Scripted Action

Uczymy się edytowania P2 i rozwiązujemy nasze problemy. Nowi adepci mile widziani!

Moderatorzy: Moderatorzy, Admini

Awatar użytkownika
seebeek17
Modder
Modder
Posty: 8399
Rejestracja: 10 cze 2013, 13:25
Lokalizacja: Z Zewnątrz
Kontakt:

12 wrz 2014, 19:13

smk.
Mam taki trochę lamerski problem, bo wiem, że to są podstawy edytorki, ale po prostu już z pół roku czegoś takiego nie robiłem to pozapominałem. ;d

Otóż stawiam gostka, łączę go do ScriptedTrigger'a (AIScriptTag<->TriggerTag), w tym ScriptedTrigger'ze mam:
1.WaitForEvent
2.ChangeWeapon
3.MoveToPoint
I mam w 3. wpisanego Taga LookPoint'a.

No i ChangeWeapon działa, a iść już gostek do punktu nie chce. xd

Wie ktoś jak to się robiło?


Awatar użytkownika
Rycho3D
Modder
Modder
Posty: 11978
Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
Lokalizacja: SinCity
Postawił piwo: 8 razy
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

12 wrz 2014, 19:16

Przed nr.3 wstaw "walk"


8=======D
Awatar użytkownika
seebeek17
Modder
Modder
Posty: 8399
Rejestracja: 10 cze 2013, 13:25
Lokalizacja: Z Zewnątrz
Kontakt:

12 wrz 2014, 19:32

Nic nie dało.
Dałem i przed i po MoveToPoint i nic.
Skopiowałem nawet LookTarget z innej mapy i mam wszystko poustawiane jak na innej mapie i dalej nie działa. Co może być przyczyną, i jak to rozwiązać?


Awatar użytkownika
Rycho3D
Modder
Modder
Posty: 11978
Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
Lokalizacja: SinCity
Postawił piwo: 8 razy
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

12 wrz 2014, 19:49

Chyba wiem.
Akcja zamyka się, zanim gostek dojdzie do punktu.
Wstaw na końcu "weit for time"
Nie wiem dlaczego, ale niektóre "action" nie działają poprawnie w AW.


8=======D
Awatar użytkownika
seebeek17
Modder
Modder
Posty: 8399
Rejestracja: 10 cze 2013, 13:25
Lokalizacja: Z Zewnątrz
Kontakt:

12 wrz 2014, 19:58

Dalej nic. ;/


Awatar użytkownika
Rycho3D
Modder
Modder
Posty: 11978
Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
Lokalizacja: SinCity
Postawił piwo: 8 razy
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

12 wrz 2014, 20:54

w AW nie działa ta opcja w "scripted trigger"
Tak jak pisałem tylko trzeba użyć "scripted sequence" ;)
Wysłałem ci mapkę z przykładem na PW.
Ostatnio zmieniony 12 wrz 2014, 20:55 przez Rycho3D, łącznie zmieniany 1 raz.


8=======D
Awatar użytkownika
seebeek17
Modder
Modder
Posty: 8399
Rejestracja: 10 cze 2013, 13:25
Lokalizacja: Z Zewnątrz
Kontakt:

12 wrz 2014, 22:10

Okej, dzięki, działa. :ok: :)
Ostatnio zmieniony 12 wrz 2014, 22:10 przez seebeek17, łącznie zmieniany 1 raz.


Awatar użytkownika
seebeek17
Modder
Modder
Posty: 8399
Rejestracja: 10 cze 2013, 13:25
Lokalizacja: Z Zewnątrz
Kontakt:

12 wrz 2014, 22:45

A jeszcze tak zapytam..

Jak ustawić w SS żeby postać tańczyła?
Bo próbowałem w Action_PlayAnim ale tam nie wiem co wpisać, bo to się raczej gdzieś indziej ustawia.. ;d


Awatar użytkownika
BloodLogin
Pracownik RWS
Pracownik RWS
Posty: 2310
Rejestracja: 09 gru 2013, 09:33
Lokalizacja: Rzadkochowa ?

12 wrz 2014, 22:56

Przykład z mego SLASHER.

Ustawiłem w PawnAttributes
PawnInitialState -> EP_Dance
oraz
StartAnimation -> Dance (lub inna nazwa z podglądu Animacji )


Awatar użytkownika
seebeek17
Modder
Modder
Posty: 8399
Rejestracja: 10 cze 2013, 13:25
Lokalizacja: Z Zewnątrz
Kontakt:

12 wrz 2014, 23:27

PawnInitialState -> EP_Dance
to wiem
StartAnimation -> Dance (lub inna nazwa z podglądu Animacji )
Nie działa:

Obrazek

Jak coś, chodzi o Scripted Sequence.


Awatar użytkownika
Rycho3D
Modder
Modder
Posty: 11978
Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
Lokalizacja: SinCity
Postawił piwo: 8 razy
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

13 wrz 2014, 07:12

Musisz wpisać dokładną nazwę animacji.
s_dance1 , s_dance2 lub s_dance3


8=======D
ODPOWIEDZ