Sprawdzę u siebie różne chwyty i może znajdę radę.ARMANI pisze:nie wiem z czym może być problem bo obraz się ścina co 4 kroki gdy odpalę gre przez RunServer.bat
Pytanie techniczne?
Moderatorzy: Moderatorzy, ServerAdmin
- Tiquill
- V.I.P.
- Posty: 14479
- Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
- Lokalizacja: z naprzeciwka
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Było by miło bo kombinuje już cały dzień nawet z nowa instalką windowsa i w każdy możliwy sposób nawet z innym ruterem, z "lekkimi" ustawieniami grafiki i nic z tego. Cały czas po 4 krokach jest takie "jakby przycięcie obrazu, trzęsienie -cofanie obrazu" Myślę ze tutaj na forum jest więcej osób które się orientują w temacie i mogło by nam pomóc Proszę
Ostatnio zmieniony 24 sie 2013, 23:11 przez ARMANI, łącznie zmieniany 1 raz.
Szkoda widzę ze nikt nie potrafi pomóc a chciałem dla was i dla siebie dobrze Może to dlatego ze grafikę mam 16Mb zintegrowaną na tym serwerze (to stary komputer jest) ale co ma grafika do multiplayera?
Teraz jak coś pogrzebałem z DirectX i sterownikiem od grafiki pojawiły mi się takie błędy a wcześniej tego nie było:
Teraz jak coś pogrzebałem z DirectX i sterownikiem od grafiki pojawiły mi się takie błędy a wcześniej tego nie było:
Kod: Zaznacz cały
Error setting display mode: CreateDevice failed (D3DERR_NOTAVAILABLE). If you just started the game then delete your 'Postal2.ini' file and try again. Otherwise check the Tech Support web site.
History: UD3DRenderDevice::UnSetRes <- CreateDevice <- UD3DRenderDevice::SetRes <- UWindowsViewport::TryRenderDevice <- UWindowsViewport::OpenWindow <- UGameEngine::Init <- InitEngine
Warning: PistolPickup mpDGT-Asylum.PistolPickup6 (Function Postal2Game.P2WeaponPickup.Pickup.ValidTouch:007F)
Ostatnio zmieniony 04 wrz 2013, 15:14 przez ARMANI, łącznie zmieniany 3 razy.
Nie wiem, co w RunServer.bat siedzi, ale spróbuj odpalić serwer ręcznie, komendą:
ucc server
Przy czym UCC.exe może lubić uprawnienia administratora (rozumiem, że jedziemy na windows?)
ucc server
Przy czym UCC.exe może lubić uprawnienia administratora (rozumiem, że jedziemy na windows?)
Nobody Expects The Spanish Inquisition!
- Radzik
- Administrator
- Posty: 2111
- Rejestracja: 13 gru 2008, 18:46
- Lokalizacja: Warszawa
- Postawił piwo: 7 razy
- Otrzymał piwo: 5 razy
Z opisu sytuacji domniemywam, że masz spierniczoną instalkę serwera multi, z tąd też mają miejsce problemy, które do tej pory napotkałeś. Instalacja directx była bez sensu, ponieważ odpalanie serwera, jako dedykowanego przez runserver.bat nie wymaga, directx-a bądź innego cuda na kiju.
Twoje problemy wynikają, w jakimś stopniu z mojej winy, gdyż nie pomagam Ci w potrzebie, a w zasadzie to moja rola więc pora to nadrobić. Przepraszam więc, i na początek proponuję pobranie mojej gotowej paczki do multi, która jest w temacie https://forum.postalsite.info/v ... vt3655.html a która w zupełności wystarczy do odpalenia serwera przez działający runserver.bat. Krótko mówiąc wywal swoją, pobierz moją, wypakuj i odpal runserver.bat nic samemu w plikach nie kombinując, nie daję pewności, ale sądzę, że zadziała i Będziesz Mógł podpiąć się chociażby po sieci lokalnej
Twoje problemy wynikają, w jakimś stopniu z mojej winy, gdyż nie pomagam Ci w potrzebie, a w zasadzie to moja rola więc pora to nadrobić. Przepraszam więc, i na początek proponuję pobranie mojej gotowej paczki do multi, która jest w temacie https://forum.postalsite.info/v ... vt3655.html a która w zupełności wystarczy do odpalenia serwera przez działający runserver.bat. Krótko mówiąc wywal swoją, pobierz moją, wypakuj i odpal runserver.bat nic samemu w plikach nie kombinując, nie daję pewności, ale sądzę, że zadziała i Będziesz Mógł podpiąć się chociażby po sieci lokalnej
Niepoważny admin
Witam ponownie mam obecnie wolny czas i udało mi się dojść z tym błędem "klatkowania obrazu" serwer działa dobrze i moze działać 24/7 (z tym ze średnio raz w tygodniu na 5 min go wyłączam do wyczyszczenia zbędnej pamięci cache z Ramu). Teraz potrzebuje dobrze skonfigurować plik Postal2.ini tak by był zabezpieczony (hasłem admina, porty przed intruzami itd.) ustawienia IQ botów, ilość botów i ustawienie jak najlepszej grafiki (obecnie chyba każdy ma minimum 512Mb) oraz ewentualnie logowanie z hasłem tylko dla nas Proszę pomóżcie mi to ustawić do końca bo dość sporo tego jest, a Radzik miał taki plik już gotowy ale niestety nie odzywa się na gadu, rozumiem ze pewnie ma swoje sprawy na głowie.
