Postal 2: Nick's Coop

Dział w pełni poświęcony grze w necie. Miejsce na ustawki, propozycje i pomoc.
Obrazek

Moderatorzy: Moderatorzy, ServerAdmin

Awatar użytkownika
Pan Szatan
Modder
Modder
Posty: 6207
Rejestracja: 05 gru 2013, 13:16
Lokalizacja: Paradise
Postawił piwo: 5 razy
Otrzymał  piwo: 8 razy
Kontakt:

05 sie 2016, 12:24

Już miałem pisać że mod gotowy :D

Oczywiście już zasubskrybowałem, dałem like i skomentowałem w Workshopie ;)

https://steamcommunity.com/sharedfiles/f ... =737631813


I'm fucking insane in the brain. :axe:
Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14479
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

05 sie 2016, 17:52

EDIT: Link działa. Pobrany. Pora testować.
Ostatnio zmieniony 05 sie 2016, 18:10 przez Tiquill, łącznie zmieniany 2 razy.


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
Ryuq
Administrator
Administrator
Posty: 1338
Rejestracja: 03 paź 2010, 18:20
Lokalizacja: Galicja
Postawił piwo: 2 razy
Otrzymał  piwo: 4 razy

05 sie 2016, 20:59

Możliwość zmiany postaci byłaby fajna, bo takie bieganie w 20 Postal Dude jest mało klimatyczna. (Tak, czepiam się ale lubię customizacje) ale jak na razie wydaje sie całkiem okej. Co prawda nie sprawdzałem tego z większą liczbą graczy ale może wieczorkiem sie to zmieni :P


Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14479
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

06 sie 2016, 02:16

To nowa era Postala 2. 5 sierpień 2016 to nowe życie dla tej gry. Przełom równy lub większy niż sam Steam i P2C razem wzięte. Zapamiętajmy tą datę. Oby tylko autorzy pozwolili na konfigurowanie i modernizowanie gry we własnym zakresie. Własne mapy i mody, czy choćby używanie AWPMod.

Na początku lista serwerów. Wszedłem na https://dev.333networks.com/s/postal2 i - lista serwerów Postala to... Co-op! Każdy rzucił się do testowania. :D Odpalam grę z folderu moda używając Postal2NicksCoop.exe. Wszystko startuje poprawnie. Host game - albo dołączenie do jakiejś gry. Na TS'e adres serwera Ryuq zdobywam, dołączam i - 3 Kolesi gra w AWP! :diabeł:

Obawiałem się, że poczuję się jak idiota, co trafił na bal maskowy, gdzie każdy przebrał się za tego samego Kolesia. Singleplayer to mój świat, tylko ja gram. Tutaj zaś spotykając takich samych jak ja mogę poczuć się dziwnie. Ale nie, nie miałem takiego wrażenia. Może dlatego, że było nas trzech tylko, albo że rozmawialiśmy na TeamSpeak - czułem się dobrze jako jeden Koleś z wielu. Choć liczę w przyszłości na wybór innej postaci. Móc ustawić własny serwer tak jak mamy postaci na MaxVote - o, to by było coś, własne xCharacters! Ale wracam do mych nieco chaotycznych pierwszych wrażeń.

Na scenkach-przerywnikach (złoty dysk, słonie, zombie itp) występuje jeden Koleś, ale potem jesteśmy wszyscy. Na mapach samego Paradise po wejściu w punkt wczytania, co było ciekawe, jak się zachowa gra, nie ma głosowania "chcę mapę lub nie", ale każdego przenosi na tą mapę. Wszedłem w punkt wczytania koło rzeźnika, spodziewałem się znaleźć przy sklepie Habiba - ale nie, teleportowało na środek mapy. Lecz dzięki opcji 'Coop teleport' przenosi innych w pobliże gracza hostującego grę. Całkiem dobre rozwiązanie. Po uśmierceniu/utracie zdrowia gracza-klienta, gracz-host w "czarodziejski" sposób może uzdrowić gracza-klienta, skacząc mu... na głowę. Sama lista graczy podobna jak w multi.

Gra tylko raz się wykrzaczyła, więc nie jest źle. Standardowe polecenie 'reconnect' pozwala powrócić do serwera. Aha, cheaty nie działają, Sissy zna, ale reszty (jak IfeelFree) nie zna. Lagi są na mapie z bankiem, gdzie jest bajorko, nawet oddaliwszy się od tego miejsca, lagi nie znikają. Przydałoby się klawiszem [Space] pominąć scenki misji w AW, sporo zbędnego czekania.

Nie znalazłem nic, co by wskazywało na amatorską robotę. Wszystko dopracowane i stabilne. Brawo! :brawo2:

Największa wada? Są dwie:

1. Autor moda zaszyfrował swoje skrypty, więc nici z opcji, że inni rozwijają projekt, tworząc do niego dodatki. Ten mod ma taki potencjał, że nie warto trzymać kodu tylko dla siebie. Ale - teraz są to początki, trzeba wszystko pilnować pod własną ręką. Może w przyszłości, gdy mod okrzepnie, kod będzie dostępny.

