[MOD] - Postal 2: Cop Day's

Bronie i bardziej rozbudowane projekty tworzone tylko przez naszych użytkowników.

Moderatorzy: Moderatorzy, Admini

Awatar użytkownika
Devi90
Wytrenowany morderca
Wytrenowany morderca
Posty: 1409
Rejestracja: 22 cze 2014, 16:56
Lokalizacja: Galaktyka Kurvix

16 sty 2017, 05:11

Dla tego zrobiłem tego remake'a na steamie, w którym poprawiłem sporo błędów, mn.i brak światła na mapach, teraz wszystkie mają (oprócz drugiej, bo na niej są jakieś problemy), usunąłem niestety również trzecią mapę, bo po przeportowaniu na steamowego Postala już nawet nie chciała się uruchomić, powywalałem też tych wszystkich Krotchych, bliźniaków Dude'a (XD) itp. przez co nie ma już takiej rozróby na mapach. Zapomniałem niestety o tych broniach, ale może to porawię w jakimś patchu. Właściwie to nawet pisałem trochę pare potów wyżej. W dodatku jest to mój pierwszy mod (przynajmniej ten z tych większych) oraz powstał on trochę dla tak zwanej "beki". Planuję również zrobić remake'a tego Cop Days'a na CryEngine 3, na którym przy okazji robię remake'a zwykłego Postala 2. Tak samo planuję zrobić kolejnego moda o wiele lepszego niż CopDay's, mianowicie Prypeć, Czarnobyl, jeszcze nie wiem jak to nazwać, ale jak na razie nawet tego nie zacząłem, więc nie chce nic obiecać, a tym bardziej od razu zapowiadać, bo wiadomo jak to jest, zapowiedź, wszystko fajnie, wielkie marzenia, a dalej wiemy co jest :D
Dostałem raka i halucynacji m. in. widziałem Rycha3D na Steamie i miał P2 w bibliotece!

Stanowczo NIE polecam chyba że to poprawisz!


Szatan nie wygupiaj się xD


왜 이걸 읽나요?
Awatar użytkownika
Dev4ever
Modder
Modder
Posty: 2483
Rejestracja: 27 lis 2010, 20:12
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

16 sty 2017, 15:39

Propostal pisze:Dla tego zrobiłem tego remake'a na steamie
Jak dałoby radę z powrotem przeportować do STP/AWP chętnie zobaczyłbym zmiany i poprawki. Niby mam tego P2C, ale wczoraj grając chwile w niego, dostrzegłem bardzo dziwne i denerwujące ścinki podczas strzelania, lub zabijania z broni białej. Nie wiem co RWS robi z tą grą, ale co patch, to nowe błędy wyskakują :bolek:


Awatar użytkownika
Devi90
Wytrenowany morderca
Wytrenowany morderca
Posty: 1409
Rejestracja: 22 cze 2014, 16:56
Lokalizacja: Galaktyka Kurvix

16 sty 2017, 16:17

Od kiedy mam P2C, to usunąłem zwykłego non-steama, ale jak tylko znajdę płytkę to spróbuję przeportować


왜 이걸 읽나요?
Awatar użytkownika
Dev4ever
Modder
Modder
Posty: 2483
Rejestracja: 27 lis 2010, 20:12
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

16 sty 2017, 16:54

Propostal pisze:Od kiedy mam P2C, to usunąłem zwykłego non-steama
Ty zdrajco :zbanowacgo:




Oczywiście żart :D
Propostal pisze:jak tylko znajdę płytkę to spróbuję przeportować
Jak nie dałeś broni z ED oraz tych nowo dodanych do P2C to portowanie powinno pójść szybko :)


Awatar użytkownika
Devi90
Wytrenowany morderca
Wytrenowany morderca
Posty: 1409
Rejestracja: 22 cze 2014, 16:56
Lokalizacja: Galaktyka Kurvix

16 sty 2017, 17:20

Bartosz pisze:Jak nie dałeś broni z ED oraz tych nowo dodanych do P2C to portowanie powinno pójść szybko
Coś tam dałem, ale łatwo się usunie.
Bartosz pisze:Ty zdrajco :zbanowacgo:
O ty śmieszku :D
Ogólnie usunąłem, bo się coś z nim waliło, a potem miałem na nowo zainstalować, ale okazało się, że zainstalowałem steamowego :lol:


