Obracanie pickupa w skrypcie

Uczymy się edytowania P2 i rozwiązujemy nasze problemy. Nowi adepci mile widziani!

Moderatorzy: Moderatorzy, Admini

Awatar użytkownika
seebeek17
Modder
Modder
Posty: 8399
Rejestracja: 10 cze 2013, 13:25
Lokalizacja: Z Zewnątrz
Kontakt:

25 lip 2014, 19:58

siema.
mam trochę lamerskie pytanie.. ;d
..
jak obrócić pickup'a w skryptach?
..
no bo zrobiłem pickupa własnego pistoletu, i dałem w defaultproperties

Kod: Zaznacz cały

defaultproperties
{
     Rotation=(Pitch=8392,Yaw=7064,Roll=5448)
}
i

Kod: Zaznacz cały

defaultproperties
{
     Pitch=8392
     Yaw=7064
     Roll=5448
}
no i nie działa.. ;/

jak mam obrócić obiekt Pickup w skryptach?

_________________
Obracanie przedmiotu - to mało trafny tytuł tematu, lamerski właśnie. Zmieniłem.
Tiq
Ostatnio zmieniony 29 lip 2014, 03:13 przez seebeek17, łącznie zmieniany 1 raz.


Awatar użytkownika
Rycho3D
Modder
Modder
Posty: 11978
Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
Lokalizacja: SinCity
Postawił piwo: 8 razy
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

25 lip 2014, 21:25

obróć w staticmesh albo ustaw spawner ;)
lub

Kod: Zaznacz cały

 
 Simulated Function PostBeginPlay()
    local vector RotX, RotY, RotZ, lPos;

   GetAxes(Rotation,RotX,RotY,RotZ);
My pickup.ClientSetRotation(rot(0,0,0));

Jakoś tak :P


8=======D
Awatar użytkownika
seebeek17
Modder
Modder
Posty: 8399
Rejestracja: 10 cze 2013, 13:25
Lokalizacja: Z Zewnątrz
Kontakt:

29 lip 2014, 14:10

Nie chciało mi się bawić cały dzień w to, to obróciłem na szybko w blenderze i jest git.
Ok. Ale to był dopiero pickup. ;p

Teraz męczę się z ustawieniem broni w 3rd person view.
Próbowałem chyba wszystkiego, m.in.:

Kod: Zaznacz cały

simulated function PostBeginPlay()
{
	local rotator P;
	local rotator Y;
	local rotator R;

	Super.PostBeginPlay();

	P = Rotation;
	P.Pitch = 8392;

	Y = Rotation;
	Y.Yaw = 7064;

	R = Rotation;
	R.Roll = 5448;

	SetRotation(P);
	SetRotation(Y);
	SetRotation(R);
}

Kod: Zaznacz cały

event Tick(float DeltaTime)
{
	local rotator P;
	local rotator Y;
	local rotator R;

	P = Rotation;
	P.Pitch += 8392;
	SetRotation(P);

	Y = Rotation;
	Y.Yaw += 7064;
	SetRotation(Y);

	R = Rotation;
	R.Roll += 5448;
	SetRotation(R);
}
(Pewnie coś źle robie.. :v )

Jeszcze próbowałem w defaultproperties dawać różne rotatory typu: Rotation, RelativeRotation, RotationRate, dając Roll i Yaw w środku i nic nie chce działać. ;/

Czy te rotatory w defaultproperties w ogóle działają??

I jak to jest z tym Attachment do broni?
Attachment używa animacji, szkieletu, jedynie static mesha, czy czego, by wyświetlić broń w 3 osobie?
I jak dostosować broń do gostka w 3rd person view?

Wolve jak robił Magnum Tutorial to też mu się broń w 3 os. spierdzieliła ale nie pokazał jak to naprawić.

Wie ktoś?


