I nie daje się 100 emotek pod rząd.
... >>CIACH<<
Emmm...
Karpiu jest grzeczny...
Tiaa... Właśnie widzę. Aniołeczek prawie że
Postal 2: Adrenaline
Moderatorzy: Moderatorzy, Admini
Olać już litery z dużej i interpunkcję, niech chociaż pisze w miarę poprawnie po polsku, chociaż tyle...korter pisze:I zaczyna się zdania z dużej litery i kończy kropką.
"Musimy być niewolnikami praw abyśmy byli wolni" - Cyceron
To... to... jest.... O MAJ GAT!! DAWAĆ MI TEGO MODA!!! NATYCHMIAST!!!
Na 2 stronie tego tematu w filmiku wysłanym przez Prawdziwy 666 pokazują.... CO?!
Czy to Hellbender (piekielnik) z Unreal Tournament 3? Przecież to auto było robione na silniku Unreal Engine 3 więc jak to możliwe że działa na UE2?
Na 2 stronie tego tematu w filmiku wysłanym przez Prawdziwy 666 pokazują.... CO?!
Czy to Hellbender (piekielnik) z Unreal Tournament 3? Przecież to auto było robione na silniku Unreal Engine 3 więc jak to możliwe że działa na UE2?
Ostatnio zmieniony 18 wrz 2010, 14:24 przez MaxiS, łącznie zmieniany 1 raz.
Muszę pogratulować ErikFOV za pojazdy, przecież to jego robota. Wie ktoś może w jakim stopni prace zostały ukończone?
I troszkę zmieniając temat - kto wie jak dodać efekt wybuchów z dema tego moda do AWP?
I troszkę zmieniając temat - kto wie jak dodać efekt wybuchów z dema tego moda do AWP?
Ostatnio zmieniony 30 paź 2010, 19:53 przez Knurr, łącznie zmieniany 1 raz.
- Silver Dragon
- V.I.P.
- Posty: 7080
- Rejestracja: 11 sie 2007, 23:28
- Lokalizacja: East Mayberry
- Otrzymał piwo: 2 razy
Logo moda
Z tego co widać, mod wyjdzie w 2011 roku
Z tego co widać, mod wyjdzie w 2011 roku
Przybyłem, zobaczyłem... i polała się krew
Akurat logo jest najmniej ważne. Najważniejsze, aby mod działał poprawnie na AWP i nie miał bugów.
"Are the hills going to march off?
Will heaven fall upon us?
Will the Earth open under us?
We don't know. We don't know, for a total eclipse has come upon us..."
Will heaven fall upon us?
Will the Earth open under us?
We don't know. We don't know, for a total eclipse has come upon us..."
- Silver Dragon
- V.I.P.
- Posty: 7080
- Rejestracja: 11 sie 2007, 23:28
- Lokalizacja: East Mayberry
- Otrzymał piwo: 2 razy
Z tego co wiem mod będzie samodzielny, a że RS również będzie maczał w tym palce, powinno być OK
Przybyłem, zobaczyłem... i polała się krew
- Silver Dragon
- V.I.P.
- Posty: 7080
- Rejestracja: 11 sie 2007, 23:28
- Lokalizacja: East Mayberry
- Otrzymał piwo: 2 razy
[youtube][/youtube]
WOW
WOW
Przybyłem, zobaczyłem... i polała się krew
Super!
Jak takie coś zrobić?
Jak takie coś zrobić?
Mody i Mapy: Restaurant | KillThemAll(Survival) | Christmas District In The Suburbs | Hospital Of Fear |
Mój PC: http://www.userbenchmark.com/UserRun/7655688
Mój PC: http://www.userbenchmark.com/UserRun/7655688
- Silver Dragon
- V.I.P.
- Posty: 7080
- Rejestracja: 11 sie 2007, 23:28
- Lokalizacja: East Mayberry
- Otrzymał piwo: 2 razy
To tylko sam autor wie
Reszta świata dowie się, jak ten mod wyjdzie
Reszta świata dowie się, jak ten mod wyjdzie
Przybyłem, zobaczyłem... i polała się krew
W życiu bym nie powiedział, że to silnik Postala. Takie coś bez crashy?! Epic!
"Are the hills going to march off?
Will heaven fall upon us?
Will the Earth open under us?
We don't know. We don't know, for a total eclipse has come upon us..."
Will heaven fall upon us?
Will the Earth open under us?
We don't know. We don't know, for a total eclipse has come upon us..."
Nie wiem, czy na UE2 jest ten dodatek (był w UT2k4, więc powinien być), ale za pomocą tzw.: DLL-link można podpiąć do silnika np.: Physx, Havok albo innego Bullet-a. Aczkolwiek nie ręczę organami, że w taki sposób podpięto nowy silnik fizyczny
Nobody Expects The Spanish Inquisition!
Świetne! Widać, że ErikFOV przykłada się do pracy co mnie cieszy. Cieszy mnie także, że kolejny filmik się pojawił co oznacza że mod nie umarł. Ciekawe, w jakiej misji takie tornado może zostać zastosowane?
Ciesze się także z tego, że ErikFOV wspójpracuje z Flafsterem przy PTL, bo zapewne będzie w co grać...
Ciesze się także z tego, że ErikFOV wspójpracuje z Flafsterem przy PTL, bo zapewne będzie w co grać...