왜 이걸 읽나요?
Awatar użytkownika
Pan Szatan
Modder
Modder
Posty: 6207
Rejestracja: 05 gru 2013, 13:16
Lokalizacja: Paradise
Postawił piwo: 5 razy
Otrzymał  piwo: 8 razy
Kontakt:

16 sty 2017, 17:33

Bartosz pisze:dostrzegłem bardzo dziwne i denerwujące ścinki podczas strzelania, lub zabijania z broni białej. Nie wiem co RWS robi z tą grą, ale co patch, to nowe błędy wyskakują :bolek:
U mnie normalnie tylko ten cholerny M16 się jakoś dziwnie czasami ścina... ;>


I'm fucking insane in the brain. :axe:
Awatar użytkownika
Devi90
Wytrenowany morderca
Wytrenowany morderca
Posty: 1409
Rejestracja: 22 cze 2014, 16:56
Lokalizacja: Galaktyka Kurvix

21 sty 2017, 17:35

Postal 2: Cop Day's od teraz również dla non-steamowców! (Specjalnie na życzenie Bartosza, pośpieszyłem się? xD)

Link: https://www.dropbox.com/sh/xcrgv09loac9 ... X22Ta?dl=0

Niestety, jest parę błędów mn.i. drzwi "otwieralne" i okna się "tłukące", się popsuły, było na ich miejscu widać tylko tego "orzełka", dlatego je powywalałem, a to, że jestem leniwy, to nie chciało mi się ich od nowa robić (zapomniałem chyba usunąć drzwi w jednej z ostatnich misji, ale chyba sobie poradzicie), wszystko inne jest tak samo jak było na steamowej wersji.

Od razu mówię, że jeśli spodziewaliście, się rewelacji od nowej wersji, muszę was zasmucić, jest poprawione tylko parę błędów takich jak np. brak świateł na mapach (druga mapa nadal nie ma światła, bo coś się ciągle buguje), różnie gliche, crashe itp. Aha i nie bierzcie tego moda na poważnie, powstał on bardziej dla tak zwanej "beki"! Wiem, że piszę to po raz trzeci, ale chciałem tylko przypomnieć :3


왜 이걸 읽나요?
Awatar użytkownika
Dev4ever
Modder
Modder
Posty: 2483
Rejestracja: 27 lis 2010, 20:12
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

21 sty 2017, 18:13

Propostal pisze:Niestety, jest parę błędów mn.i. drzwi "otwieralne" i okna się "tłukące", się popsuły, było na ich miejscu widać tylko tego "orzełka"
Można bardzo łatwo naprawić ten błąd wchodząc w właściwości danego actora (tego orzełka) i w zakładce Display jest opcja "Draw Type", trzeba ją ustawić na "DT_StaticMesh" i wszystko śmiga jak trzeba :)

Edit:
Propostal pisze:Od razu mówię, że jeśli spodziewaliście, się rewelacji od nowej wersji, muszę was zasmucić, jest poprawione tylko parę błędów takich jak np. brak świateł na mapach (druga mapa nadal nie ma światła, bo coś się ciągle buguje), różnie gliche, crashe itp. Aha i nie bierzcie tego moda na poważnie, powstał on bardziej dla tak zwanej "beki"! Wiem, że piszę to po raz trzeci, ale chciałem tylko przypomnieć :3
Spoko, jak na pierwszy mod to i tak jest nieźle, bo mapy mimo błędów są jednak dość urozmaicone :)
Ostatnio zmieniony 21 sty 2017, 18:16 przez Dev4ever, łącznie zmieniany 1 raz.


