Dostałem raka i halucynacji m. in. widziałem Rycha3D na Steamie i miał P2 w bibliotece!
Stanowczo NIE polecam chyba że to poprawisz!
Szatan nie wygupiaj się
Moderatorzy: Moderatorzy, Admini
Dostałem raka i halucynacji m. in. widziałem Rycha3D na Steamie i miał P2 w bibliotece!
Stanowczo NIE polecam chyba że to poprawisz!
Jak dałoby radę z powrotem przeportować do STP/AWP chętnie zobaczyłbym zmiany i poprawki. Niby mam tego P2C, ale wczoraj grając chwile w niego, dostrzegłem bardzo dziwne i denerwujące ścinki podczas strzelania, lub zabijania z broni białej. Nie wiem co RWS robi z tą grą, ale co patch, to nowe błędy wyskakująPropostal pisze:Dla tego zrobiłem tego remake'a na steamie
Ty zdrajcoPropostal pisze:Od kiedy mam P2C, to usunąłem zwykłego non-steama
Jak nie dałeś broni z ED oraz tych nowo dodanych do P2C to portowanie powinno pójść szybkoPropostal pisze:jak tylko znajdę płytkę to spróbuję przeportować
Coś tam dałem, ale łatwo się usunie.Bartosz pisze:Jak nie dałeś broni z ED oraz tych nowo dodanych do P2C to portowanie powinno pójść szybko
O ty śmieszkuBartosz pisze:Ty zdrajco
U mnie normalnie tylko ten cholerny M16 się jakoś dziwnie czasami ścina...Bartosz pisze:dostrzegłem bardzo dziwne i denerwujące ścinki podczas strzelania, lub zabijania z broni białej. Nie wiem co RWS robi z tą grą, ale co patch, to nowe błędy wyskakują
Można bardzo łatwo naprawić ten błąd wchodząc w właściwości danego actora (tego orzełka) i w zakładce Display jest opcja "Draw Type", trzeba ją ustawić na "DT_StaticMesh" i wszystko śmiga jak trzebaPropostal pisze:Niestety, jest parę błędów mn.i. drzwi "otwieralne" i okna się "tłukące", się popsuły, było na ich miejscu widać tylko tego "orzełka"
Spoko, jak na pierwszy mod to i tak jest nieźle, bo mapy mimo błędów są jednak dość urozmaiconePropostal pisze:Od razu mówię, że jeśli spodziewaliście, się rewelacji od nowej wersji, muszę was zasmucić, jest poprawione tylko parę błędów takich jak np. brak świateł na mapach (druga mapa nadal nie ma światła, bo coś się ciągle buguje), różnie gliche, crashe itp. Aha i nie bierzcie tego moda na poważnie, powstał on bardziej dla tak zwanej "beki"! Wiem, że piszę to po raz trzeci, ale chciałem tylko przypomnieć :3
Czemusz na to nie wpadłem , no cóż trudno, może w jakimś patchu poprawięBartosz pisze:Można bardzo łatwo naprawić ten błąd wchodząc w właściwości danego actora (tego orzełka) i w zakładce Display jest opcja "Draw Type", trzeba ją ustawić na "DT_StaticMesh" i wszystko śmiga jak trzeba
ThxBartosz pisze:Spoko, jak na pierwszy mod to i tak jest nieźle, bo mapy mimo błędów są jednak dość urozmaicone
No to zdrowie Bartosza! Opamiętał cię!Devi90 pisze:Postal 2: Cop Day's od teraz również dla non-steamowców! (Specjalnie na życzenie Bartosza
Wiesz co. Jak mówisz o tych drzwiach z wielkiej mapy, to one wszystkie były prawie do d... Otwierały się na gracza, futryny krzywe albo wystawały. To się nawet nie umywa do wspominanych japońskich map, tamte były staranne. Zresztą całe te mapy takie są, jakby strzepnął z rękawa i tak zostawił, bez poprawek.Devi90 pisze:Niestety, jest parę błędów mn.i. drzwi "otwieralne" i okna się "tłukące", się popsuły, było na ich miejscu widać tylko tego "orzełka"
Teraz trzeba będzie jeszcze opamiętać twórców Going PostalTiquill pisze:No to zdrowie Bartosza! Opamiętał cię!
Aż z ciekawości zajrzałem do edytora i wczytałem mapkę i to co ujrzałem to po prostu jakiś ewenement jest Wydaje się że mapka z kilkoma budynkami będzie miała nie dużo obiektów brushy, ale... Tam jest nawalone ich prawie 2,5k i leżą jeden na drugim wchodząc jeden w drugiego Teraz już wiem czemu mapa mi się cięła, gdyż mój procesor nie był w stanie obliczyć aż tylu obiektów naraz ś:Tiquill pisze:A czy ta mapa wielka, ta Town, musi być taka wielka? 163 MB? Rozumiem, że siedzi w nim muzyka, tak? Fajnie dobrane kawałki, ale za duża ta mapa. Jakbyś je wyjął do odrębnego pliku UAX. Sejw byłby mniejszy z tą mapą.
Może jest jakiś guzik, którym można cię powielić. co? Patrzył kto w PsotEdzie?Dev4ever pisze:Teraz trzeba będzie jeszcze opamiętać twórców Going Postal
Uuu, Devi90, bad guy, bad guy. Do poprawki!Dev4ever pisze:Wydaje się że mapka z kilkoma budynkami będzie miała nie dużo obiektów brushy, ale... Tam jest nawalone ich prawie 2,5k i leżą jeden na drugim wchodząc jeden w drugiego
To miały być zwykłe ławki do siedzeniaTiquill pisze: A na dachu przystanek autobusowy, lol, multum przystanków!
Pamiętam, ale pliki chyba były niedostępne i nie mam tego/nie zagrałem...Dev4ever pisze:Nazywał się Alice Mod
Dobra, doradzam:Devi90 pisze:doradźcie mi coś
Mówiłeś nieraz, a nikt nie reagował. Nie ma sensu.Devi90 pisze:mówiłem już nie raz, że robię remake tego Cupa Dejsa na Cryenginie, ale tak się zastanawiam, czy jest sens?