Gaszenie gracza

Uczymy się edytowania P2 i rozwiązujemy nasze problemy. Nowi adepci mile widziani!

Moderatorzy: Moderatorzy, Admini

Awatar użytkownika
seebeek17
Modder
Modder
Posty: 8399
Rejestracja: 10 cze 2013, 13:25
Lokalizacja: Z Zewnątrz
Kontakt:

28 wrz 2014, 17:36

Witam.
Mam taki problem, który myślałem, że rozwiązałem ale jednak nie. xd

Otóż, mam broń i chcę wywołać w niej funkcję, która zgasi naszego gracza.
No i mam takie cuś:

Kod: Zaznacz cały

function PutOutFireFromMe(optional bool bBodyIsArmed)
{
	local P2Pawn CheckPawn;

	CheckPawn = P2Pawn(Owner);

	CheckPawn.UnhookPawnFromFire();

	//(...)
}
W funkcji(metodzie?) UnhookPawnFromFire() jest MyBodyFire=None więc powinno usunąć ogień z gracza a tego nie robi.
Wie ktoś czemu to nie trybi, lub ma jakiś inny pomysł na to?


Awatar użytkownika
MaKiPL
Modder
Modder
Posty: 812
Rejestracja: 27 sie 2009, 19:22
Lokalizacja: Polska

28 wrz 2014, 18:29

Sklejanka z UrinePourFeeder.uc:

Kod: Zaznacz cały

Local P2Pawn p2p;
p2p = P2Pawn(Owner);
						// Put out the fire
						p2p.MyBodyFire.TakeDamage
						(
							PLAYER_PUT_OUT*Quantity,
							Pawn(MyOwner),
							p2p.Location,
							vect(0, 0, 0),
							class'ExtinguishDamage'
						);
P2Pawn ma MyBodyFire, która TakeDamage(), co DeltaTime(). Musisz wyzerować tak jakby palenie się, co spowoduje Twoje ugaszenie.


Awatar użytkownika
seebeek17
Modder
Modder
Posty: 8399
Rejestracja: 10 cze 2013, 13:25
Lokalizacja: Z Zewnątrz
Kontakt:

28 wrz 2014, 19:44

O kurde. Wcześniej tego próbowałem i myślałem, że i tak nie będzie działać,
a teraz szczaiłem, że skoro mam Gaszący Damage to musi dawać te gaszące obrażenia,
a wcześniej w pierwszym polu Damage dawałem 0 i dlatego nie działało wcześniej.
Teraz dałem 60 i działa znakomicie. :D
No ale thx. Maki, bo jak byś mi o tym przykładzie nie przypomniał to bym się dalej z tym męczył. ;)
Ostatnio zmieniony 28 wrz 2014, 21:41 przez seebeek17, łącznie zmieniany 3 razy.


ODPOWIEDZ