Postal 2 na DirectX 11

Rozmowy o P2: Share the Pain i podstawowym Postalu 2.
Obrazek

Moderatorzy: Moderatorzy, Admini

Awatar użytkownika
seebeek17
Modder
Modder
Posty: 8399
Rejestracja: 10 cze 2013, 13:25
Lokalizacja: Z Zewnątrz
Kontakt:

25 mar 2016, 22:34

Da się odpalić Postala 2 na Dx11?


Awatar użytkownika
Pangia
Koleś
Koleś
Posty: 3710
Rejestracja: 20 lip 2009, 11:06

25 mar 2016, 23:18

A po co, skoro silnik i tak nie wykorzysta niczego ponad to, co oferuje DX9?


Awatar użytkownika
seebeek17
Modder
Modder
Posty: 8399
Rejestracja: 10 cze 2013, 13:25
Lokalizacja: Z Zewnątrz
Kontakt:

26 mar 2016, 01:02

Pangia pisze:A po co, skoro silnik i tak nie wykorzysta niczego ponad to, co oferuje DX9?
W sumie po nic. :) Po prostu zobaczyć czy się da.


Awatar użytkownika
Rycho3D
Modder
Modder
Posty: 11978
Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
Lokalizacja: SinCity
Postawił piwo: 8 razy
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

26 mar 2016, 07:35

Jeśli w UT się da, to i tu musi się dać.


8=======D
Awatar użytkownika
Dev4ever
Modder
Modder
Posty: 2483
Rejestracja: 27 lis 2010, 20:12
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

26 mar 2016, 16:20

Ciekawe czy na DX11 Postal 2 by chodził płynniej i nie było by GPF :?:


Awatar użytkownika
Tiszer
Wytrenowany morderca
Wytrenowany morderca
Posty: 1144
Rejestracja: 30 lis 2008, 18:55

26 mar 2016, 16:25

Nie, optymalizacja silnika nie ma nic wspólnego z bibliotekami graficznymi.


Awatar użytkownika
seebeek17
Modder
Modder
Posty: 8399
Rejestracja: 10 cze 2013, 13:25
Lokalizacja: Z Zewnątrz
Kontakt:

26 mar 2016, 18:16

Tiszer pisze:Nie, optymalizacja silnika nie ma nic wspólnego z bibliotekami graficznymi.
Nie do końca. Różnica pomiędzy wersją DirectX na pewno by odbiła się na ilości fps.


Awatar użytkownika
EvilYeah
Pracownik RWS
Pracownik RWS
Posty: 2834
Rejestracja: 14 lut 2014, 18:56

02 kwie 2016, 00:46

ale ta gra nie wykorzysta dx11
skoro wtedy znali tylko 9


Pozdrawiam
Awatar użytkownika
seebeek17
Modder
Modder
Posty: 8399
Rejestracja: 10 cze 2013, 13:25
Lokalizacja: Z Zewnątrz
Kontakt:

03 cze 2018, 15:02

@Refresh. Napiszę w tym temacie, bo nie chce mi się pisać nowego a tematyka podobna. :)

Zachwycony grafiką z nowego moda do GTA SA - SA_DirectX 2.0, pobrałem go i chciałem odpalić w Postalu 2. W folderze z modem jest tam biblioteka d3d9.dll, ale Postal 2 na nią nie reaguje, więc zmieniłem nazwę na d3d8.dll (jakoby Postal 2 działał na DirectX 8.0), ale wywala mi taki błąd.

Wydaje mi się, że nikt tu się takimi rzeczami nie zajmuje, ale co mi szkodzi zapytać. ;) Może ktoś jednak mnie nakieruje.

Nie wiem dokładnie co oznacza ta procedura wejścia, a wątpię żebym dał radę przepisać całą bibliotekę graficzną specjalnie pod DX8 do Postala 2. DX11 marne szanse żeby ruszył na starym UE2, ale może dałoby radę jakoś odpalić chociaż zmodyfikowanego DX9 z GTA SA. :P
Załączniki
Error3dd3d8.jpg
Error3dd3d8.jpg (60.88 KiB) Przejrzano 1564 razy


Awatar użytkownika
Dev4ever
Modder
Modder
Posty: 2483
Rejestracja: 27 lis 2010, 20:12
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

03 cze 2018, 15:41

Ja niestety nie pomogę, nie znam się na kodowaniu bibliotek graficznych. Swoją drogą, dziwne że sam RWS jeszcze nie zajął się tym w P2C, w końcu dali radę zrobić dx11 w Reduxie, więc pewno udało by się to również w UE2.


Awatar użytkownika
seebeek17
Modder
Modder
Posty: 8399
Rejestracja: 10 cze 2013, 13:25
Lokalizacja: Z Zewnątrz
Kontakt:

03 cze 2018, 18:17

Jakbym miał reduxa to bym zobaczył jak tego DX11 załadowali. Ale to może innym razem.


Awatar użytkownika
A-Mod
Modder
Modder
Posty: 68
Rejestracja: 07 gru 2012, 08:25
Lokalizacja: Russia
Kontakt:

04 cze 2018, 13:57

There are too much problems with moving the project from VS 2014 to 2015, only for moving library from 8/9 to DirectX 11. And yeah much libraries is different in 11 DX. These are possible but if speak really truеlly, nobody will re-write all shaders and texture maps for whole game.
When RWS was developing Paradise Lost these systems was in an idea, for example dynamic shadows on old dx8/9. They worked good but it create to much work with re-editing all actors around maps. Moving dx from 8 to 11, light/texture maps like Normals - create too much work only for implement and re-editing existing resources.
Good Idea but to hard.


Working at Running With Scissors now.
(Please write me on English)

http://revival-games.ru/
Awatar użytkownika
Dev4ever
Modder
Modder
Posty: 2483
Rejestracja: 27 lis 2010, 20:12
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

04 cze 2018, 14:29

Thats a pitty, because this game would gain better performance due to fully use quad core CPU's. DX 8 only use 1 core, which causes huge fps drops in Postal 2 even, when you have Intel Core 7/8th gen OC'ed to over 4.6ghz.


Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14479
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

04 cze 2018, 15:54

seebeek17 pisze:W folderze z modem jest tam biblioteka d3d9.dll, ale Postal 2 na nią nie reaguje, więc zmieniłem nazwę na d3d8.dll (jakoby Postal 2 działał na DirectX 8.0), ale wywala mi taki błąd.
Błąd informuje cię, że w podstawionej bibliotece Windows i/lub DirectX nie znalazł procedur dla DX8, bo wewnątrz niej są procedury dla DX11. Nie tak łatwo stary dom przemalować na nówkę. ;)

A-Mod pisze:Moving dx from 8 to 11, light/texture maps like Normals - create too much work only for implement and re-editing existing resources.
Good Idea but to hard.
Maybe in future, why not? For next 10 years of Postal 2. ;)
Dev4ever pisze:Thats a pitty, because this game would gain better performance due to fully use quad core CPU's. DX 8 only use 1 core, which causes huge fps drops in Postal 2 even, when you have Intel Core 7/8th gen OC'ed to over 4.6ghz.
RWS must have better and more arguments to do this. For example, this one: money.
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez Tiquill, łącznie zmieniany 4 razy.


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
ODPOWIEDZ