Pojedynek wielkiej Trójki! Co komu najbliższe. Tak jak w treści ankiety. Która gra wygrywa? Oryginał, fanowska przeróbka czy wersja odświeżone przez wydawcę i przejmująca wszystko to, co wydawca uznał za odpowiednie. Zakładając, że każdą możemy mieć, ale niekoniecznie każdą chcemy. Czyli jak coś nie mamy lub nie chcemy, to dajemy na trzecim miejscu.
Podzielenie się motywacją, czemu tak a nie inaczej, bardzo wskazane.
I chyba wiem, która zwycięży. Ale kto będzie drugi? To już nie takie oczywiste...
Postal 2. Hierarchia ważności
Moderatorzy: Moderatorzy, Admini
- Tiquill
- V.I.P.
- Posty: 14479
- Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
- Lokalizacja: z naprzeciwka
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez Tiquill, łącznie zmieniany 1 raz.
Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
- Dzienis
- V.I.P.
- Posty: 12106
- Rejestracja: 03 lut 2012, 18:53
- Lokalizacja: Pojezierze Litewskie
- Postawił piwo: 14 razy
- Otrzymał piwo: 6 razy
- Kontakt:
Wahałem się między drugą a trzecią opcją ankiety, ale ostatecznie wybrałem stabilność - czyli StP na pierwszym miejscu, AWP na drugim, Complete (nie grałem w to nawet) na trzecim.
Chociaż gdyby nie częste GPFy w AWP, to StP raczej by przegrało.
Chociaż gdyby nie częste GPFy w AWP, to StP raczej by przegrało.
Ostatnio zmieniony 13 paź 2016, 11:25 przez Dzienis, łącznie zmieniany 1 raz.
I regret nothing
- Pan Szatan
- Modder
- Posty: 6207
- Rejestracja: 05 gru 2013, 13:16
- Lokalizacja: Paradise
- Postawił piwo: 5 razy
- Otrzymał piwo: 8 razy
- Kontakt:
Tak jak już mówiłem w innym temacie:
1. AWP - Świetny mod, powstało dla niego wiele modyfikacji i idealnie się nadaje do gry na modach.
2. P2C - Ulepszona wersja Postala z obsługą wysokich rozdzielczości oraz możliwością krojenia ludzików bez GPF jak to często było w AWP do tego część broni z ED które trochę psują grę. Broń do walki wręcz, MP5, Kastety, glock są ok ale M79 rzucające granatami (bo strzelaniem tego nazwać nie można), dynamit, nożyk i reszta są dla mnie zupełnie zbędne... dobrze że XMod ma opcję podmiany broni
3. StP - Nie widzę już potrzeby grania w P2 v1409/1337 skoro jest P2C na którym odpalam mody z STP i te z nowymi skryptami z Workshopu ale STP nadal jest mi potrzebne dla dodatków typu ED, AWP, AVPC, HN itd.
1. AWP - Świetny mod, powstało dla niego wiele modyfikacji i idealnie się nadaje do gry na modach.
2. P2C - Ulepszona wersja Postala z obsługą wysokich rozdzielczości oraz możliwością krojenia ludzików bez GPF jak to często było w AWP do tego część broni z ED które trochę psują grę. Broń do walki wręcz, MP5, Kastety, glock są ok ale M79 rzucające granatami (bo strzelaniem tego nazwać nie można), dynamit, nożyk i reszta są dla mnie zupełnie zbędne... dobrze że XMod ma opcję podmiany broni
3. StP - Nie widzę już potrzeby grania w P2 v1409/1337 skoro jest P2C na którym odpalam mody z STP i te z nowymi skryptami z Workshopu ale STP nadal jest mi potrzebne dla dodatków typu ED, AWP, AVPC, HN itd.
I'm fucking insane in the brain.
1. STP: Jest to pierwsza wersja postala w którą zagrałem i najbardziej stabilna. Ponad to, na tej wersji mamy możliwość instalowania innych dużych dodatków i modów np: AW, AWP, AWPMod, ED, AVPC, Tropic, LI i wiele wiele innych Chyba warto każdemu chociaż raz zagrać w STP bez różnych bajerów dodanych w P2C i AWP, AWPMod i poczuć ten "staro-szkolny" klimat gry.
