P2C and it was really cool, great job.
One thing i really would like to see too are characters from default multiplayer...but im sure that you guys are going to make more playermodels available soon, because theres a lot of free zone in "player customization" menu
Edit: My poor english kek sorry about it.
EDIT: as for coop, support for mods like xMod would be really cool
Ostatnio zmieniony 07 sie 2016, 13:12 przez Ryuq, łącznie zmieniany 2 razy.
- Tiquill
- V.I.P.
- Posty: 14479
- Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
- Lokalizacja: z naprzeciwka
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
I don't want to stand with any of the parties, I just want whole Postal scene united. Despite whole lot of undisputed advantages of P2C and Steam, I see some defects, dark sides of this:EvilT-ModZ pisze:Don't know why a lot of people have no P2 in steam, it's very cheap sometimes
1. Lack of backward compatibility, is the greatest sin, which definitely cuts off any relations with past versions. It destroys status quo, which for all these years all the Postal fans made on their hard drives.
2. The idea of "Postal's free choice" (Go and do what you want) has been interrupted, meaning: I get what I want. My home is my castle: my Postal is only mine and I do what I want with it. P2 Complete for the first time forces the player to make the only right decisions and actions.
3. Valve and Steam's policy: nothing there is yours forever.
4. Distrust towards RWS: you never know when and what any next update will disable, take away or spoil.
And here let's finish it.
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez Tiquill, łącznie zmieniany 1 raz.
Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
- Pan Szatan
- Modder
- Posty: 6207
- Rejestracja: 05 gru 2013, 13:16
- Lokalizacja: Paradise
- Postawił piwo: 5 razy
- Otrzymał piwo: 8 razy
- Kontakt:
https://www.set-games.ru/index/nickscoop/0-30
Niestety mam dla was złe wieści Paradise Lost COOP anulowany
Za to Sztopor Żżot COOP jest gotowy w 95%!
A demo moda Postal Revelation jest gotowe w 80%
(Jak ktoś nie kojarzy moda Revelation to tu trailer)
[youtube][/youtube]
A w ogóle był gdzieś jakiś temat o tym modzie?
Niestety mam dla was złe wieści Paradise Lost COOP anulowany
Za to Sztopor Żżot COOP jest gotowy w 95%!
A demo moda Postal Revelation jest gotowe w 80%
(Jak ktoś nie kojarzy moda Revelation to tu trailer)
[youtube][/youtube]
A w ogóle był gdzieś jakiś temat o tym modzie?
I'm fucking insane in the brain.
- Bartkov
- Zabójca na sterydach
- Posty: 519
- Rejestracja: 02 gru 2012, 10:43
- Lokalizacja: Wielkopolska
- Kontakt:
Ale ja chcę już !!!!11111Pan Szatan pisze:Za to Sztopor Żżot COOP jest gotowy w 95%!
Ciekawe, przecież mod niby "umarł". No mam nadzieje że będzie się prezentował tak jak na trailerze.Pan Szatan pisze:A demo moda Postal Revelation jest gotowe w 80%
https://steamcommunity.com/id/evilthedar ... pid=223470 - tutaj macie screenshoty z Sztopor żżot coop
Od śmiechu niedaleko jest do płaczu, bo szczęście jest kruche jak szkło.
- Pan Szatan
- Modder
- Posty: 6207
- Rejestracja: 05 gru 2013, 13:16
- Lokalizacja: Paradise
- Postawił piwo: 5 razy
- Otrzymał piwo: 8 razy
- Kontakt:
JA TESZ TERAS TO HCE!!!!!!!!Bartkov pisze:Ale ja chcę już !!!!11111Pan Szatan pisze:Za to Sztopor Żżot COOP jest gotowy w 95%!
wygląda na to, że jednak nadal żyje?Bartkov pisze:Ciekawe, przecież mod niby "umarł".
[youtube][/youtube]
PS. Jest SŻ/ED/Revelation Coop tylko szkoda że nie ma tam nic o Happy Night Coop
I'm fucking insane in the brain.
- Bartkov
- Zabójca na sterydach
- Posty: 519
- Rejestracja: 02 gru 2012, 10:43
- Lokalizacja: Wielkopolska
- Kontakt:
Pytałem się evila czy da rade zrobić coopa do happy night, jednak on odpisal:Pan Szatan pisze:szkoda że nie ma tam nic o Happy Night Coop
Evil pisze:No, it's just a huge work to make work HN in coop.
Ostatnio zmieniony 08 wrz 2016, 17:39 przez Bartkov, łącznie zmieniany 1 raz.
Od śmiechu niedaleko jest do płaczu, bo szczęście jest kruche jak szkło.