Postal 2: Paradise Lost - DLC

Rozmowy o Postal 2: Paradise Lost.
Obrazek

Moderatorzy: Moderatorzy, Admini

Awatar użytkownika
NIEtykajmnie
Wnerwiony urzędas
Posty: 21
Rejestracja: 20 cze 2014, 12:30

30 cze 2014, 12:35

Nasi pracują nad remake dniami nocami by było ładne ,
a tu od RWS po 11latach graficznie to samo.

Obrazek
Obrazek


Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14479
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

30 cze 2014, 17:00

EvilYeah pisze:no ale musicie przyznać że Postal 2 pod bardzo bardzo wieloma względami odstaje od dzisiejszych superprodukcji.
Wcale mnie nie interesuje Postal 2 jako superprodukcja. Jestem na etapie, że im mniejsza a dające frajdę gra - tym lepsza. Sycić się prostą strukturą gry i jej plików oraz - maksymalnie bogatą rozrywką, konfiguracją i rozbudową. Mam w nosie nowoczesne rozwiązania i super efekty. Liczy się super zabawa. ;)
Ryuq666 pisze:
Czego ty wymagasz od jedenastoletniej gry :|
Nowej gry xD
Nie, no, to oczywiste. Ale pozostańmy realistami. xD
prawdziwy 666 pisze:to zostanie wydane na wszystkie wersje także nie steamowe
Steam jako baza rozwojowa dla Postala 2 i jego dodatków? Ja go tak traktuję już od Patcha 1413, kiedy zwykli gracze się go nie doczekali, jak i następnych. Zawęża to krąg uczestniczących, ale - nie zamyka przed nikim. Wystarczy zaakceptować realia obecnych czasów. ;)
NIEtykajmnie pisze:Nasi pracują nad remake dniami nocami by było ładne ,
a tu od RWS po 11latach graficznie to samo.
To bolesne słowa.


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
Silver Dragon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7080
Rejestracja: 11 sie 2007, 23:28
Lokalizacja: East Mayberry
Otrzymał  piwo: 2 razy

30 cze 2014, 17:21

Wcale mnie nie interesuje Postal 2 jako superprodukcja. Jestem na etapie, że im mniejsza a dające frajdę gra - tym lepsza. Sycić się prostą strukturą gry i jej plików oraz - maksymalnie bogatą rozrywką, konfiguracją i rozbudową. Mam w nosie nowoczesne rozwiązania i super efekty. Liczy się super zabawa. ;)
Nic dodać, nic ująć ;)
Steam jako baza rozwojowa dla Postala 2 i jego dodatków? Ja go tak traktuję już od Patcha 1413, kiedy zwykli gracze się go nie doczekali, jak i następnych. Zawęża to krąg uczestniczących, ale - nie zamyka przed nikim. Wystarczy zaakceptować realia obecnych czasów. ;)
Z jednej strony dobrze, bo P2 się rozwija, z drugiej strony kijowo, bo społeczność P2 została podzielona na dwa światy. Drugą rzeczą jest kompatybilność wsteczna modów. AMN na przykład nie działa pod Steamową wersję. Sprawdzał ktoś AWPM czy działa?
Tiquill pisze:
NIEtykajmnie pisze:
Nasi pracują nad remake dniami nocami by było ładne ,
a tu od RWS po 11latach graficznie to samo.
To bolesne słowa.
Jak już mówiłem, grafika to nie wszystko. Miodność rozgrywki to podstawa. Gra ma być rozrywką, a nie jeno cieszyć ślepka ;)
Ostatnio zmieniony 30 cze 2014, 17:23 przez Silver Dragon, łącznie zmieniany 1 raz.


Przybyłem, zobaczyłem... i polała się krew :evilbat:
Obrazek
Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14479
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