Awatar użytkownika
Devi90
Wytrenowany morderca
Wytrenowany morderca
Posty: 1409
Rejestracja: 22 cze 2014, 16:56
Lokalizacja: Galaktyka Kurvix

21 sty 2017, 18:49

Bartosz pisze:Można bardzo łatwo naprawić ten błąd wchodząc w właściwości danego actora (tego orzełka) i w zakładce Display jest opcja "Draw Type", trzeba ją ustawić na "DT_StaticMesh" i wszystko śmiga jak trzeba
Czemusz na to nie wpadłem :facepalm:, no cóż trudno, może w jakimś patchu poprawię
Bartosz pisze:Spoko, jak na pierwszy mod to i tak jest nieźle, bo mapy mimo błędów są jednak dość urozmaicone
Thx :)

Ogólnie jeśli ktoś jest zainteresowany, to robię też Postala 2: Cop Day's na CryEngine 3, taki remake (też chyba już o tym coś mówiłem nie raz), mam już prawię zrobioną pierwszą mapę (tak tą pustynię) i ogólnie będzie to bardziej zaawansowane niż na zwykłym Postalu (być może dlatego, że na CryEngine 3 jestem bardziej ogarnięty) i niedługo może dam jakiś filmik, ale o tym już kiedy indziej
Ostatnio zmieniony 21 sty 2017, 18:49 przez Devi90, łącznie zmieniany 1 raz.


왜 이걸 읽나요?
Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14479
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

21 kwie 2017, 01:18

Devi90 pisze:Postal 2: Cop Day's od teraz również dla non-steamowców! (Specjalnie na życzenie Bartosza
No to zdrowie Bartosza! :winko: Opamiętał cię! xD
Devi90 pisze:Niestety, jest parę błędów mn.i. drzwi "otwieralne" i okna się "tłukące", się popsuły, było na ich miejscu widać tylko tego "orzełka"
Wiesz co. Jak mówisz o tych drzwiach z wielkiej mapy, to one wszystkie były prawie do d... Otwierały się na gracza, futryny krzywe albo wystawały. To się nawet nie umywa do wspominanych japońskich map, tamte były staranne. Zresztą całe te mapy takie są, jakby strzepnął z rękawa i tak zostawił, bez poprawek.


Pograłem. Ale nie na nowej, ale na tej pierwszej wersji, bo byłem jej najbardziej ciekaw. No i jakie moje spostrzeżenia co do... co do twórcy i jego dzieła? :D

Biegnę, biegnę i biegnę, lipa, żadnego dźwięku, roślinności, poświata może i ciekawa, ale to błąd i amatorka. Nowa mapa, dostał w łeb, zakręciło się. Miesiąc później, mapa tnie na ok 20 FPS. Jakie to wszystko niestaranne, na odjeb. Szkoda słów by to wszystko oceniać. Ale budynek nawet fajny, i miasto fajowe.

A czy ta mapa wielka, ta Town, musi być taka wielka? 163 MB? Rozumiem, że siedzi w nim muzyka, tak? Fajnie dobrane kawałki, ale za duża ta mapa. Jakbyś je wyjął do odrębnego pliku UAX. Sejw byłby mniejszy z tą mapą.


Tą windą przeniosło mnie na dach, przerywnik filmowy, aha, tutaj jestem... A na dachu przystanek autobusowy, lol, multum przystanków! xD Windą jeszcze wyżej. Teraz to już naprawdę szczyty. A na samym szczycie rzeczywistości tylko takie pierdółki? Myślałem jakąś atomicę albo co. Rozejrzałem się. Aż się sam trochę wystraszyłem tej wysokości. Dziwaczny klub, pokręcone schody, dalej twoje bronie. Aż w końcu mam mętlik wszystkiego naraz. Dźwięk z rundy multi dla tych automatów loopuje, wszystko brzmi w słuchawkach... To zaczyna wszystko stawać się amokiem, chaosem, atakiem jak w jakimś klubie. Poryte to jest, ale daje w pałę. Jak wychodziłem zaczęła się strzelanina, pewno dlatego, że wyszedłem w stroju Gimpa. No i tak dalej... I weź ty człowieku przyjmij to jakoś, ogarnij. Dla beki, powtarzasz. Dobra.


Jest rozmach, ale nie ma staranności i powrotu do tego co zrobiłem, by poprawić. Taki bieg na długi dystans, byle dalej, nie oglądając się za siebie. Otwarcie na wolną rękę i szaleństwo wyobraźni. Zabawa z tworzeniem i zabawa z graczem. To jest jakaś inna jakość moderki. Komuś taki styl może się podobać. Niedbałe, niestaranne, ale z polotem. Nie wiem nawet czy ganić, tolerować czy chwalić. Ciekawy typ. :drapanie:
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez Tiquill, łącznie zmieniany 2 razy.