PS. Gdzie ustawić w pliku 'ini' inny wygląd postaci botów np "Hell" z "M@DHeAdZChars"?
W zasadzie z większością sobie sam poradziłem a teraz proszę was tylko o pomoc z Post Scriptorium. Ewentualnie gdzie się ustawia porty przed nie automatyzowanym intruzem. A i jeszcze jeżeli robię ten serwer podobny do waszego czy mógłbym poprosić o plik Postal2.ini oczywiście ze zmienionym hasłem admina. Dało by mi to ogólny podgląd pomocy, porównania oraz uczenia się w tym temacie dalej, co do czego jest...
Pozdrawiam was ciepło moze nie aż tak ciepło bo Lato juz mamy
PS. Gdzie ustawić w pliku 'ini' inny wygląd postaci botów np "Hell" z "M@DHeAdZChars"?
W zasadzie z większością sobie sam poradziłem a teraz proszę was tylko o pomoc z Post Scriptorium. Ewentualnie gdzie się ustawia porty przed nie automatyzowanym intruzem. A i jeszcze jeżeli robię ten serwer podobny do waszego czy mógłbym poprosić o plik Postal2.ini oczywiście ze zmienionym hasłem admina. Dało by mi to ogólny podgląd pomocy, porównania oraz uczenia się w tym temacie dalej, co do czego jest...
Pozdrawiam was ciepło moze nie aż tak ciepło bo Lato juz mamy
Ostatnio zmieniony 02 lip 2014, 00:06 przez ARMANI, łącznie zmieniany 9 razy.
- Tiquill
- V.I.P.
- Posty: 14479
- Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
- Lokalizacja: z naprzeciwka
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
Witam i ja! Musisz edyotwać plik MultiplayerInfo.int Poza tym co pisze w naszym downloadzie to więcej info znajdziesz w samej paczce z modem. Wystarczy nadpisać wspomniany plik tą wersją z paczki, choć możesz i kombinować więcej. Połapiesz się.ARMANI pisze:Gdzie ustawić w pliku 'ini' inny wygląd postaci botów np "Hell" z "M@DHeAdZChars"?
A co do pliku ini naszego serwera. I braku naszej reakcji. Tak to jest, obaj czasu nie mamy na serwer ani na bycie na bieżąco na forum. Przepraszam! Mogę dać Ci wszystkie szczegółowe ustawienia serwera, poza danymi serwera (hasło itp) oraz poza ustawieniami naszych mutatorów na bronie. Te dane są dla nas, m... jak to powiedzieć. Strategiczne. Za dużo się nad nimi nadłubaliśmy.
Może po nawiązaniu bliższej współpracy, to czemu nie.
Parę dni minęło, więc nie wiem, czy Twa prośba jeszcze aktualna. Jeśli tak, prześlę INI.
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez Tiquill, łącznie zmieniany 1 raz.
Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Cześć oczywiście prośba nadal aktualna ciągle się uczę zrozumieć zasady i zależności plików serwera. Na wstępie prośba: Mógłbyś dokładnie napisać co ma wpisać w MultiplayerInfo.int by osiągnąć ten rezultat z botami bo szczerze mówiąc w INI wiem już o co chodzi ale w tym pliku nie bardzo. A co do pliku INI z waszego serwerka chętnie porównam i sprawdzę go ze swoim w celu pomocy i dalszej edukacji tu szczególnie chodzi mi teraz o blokady portów. Co do bliższej współpracy nie widzę w tym żadnego problemu ale to mozemy obgadać gdy bede dłużnej w Polsce Pozdrawiam
Nigdy nie kieruj się złośliwością Złośliwego człowieka sama złość pobije!
Hejterom, trollom, stalkerom i każdemu sieciowemu chamstwu mowie stanowcze NIE!
Hejterom, trollom, stalkerom i każdemu sieciowemu chamstwu mowie stanowcze NIE!
- BloodLogin
- Pracownik RWS
- Posty: 2310
- Rejestracja: 09 gru 2013, 09:33
- Lokalizacja: Rzadkochowa ?
