[W.I.P]GDE Project

Gry, programy i inne dobra stworzone przez użytkowników, także pomoc w ich kreacji. Bo nie tylko Postalem człowiek żyje.

Moderatorzy: Moderatorzy, Admini

Awatar użytkownika
Ryuq
Administrator
Administrator
Posty: 1338
Rejestracja: 03 paź 2010, 18:20
Lokalizacja: Galicja
Postawił piwo: 2 razy
Otrzymał  piwo: 4 razy

22 cze 2014, 12:37

Bawie się edytorem Jackhammer, i ogolnie format BSP jest troche łatwiejszy w edycji.
Obrazek
Ale bardziej skomplikowane kształty trzeba niestety robić w zewnętrznych programach.
I Bodajże oświetlenie zobaczymy dopiero po kompilacji mapy, albo ja jeszcze nie odkryłem tego.
Ta kompilacja to taki Build w PostED tylko że wywala plik mapa.bsp który można ewentualnie zdekompilować ale edytować już się nie da ponownie.
Tylko autor programu jest lewakiem i nie odpisuje na pw odnośnie linuksowej wersji (głównie czemu nie działa) przez co musze się pożytkować Wine. Ale hula elegancko.


Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14479
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

22 cze 2014, 15:51

Ryuq666 pisze:Ta kompilacja to taki Build w PostED tylko że wywala plik mapa.bsp który można ewentualnie zdekompilować ale edytować już się nie da ponownie.
Jak to nie. Jeśli coś jest brushem w PostEd, to możesz to edytować.

[W.I.P]GDE Project - taki tytuł tego tematu i nazwa projektu. Przyznam, że nic mi nie mówi i zapomniałem w ogóle o czym to i do wejścia w ten temat się nie śpieszyłem. Edytuj na coś z Sejmem, będzie jaśniej. :D


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
Ryuq
Administrator
Administrator
Posty: 1338
Rejestracja: 03 paź 2010, 18:20
Lokalizacja: Galicja
Postawił piwo: 2 razy
Otrzymał  piwo: 4 razy

22 cze 2014, 16:31

Jak to nie. Jeśli coś jest brushem w PostEd, to możesz to edytować.
Miałem na myśli że format Half Life musi zostać zdekompilowany najpierw, a i tak dziwności wychodzą i do niczego się mapa nie nadaje często.

Co do budynku sejmu to mam za mało informacji jak to wygląda w środku, a robienie tego w 3d dla mnie to Overkill, tak że jak na razie postaram się "przebranżowić" trochę to wszystko, zostać przy stronie "Terro only" zobaczymy co z tego wyjdzie.
Niestety Trinity Render (dobra grafika, jak w Cry of Fear) średnio chce współpracować więc czekam aż Ruscy dokończą swoją wersje specjalnie pod ten engine.


Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14479
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

22 cze 2014, 16:52

Ryuq666 pisze:a i tak dziwności wychodzą i do niczego się mapa nie nadaje często.
No tak, zanim coś się stanie brushem w PostEd, może przejść różne metamorfozy. Starczy eksportować static mesha z samego P2 do brusha by mieć się czym dziwić.
Ryuq666 pisze:a robienie tego w 3d dla mnie to Overkill
A czy ktoś mówił, by odwzorować wszystkie pomieszczenia? Byle móc wejść na salę obrad, stołówkę i jakieś piwnice na dokładkę. ;)


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
Rycho3D
Modder
Modder
Posty: 11978
Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
Lokalizacja: SinCity
Postawił piwo: 8 razy
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

22 cze 2014, 17:40

Tiquill pisze:A czy ktoś mówił, by odwzorować wszystkie pomieszczenia? Byle móc wejść na salę obrad, stołówkę i jakieś piwnice na dokładkę. ;)
Podziel to na dwie drużyny PIS i PO będzie dobre na multi :D


8=======D
Awatar użytkownika
Ryuq
Administrator
Administrator
Posty: 1338
Rejestracja: 03 paź 2010, 18:20
Lokalizacja: Galicja
Postawił piwo: 2 razy
Otrzymał  piwo: 4 razy

22 cze 2014, 20:56

Jak na razie zapoznaje się z edytorem który coraz bardziej mi się podoba. Jednak co do sejmu będę miał nie lada problem z "okrągłością" samej sali bo tu mogę jeno kwadraty strzelać XD ale i z tym sobie poradzę wkrótce.
Obrazek
Ostatnio zmieniony 22 cze 2014, 21:02 przez Ryuq, łącznie zmieniany 1 raz.


Awatar użytkownika
Rycho3D
Modder
Modder
Posty: 11978
Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
Lokalizacja: SinCity
Postawił piwo: 8 razy
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

25 lip 2014, 18:19

Są jakieś postępy ?


8=======D
Awatar użytkownika
Mike
Wytrenowany morderca
Wytrenowany morderca
Posty: 1805
Rejestracja: 14 wrz 2013, 12:33

25 lip 2014, 19:50

Bo jak projekt zdechnie to będę musiał zaprezentować nasz "Projekt J" na silniku Uni…ekhm, ekhm :D


Awatar użytkownika
Ryuq
Administrator
Administrator
Posty: 1338
Rejestracja: 03 paź 2010, 18:20
Lokalizacja: Galicja
Postawił piwo: 2 razy
Otrzymał  piwo: 4 razy

26 lip 2014, 17:11

Robie mapy na poczekaniu bo nie ma mi kto skołować Visual Studio a w CodeBlocksach coś mi sie source kompilować nie chce. A ja tego cholerstwa pobrać nie mogę bo ma kilka GB niby.


ODPOWIEDZ