Czego wam brakuje w Postal 2?
Moderatorzy: Moderatorzy, Admini
Mi zdecydowanie brakuje możliwości łamania kończyn . Bardziej chirurgiczny system uszkodzeń ciała, przydałby się choćby taki co jest w left 4 dead 2. Więcej animacji typu: siedzenie na krześle, czołganie się brzuchem do góry i takie tam.
- Ryuq
- Administrator
- Posty: 1338
- Rejestracja: 03 paź 2010, 18:20
- Lokalizacja: Galicja
- Postawił piwo: 2 razy
- Otrzymał piwo: 4 razy
Tego typu animacji jet pełno w ED i AWPModzie Niestety, brakuje mi tego przechodnie olewają wszelkie meble, ławki itp i nie siadają na nich ani nic...Więcej animacji typu: siedzenie na krześle...
Łamanie kończyn? Wyobrażam sobie bieganie po Paradise z bejzbolem, ktoś do mnie celuje - JEB! Z bejzbola, przeciwnik bez broni. ręka z "ragdollem" wisi bezwładnie,a przeciwnik ucieka, a ręka za nim powiewa XDD
Gdzie w AWPModzie ktoś siedzi?Tego typu animacji jet pełno w ED i AWPModzie
Dobre by było jakby ktoś zrobił Postala na silniku Euphoria wtedy praktycznie nigdy by się nie znudziła
Ostatnio zmieniony 13 sie 2012, 19:00 przez Plebs, łącznie zmieniany 1 raz.
- Rycho3D
- Modder
- Posty: 11978
- Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
- Lokalizacja: SinCity
- Postawił piwo: 8 razy
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
https://chomikuj.pl/EU-ROPA/Postal2+MOD/ ... 814023.jpgRyuq666 pisze:AWPMod ma animacje z ED...w sensie paczke z nimi. Nikt nie zrobil siadajacych bystanderow jeszcze no ale moze kiedys...
8=======D
takie animację są spoko, dla tych którzy nie wiedzą jak: ustawić kości, zrobić po klatkach, wyeksportować z danego programu w format psk., napisać skrypt, żeby po wpisaniu odpowiedniej komendy w PawnAttributes bystandera np. siedział (EP_Sit). na takie coś proponuję Blendera
Co do tematu jak na razie nic mi nie brakuje w samej grze. Ogólnie chciałbym dołączony oryginalny Unreal Engine 2.0, a nie zmodyfikowany.
EDIT: Rycho3D, zrobiłeś rigga dla tej animacji? Lepiej to wygląda
Co do tematu jak na razie nic mi nie brakuje w samej grze. Ogólnie chciałbym dołączony oryginalny Unreal Engine 2.0, a nie zmodyfikowany.
EDIT: Rycho3D, zrobiłeś rigga dla tej animacji? Lepiej to wygląda
Ostatnio zmieniony 14 sie 2012, 21:24 przez Zaver, łącznie zmieniany 1 raz.
- Ryuq
- Administrator
- Posty: 1338
- Rejestracja: 03 paź 2010, 18:20
- Lokalizacja: Galicja
- Postawił piwo: 2 razy
- Otrzymał piwo: 4 razy
I Hate You. xdRycho3D pisze:https://chomikuj.pl/EU-ROPA/Postal2+MOD/ ... 814023.jpgRyuq666 pisze:AWPMod ma animacje z ED...w sensie paczke z nimi. Nikt nie zrobil siadajacych bystanderow jeszcze no ale moze kiedys...
Btw, ale to nie jest tak że oni sobie chodzą, i jak chcą to siadają, tylko ona po prostu siedzi, bo jej tak trigger kazał..nie? xd Zwykła animacja, a nie coś w stylu "interesting point'u" w siedzącej wersji nie?
to też może być, ale może dorobił animację wstające i siadające na dany przedmiot skryptami na daną postać (bystandera).
@Rycho 3D, rigg to dodatkowe kości mocowane w niektórych miejscach do płynniejszych ruchów postaci i animacji:
@Rycho 3D, rigg to dodatkowe kości mocowane w niektórych miejscach do płynniejszych ruchów postaci i animacji:
- Załączniki
-
- Mój rigg jeszcze z początków animacji (mój pierwszy rigg) :D
- moje kości z kiedys.png (179.75 KiB) Przejrzano 4746 razy
- Rycho3D
- Modder
- Posty: 11978
- Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
- Lokalizacja: SinCity
- Postawił piwo: 8 razy
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
Ja robię animacje w 3DSmax Blender mnie wkurwia
Przejścia między animacjami ,robią się same .Wystarczy siedząca.ZigHorDude pisze:to też może być, ale może dorobił animację wstające i siadające na dany przedmiot skryptami na daną postać (bystandera).
8=======D
Tak jak w temacie.
Mi brakowało takiego typowego "życia".
Auta stoją, ale nikt nimi nie jeździ, ludzie idą do sklepu, jednak nie mają żadnych reklamówek.
W AWP (Jak dobrze pamiętam), to już przez telefon rozmawiają.
PS. Sorry za odkop
[ Komentarz dodany przez: Mr Minio: 2013-03-02, 23:22 ]
Nie masz za co przepraszać. Sprawy związane z Postalem są zawsze aktualne, więc odkopywanie tematów nie jest na tym Forum karane.
Mi brakowało takiego typowego "życia".
Auta stoją, ale nikt nimi nie jeździ, ludzie idą do sklepu, jednak nie mają żadnych reklamówek.
W AWP (Jak dobrze pamiętam), to już przez telefon rozmawiają.
PS. Sorry za odkop
[ Komentarz dodany przez: Mr Minio: 2013-03-02, 23:22 ]
Nie masz za co przepraszać. Sprawy związane z Postalem są zawsze aktualne, więc odkopywanie tematów nie jest na tym Forum karane.
Ostatnio zmieniony 02 mar 2013, 23:13 przez Snake, łącznie zmieniany 1 raz.
12 Lat z wami!!
06.09.10 - 06.09.22
06.09.10 - 06.09.22
- Tiquill
- V.I.P.
- Posty: 14479
- Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
- Lokalizacja: z naprzeciwka
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
Był o tym taki temat, tylko jakoś go nie widzę. Sam w nim narzekałem na brak bardziej naturalnego życia mieszkańców. Gdzie on się podział?
Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
- Dzienis
- V.I.P.
- Posty: 12106
- Rejestracja: 03 lut 2012, 18:53
- Lokalizacja: Pojezierze Litewskie
- Postawił piwo: 14 razy
- Otrzymał piwo: 6 razy
- Kontakt:
1.Większego sensu w zachowaniu przechodniów
2.Większej ilości misji, podstawkę można skończyć w 1h
3.Oryginalne Paradise jest za małe i za mało w nim domów mieszkańców (naliczyłem 24)
4.Jeżdżących samochodów . I tak, wiem że jest mod Marica, chodzi o podstawkę.
5.Hmm... szkoda, że nie można wejść do własnej przyczepy jak w AVPC.
2.Większej ilości misji, podstawkę można skończyć w 1h
3.Oryginalne Paradise jest za małe i za mało w nim domów mieszkańców (naliczyłem 24)
4.Jeżdżących samochodów . I tak, wiem że jest mod Marica, chodzi o podstawkę.
5.Hmm... szkoda, że nie można wejść do własnej przyczepy jak w AVPC.
I regret nothing