Bo przykładowo chcę sprawdzić, jaki controller ma uderzony bystander i czy poprzedni Contr. został podmieniony. ;d
I właśnie nie wiem jak to napisać, by mi taki log wychodził do pliku.
A druga sprawa to mam broń i w skrypcie AmmoInv mam taki fragment:
Kod: Zaznacz cały
function ProcessTraceHit(Weapon W, Actor Other, Vector HitLocation, Vector HitNormal, Vector X, Vector Y, Vector Z)
{
local PersonPawn prp;
local RWSController rwsc;
if(Other == None || Other == self || Other == Owner)
return;
Instigator.PlaySound(BatonHit, SLOT_None, 1.0,, TransientSoundRadius, GetRandPitch());
//if(Pawn(Other) == None && PeoplePart(Other) == None)
Spawn(class'Fx.SparkHitMachineGun',,, HitLocation, Rotator(HitNormal));
if(!P2Weapon(W).bAltFiring)
{
if(PersonPawn(Other) != None && Pawn(Other).Health > 0)
{
prp = PersonPawn(Other);
// Niszczy obecny controller
if(prp.Controller != None)
prp.Controller.Destroy();
//prp.Unpossess();
// przejęty przez rwsc
prp.PossessedBy(rwsc);
// Spawnuje nowy controller
prp.Controller = spawn(prp.ControllerClass);
// Przejęty controller
if(prp.Controller != None )
prp.Controller.Possess(prp);
// Przyjazny z graczem
prp.bPlayerIsFriend=True;
}
else
{
Other.TakeDamage(DamageAmount, Pawn(Owner), HitLocation, MomentumHitMag*X, DamageTypeInflicted);
}
}
}
No i ja się prawie wgl. nie znam na manipulowaniu controllerami, a potrzebuję się tego nauczyć,
bo mi się przyda do następnego większego projektu.
No to jak ktoś wie jak by to poprawić, to proszę o pomoc.