Ja tobie powiem INT to plik polonizacyjny danego tekstu z gry.ARMANI pisze:co ma wpisać w MultiplayerInfo.int
Jeśli chcesz wiedzieć więcej musisz wypakować plik Postal2Game.U.
MultiplayerInfo jest w paczce Postal2Game .U wskazuje na to treść z nawiasu [].
"You will always find blood here! "
"No i dobrze 1 Blood mniej Szatanowi lżej"
09 Gru 2013 - 09 Gru 2016 PRAWIE 3 LATA z wami !!
"No i dobrze 1 Blood mniej Szatanowi lżej"
09 Gru 2013 - 09 Gru 2016 PRAWIE 3 LATA z wami !!
- Tiquill
- V.I.P.
- Posty: 14479
- Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
- Lokalizacja: z naprzeciwka
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
BloodLogin93, nie przeszkadzaj. To nie tylko lokalizuje grę, przejrzyj, sprawdź, potem pisz.
Nie bredź.BloodLogin93 pisze:MultiplayerInfo jest w paczce Postal2Game .U wskazuje na to treść z nawiasu [].
Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
- Tiquill
- V.I.P.
- Posty: 14479
- Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
- Lokalizacja: z naprzeciwka
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
ARMANI, INI poszło na PMa.
Co do MultiplayerInfo.int, to dla serwera dedykowanego przyda się jego zawartość dla informacji o grupach i ich zestawieniach, bo on sam jest potrzebny dla gracza, który sam stawia serwer poprzez graficzny interfejs gry. Podczas konfiguracji dzięki temu plikowi ma do wyboru określone teamy. Większość teamów ma przygotowane specjalnie dla siebie drużyny przeciwne, które ładują się automatycznie.
Jednak w serwerze dedykowanym jakie teamy gracze użyją ustalamy "na ścisło" edytując INI. Postal2.ini i:
Dla deathmatch są listy z serii xCharsDefaultRoster i xCharsCustomRoster1, określasz ich zawartość w Postal2.ini (lub Postal2MP.ini) albo xCharacters.ini Sam nie wiem, który ini jest właściwy dla 1409XPatch, musisz sprawdzić. Czytałem gdzieś, że xMaDHeAdZCharsV2.u nie jest zgodny z 1409Patch i powstała nowa wersje tego moda - ale znaleźć jej nie mogę.
Może nie jest to wyczerpujące info dla Ciebie, ale dawno się z charakterami nie bawiłem się. Wisienka na torcie, na potem odłożyłem. Naturalnie, mogę zapodać jakiś własny przykład zawartości pliku MultiplayerInfo.int (zmieszanie kilku modów z charakterami, mix grup i charakterów).
Co do MultiplayerInfo.int, to dla serwera dedykowanego przyda się jego zawartość dla informacji o grupach i ich zestawieniach, bo on sam jest potrzebny dla gracza, który sam stawia serwer poprzez graficzny interfejs gry. Podczas konfiguracji dzięki temu plikowi ma do wyboru określone teamy. Większość teamów ma przygotowane specjalnie dla siebie drużyny przeciwne, które ładują się automatycznie.
Jednak w serwerze dedykowanym jakie teamy gracze użyją ustalamy "na ścisło" edytując INI. Postal2.ini i:
Znajomość zawartości pliku MultiPlayerInfo.int pozwoli ci optymalnie ustawić najlepsze składy, które gracze będą używali. I z których jednego wybiorą swoją postać. Szkoda wielka, że nie można sobie tego zmienić w webadminie, ani w grze przez Admin Menu - ale cóż... To po co mi mówisz o edytowaniu tego pliku, skoro dla dedyka nie są potrzebne? - powiesz. Dla wcześniejszych testów na serwerze uruchomionym z własnej gry. Łatwiej ogarnąć każde drużyny. Acha, te zestawy drużyn są - dla snatcha i TDM.[MultiBase.TeamGame]
bBalanceTeams=True
bPlayersBalanceTeams=True
TeamSelectionMode=1
PickedRedTeam=1409Xtras.xTeamBoyz
PickedBlueTeam=1409Xtras.xTeamGurlz
Dla deathmatch są listy z serii xCharsDefaultRoster i xCharsCustomRoster1, określasz ich zawartość w Postal2.ini (lub Postal2MP.ini) albo xCharacters.ini Sam nie wiem, który ini jest właściwy dla 1409XPatch, musisz sprawdzić. Czytałem gdzieś, że xMaDHeAdZCharsV2.u nie jest zgodny z 1409Patch i powstała nowa wersje tego moda - ale znaleźć jej nie mogę.
Może nie jest to wyczerpujące info dla Ciebie, ale dawno się z charakterami nie bawiłem się. Wisienka na torcie, na potem odłożyłem. Naturalnie, mogę zapodać jakiś własny przykład zawartości pliku MultiplayerInfo.int (zmieszanie kilku modów z charakterami, mix grup i charakterów).
Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...