2. Mod jest tylko dla użytkowników Steama i posiadaczy P2C. Cała rzesza graczy spoza Steam znów jest ignorowana. To pogłębia podział świata Postala 2 na stary Postal (non-Steam) i nowy Postal (Steam). Szkoda zamykać się przed jakąkolwiek grupą odbiorców. Rozumiem plusy, jakie daje P2C, rozcinanie ciał, efekty etc, ale. Silnik Unreala to przede wszystkim multi. Udało się użyć zasobów multiplayera w P2C, to pewno da się użyć ich w StP. Liczę, że za jakiś czas pojawi się port na StP/FreeMP.

Parę skrinów tutaj: https://forum.postalsite.info/sk ... htm#149803
Załączniki
coopserwery.png
coopserwery.png (30.75 KiB) Przejrzano 3084 razy
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez Tiquill, łącznie zmieniany 5 razy.


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
Pan Szatan
Modder
Modder
Posty: 6207
Rejestracja: 05 gru 2013, 13:16
Lokalizacja: Paradise
Postawił piwo: 5 razy
Otrzymał  piwo: 8 razy
Kontakt:

06 sie 2016, 10:19

Patrzcie A-Mod zrobił wersję COOP Pigeon Hunter Mision :D
https://steamcommunity.com/sharedfiles/ ... ssion+coop

PS. Nie no to będzie najlepszy mod do P2 w Workshopie nawet RWS go skomentował xD
Ostatnio zmieniony 06 sie 2016, 10:29 przez Pan Szatan, łącznie zmieniany 1 raz.


I'm fucking insane in the brain. :axe:
Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14479
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

06 sie 2016, 10:52

Nowa wersja PHM pobrała mi się jako update, ale że to też co-op to nie sprawdzałem.

Pan Szatan pisze:to będzie najlepszy mod do P2 w Workshopie nawet RWS go skomentował xD
Tylko kwestia czasu jak RWS przejmie co-op do P2C a Evil dostanie za to... kiść bananów. :lol:


A idąc dalej... Właśnie zaczął się rozłam w świecie multiplayer. RWS zachęcony co-op'em poszerzy P2C o multi i - postalowa scena free multiplayer będzie zamierać. Padnie kolejny bastion niezależnego Postala.


EvilT-ModZ, don't kill Share The Pain. :pray: Save free mp, help him! ;)
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez Tiquill, łącznie zmieniany 1 raz.


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
EvilT-ModZ
Modder
Modder
Posty: 159
Rejestracja: 16 sie 2010, 17:30

06 sie 2016, 14:55

Tiquill, Thanks for good response :)
Tiquill pisze:2. Mod jest tylko dla użytkowników Steama i posiadaczy P2C. Cała rzesza graczy spoza Steam znów jest ignorowana. To pogłębia podział świata Postala 2 na stary Postal (non-Steam) i nowy Postal (Steam). Szkoda zamykać się przed jakąkolwiek grupą odbiorców. Rozumiem plusy, jakie daje P2C, rozcinanie ciał, efekty etc, ale. Silnik Unreala to przede wszystkim multi. Udało się użyć zasobów multiplayera w P2C, to pewno da się użyć ich w StP. Liczę, że za jakiś czas pojawi się port na StP/FreeMP.
Don't know why a lot of people have no P2 in steam, it's very cheap sometimes (~70% discount)
Anyway, Im not planning port it to 1409
Tiquill pisze:EvilT-ModZ, don't kill Share The Pain. :pray: Save free mp, help him! ;)
I'd believe, someday masterserver and other problems will be solved in P2C, so STP will work there


Awatar użytkownika
A-Mod
Modder
Modder
Posty: 68
Rejestracja: 07 gru 2012, 08:25
Lokalizacja: Russia
Kontakt:

06 sie 2016, 15:13

EvilT-ModZ pisze:Don't know why a lot of people have no P2 in steam, it's very cheap sometimes (~70% discount)
Anyway, Im not planning port it to 1409
+1
Its minimum price, and experience has shown that to go "against the" official developers (Release Happy Night on old outdated free version of game with full original game resources like RePack) are not the most logical solution.


Working at Running With Scissors now.
(Please write me on English)

http://revival-games.ru/
Awatar użytkownika
Ryuq
Administrator
Administrator
Posty: 1338
Rejestracja: 03 paź 2010, 18:20
Lokalizacja: Galicja
Postawił piwo: 2 razy
Otrzymał  piwo: 4 razy

06 sie 2016, 16:38

I get the point and i see that i really will need to get P2C in nearly future...