2. AWP. Mod, który wprowadził rewolucję do postala, ulepszając grę pod niemal każdym kątem począwszy od dodaniu wielu nowych broni, przedmiotów leczących, kończąc na możliwości rozcinania ciał, stworzenia jeszcze większej sieki niż w STP itp... Jedyny minus wg mnie, to dość częste GPF zniechęcające do dalszej gry
3. P2C Jest to odgrzany kotlet, stworzony na potrzebę steam nie dodający prawie nic nowego. Te "nowości" pochodzą od wcześniejszych wydanych modów czyt. AWP, ED niestety przeniesione w taki sposób, że podczas importu doznały wielu uszkodzeń takie jak: Spier****** bronie z ED, brak broni z AWP, brak zaawansowanej krwi z AWP, brak dodatkowych misji z AWP i wiele, wiele innych...
Na plus zasługuje u mnie wsparcie dla rozdziałek w proporcji 16.9 skalując przy tym poprawnie HUD, celownik, i radar (tylko te poprzesuwane pozycje broni denerwują niemiłosiernie), więcej slotów na save'y, nieco lepsza optymalizacja i poprawione parę błędów z postaciami i ich rag doll"ami.
2. AWP. Mod, który wprowadził rewolucję do postala, ulepszając grę pod niemal każdym kątem począwszy od dodaniu wielu nowych broni, przedmiotów leczących, kończąc na możliwości rozcinania ciał, stworzenia jeszcze większej sieki niż w STP itp... Jedyny minus wg mnie, to dość częste GPF zniechęcające do dalszej gry
3. P2C Jest to odgrzany kotlet, stworzony na potrzebę steam nie dodający prawie nic nowego. Te "nowości" pochodzą od wcześniejszych wydanych modów czyt. AWP, ED niestety przeniesione w taki sposób, że podczas importu doznały wielu uszkodzeń takie jak: Spier****** bronie z ED, brak broni z AWP, brak zaawansowanej krwi z AWP, brak dodatkowych misji z AWP i wiele, wiele innych...
Na plus zasługuje u mnie wsparcie dla rozdziałek w proporcji 16.9 skalując przy tym poprawnie HUD, celownik, i radar (tylko te poprzesuwane pozycje broni denerwują niemiłosiernie), więcej slotów na save'y, nieco lepsza optymalizacja i poprawione parę błędów z postaciami i ich rag doll"ami.
Ostatnio zmieniony 13 paź 2016, 16:01 przez Dev4ever, łącznie zmieniany 2 razy.
Mody i Mapy: Restaurant | KillThemAll(Survival) | Christmas District In The Suburbs | Hospital Of Fear |
Mój PC: http://www.userbenchmark.com/UserRun/7655688
Mój PC: http://www.userbenchmark.com/UserRun/7655688
- Pan Szatan
- Modder
- Posty: 6207
- Rejestracja: 05 gru 2013, 13:16
- Lokalizacja: Paradise
- Postawił piwo: 5 razy
- Otrzymał piwo: 8 razy
- Kontakt:
Zapomniałeś też o zawartości części MrDMod i P2R.B@rtosZ pisze:P2C Jest to odgrzany kotlet, stworzony na potrzebę steam nie dodający prawie nic nowego. Te "nowości" pochodzą od wcześniejszych wydanych modów czyt. AWP, ED niestety przeniesione w taki sposób, że podczas importu doznały wielu uszkodzeń takie jak: Spier****** bronie z ED, brak broni z AWP, brak zaawansowanej krwi z AWP, brak dodatkowych misji z AWP i wiele, wiele innych...
A teraz zabawię się w adwokata diabła:
P2C to zaktualizowany P2 nie AWP który jest fanowskim modem więc czemu miały by tam być misje/bronie z AWP?
Chciał byś żeby AWP było płatne? Po za tym w P2C z AWP jest jedynie Nuke Launcher który jest trochę zmieniony.
A Bystandery z AWP są zrobione od nowa i korzystają z innego skryptu zaś w P2C są to zaktualizowane starsze pliki co pozwala na wczytanie starszej mapki i ciachanie ludków bez problemu
Zapomniałeś też o zawartości części MrDMod i P2R.
A osoby którym szkoda zapłacić tych śmiesznych 4zł żeby móc zagrać chociażby w COOP i ciągle narzekają że nie ma tego i tamtego dla wersji 1409 to naprawdę muszą być sknerami.
