smk.
Mam taki trochę lamerski problem, bo wiem, że to są podstawy edytorki, ale po prostu już z pół roku czegoś takiego nie robiłem to pozapominałem. ;d
Otóż stawiam gostka, łączę go do ScriptedTrigger'a (AIScriptTag<->TriggerTag), w tym ScriptedTrigger'ze mam:
1.WaitForEvent
2.ChangeWeapon
3.MoveToPoint
I mam w 3. wpisanego Taga LookPoint'a.
No i ChangeWeapon działa, a iść już gostek do punktu nie chce. xd
Wie ktoś jak to się robiło?
Scripted Action
Moderatorzy: Moderatorzy, Admini
- Rycho3D
- Modder
- Posty: 11978
- Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
- Lokalizacja: SinCity
- Postawił piwo: 8 razy
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
Chyba wiem.
Akcja zamyka się, zanim gostek dojdzie do punktu.
Wstaw na końcu "weit for time"
Nie wiem dlaczego, ale niektóre "action" nie działają poprawnie w AW.
Akcja zamyka się, zanim gostek dojdzie do punktu.
Wstaw na końcu "weit for time"
Nie wiem dlaczego, ale niektóre "action" nie działają poprawnie w AW.
8=======D
- Rycho3D
- Modder
- Posty: 11978
- Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
- Lokalizacja: SinCity
- Postawił piwo: 8 razy
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
w AW nie działa ta opcja w "scripted trigger"
Tak jak pisałem tylko trzeba użyć "scripted sequence"
Wysłałem ci mapkę z przykładem na PW.
Tak jak pisałem tylko trzeba użyć "scripted sequence"
Wysłałem ci mapkę z przykładem na PW.
Ostatnio zmieniony 12 wrz 2014, 20:55 przez Rycho3D, łącznie zmieniany 1 raz.
8=======D
Okej, dzięki, działa.
Ostatnio zmieniony 12 wrz 2014, 22:10 przez seebeek17, łącznie zmieniany 1 raz.
- BloodLogin
- Pracownik RWS
- Posty: 2310
- Rejestracja: 09 gru 2013, 09:33
- Lokalizacja: Rzadkochowa ?
Przykład z mego SLASHER.
Ustawiłem w PawnAttributes
PawnInitialState -> EP_Dance
oraz
StartAnimation -> Dance (lub inna nazwa z podglądu Animacji )
Ustawiłem w PawnAttributes
PawnInitialState -> EP_Dance
oraz
StartAnimation -> Dance (lub inna nazwa z podglądu Animacji )