Awatar użytkownika
Rycho3D
Modder
Modder
Posty: 11978
Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
Lokalizacja: SinCity
Postawił piwo: 8 razy
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

29 lip 2014, 14:16

Attachment ustawisz w animacjach ustawiając Attach > Sockets


8=======D
Awatar użytkownika
seebeek17
Modder
Modder
Posty: 8399
Rejestracja: 10 cze 2013, 13:25
Lokalizacja: Z Zewnątrz
Kontakt:

29 lip 2014, 14:39

Poustawiałem tam, zapisałem paczkę, i nic się nie zmieniło. :/

A jakieś pomysły jak to ustawić w skrypcie broni Attachment? By nie ruszać animacji?


Awatar użytkownika
Rycho3D
Modder
Modder
Posty: 11978
Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
Lokalizacja: SinCity
Postawił piwo: 8 razy
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

29 lip 2014, 14:42

seebeek17 pisze:A jakieś pomysły jak to ustawić w skrypcie broni Attachment? By nie ruszać animacji?
Właśnie te ustawienia z okna animacji przepisz do skryptu.
Edit:
By ustawić coś w dłoni wpisz kość Dummy01.
Załączniki
Image2.jpg
Image2.jpg (70.08 KiB) Przejrzano 1803 razy
Ostatnio zmieniony 29 lip 2014, 14:58 przez Rycho3D, łącznie zmieniany 2 razy.


8=======D
Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14479
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

29 lip 2014, 15:03

Jest w kodzie gry taki kod:

Kod: Zaznacz cały

exec function updaterelative(int pitch, int yaw, int roll)
(oczywiście dalej jego zawartość). Nie testowałem tego polecenia, ale jego założenie było takie, by ułatwić sobie ustawienie położenia broni.


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
Rycho3D
Modder
Modder
Posty: 11978
Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
Lokalizacja: SinCity
Postawił piwo: 8 razy
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

29 lip 2014, 15:18

Spróbuj tak:
A_Rotation=(Pitch=0,Yaw=0,Roll=0)


8=======D
Awatar użytkownika
seebeek17
Modder
Modder
Posty: 8399
Rejestracja: 10 cze 2013, 13:25
Lokalizacja: Z Zewnątrz
Kontakt:

29 lip 2014, 16:01

Rycho3D pisze:Spróbuj tak:
A_Rotation=(Pitch=0,Yaw=0,Roll=0)
Wyskakuje warning

Kod: Zaznacz cały

ExecWarning: Unknown property in defaults:      A_Rotation=(Pitch=0,Yaw=16384,Roll=32768)
Zrobiłem dla testu nowe zapałki, i to właśnie z nimi mam problem.
Porobiłem podklasy, nowe tekstury, przeexportowałem model do nowej paczki, animacji używam tych oryginalnych z MP_Weapons.ukx.
Kompiluję wszystko, włączam grę, no i z pierwszej osoby wszystko jest ok, podrasowane skrypty działają, lecz we freecamera w 3 osobie animacje są trochę przesunięte (pomimo, że animacji nie ruszałem).


Awatar użytkownika
Rycho3D
Modder
Modder
Posty: 11978
Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
Lokalizacja: SinCity
Postawił piwo: 8 razy
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

29 lip 2014, 16:08

Bo w trzeciej osobie używa podstawowych animacji postaci.
Zobacz jak ustawiłem butelkę w Eliminatorze pamiętam że ją obracałem za pomocą skryptu piwo.u


8=======D
Awatar użytkownika
seebeek17
Modder
Modder
Posty: 8399
Rejestracja: 10 cze 2013, 13:25
Lokalizacja: Z Zewnątrz
Kontakt:

29 lip 2014, 16:55

Ok, Rycho3D, dzięki, leci+. ;)

Rotator ustawiony, teraz już tylko trochę Location poprawię i będzie awesome. :D


Awatar użytkownika
seebeek17
Modder
Modder
Posty: 8399
Rejestracja: 10 cze 2013, 13:25
Lokalizacja: Z Zewnątrz
Kontakt:

29 lip 2014, 19:44

sory za doubla.

sprawa z rotatorami i lokacją załatwiona.
można zamknąć.

I tak też się dzieje. P.
Ostatnio zmieniony 29 lip 2014, 20:51 przez seebeek17, łącznie zmieniany 1 raz.


Zablokowany