PS. Dorzucę jeszcze kilka argumentów czemu dla mnie P2C jest lepsze od zwykłego STP
Postal 2 Complete ma możliwość aktualizacji do 1409 czyli kupując P2C za 4 zł mamy POSTAL 2 v5021 + Postal 2 v1409 (StP) + Multiplayer (Free STP tylko z działającym Multi)
Co daje nam możliwość zainstalowania Nicks Coop, PDL, Sztopor Żżot Coop, Gringomarket i innych modów z workshopu (v5021) + ED, AVPC, LI, HN, AWP, Tropik i wszystkie inne modyfikacje no-steam. (v1409)
Czyli nie ma co porównywać STP do P2C bo P2C to STP + Nowa Wersja
Co wygrałem?
Ostatnio zmieniony 13 paź 2016, 17:16 przez Pan Szatan, łącznie zmieniany 3 razy.
I'm fucking insane in the brain.
- Dzienis
- V.I.P.
- Posty: 12106
- Rejestracja: 03 lut 2012, 18:53
- Lokalizacja: Pojezierze Litewskie
- Postawił piwo: 14 razy
- Otrzymał piwo: 6 razy
- Kontakt:
Teraz jak to napisałeś, to korci mnie by znów w to zagrać i pobić nowy rekord zabijania.B@rtosZ pisze:Chyba warto każdemu chociaż raz zagrać w STP bez różnych bajerów dodanych w P2C i AWP, AWPMod i poczuć ten "staro-szkolny" klimat gry.
To niekoniecznie kwestia kasy, często w grę wchodzą przy tym kwestie ideologiczne "starowierów". Po prostu nie każdy akceptuje Steam jako platformę.SZΛTΛN pisze:A osoby którym szkoda zapłacić tych śmiesznych 4zł żeby móc zagrać chociażby w COOP i ciągle narzekają że nie ma tego i tamtego dla wersji 1409 to naprawdę muszą być sknerami.
I regret nothing
- Silver Dragon
- V.I.P.
- Posty: 7080
- Rejestracja: 11 sie 2007, 23:28
- Lokalizacja: East Mayberry
- Otrzymał piwo: 2 razy
1. AWP >> Gdyby nie AW7/AWP, P2 odeszłoby pewnie w zapomnienie już 10 lat temu. Możliwości tego moda wspomagane innymi modami, są praktycznie ograniczone jedynie GPF'em i problemami z pamięcią wirtualną
2. StP >> Od StP zaczęło się praktycznie całe modowanie P2
3. P2C >> Poprawiona grafika, zlikwidowane błędy, prawie idealna stabilność, ciekawe dodatki oficjalne i nieoficjalne, niby fajnie. Dla mnie jednak, brak kompatybilności nowych modów ze starą wersją przekreśla tego odgrzewanego kotleta już na starcie.
2. StP >> Od StP zaczęło się praktycznie całe modowanie P2
3. P2C >> Poprawiona grafika, zlikwidowane błędy, prawie idealna stabilność, ciekawe dodatki oficjalne i nieoficjalne, niby fajnie. Dla mnie jednak, brak kompatybilności nowych modów ze starą wersją przekreśla tego odgrzewanego kotleta już na starcie.
Przybyłem, zobaczyłem... i polała się krew
- Pan Szatan
- Modder
- Posty: 6207
- Rejestracja: 05 gru 2013, 13:16
- Lokalizacja: Paradise
- Postawił piwo: 5 razy
- Otrzymał piwo: 8 razy
- Kontakt:
Po zainstalowaniu P2C i wrzuceniu do swojego folderu można go wy***ać i problem z głowy bo P2C na szczęście nie ma zabezpieczeń.Dzienis pisze: Po prostu nie każdy akceptuje Steam jako platformę.
I'm fucking insane in the brain.
P2C - Odświeżona wersja Share the Pain z wieloma poprawkami, oraz wsparciem dla nowszych komputerów (mam na myśli większe rozdzielczości, HUD naprawione itp.) Workshop, na którym twórcy udostępniają swoje modyfikacje, które można pobrać za pomocą 1 guzika i bez obaw, że ci grę popsuje. Oprócz tego karty kolekcjonerskie, które potem można wymienić na nagrody:
- tło na swój profil Steam.