30 cze 2014, 18:21

Silver Dragon pisze:
Steam jako baza rozwojowa dla Postala 2 i jego dodatków? Ja go tak traktuję już od Patcha 1413, kiedy zwykli gracze się go nie doczekali, jak i następnych. Zawęża to krąg uczestniczących, ale - nie zamyka przed nikim. Wystarczy zaakceptować realia obecnych czasów. ;)
Z jednej strony dobrze, bo P2 się rozwija, z drugiej strony kijowo, bo społeczność P2 została podzielona na dwa światy. Drugą rzeczą jest kompatybilność wsteczna modów. AMN na przykład nie działa pod Steamową wersję. Sprawdzał ktoś AWPM czy działa?
Na to odpowiadam w bardziej stosownym miejscu: https://forum.postalsite.info/po ... .html#90995
Silver Dragon pisze:
Tiquill pisze:
NIEtykajmnie pisze:
Nasi pracują nad remake dniami nocami by było ładne ,
a tu od RWS po 11latach graficznie to samo.
To bolesne słowa.
Jak już mówiłem, grafika to nie wszystko. Miodność rozgrywki to podstawa. Gra ma być rozrywką, a nie jeno cieszyć ślepka ;)
Ból tych słów jest jednak dwojaki. Bolą także z drugiej perspektywy. Zależy, co komu bliższe skóry. A odnośnie UDK... Nie, akurat tego jestem ciekawy.
Ostatnio zmieniony 30 cze 2014, 18:25 przez Tiquill, łącznie zmieniany 1 raz.


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
seebeek17
Modder
Modder
Posty: 8399
Rejestracja: 10 cze 2013, 13:25
Lokalizacja: Z Zewnątrz
Kontakt:

30 cze 2014, 18:26

Tiquill pisze:Wcale mnie nie interesuje Postal 2 jako superprodukcja. Jestem na etapie, że im mniejsza a dające frajdę gra - tym lepsza. Sycić się prostą strukturą gry i jej plików oraz - maksymalnie bogatą rozrywką, konfiguracją i rozbudową. Mam w nosie nowoczesne rozwiązania i super efekty. Liczy się super zabawa. ;)
Lepiej ująć tego nie można. :ok:


Awatar użytkownika
Ramiz
Wstydliwy morderca
Posty: 1
Rejestracja: 09 sie 2014, 23:42

09 sie 2014, 23:48

Podobno w przyszłości "Paradise Lost" ma być dystrybuowane także poza Steamem. Co jak co, ale Postal 2 w Polsce trochę znany jest, a już tym bardziej po tym jak grę nagrał Rojo. Trzeba jakoś uderzyć do firmy CDP.pl by zainteresowali się tym dodatkiem, na pewno tekstu nie będzie masakrycznie dużo więc pokrycie kosztów pełnej lokalizacji na pewno nie będzie jakieś ogromne. Chciałbym znowu usłyszeć Krzysztofa Grębskiego w roli Kolesia.

W najgorszym wypadku można zorganizować społeczność do fanowskiej lokalizacji gry, ale nadal trzeba walczyć o Grębskiego w roli Kolesia. Takie jest moje zdanie. Może jakaś petycja do CDP.pl ?


Awatar użytkownika
Zaver
Wytrenowany morderca
Wytrenowany morderca
Posty: 1743
Rejestracja: 14 lip 2012, 23:09

09 sie 2014, 23:52

najlepiej do Licomp Empirical Multimedia (Licomp Empik Multimedia)


Awatar użytkownika
BloodLogin
Pracownik RWS
Pracownik RWS
Posty: 2310
Rejestracja: 09 gru 2013, 09:33
Lokalizacja: Rzadkochowa ?

10 sie 2014, 10:04

Ramiz pisze: Chciałbym znowu usłyszeć Krzysztofa Grębskiego w roli Kolesia.
Nigdy nie zmienię zdania , po 11latach nie da się otworzyć tego samego kolesiowego tonu (tym bardziej po serialu WM gdzie gadał za ok 15 postaci).
Ktoś na silę dopisał go do Wikipedii UDK 2015.

A to dubbingował Johna w Eternal?
Ostatnio zmieniony 10 sie 2014, 10:18 przez BloodLogin, łącznie zmieniany 1 raz.


"You will always find blood here! "
"No i dobrze 1 Blood mniej Szatanowi lżej"
09 Gru 2013 - 09 Gru 2016 PRAWIE 3 LATA z wami !!
Awatar użytkownika
Reality Master
Modder
Modder
Posty: 1094
Rejestracja: 07 lis 2007, 19:41
Kontakt:

10 sie 2014, 16:05

A to dubbingował Johna w Eternal?
Krzysztof Grębski. Problem? <trollface> Poza tym, nie ma różnicy czy jego głos się zmienił czy nie. To jest głos polskiego Kolesia i nie wyobrażam sobie by miał go zastąpić ktoś inny. Podobna sprawa z głosem Duke'a w DNF - głos Jon St Johna bardzo się zmienił od czasów DN3D, ale to nie gra roli gdyż najważniejsze jest, że głos podkłada ciągle ta sama osoba.
Ostatnio zmieniony 10 sie 2014, 16:09 przez Reality Master, łącznie zmieniany 1 raz.