So guys, what do you plan next with yours mod? I see that multiplayer map works pretty well (theres sadly no any map download, my friend was not able to join my modded map) you can kill other players, they cant use "coop teleport" option in menu and they respawn after death but do you plan to make some kind of higher support for traditional PVP servers with other gamemodes? Maybe support for old mutators and other things?
It could be awesome alternative for FreeMP for playing, maybe with ability to allow mismatch for some files (people playing with for example polish voices can still play with people having original english dubbing) and other things that are not possible in 1409x patch and in FreeMP at all? That could be future for our old shitty Multiplayer experience, with proper gore etc :P

I played it yesterday on P2C and it was really cool, great job.
One thing i really would like to see too are characters from default multiplayer...but im sure that you guys are going to make more playermodels available soon, because theres a lot of free zone in "player customization" menu :P

Edit: My poor english kek sorry about it.
EDIT: as for coop, support for mods like xMod would be really cool :P
Ostatnio zmieniony 07 sie 2016, 13:12 przez Ryuq, łącznie zmieniany 2 razy.


Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14479
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

06 sie 2016, 21:47

EvilT-ModZ pisze:Don't know why a lot of people have no P2 in steam, it's very cheap sometimes
I don't want to stand with any of the parties, I just want whole Postal scene united. Despite whole lot of undisputed advantages of P2C and Steam, I see some defects, dark sides of this:

1. Lack of backward compatibility, is the greatest sin, which definitely cuts off any relations with past versions. It destroys status quo, which for all these years all the Postal fans made on their hard drives.
2. The idea of "Postal's free choice" (Go and do what you want) has been interrupted, meaning: I get what I want. My home is my castle: my Postal is only mine and I do what I want with it. P2 Complete for the first time forces the player to make the only right decisions and actions.
3. Valve and Steam's policy: nothing there is yours forever.
4. Distrust towards RWS: you never know when and what any next update will disable, take away or spoil.

And here let's finish it. ;)
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez Tiquill, łącznie zmieniany 1 raz.


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
Pan Szatan
Modder
Modder
Posty: 6207
Rejestracja: 05 gru 2013, 13:16
Lokalizacja: Paradise
Postawił piwo: 5 razy
Otrzymał  piwo: 8 razy
Kontakt:

08 wrz 2016, 14:17

https://www.set-games.ru/index/nickscoop/0-30
Niestety mam dla was złe wieści Paradise Lost COOP anulowany :/

Za to Sztopor Żżot COOP jest gotowy w 95%!
A demo moda Postal Revelation jest gotowe w 80% :D

(Jak ktoś nie kojarzy moda Revelation to tu trailer)
[youtube][/youtube]

A w ogóle był gdzieś jakiś temat o tym modzie?


I'm fucking insane in the brain. :axe:
Awatar użytkownika
Bartkov
Zabójca na sterydach
Zabójca na sterydach
Posty: 519
Rejestracja: 02 gru 2012, 10:43
Lokalizacja: Wielkopolska
Kontakt:

08 wrz 2016, 15:04

Pan Szatan pisze:Za to Sztopor Żżot COOP jest gotowy w 95%!
Ale ja chcę już !!!!11111
Pan Szatan pisze:A demo moda Postal Revelation jest gotowe w 80%
Ciekawe, przecież mod niby "umarł". No mam nadzieje że będzie się prezentował tak jak na trailerze.

https://steamcommunity.com/id/evilthedar ... pid=223470 - tutaj macie screenshoty z Sztopor żżot coop :)


Od śmiechu niedaleko jest do płaczu, bo szczęście jest kruche jak szkło.
Awatar użytkownika
Pan Szatan
Modder
Modder
Posty: 6207
Rejestracja: 05 gru 2013, 13:16
Lokalizacja: Paradise
Postawił piwo: 5 razy
Otrzymał  piwo: 8 razy
Kontakt:

08 wrz 2016, 16:06

Bartkov pisze:
Pan Szatan pisze:Za to Sztopor Żżot COOP jest gotowy w 95%!
Ale ja chcę już !!!!11111
JA TESZ TERAS TO HCE!!!!!!!! :lol:
Bartkov pisze:Ciekawe, przecież mod niby "umarł".
wygląda na to, że jednak nadal żyje?
[youtube][/youtube]


PS. Jest SŻ/ED/Revelation Coop tylko szkoda że nie ma tam nic o Happy Night Coop :(


I'm fucking insane in the brain. :axe:
Awatar użytkownika
Bartkov
Zabójca na sterydach
Zabójca na sterydach
Posty: 519
Rejestracja: 02 gru 2012, 10:43
Lokalizacja: Wielkopolska
Kontakt:

08 wrz 2016, 17:39

Pan Szatan pisze:szkoda że nie ma tam nic o Happy Night Coop
Pytałem się evila czy da rade zrobić coopa do happy night, jednak on odpisal:
Evil pisze:No, it's just a huge work to make work HN in coop.
Ostatnio zmieniony 08 wrz 2016, 17:39 przez Bartkov, łącznie zmieniany 1 raz.


Od śmiechu niedaleko jest do płaczu, bo szczęście jest kruche jak szkło.
ODPOWIEDZ