- Odznakę z gry
- Emotikony (:fastfood:)
- Zniżki na jakąś grę (dzięki czemu wyłapałem Boneless Zombie za 50 eurocentów, gdzie oryginalna cena wynosi 5 EUR)
StP - Podobnie jak Dzienis, gra nie wywala ciągle z GPFami, w przeciwieństwie do AWP, gdzie trzeba ograniczyć sieczkę ludzi. Jakoś niespecjalnie lubię mody. Jak już to rzadko coś wgrywam. Poprawiona wersja podstawki (v1337) i multiplayer.
AWP - Częste GPFy, co nie lubię. Jedynie co mi się podoba to wyrywanie wielu części ciała i krew. Może gdyby nie te errory, to StP u mnie byłoby na ostatnim miejscu.
BTW to pomyliłem opcje w ankiecie, ale niech już to zostanie
- tło na swój profil Steam.
- Odznakę z gry
- Emotikony (:fastfood:)
- Zniżki na jakąś grę (dzięki czemu wyłapałem Boneless Zombie za 50 eurocentów, gdzie oryginalna cena wynosi 5 EUR)
StP - Podobnie jak Dzienis, gra nie wywala ciągle z GPFami, w przeciwieństwie do AWP, gdzie trzeba ograniczyć sieczkę ludzi. Jakoś niespecjalnie lubię mody. Jak już to rzadko coś wgrywam. Poprawiona wersja podstawki (v1337) i multiplayer.
AWP - Częste GPFy, co nie lubię. Jedynie co mi się podoba to wyrywanie wielu części ciała i krew. Może gdyby nie te errory, to StP u mnie byłoby na ostatnim miejscu.
BTW to pomyliłem opcje w ankiecie, ale niech już to zostanie
- Silver Dragon
- V.I.P.
- Posty: 7080
- Rejestracja: 11 sie 2007, 23:28
- Lokalizacja: East Mayberry
- Otrzymał piwo: 2 razy
I dzięki temu mam to na HD. Nie zmienia to jednak faktu że grając czuję się jak bez ręki, bo nie mogę tego powiązać z moim miksemPo zainstalowaniu P2C i wrzuceniu do swojego folderu można go wy***ać i problem z głowy bo P2C na szczęście nie ma zabezpieczeń.
Przybyłem, zobaczyłem... i polała się krew
- Tiquill
- V.I.P.
- Posty: 14479
- Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
- Lokalizacja: z naprzeciwka
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
A ja nieco inaczej. AWP najniżej, to mój głos, aż tak...
1. StP: Moja podstawa wszystkiego. Moje przyzwyczajenia i moje mody, i moje kody. Szybko się uruchamia, błędy GPF nie występują. Nie ma śladu zombie. Nawet mapy i mody AWP odpalam z poziomu StP (bo widzi wszystkie pliki). I to jest zaleta AWP, że nie nadpisuje plików gry, ale dodaje wszystko swoje. Więc prawie że bez kolizji gram na StP we wszystko co do nie-Steam'owego Postala powstało i powstaje, łącznie z AWP właśnie. Wadą StP jest brak rozcinania ciał, ale tylko... połowiczną wadą. Jak się gra, to wcale nie jest to potrzebne. Dla piły czy maczety by się przydało, ale tak poza tym... Jeśli kiedy powstanie mod dodający tą funkcjonalność do StP, to - AWP umrze u mnie całkiem. StP to po prostu mój SENTYMENT i nic go nie zastąpi, nic i nigdy. A gdy dojdą do tego moje zastrzeżenia do P2C i AWP, to StP winduje się daleko, daleko ponad konkurentów... Najpierw StP, potem długo nic, potem dopiero następne.
