Robienie pickupu

Uczymy się edytowania P2 i rozwiązujemy nasze problemy. Nowi adepci mile widziani!

Moderatorzy: Moderatorzy, Admini

Awatar użytkownika
seebeek17
Modder
Modder
Posty: 8399
Rejestracja: 10 cze 2013, 13:25
Lokalizacja: Z Zewnątrz
Kontakt:

11 sie 2014, 01:29

czesc.
mam takie pytanko.
tyle rzeczy probowalem i juz jestem tym zmeczony. ;/

robie swoj pickup, ktory ma dac 19 kotów.
jest skrypt Inv i Pickup.

w Inv jest cos takiego:

Kod: Zaznacz cały

auto state Activate()
{
          // deklaracje itp
	local Inventory invadd;
	local P2PowerupInv ppinv; 

	local P2Pawn CheckPawn;
	CheckPawn = P2Pawn(Owner);	

	//invadd = AWPawn(Pawn).CreateInventory("Inventory.CatInv");

	invadd = CheckPawn.CreateInventory("Inventory.CatInv"); //stworz inventory

	ppinv = P2PowerupInv(invadd);
	if(ppinv != None)
		ppinv.AddAmount(19); // zwieksz liczbe inventora
}
No i błąd wywala przy invadd = CheckPawn.CreateInventory("Inventory.CatInv");

Jak mam zrobić by pickup dodawał mi 19 kotów, od razu, bez aktywacji, podobnie jak apteczka?

Sory, ze tak troche o gotowca, ale juz nie mam sily do tego szitu...

Thx. z gory i daje plusy za pomoc.


Awatar użytkownika
Rycho3D
Modder
Modder
Posty: 11978
Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
Lokalizacja: SinCity
Postawił piwo: 8 razy
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

11 sie 2014, 07:27

Kod: Zaznacz cały

Default properties
 AmountToAdd = 19
 bAutoActivateOnce = True


8=======D
ODPOWIEDZ