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
Dev4ever
Modder
Modder
Posty: 2483
Rejestracja: 27 lis 2010, 20:12
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

21 kwie 2017, 01:50

Tiquill pisze:No to zdrowie Bartosza! Opamiętał cię!
Teraz trzeba będzie jeszcze opamiętać twórców Going Postal :P :D
Tiquill pisze:A czy ta mapa wielka, ta Town, musi być taka wielka? 163 MB? Rozumiem, że siedzi w nim muzyka, tak? Fajnie dobrane kawałki, ale za duża ta mapa. Jakbyś je wyjął do odrębnego pliku UAX. Sejw byłby mniejszy z tą mapą.
Aż z ciekawości zajrzałem do edytora i wczytałem mapkę i to co ujrzałem to po prostu jakiś ewenement jest :lol: Wydaje się że mapka z kilkoma budynkami będzie miała nie dużo obiektów brushy, ale... Tam jest nawalone ich prawie 2,5k i leżą jeden na drugim wchodząc jeden w drugiego :zdziw: Teraz już wiem czemu mapa mi się cięła, gdyż mój procesor nie był w stanie obliczyć aż tylu obiektów naraz :pracuś:
Ostatnio zmieniony 21 kwie 2017, 01:51 przez Dev4ever, łącznie zmieniany 1 raz.


Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14479
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

21 kwie 2017, 01:54

Dev4ever pisze:Teraz trzeba będzie jeszcze opamiętać twórców Going Postal :P :D
Może jest jakiś guzik, którym można cię powielić. co? Patrzył kto w PsotEdzie? xD
Dev4ever pisze:Wydaje się że mapka z kilkoma budynkami będzie miała nie dużo obiektów brushy, ale... Tam jest nawalone ich prawie 2,5k i leżą jeden na drugim wchodząc jeden w drugiego
Uuu, Devi90, bad guy, bad guy. Do poprawki! :baty:

;)
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez Tiquill, łącznie zmieniany 1 raz.


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
Dev4ever
Modder
Modder
Posty: 2483
Rejestracja: 27 lis 2010, 20:12
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

21 kwie 2017, 02:01

Taki mały offtop: Ten mod mi przypomina jeden projekt, którego byłem współtwórcą. Nazywał się Alice Mod autorstwa MaKiPL (chyba nawet dałem jakąś wersję beta, czy cuś bez zgody twórcy :P ) tam to dopiero było pełno bugów, niedociągnięć, faili, irracjonalizmu itd... :576:


Awatar użytkownika
Devi90
Wytrenowany morderca
Wytrenowany morderca
Posty: 1409
Rejestracja: 22 cze 2014, 16:56
Lokalizacja: Galaktyka Kurvix

21 kwie 2017, 03:18

Z tymi obiektami to większość stanowią brushe, bo wtedy jeszcze nie ogarniałem, że one mocno "zabierają" optymalizację :P A wielkość mapy jest taka po prostu przez te muzyczki, powstawiałem tam dla beki jakieś gangi z plebani xD
Tiquill pisze: A na dachu przystanek autobusowy, lol, multum przystanków! xD
To miały być zwykłe ławki do siedzenia :bolek: xD

Jeszcze taki mały offtop: mówiłem już nie raz, że robię remake tego Cupa Dejsa na Cryenginie, ale tak się zastanawiam, czy jest sens? Mod bardziej stworzony dla beki, poza tym raczej nikogo ten remake nie będzie interesował, a mi samemu nie chce się go za bardzo robić, wolał bym się skupić bardziej na TGN'ie 2, remake'u zwykłego Psotala 2, Pripyacie, GP i mapie ze Skilla, nie wiem, doradźcie mi coś :D


왜 이걸 읽나요?
Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14479
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

21 kwie 2017, 03:26

Dev4ever pisze:Nazywał się Alice Mod
Pamiętam, ale pliki chyba były niedostępne i nie mam tego/nie zagrałem...

Devi90 pisze:doradźcie mi coś
Dobra, doradzam:
Devi90 pisze:mówiłem już nie raz, że robię remake tego Cupa Dejsa na Cryenginie, ale tak się zastanawiam, czy jest sens?
Mówiłeś nieraz, a nikt nie reagował. Nie ma sensu. :P
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez Tiquill, łącznie zmieniany 1 raz.


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
ODPOWIEDZ