2. P2C: Steam ogólnie to dobry wynalazek. Tylko jak się jełopy do niego wezmą, to wszystko psują. Popsuł też RWS, kontynuując rozwój drugiej odsłony gry wyłącznie na tą platformę (i jej pokrewne). (Choć to, że można P2C odpalić bez Steama, to zaleta pośród innych gier tamże i dowód, że RWS słucha graczy). Sama gra zaś ma swoje plusy. Nie wywala błędów GPF, gra się płynnie i lekko, wszystko takie jakieś ładniejsze i sprawia miłe wrażenie. Do czasu, aż trafią się dodatkowe bronie rodem z ED itd. Raz że najczęściej NIE PASUJĄ do Postal 2, to są znacznie gorsze niż w ED. Głupio zupdatowane mapy. Barierka na schodach (lol!) czy po chamsku wciśnięta i nie pasująca do gry muzyka kolegów RS. Genialny jest sposób na modyfikowanie map poprzez modderów. Nie edytujesz samego pliku mapy, ale przygotowujesz podklasę mutatora P2GameMod i - hulasz! Sam sposób zakupów też fajny. Zniszczyli rzeczywistość kodów. Która to tam cipa wszystkie cheaty powykręcała tak niemiłosiernie, co? Baty! Wiecie jak nie lubię, jak mi coś/ktoś zmienia moją klawiszologię? Ile roboty trzeba, by się nie wkur... i poprawić User.ini by w ogóle móc grać. Do nadpisania plików pierwotnej gry mieli oczywiście prawo i nie ma co się temu dziwić. Dzięki temu wszystko bez potrzeby map możemy pociąć i rozwalić jak w AW czy AWP. Ale to miecz obosieczny, bo P2C płaci tym najwyższą cenę: niezgodność wstecz. To jego największa wada. Achievmenty to głupi i śmieciowy dodatek, a fakt, że tracisz je, gdy włączysz moda spoza Sklepu tylko zwiększa pulę wad. I to właśnie zniechęca do gry, że sama wyklucza siebie z grona uniwersalnych modów i wersji. Dotąd wszystko sobie odpaliłeś na StP czy AWP. Teraz stworzyli sobie hermetyczny świat Sklepu i tylko to, co tam jest, jest prawomyślne i błogosławione. No i każdy gracz może cudzego moda wrzucić do Workshopu i zostanie - jego autorem. Zero respektowania cudzych praw. A wsadźcie sobie ten wasz Sklep!
3. AWP: Pomyślę - i już nie lubię. Na powitanie agresywna i zasobożerna animacja menu gry. Te wybuchy, czerwony ogień/dym, biegi, krzyki w słuchawkach - i już się wkurzam. Miał autor zły pomysł, by tak się przywitać z graczem. Ładuje się dłużej - choć tylko pierwszy raz. Teraz zaskoczę: Największa wada wg mnie to brzydkie nowe postacie, te szpetne gęby, te koślawe ruro-spódniczki. Kurna, nie! Czym prędzej wyłączyć, byle tego nie widzieć. Zombie jako takie. Nawet jak ich nie ma, to zawsze coś na bystanderach się z nich przebije. Nie lubię fałszu (o którym niedługo też napiszę) AW oraz jego zombie, to i nie lubię AWP. Jako moddera też mnie zniechęca. Chcesz coś skompilować - bez kompilacji wszystkich skryptów naraz wiele nie zrobisz. Zawsze coś pochodzące z MadMods wywali błąd podczas modowania. A jak nie lubisz środowiska w pracy, to nie lubisz środowiska w grze. Poza tym, jak wspomniałem, w jego zasoby gram na StP, więc po co mi odpalać AWP? AWP to dla mnie potworek, którego wszyscy lubią a ja ledwo toleruję. Niech się plącze gdzieś w tle, a najlepiej wcale. Jedyna zaleta to te rozcinanie ciał. Ale to dziedzictwo AW i powiem, że tyle rozcinania co w AW to mi wystarczy. Im nowsza wersja AWP, tym więcej gore, które zmienia Postal 2 w siekę zbyt nierealną, by ją poważnie traktować. Za dużo krwi, eksplozji, flaków. Nie, no... weź przestań. I właśnie, nierealność AW i AWP to też wada. W StP byłeś na ulicy, gdzie cudów nie było, poza hartowanymi psami. Tutaj masz zombie, majaki z Garym, absurdalne gore. To wariacja na temat Postala 2 a nie Postal 2.
O rany, ale się rozpisałem...
1. StP: Moja podstawa wszystkiego. Moje przyzwyczajenia i moje mody, i moje kody. Szybko się uruchamia, błędy GPF nie występują. Nie ma śladu zombie. Nawet mapy i mody AWP odpalam z poziomu StP (bo widzi wszystkie pliki). I to jest zaleta AWP, że nie nadpisuje plików gry, ale dodaje wszystko swoje. Więc prawie że bez kolizji gram na StP we wszystko co do nie-Steam'owego Postala powstało i powstaje, łącznie z AWP właśnie. Wadą StP jest brak rozcinania ciał, ale tylko... połowiczną wadą. Jak się gra, to wcale nie jest to potrzebne. Dla piły czy maczety by się przydało, ale tak poza tym... Jeśli kiedy powstanie mod dodający tą funkcjonalność do StP, to - AWP umrze u mnie całkiem. StP to po prostu mój SENTYMENT i nic go nie zastąpi, nic i nigdy. A gdy dojdą do tego moje zastrzeżenia do P2C i AWP, to StP winduje się daleko, daleko ponad konkurentów... Najpierw StP, potem długo nic, potem dopiero następne.
