Postal 2 Beta(UnCut)

Wszystkie modyfikacje dla Postala 2, StP, MP, oraz inne gry bazujące na P2
Obrazek

Moderatorzy: Moderatorzy, Admini

Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14479
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

10 lip 2016, 16:28

Sub-Zero pisze:rozwiązałem problem
No to czekamy na wrażenia. ;)


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
Bartkov
Zabójca na sterydach
Zabójca na sterydach
Posty: 519
Rejestracja: 02 gru 2012, 10:43
Lokalizacja: Wielkopolska
Kontakt:

10 lip 2016, 17:00

Powiem szczerze, że dla 700 mb się nie opłaca. Oprócz zmienionych miejscówek (tzn przerobionych), nowych ubrań dla npc, paru nowych broni i nowego menu głównego nie znajdziecie tam prawie nic. Misje te same (chyba, bo narazie dotrwałem tylko do wtorku), bronie działają tak samo, po 700 mb spodziewałem się czegoś lepszego.

Plusy
+ pare nowych broni (jeden nowy pistolet, jedna nowa (stara) m4 i znanym wszystkim *chyba* beta shotgun
+ (wg mnie) lepiej wyglądający koleś
+ niektóre wyglądające wnętrza budynków (np. biurowiec rws)
+ niektórzy npc wyglądają lepiej niż w full wersji
+ loading screeny z postal plus (junkyard, the end itd)
+ taka ciekawoskta w options jest custom maps i tam jest jakaś mapka więc jak się znudzą te mapki to mozna zagrac na cus-oldcity

minusy
- te same nudne misje
- dużo bugów (brak animacji skoku, gdy rozepniesz rozporek nie mozna go zapiąć, gdy chcesz popełnić samobójstwo nie widać pełnej animacji jest więcej bugów ale nie chcę mi się ich wszystkich wymieniać :P )
- pod koniec dnia widać cutscenke jak koleś wchodzi do swojego domu i to wszystko ( brak śmiesznych rozmów z żoną)

To na tyle ja oceniam na mocne 5/10 spodziewałem się czegoś lepszego, jednak słyszałem, że autor moda dał komuś innemu go do dokończenie więc mam nadzieję, że ten ulepszony będzie lepszy od tego.

(Z wieloma rzeczami z tej reczenzji możecie się ze mną nie zgadzać, pamiętajcie to moja opinia)

EDIT: Takie info nie związane z tematem dla Tiquilla - zapraszam Cię do zajrzenia pod te linki - https://www.set-games.ru/index/nickscoop/0-30 i https://steamcommunity.com/app/223470/di ... 193438389/ i jeszcze jedno mam taki mały pomysł, że jak wyjdzie mod na kooperacje do postal 2 by evil to chętni użytkownicy mogą się zebrać i będziemy mogli wspólnie przechodzić postala 2 :) Tylko jest jeden mały problem, data wydania moda jest nie znana, poniżej skopiuje moją rozmowę z Evil-TModz

bartkov: hi is there a release date to your postal 2 coop mod ? ps: i love your mods and i think you are the best modder in postal 2
Evil: Hi, thanks >) I hope soon, maybe next month
bartkov: Ok thanks for answer
Ostatnio zmieniony 10 lip 2016, 17:09 przez Bartkov, łącznie zmieniany 3 razy.


Od śmiechu niedaleko jest do płaczu, bo szczęście jest kruche jak szkło.
Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14479
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

10 lip 2016, 17:23

Szybki test, Sub-Zero, a wyczerpujący. :ok:

Mogę się ze wszystkim zgodzić. Dla mnie warto brać wszystko, imho. A w tym modzie najcenniejsze są te bronie z bety i sama mapa. Przejść się takimi szerokimi ulicami... :roll: Kurczę, mało tego, z bugami, ale fajna ta ulica! I tak sobie myślę, że autka na tej mapie w wersji multi mogłyby się sprawdzić...

A za linki do Co-Op dzięki. Szykuje się coś smacznego... I to nie w pojedynkę. Kurczę! :)
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez Tiquill, łącznie zmieniany 1 raz.


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
Pangia
Koleś
Koleś
Posty: 3710
Rejestracja: 20 lip 2009, 11:06

11 lip 2016, 09:44

Brak animacji skoku był również w niespatchowanym Postalu 2 i stawiam, że większość rzeczy, które uznałeś za bugi, są po prostu czystą zrzynką z tej niby wersji beta czy co to ma naśladować.


Awatar użytkownika
Pan Szatan
Modder
Modder
Posty: 6207
Rejestracja: 05 gru 2013, 13:16
Lokalizacja: Paradise
Postawił piwo: 5 razy
Otrzymał  piwo: 8 razy
Kontakt:

11 lip 2016, 10:27

Pangia pisze:Brak animacji skoku był również w niespatchowanym Postalu 2 i stawiam, że większość rzeczy, które uznałeś za bugi, są po prostu czystą zrzynką z tej niby wersji beta czy co to ma naśladować.
Miałem Postal 2 v1337 z Play'a tam też nie było animacji skoku, dodano ją dopiero w v1409 więc oczywiste jest, że w Becie też nie będzie


I'm fucking insane in the brain. :axe:
ODPOWIEDZ