Nie chciało mi się bawić cały dzień w to, to obróciłem na szybko w blenderze i jest git.
Ok. Ale to był dopiero pickup. ;p
Teraz męczę się z ustawieniem broni w 3rd person view.
Próbowałem chyba wszystkiego, m.in.:
Kod: Zaznacz cały
simulated function PostBeginPlay()
{
local rotator P;
local rotator Y;
local rotator R;
Super.PostBeginPlay();
P = Rotation;
P.Pitch = 8392;
Y = Rotation;
Y.Yaw = 7064;
R = Rotation;
R.Roll = 5448;
SetRotation(P);
SetRotation(Y);
SetRotation(R);
}
Kod: Zaznacz cały
event Tick(float DeltaTime)
{
local rotator P;
local rotator Y;
local rotator R;
P = Rotation;
P.Pitch += 8392;
SetRotation(P);
Y = Rotation;
Y.Yaw += 7064;
SetRotation(Y);
R = Rotation;
R.Roll += 5448;
SetRotation(R);
}
(Pewnie coś źle robie.. :v )
Jeszcze próbowałem w defaultproperties dawać różne rotatory typu: Rotation, RelativeRotation, RotationRate, dając Roll i Yaw w środku i nic nie chce działać. ;/
Czy te rotatory w defaultproperties w ogóle działają??
I jak to jest z tym Attachment do broni?
Attachment używa animacji, szkieletu, jedynie static mesha, czy czego, by wyświetlić broń w 3 osobie?
I jak dostosować broń do gostka w 3rd person view?
Wolve jak robił Magnum Tutorial to też mu się broń w 3 os. spierdzieliła ale nie pokazał jak to naprawić.
Wie ktoś?