2. P2C: Steam ogólnie to dobry wynalazek. Tylko jak się jełopy do niego wezmą, to wszystko psują. Popsuł też RWS, kontynuując rozwój drugiej odsłony gry wyłącznie na tą platformę (i jej pokrewne). (Choć to, że można P2C odpalić bez Steama, to zaleta pośród innych gier tamże i dowód, że RWS słucha graczy). Sama gra zaś ma swoje plusy. Nie wywala błędów GPF, gra się płynnie i lekko, wszystko takie jakieś ładniejsze i sprawia miłe wrażenie. Do czasu, aż trafią się dodatkowe bronie rodem z ED itd. Raz że najczęściej NIE PASUJĄ do Postal 2, to są znacznie gorsze niż w ED. Głupio zupdatowane mapy. Barierka na schodach (lol!) czy po chamsku wciśnięta i nie pasująca do gry muzyka kolegów RS. Genialny jest sposób na modyfikowanie map poprzez modderów. Nie edytujesz samego pliku mapy, ale przygotowujesz podklasę mutatora P2GameMod i - hulasz! Sam sposób zakupów też fajny. Zniszczyli rzeczywistość kodów. Która to tam cipa wszystkie cheaty powykręcała tak niemiłosiernie, co? Baty! Wiecie jak nie lubię, jak mi coś/ktoś zmienia moją klawiszologię? Ile roboty trzeba, by się nie wkur... i poprawić User.ini by w ogóle móc grać. Do nadpisania plików pierwotnej gry mieli oczywiście prawo i nie ma co się temu dziwić. Dzięki temu wszystko bez potrzeby map możemy pociąć i rozwalić jak w AW czy AWP. Ale to miecz obosieczny, bo P2C płaci tym najwyższą cenę: niezgodność wstecz. To jego największa wada. Achievmenty to głupi i śmieciowy dodatek, a fakt, że tracisz je, gdy włączysz moda spoza Sklepu tylko zwiększa pulę wad. I to właśnie zniechęca do gry, że sama wyklucza siebie z grona uniwersalnych modów i wersji. Dotąd wszystko sobie odpaliłeś na StP czy AWP. Teraz stworzyli sobie hermetyczny świat Sklepu i tylko to, co tam jest, jest prawomyślne i błogosławione. No i każdy gracz może cudzego moda wrzucić do Workshopu i zostanie - jego autorem. Zero respektowania cudzych praw. A wsadźcie sobie ten wasz Sklep!
3. AWP: Pomyślę - i już nie lubię. Na powitanie agresywna i zasobożerna animacja menu gry. Te wybuchy, czerwony ogień/dym, biegi, krzyki w słuchawkach - i już się wkurzam. Miał autor zły pomysł, by tak się przywitać z graczem. Ładuje się dłużej - choć tylko pierwszy raz. Teraz zaskoczę: Największa wada wg mnie to brzydkie nowe postacie, te szpetne gęby, te koślawe ruro-spódniczki. Kurna, nie! Czym prędzej wyłączyć, byle tego nie widzieć. Zombie jako takie. Nawet jak ich nie ma, to zawsze coś na bystanderach się z nich przebije. Nie lubię fałszu (o którym niedługo też napiszę) AW oraz jego zombie, to i nie lubię AWP. Jako moddera też mnie zniechęca. Chcesz coś skompilować - bez kompilacji wszystkich skryptów naraz wiele nie zrobisz. Zawsze coś pochodzące z MadMods wywali błąd podczas modowania. A jak nie lubisz środowiska w pracy, to nie lubisz środowiska w grze. Poza tym, jak wspomniałem, w jego zasoby gram na StP, więc po co mi odpalać AWP? AWP to dla mnie potworek, którego wszyscy lubią a ja ledwo toleruję. Niech się plącze gdzieś w tle, a najlepiej wcale. Jedyna zaleta to te rozcinanie ciał. Ale to dziedzictwo AW i powiem, że tyle rozcinania co w AW to mi wystarczy. Im nowsza wersja AWP, tym więcej gore, które zmienia Postal 2 w siekę zbyt nierealną, by ją poważnie traktować. Za dużo krwi, eksplozji, flaków. Nie, no... weź przestań. I właśnie, nierealność AW i AWP to też wada. W StP byłeś na ulicy, gdzie cudów nie było, poza hartowanymi psami. Tutaj masz zombie, majaki z Garym, absurdalne gore. To wariacja na temat Postala 2 a nie Postal 2.
