Rycho3D pisze:Jak usuniesz Postal2.ini to na podstawie user.ini utworzy się nowy nowy plik.
Nie. Nowy Postal2.ini tworzy się z Default.ini a nowy User.ini tworzy się z DefUser.ini Oba ini (Postal2.ini i User.ini) to zupełnie co innego i na pewno jeden drugiego nie zastąpi.
seebeek17 pisze:Załóżmy, że chcę pozmieniać parametry w MachineGunWeapon.
Normalnie, to trzeba by było rozpakować paczkę Inventory.u, zmienić co się chce, i spakować z powrotem.
A ja np. nie chcę niczego w rdzeniu gry zmieniać, tylko chcę zmienić parametry MachineGunWeapon za pomocą innego skryptu, by nie ruszać paczki Inventory.
Nie wystarczy samą klasę *Weapon zmienić. Musisz też dodać swoją klasę *Pickup w której wpiszesz w defprop jakiej klasy Weapon ona dotyczy. Czyli MyWeapon musi mieć określone MyPickup a MyPickup określone MyWeapon. Zresztą, robiąc to sam przekonasz się, że to nie koniec.
No i oczywiście, podklasa modyfikowanej to najlepsza opcja dla tego typu zabiegów.
seebeek17 pisze:Teraz jak, i czy w ogóle się da takie coś zrobić, że piszę nowy skrypt (np. do nowego moda) i karzę
grze używać skryptu MachineGunWeapon z mojej paczki a nie tego z Inventory.
Musisz zaaplikować grze replacer, który każdy standardowy *Weapon w ręku gracza zamieni na twoją przeróbkę i każdy standardowy *Pickup leżący na mapie zmieni na twój. To minimum. Jeśli chcesz więcej, to podobny zabieg dla *Weapon wymuszający dla każdego pawna, który go ma oraz każdego *Pickup, który dopiero się pojawi na mapie (spawnowany lub wyrzucony). AWPMod używa SMBatchReplaceMutator, replacera by Steven, nie taka łatwa sprawa.
Jest prostszy sposób. Tworzysz własny mutator w którym dodasz graczowi swoją broń od startu gry. Jednak aby on ruszył, trzeba edytować pliki gry, chyba że po odpaleniu mapy on się z tej mapy zainicjuje. Coś takiego:
Kod: Zaznacz cały
function ModifyPlayer(Pawn Other)
{
if (P2Pawn(Other) != None && PlayerController(Other.Controller) != None)
{
P2Pawn(Other).CreateInventoryByClass(class'MyPack.MyWeapon');
// log(self$" FUNCTION: ModifyPlayer");
}
}
Ale to tylko doda graczowi. Usuwanie starych i podmiana na twoje na mapie i pawnom - nie jest to łatwe.