Awatar użytkownika
BloodLogin
Pracownik RWS
Pracownik RWS
Posty: 2310
Rejestracja: 09 gru 2013, 09:33
Lokalizacja: Rzadkochowa ?

10 sie 2014, 19:59

Reality Master pisze:Krzysztof Grębski...Poza tym, nie ma różnicy czy jego głos się zmienił czy nie.
W sumie wole ten twardszy ton głosu bez cenzury.
Ostatnio zmieniony 10 sie 2014, 20:04 przez BloodLogin, łącznie zmieniany 1 raz.


"You will always find blood here! "
"No i dobrze 1 Blood mniej Szatanowi lżej"
09 Gru 2013 - 09 Gru 2016 PRAWIE 3 LATA z wami !!
Awatar użytkownika
ALCRD
Agressive Vampire
Agressive Vampire
Posty: 1324
Rejestracja: 18 wrz 2007, 16:24
Lokalizacja: Coldharbour

18 wrz 2014, 08:55

Tiquill pisze:Jestem na etapie, że im mniejsza a dające frajdę gra - tym lepsza. Sycić się prostą strukturą gry i jej plików oraz - maksymalnie bogatą rozrywką, konfiguracją i rozbudową. Mam w nosie nowoczesne rozwiązania i super efekty. Liczy się super zabawa. ;)
Popieram :D


Awatar użytkownika
Dzienis
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 12106
Rejestracja: 03 lut 2012, 18:53
Lokalizacja: Pojezierze Litewskie
Postawił piwo: 14 razy
Otrzymał  piwo: 6 razy
Kontakt:

19 wrz 2014, 16:36

Nie wiem czemu RWS jest tak leniwy. Wystarczyło by zrobić nowe mapy, inaczej nazwać miasto i dać nowe misje. Taki Postal 2 tylko w innym miejscu niż Paradise i Koleś w nowych okolicznościach. Plus może jeszcze parę nowych broni, tekstów Kolesia i pickupów. Aha i możliwość jazdy autem (wystarczyłoby jedynie ulepszyć mod Marica).
Ostatnio zmieniony 19 wrz 2014, 16:38 przez Dzienis, łącznie zmieniany 2 razy.


Awatar użytkownika
Ryuq
Administrator
Administrator
Posty: 1338
Rejestracja: 03 paź 2010, 18:20
Lokalizacja: Galicja
Postawił piwo: 2 razy
Otrzymał  piwo: 4 razy

19 wrz 2014, 17:07

z tym by nie było problemu, bo RWS lubi wydawać cudze mody za mamone dla siebie.
Oni przestana być leniwi jak nie bedzie zarobku, to logiczne. 11 Lat i gra sie sprzedaje, po co robić nowa?


Awatar użytkownika
Dzienis
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 12106
Rejestracja: 03 lut 2012, 18:53
Lokalizacja: Pojezierze Litewskie
Postawił piwo: 14 razy
Otrzymał  piwo: 6 razy
Kontakt:

19 wrz 2014, 17:22

Serio? Postala jeszcze ktoś kupuje? Myślałem, że nikt nowy już w niego nie gra bo jest już zbyt archaiczny w porównaniu do dzisiejszych gier. W Polsce być może trochę reklamy dla gry zrobił Rojo swoim gameplayem o Postalu.


Awatar użytkownika
ALCRD
Agressive Vampire
Agressive Vampire
Posty: 1324
Rejestracja: 18 wrz 2007, 16:24
Lokalizacja: Coldharbour

19 wrz 2014, 17:27

dzienis666 pisze:Serio? Postala jeszcze ktoś kupuje? Myślałem, że nikt nowy już w niego nie gra bo jest już zbyt archaiczny w porównaniu do dzisiejszych gier. W Polsce być może trochę reklamy dla gry zrobił Rojo swoim gameplayem o Postalu.
Całkiem sporo ludzi kupiło Postala 2 Complete na steam.. całkiem niezły wynik jak na archaiczną grę.
Ostatnio zmieniony 19 wrz 2014, 17:28 przez ALCRD, łącznie zmieniany 1 raz.


ODPOWIEDZ