O rany, ale się rozpisałem...
Rabat na Paradise Lost!SZΛTΛN pisze:Czyli nie ma co porównywać STP do P2C bo P2C to STP + Nowa Wersja
Co wygrałem?
Ups! To niedobrze jest. A jak zagłosowałeś? Pod koniec się policzy.$haq pisze:BTW to pomyliłem opcje w ankiecie, ale niech już to zostanie
Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
A myślisz że skąd mieli pomysł na łączenie STP z AW?SZΛTΛN pisze:P2C to zaktualizowany P2 nie AWP który jest fanowskim modem więc czemu miały by tam być misje/bronie z AWP?
Chciał byś żeby AWP było płatne? Po za tym w P2C z AWP jest jedynie Nuke Launcher który jest trochę zmieniony.
Przeglądając edytor P2C znalazłem pozostałości animacji i modele broni z AWP
Kij bejsbolowy w P2C eksportowali z AWP i zmienili teksturkę na ten drewniany z ED. Sprawa jest podobna z kastetami oraz dwururką, których to tekstury są eksportowane z AWP, więc co by im szkodziło dodać resztę broni, misji, ubrań przechodniów, krwi i flaków z AWP
Tak się składa, ze mam tą syfi... yyy nową wersję ale głównie dlatego, że chciałem zagrać sobie w Paradise Lost, w którego nie zagram sobie na STP (przynajmniej na razie) Szkoda po prostu, że mody na P2C nie są kompatybilne z niesteamowym postalem a na odwrót już tak, cóż...SZΛTΛN pisze:A osoby którym szkoda zapłacić tych śmiesznych 4zł żeby móc zagrać chociażby w COOP i ciągle narzekają że nie ma tego i tamtego dla wersji 1409 to naprawdę muszą być sknerami.
A ja uważam, że P2C został schrzaniony, przez dodanie tych wszystkich dziwnych starych-nowych wynalazkówSZΛTΛN pisze:Czyli nie ma co porównywać STP do P2C bo P2C to STP + Nowa Wersja
Kopa w tyłekSZΛTΛN pisze:Co wygrałem?
Mody i Mapy: Restaurant | KillThemAll(Survival) | Christmas District In The Suburbs | Hospital Of Fear |
Mój PC: http://www.userbenchmark.com/UserRun/7655688
Mój PC: http://www.userbenchmark.com/UserRun/7655688
- Pan Szatan
- Modder
- Posty: 6207
- Rejestracja: 05 gru 2013, 13:16
- Lokalizacja: Paradise
- Postawił piwo: 5 razy
- Otrzymał piwo: 8 razy
- Kontakt:
A to w sumie racja krew z AWP by się przydała i faktycznie też widziałem kilka plików nazwanych "AW7..."B@rtosZ pisze:A myślisz że skąd mieli pomysł na łączenie STP z AW?SZΛTΛN pisze:P2C to zaktualizowany P2 nie AWP który jest fanowskim modem więc czemu miały by tam być misje/bronie z AWP?
Chciał byś żeby AWP było płatne? Po za tym w P2C z AWP jest jedynie Nuke Launcher który jest trochę zmieniony.
Przeglądając edytor P2C znalazłem pozostałości animacji i modele broni z AWP
Kij bejsbolowy w P2C eksportowali z AWP i zmienili teksturkę na ten drewniany z ED. Sprawa jest podobna z kastetami oraz dwururką, których to tekstury są eksportowane z AWP, więc co by im szkodziło dodać resztę broni, misji, ubrań przechodniów, krwi i flaków z AWP
Łącząc P2 z AW pewnie inspirowali się AWP ale zrobili to trochę inaczej.
I'm fucking insane in the brain.